Şimdi Ara

HEPSİBURADA.COM REZALETİ - HEPSİBURADA SATICI (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
3
Favori
28.112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1311 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nocara N kullanıcısına yanıt
    N11 daha beter sahte mal satmada ustune yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Davidzwezda

    N11 daha beter sahte mal satmada ustune yok
    Olabilir hocam , bu siteler de sütten çıkmış ak kaşık değil tabii ki.. Biraz da satıcıyla alakalı bir durum , n11 ve gittigidiyor kendi mal satmadığı için satıcıyı çok iyi seçmek lazım. Zamanında gittigidiyordan newbalance ayakkabı almıştım , sahte çıkmıştı , sonra iade ettim sorun çıkmadı. Bu sitelerin tek avantajı hepsiburadaya göre kullanışlı olması ya da hepsiburada o kadar saçmaladı ki kıyasladığımız her site daha iyi duruyor
  • Hepsiburada böyle birşey yapmazdı bir karisiklik olmuştur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsiburada benim 3 ay paramı yollamamıştı hep yalan dolan cevap vere vere geçiştirdiler en sonunda yolladılar o da tüketici hakem heyetine verdikten sonra oldu alternatif siteler mevcut kimse vazgeçilmez değildir.
  • OssiiE kullanıcısına yanıt
    Ben bir ürün aldım, yanlış almışım fark edene kadar faturası kesildi iptal edemedim. Aradım kargo gelecek, geldikten sonra kabul etmeyin paranızı iade edelim oldu. Okey, kargo geldi ve teslim almadım. Ürün hepsiburadaya ulaştı.(Satıcı da hepsiburada) 3 - 4 gün oldu hala vermediler paramı. Uğraştıracak gibi de duruyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada yakında İstanbul Bilişim'e dönecek. Hepsiburada'dan tek bir alışverişim oldu onda da sıkıntı çıktı kondenser mikrofon aldım kablosu yoktu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • benimde telefon alışverişimi kapıdan geri götürdüler israrla ben gelip alayım dememe rağmen hataları kendilerinde olduğunu kabul etmelerine rağmen 1 ayda anca iade yaptılar bir dahada kullanmadım tavsiyem amazon kendi üretim ürünleri n11dende satıcısı iyi olan ürün alınabilir en azından muhattap bulursunuz hepsiburadada sadece kayıtlı yazı müşteri hizmetleri bile copy paste yazıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadomado233

    Hepsiburada yakında İstanbul Bilişim'e dönecek. Hepsiburada'dan tek bir alışverişim oldu onda da sıkıntı çıktı kondenser mikrofon aldım kablosu yoktu.
    Bence bu konuda artık yasal bir düzenleme gelmeli. Hazırlanması belirli bir süreç gerektiren mallar dışındaki tüm ürünler için azami bir kargoya verilme süresi olmalı, zira son zamanlarda bu sipariş bekletme konusunda çok fazla mağduriyet yaşanıyor. Şöyle düşün ''bilgisayarsatıcısıyımaga.com'' diye bir siten var, 100 kişi senden 3000 TL'ye notebook aldı, sen bu süreçte adamlardan parayı çektin işlettin v.s en sonunda tüketiciyi bir ay bekletip siparişi iptal ettin.. Tamam adamın parasını iade etmiş oluyorsun ama resmen bu parayı bir ay beleşe kullanıp işletiyorsun, bu bir hak ihlali değil de nedir ? Bu konuda net bir düzenleme gelmesi gerektiğini düşünüyorum.




  • Selamlar dostum basit bir örnek vericem ama belki denememissindir benimde başıma böyle bir şey geldi 10 gün sonuca ulaşamadım Twitter'dan Hepsiburada aysenur idi sanırım yazdıktan 2 gün sonra para iadem ve üstüne 50 liralık çek geldi özür niyetinde belki yardımcı olur

    Edit 10 gün içinde bende telefon ve destek kısmından fazlasıyla yardım almaya calistigimi yazayım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bosunaokuma21karakter -- 1 Mayıs 2020; 22:54:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 18 Nisan da aldığım derin dondurucu hala elime ulaşmadı uşak Afyon İstanbul derken inşallah 4 mayısta Ankara'ya ulaşacak. Bir daha da zaten asla hepsiburada dan bişi almam değmez

