Şimdi Ara

HEPSİBURADA.COM REZALETİ - HEPSİBURADA SATICI (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
3
Favori
28.112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1311 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 240 tl kırtasiye alışverişim oldu. Siparişlerimde görünmüyor, iptal edilenlerde görünmüyor.Bankamatik kartıyla yaptım harcama görünüyor.Mh. görüştüm sipariş oluşturulamamış diyor.Para çekildi.Soru sor kısmında sipariş numarası görünüyor. 30 Nisanda aldım bekliyorum bakalım.
  • Bunları denetleyen, yaptırım uygulayan olmadığı için bu kadar rahatlar. Biz mecbur muyuz parasını verdiğimiz ürünü aylarca beklemeye?
    Burada bu rezillik karşısında ben de hem kendime hem de size söz veriyorum, yıllardır telefon, tablet, pc v.s aldığım hepsiburada sitesinden bir daha alışveriş yapmayacağım.
  • Hepsiburada artık eskisi gibi kaliteli hizmet vermiyor. Muhatap yok. Satıcıya mesaj atma olayın hiç yok. Son rezaleti ise alış-verişte ücretsiz kargo alt limitini yükseltmek olmuş... yazık.
  • Geçmiş olsun, umarım sorununuz bir an önce çözülür. Maalesef e-ticaretin oku çıktı. Dürüstçe bir iş yapmayı beceremiyorlar. Salgın sürecinde ben de yeni doğacak çocuğum için bir sürü şey aldım netten ama kargo şirketleri ve e ticaret siteleri yüzünden biz de mağduriyet yaşadık, şükür halloldu ama bu sorunlar insanları internet alışverişinden soğutuyor. Kurumsal diye bildiğiniz yerler bile insanları mağdur ediyorsa işin çılkı çıkmış demektir. El mahkum yapıyoruz alışveriş, benim yaşadığım yerde sadece civil mağazası var ve telefonla arayıp sorduğumda ürünü bulamadım. Nette kendi sitelerinden sipariş verdim. 12 gün sonra kargoya şikayet üzerine verebildiler. Tamam yoğunluk anlaşılır ama sitene en geç 3 içinde kargoya yazmayacaksın o zaman. En ufak bir sorun yaşadığım yerle alışverişi kesiyorum. Hele göndereceği kargo bile belli olmayan sitelerden alışveriş yapmıyorum. Tek tek sorup teyit alıyorum, güven vermeyen bir yerden almıyorum. İnanın daha ucuza bulacağımı bile bile bazen çok daha fazlasını verip daha garanti gördüğüm yerlerden alışveriş yaptım bu süreçte. Çünkü ihtiyaçların aciliyeti vardı. Devletin bu e ticarete daha katı önlemler ve yaptırımlar getirmesi gerekiyor.




  • oha be yuh yani gerçekten. adamın siparişinin üzerinden ciddi ciddi 1 aydan fazla geçmiş be. rezalet vallahi.
  • Keşke bizleri böyle mağdur etmeseler..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • malesef benimde kötü bir deneyimim oldu ve siparişimi dün keyfi olarak iptal ettiler. Oyuncu koltuğu almıştım kargo süresi geçince aramaya başladım talep oluşturdular. Tam 13gün sonra stokta olmadığını siparişi iptal etmemi istediler. 20 lira da çek yüklemişler ki ben o ürünü alırken zaten 100 lira indirim kuponu kuşlanmışım... İptal etmeyeceğimi siparişimin tedarik edilmesi gerektiğini 13 gün önceki fiyatların arttığını ve bu yüzden mağdur olmak istemediğimi belirttim. Sonuç olarak hepsiburada siparişimi iptal etti! Müşterisini bu kadar umursamayan bir firma olmaya başlamışsa ileri zamanlarda bir istanbulbilişim vakası yaşayabiliriz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • N11 daha beter 500 liralık elektrik süpürgesi aldım satıcı yalandan kargo bilgisi girmiş (kargo numarası telefon numarasi) 7 gün geçti gelmeyince iade talep olusturdum tabi satici göndermiş gibi gözüktüğü için 2 gün sonra ürün satıcıya ulaşmadı diye satıcı iade talebini reddetmiş 3 gündür sinirim bozuldu göz göre göre n11 'le satıcı beni tokatlamaya çalışıyor ahh gitti gidiyor n11 bataklığına battık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alexxson kullanıcısına yanıt
    Bu tip karaktersizleti ifşa edin forumda. Ona gore hem önlem alalım hem de destek olalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • redsock R kullanıcısına yanıt
    Hocam sorma renk avm diye o.c satıcı

