Şimdi Ara

HEPSİBURADA.COM REZALETİ - HEPSİBURADA SATICI (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
3
Favori
28.112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1311 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheBCD

    Üşenmedim tek tek SS alıp birleştirdim. 2016'dan beri 30.000 liranın üzerinde alışverişim olmuş burdan, sadece 1 tanesini 2 gün geç kargoladılar başka sorun yaşamdım. Arızalı defolu ürün çıksa belki üzerlerdi şansıma gelmedi belki o yüzden işin o kısmını bilemiyorum. Maddi durumunuzu da bilemeyiz gerçekten belki o 100 liralık bez sizin için önemlidir Allah kimseyi zora düşürmesin, ama sanki 10 sene para biriktirip hayallerinizdeki sıfır arabayı alıp sonra o araba taklalı/pert çıkmış gibi ortalığı bu kadar ayağa kaldırmanın doğru olmadığını düşünüyorum.

    Gittigidiyor en güvenlisi bence n11 bazen kafasına göre onaylayabiliyor ürünü size sormadan.


    Bende bunu anlamıyorum. Hepsiburada üzerinden 8 siparişimin 5 i sorunlu geçti mahkemelik olduk 2 ay paramı iade etmediler. Sorun yaşamayan da hiç yaşamıyor. Tipe göre mi isme göre mi aceba anlamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Birkhoff kullanıcısına yanıt
    Hatta SS'e eklemeyi unutmuşum geçen hafta xs max 512gb aldık yeni o da ertesi gün geldi 40.000 liraya dayanmış alışverişim.

    Şans işi sanırım tamamen.
  • Şu ülkede 1 tane ama 1 tane iyi online alisveris sitesi, markasi yok ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de 17 nisanda msi oyuncu koltuğu sipariş verdim. Piyasada en ucuz 2200 tl civarında, hepsiburada satıcısından %40 küsür indirimle 1500 tl gibi bir fiyatla yakaladım. En geç 25'inde kargoya verilecek gözüküyordu. 25'ini geçti, aradım, mesaj yazdım, en sonunda tedarik edemediklerinden iptal edip 100 tl hediye çeki tanımlayabileceklerini yazdılar. Ben zaten 100 tl hediye çeki kullandım alırken. Tabii ki kabul etmedim, sözleşmede 30 gün içinde teslim deniyor, 18'ine kadar gelmezse hakeme gideceğim. Aynı gün aynı saatlerde aynı ürünü alan bi arkadaşa kargosu 24 nisanda yola çıkmış . Garip, biraz şans işi bunlardan bir şey almak. Ben bu zamana kadar ufak tefek şeyler aldım hep. Hiç sorun yaşamamıştım. Ama bundan sonra bi daha sipariş vermem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheBCD

    Hatta SS'e eklemeyi unutmuşum geçen hafta xs max 512gb aldık yeni o da ertesi gün geldi 40.000 liraya dayanmış alışverişim.

    Şans işi sanırım tamamen.
    Ben de 2008 den beri alışveriş yapıyorum, benim alışveriş 100 bin tl yi geçti.
    (Laptop, led tv,oled tv cep telefonu(ip6,7,8,,x,xs), beyaz eşya, kamera, fotoğraf makinesi, kozmetik,kıyafet ....)

    Sorun tabiki yaşadım, yaşamadım desem yalan olur fakat adamlar bir şekilde sorunu çözmek için yardımcı oluyorlar, önemli olan iyi niyetli olup müşteri odaklı olmaları.

    Konuyu açan arkadaşa gelince tabi ki sorun yaşadı ise çözümü için uğraşacak, hakkını arayacak.

    Fakat 100 tl lik bebek bezi için "kriz geçiriyorum, kaç gündür uyuyamıyorum" gibi ifadeler kullanmış.
    Çok basit bir şey için kendisini bu kadar üzmemesi gerekmediğini anlatmak istedim. Ben bunu söyleyince sen 100 tl nin ne kadar önemli olduğunu biliyor musun, nerede yaşıyorsun diyorsunuz.

    O zaman şöyle diyeyim, arkadaş; sen kriz geçirmeye devam et, uyumamaya uykusuz kalmaya devam , ortalığı dağıt parçala, hakkını söke söke ara, gerekirse mahkemeye git.
    Bu durumda O ailenin ev hali, eşi ile ilişkisi nasıl olacak siz düşündünüz mü?