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada dan aynı gün kargo diye satılan Tahiroğlu marka 5lt zeytinyağı aldım 1 hafta boyunca tedarik edemediklerini iddia ettiler ama satmaya devam ettiler insanları böyle böyle mağdur ediyorlar Allah sabır versin ben hem üyeliğimi hem tüm kişisel verilerimi sildirdim. Allah yardımcınız olsun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 10 gün önce Samsung telefonlarda kampanya yaptılar. Kampanyada 300 liralık market alışverişine seçili telefonlarda 300 TL indirim olacaktı. Ama yapmadılar. Yapamadılar.
    Yalan konuştular.
    Sözde Çözüm Merkezine yazdım, dönüş yapacağız dediler. Hala dönecekler.
    Kampanyanın adı var, kendi yok.
    Güvenimi kaybettiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugüne kadar Hepsiburada dan 100ün üzerinde ürün almışımdır beni hiç mağdur etmediler sim kart taktığım telefonu bile iade aldılar. Kargo da da hiçbir sorun yaşamadım. Benim listemde 1 numaradır Hepsiburada tüm yakınlarımada her ihtiyaçlarında tavsiye ederim sorun yaşayan olmadı bu zamana kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazonu tek gecerim her konuda ciddiler herseyi bilgi verip dogruluyorlar. Gecmis olsun sizede hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar. Şimdi bana ölücü diyebilirsiniz. Hepsiburada üzerinden monitör satın aldım. Samsung marka normalde 2500TL fiyatı var. ürünü 458 tl ile satışa çıkarmışlar. Bende 5 dakika bekledim düzeltilmedi. Benim yasal hakkım olan gördüğüm fiyattan satın aldım. Bende mağaza çalışanıyım. Ayakkabı mağazasında çalışıyorum. Etiketleri yanlış takabiliyoruz arada. Çocuk ayakkabı fiyatı yetişkine takılıyor 800 ₺'lik ayakkabı 300-250 ₺ arası gidebiliyor. Müşteri doğal olarak bu fiyata alıyor. Çünkü yasal hakkı. Bende satın aldım. 20 nisanda siparişi verdim. 24 nisan günü beni aradı hepsiburada ürünün yanlış fiyattan satıldığı bundan dolayıda iptal edilecektir bilgisi verdiler. Bende iptali değil ürünün gönderilmesini tüketici koruma yasasında benim gördüğüm fiyattan alma hakkım olduğunu söyledim müşteri temsilcisine. Tamam Fırat talebinizi bu şekilde iletiyorum tekrardan dönüş yapılacak dedi ve ertesi gün ürünümü iptal ettiler. Şikayetvardan şikayet ettim. Bana iptal edilen ürünün tekrardan gönderimi sağlanamamaktadır dediler. Bende tüketici hakem heyetine başvurdum. Sizce sonuç ne olur ? İhtiyacım olan bir şeyi sipariş ettim. monitör bakıyordum zaten. denk geldi.




  • Ben de 2 ay önce 3400 gibi bi miktara ekran kartı almıştım ilk gönderdikleri ürün sıkıntılı çıktı. sonra geri gönderdim garantiye verdiler 1 ay sürdü en sonunda değişim yapıldı. 2. gelen ürün yine aynı arızalı üstelik bu sefer kullanılmış bir şekilde geldi üstündeki stickerlardan bazısı eksikti. bunun üzerine yılmış bir şekilde tekrar aradım kullanılmış olduğunu bana yenisini göndermelerini söyledim tamam dediler. kendilerine kargoladım tekrar 1 hafta ses seda yok sonra bana servise gönderdiklerini söylediler tekrar :D çıldırmamak elde değil. neyse dedim sağlam gelsin de. yine 1 ay geçti değişim onayı çıktı servisten sonra dedim acaba bu sefer iade edip vatandan mı alsam ( o sırada da vatanda indirim vardı) dedim 3. kez aynı hatayı yapacak kadar aptal değillerdir. 200 lira şimdi durduk yere vermeyeyim. aynı ürün için. sonra değişim istedim ve tam olarak 12 gün sonra bana stok kalmadığını iade edeceklerini söylediler :D bana olması gerektiği gibi 2 3 hadi 5 gün sonra söyleselerdi ben en azından o iadeyle vatandan aflan alırdım şimdi 2 ay önce aldığım kartı 2 ay boyunca kullanamayıp para iadesini aldım ve aynı kart için en az 1000 lira para vermem lazım fazladan. allah bin türlü belalarını versin gerçekten burdan alışveriş yapmayın lütfen




  • Artık belli bir fiyata kadar taksitte yapmıyorlar buda otomatikmen farklı sitelere yönlendiriyor insani

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SouLofDiego kullanıcısına yanıt
    Yasal hakkınız filan değil
    Siteye üye olurken bu durumu zaten kabul ediyorsunuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-96DE7F07E -- 2 Mayıs 2020; 0:18:20 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba dostlar , devamlı hb den alışveriş yapıyordum taaki son alışverişim AirPods pro olmustu , AirPods pro aldım satıcı hb , ürün geldi ürünü açtım ürün ayıplı geldi , neyse hb yi aradık bana servise gidip rapor almamı istediler yanı diyor ki ürünü götür servisten rapor al raporu da aldık , raporu hb ye resim olarak gönderdim ve daha bekliyorum 15 gün oldu , kulaklığı Kargo ile gönderdim servis iade raporu vermiş bakalım ne olacak

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Üstat benzer bir durum benim başıma gelmişti. Satıcı başka firmaydı ve hepsiburada üzerinden yapılan alışverişimi 14 gün olmasına rağmen göndermedi. Hazırlanıyor şeklinde kaldı. Sikayetvar.com'a yazdım ve aynı gün çözdüler. Para aynı gün kartıma yattı. Benim gibi birkaç kişi daha vardı ve orada yazan herkese parası ödenmişti. sikayetvar.com ' a şikayetini yaz. Hemen çözerler.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.