    Şimdi baktım alışveriş tamamlanmis gözüküyor yeminle çıldırıcam n11 hala dönüş yapacak bana
    HEPSİBURADA.COM REZALETİ - HEPSİBURADA SATICI

    Böyle bir kargo şeklimi var özel teslimatmis ne firma var nede birşey!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende hb'de Koza Halı isimli bir firmadan 2 yaşında ki kızıma bir oyun halısı aldım. 20 gün bekledik sabırsızlıkla ve sinir ola ola. Kargo gelince maaile mutlu olduk. Bir açtık paketi klasik bildiğiniz salon halısı, rengi de iğrenç. Daha değerli bir halı olması nedeniyle sürekli aradılar beni. Aldığım halı kampanyalı idi, kampanya bitmişti. Bana iade gönderin değişim yapacağız dediler ama tahmin ettiğim gibi iade gönderdim ve para iadesi yaptılar. Bir daha da almadım halıyı....

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alexxson kullanıcısına yanıt
    Oha rezalete bak

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzer bir rezillikte benden. Harici bi satıcıdan aldığım hdmi kablosu Sürat Kargo Maltepe aktarmadan bi türlü gelemedi. Hepsiburadaya yazdım yok sürat kargoya yazdım yok. Baktım ürün gelmeyecek parasınada lanet ettim n11 den başka satıcıdan sipariş verdim hemen geldi. Şimdi de Maltepe aktarmadaki kargo kendi kendine bulunmuş satıcıya iade sürecine girmiş. Tam makaralar. Kendileri çalıp kendileri oynuyor resmen. Çok mecbur kalmadıkça artık HB dan alışveriş çok zor. Bu kadar alıcı düşmanı site olamaz. Almadığım ürünün kredi kartını ödettiler. Ya 10.000-20.000 lik alışveriş yapsaydım ? Kaç ay o parayı içerde bekletip ben bankaya ödeme yapacaktım. Uzak durunuz.

    HEPSİBURADA.COM REZALETİ - HEPSİBURADA SATICI HEPSİBURADA.COM REZALETİ - HEPSİBURADA SATICI

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • BogazınYargıcı kullanıcısına yanıt
    Bende de xioami kablosuz kulaklık almıştım. İçinden usb şarj kablosu çıkmadı. Kutunun üstünden güvenlik bandını anlaşılan biri açıp almış. Basit bir micro usb kablo diye uğraşmak istemedim ama satıcı hepsiburada idi. Ayıptır yaptıkları hırsızlık. HEPSİBURADA.COM REZALETİ - HEPSİBURADA SATICI

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • marcoreuss kullanıcısına yanıt
    Açık konuşayım benimde bu zamana kadar şikayetim yoktu ama başladı :)

    HEPSİBURADA.COM REZALETİ - HEPSİBURADA SATICI

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsiburada kara listemde artık alışveriş yapmam birdaha.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Görkem ! kullanıcısına yanıt
    Anlatsanıza hocam merak ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakın zamanda vitamin siparişi geçecektim ,gördüğüm iyi oldu.. Bu ahlaksızlığa zırnık yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2006 dan beri dünyaları almışımdır hepsiburada dan.. hepiniz biliyorsunuz mynet emaili kapattı paralıya geçti.. benim hepsiburada adresim maalesef mynet email.. adamlar değişim yapmıyorlar 15 senelik üyeliğime giremiyorum.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.