    Adam zaten işsiz kalmış ben ona yardımcı olmak istedim sakin soğuk kanlı olsun istedim.
    Belli ki morali bozuk keyfi yok ve o evde bir bebek var, bir ailesi var ve sorumlulukları var. Bu kadar basit bir şey için bu tarz bir davranışa girmesi kendisi ve ailesi için ve ailesinin huzuru için iyi olmaz. Bunları düşünerek yazdım.


    Forumlarda 400 bin tl ye sıfır mercedes araba alıp sorun yaşayanlar var onlar bile kendisini bu kadar harap etmiyor.
    Veya adam yıllarca para biriktirip varını yoğunu verip arsa/ev alıyor fakat dolandırılıyor. Veya şirketi olup ödeme alamayınca iflas eden bir sürü insan var.


    Arkadaş olayı çok abartmış! Bana, 100 tl ne kadar önemli sen biliyor musun muhabbeti yapmayın.


    Ayrıca Günlük tüketim malzemelerini/ihtiyaçlarını internetten kargo ile almak büyük hata.
    Adamın evinde şampuan, tuvalet kağıdı, diş macunu bitiyor internetten sipariş veriyor.
    Ürün 4 gün sonra geliyor. Adam 4 gün saçını yıkayamıyor, dişini fırçalamıyor.
    Ondan sonra vay efendim kargom nerede, kargom geç geldi diye kıyameti koparıyor.




  • Hepsiburada bitiren bu oldu zaten , eskiden ürünleri kendileri satıyorlardi sonra ufak girişimler geldi orada dükkan açtı işte Hepsiburada o an bitti çünkü denetim sağlamak zor , lafını geçirmek zor vs vs n11 gibi objektif mağaza yorumlama sistemi yok ürüne yorum yapıyorsunuz sadece

    Trendyol yine aynı şekilde ipini koparan dükkan açmış mal satıyor denetim var mı yok şikayet etsen yaptırımlari var mı yok , motor yağı aldım formula plus idi gitmiş formula modeli yollamış , ürüne 3 kere görüş yazdım 3 kere sildiler

    Gidin n11 ürün alın daha güvenli hiç değilse aldığın ürüne ve daha önemlisi satış yapan mağazaya yorum yazabiliyorsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8D107F370 -- 2 Mayıs 2020; 16:28:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Katılıyorum hocam,

    Yukarıda yazdığım gibi 40 bin lirayı geçmiştir alışverişim burdan geçen ay Bilgisayar toplarken önce burdan topladım sonra vatanda toplattım aynısını arada 1.000 lira gibi bir fark oluştu yine de gittim vatandan topladım tek tek ürün alırken tamam da şimdi 8-10 parça birden alıcaz bi ekran kartı bozuk gelse 5.000 lira uğraş dur sonra iadesi teknik servisi.. Eskisi gibi bende güvenemiyorum mağaza sistemine geçtiklerinden beri.
  • Hepsiburada rezaletine maalesef bende mağdurlardan birisiyim 2 kez alışveriş yaptım ilk alışveriş im Domestos ve bestlak damla adamlar çamaşır suyu kutusuna bestlak damlayı koymuşlar çamaşır suyu kimyasal bir madde bestlak damla anne sütü artırıcı aynı pakette gelmiş ve bestlak damla akmış kutusu harabe olmuş pislenmiş mesajlara bile cevap vermiyorlar diğer alışveriş minigo anadizi siparişi verdim sipariş verdiğim 1 gün sonra kargo yazılmış 4 gün sonra kargo yaptılar onun için Hepsiburada artık bitti benim için Hepsiburada.com pişmanlıktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben siteyi bilemem ama böyle bir yasal hak mevcuttur. Bu kanun boşuna çıkarılmamıştır herhalde. Fiyat etiketine ilişkin temel düzenleme 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un (“Kanun”) “Fiyat etiketi” başlıklı 54. maddesinde [2] yer almaktadır. ... Etiket, tarife ve fiyat listelerinde belirtilen fiyat ile kasa fiyatı arasında fark olması durumunda tüketici lehine olan fiyat uygulanacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SouLofDiego

    Ben siteyi bilemem ama böyle bir yasal hak mevcuttur. Bu kanun boşuna çıkarılmamıştır herhalde. Fiyat etiketine ilişkin temel düzenleme 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un (“Kanun”) “Fiyat etiketi” başlıklı 54. maddesinde [2] yer almaktadır. ... Etiket, tarife ve fiyat listelerinde belirtilen fiyat ile kasa fiyatı arasında fark olması durumunda tüketici lehine olan fiyat uygulanacaktır.
    Bu dediğin fiziki mağaza için geçerli.
  • Mr.Elm M kullanıcısına yanıt
    Yaklaşık 1,5 sene önce hepsiburada satıcısından bir HDD almıştım kutuda hiçbir sorun yoktu taktım çalıştırdım. Akşama doğru bir program ile durumunu taratayım dediğimde yarısı kıp kırmızıydı. İade talebi oluşturdum, durumu anlattım ve sorgusuz sualsiz aldılar. Fakat 1 hafta kadar önce aynı şey bir SSD alan arkadaşın başına gelmiş onda iade yapmamışlar. Bu tarz olayları görünce maalesef güvenim sarsılıyor.

    Bir süredir hepsiburada satıcısından evcil hayvan malzemeleri alıyordum, kendi sattığı ürünlerde iyi indirim yaptığı için genel olarak toplu 3-5 aylık alıyordum fakat son 3 ayda ürün fiyatları min %50 arttı. Mesela aralıkta 17 liraya satılan yem şuan 30 lira ve pet shopların kendi sitelerinde daha uyguna satılıyorlar. Bir de şunu fark ettim aynı satıcılar hem n11'de hem de hepsiburada da aynı ürünleri, hepsiburada adresinde +10-15 TL daha pahalıya satıyorlar. Sanırım kargo bedelini direk ürüne ekliyorlar ve 75 ve üzeri alış veriş yapsanız dahi adamlar kargo paralarını sizden çıkarmış oluyor. 75 altı kalırsanızda 2 kere kargo parası ödüyorsunuz. Mesela daha geçen gün denk geldim aynı firma n11de ücretsiz kargo ile 25 TL ye sattığı ürünü hepsi buradada 35 TLden satıyor. +9-10 Lira da kargo ücreti ile neredeyse 2 katı fark oluyor.




  • BizimToptan (https://www.bizimtoptan.com.tr/) internet sitesi üzerinden sipariş oluşturdum. Ertesi gün mağazaya gittim, 2 ürün stokta kalmamış, parası size iade edilecek dediler. 92 TL iade edilsin diye hala bekliyorum. Bu sürede defalarca aradım mesaj attım ama nafile. TÜBİS üzerinden şikayet de açtım. Niye bizim ülkemizde ticaret ahlakı yok anlam veremiyorum. 40 gündür bir firma 92 TL iade edemez mi ya?
  • Bende klima siparişş verdim. Ürün elime geçmezse para yanıyor mu?

    Yüzlerce siparişim oldu HB den yeni uygulama bu mu stok yok ürün gelmedi para yanıyor mu? Daha önce hiç böyle sorun yaşamadım şahsen yeni uygulama ise bilgi verirseniz sevinirim
  • PARAYI ÇEKİP İŞLETİYORLAR

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende kulaklık almıştım 1 ay bekletmişlerdi hiç birşey almayın bunlardan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zzz ayıp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternet haberlerine göre HBurada Gittigidiyor yabancilara satilmis.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada son aldıklarım hep birkaç gün sonra veya daha geç kargolanıyor. trendyoldan vs alınca aynı gün veya ertesi gün kargolanıyor. hepsiburadada 10 ürün alsam hepsi parça parça farklı kargo şirketiyle geliyor. bu yaşadığınız olayı geçmişte birkaç kez hbde yaşadım böyle uzun uzun şikayet dökmedim. birkaç kez kayıt açtım ürünleri çok geciktirdikleri için (geciken ürünlerden biri liptonun bir çayıydı 30tllik ve fiyatı yükselmişti) sonra gönderildi. bir hafta sonra fark ettim ki ödediğim bir ürün eksik gelmiş (gönderildi olarak gözüküyor). ona tekrar kayıt açtım ve hediye çeki tanımlandı. bir sürü alternatifi var. genelde hb'de satıcı hb olmayanlar daha erken kargolanıyor. black fridayde bir dolap için 2 ay beklettiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tosunkaya -- 2 Mayıs 2020; 19:33:30 >
  • Dava ediceğinizi söyleyin belki o zaman daha etkili olur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu yüzden gittigidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.