Şimdi Ara

Hepsiburada Eskiyi Getir Yeniyi Götür Kampanyası Ana Konu (87. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.952
Cevap
134
Favori
225.908
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8586878889
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sorumsuzadam kullanıcısına yanıt
    Aktarma işi sıkıntı ya her kurye bekliceğini sanmıyorum min 15-20 dk aktarma sürer

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hendrickk H kullanıcısına yanıt
    Yapamadık zaten. Yeni cihaz eski surum oldugu icin once guncelleme istedi. O uzun suruyor. Guncelleme isteyince vazgeçtik.

    icloud yedeginden de yuklenmedi. Kac defa denedim, yedegi goruyor, basliyor sonra yedek yuklenemedi diyor. Sanirim ios surumleri ile ilgili bir sorun var. Artik bizde yeni bir iphone olarak kurduk.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sorumsuzadam -- 18 Eylül 2024; 22:57:31 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Aktarma yapacaklar pc varsa iTunes ile yedek alsın ve yeni cihazı PC’ye bağlayıp yedekten kursun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Dgkn_sglmr D kullanıcısına yanıt
    Valla 2tb saklama alanina guvendik biz de 😀 yedekten geri yuklenmedi bir turlu

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sorumsuzadam kullanıcısına yanıt
    O süre yarım saat sürüyor. Kapıda kuryenin bekleyeceği zaman değil. Önceden PC ile halletmek lazım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Dgkn_sglmr D kullanıcısına yanıt
    Kuryeyi bekletmedik zaten. Daha sonra icloud yedeginden yuklenmedi. Biz basta cihazdan cihaza aktarim icin bekletecektik ama yeni cihazin ios surumu eski oldugu icin once güncelleme istedi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sorumsuzadam kullanıcısına yanıt
    Sadece sizin özelinizde demedim bekletme işini yanlış anlaşılmasın. İCloud üzerinden hiç veri çekmedim kullanmıyorum o konuda yorum yapmayım. Bana en pratik her zaman iTunes geliyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sorumsuzadam kullanıcısına yanıt

    Hocam son olarak kutuyu götürmeme gerek varmı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dgkn_sglmr D kullanıcısına yanıt
    Anladim. Valla iste bana da icloud pratik geliyor ama fazla guvenmemek lazimmis.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AsilTürk68 A kullanıcısına yanıt
    Kutu içeriğine bakmiyorlar ki zaten apple da bir tek kablo cikiyor. Kutuyla verdik ama kutusuz versek illa kutu lazim diyebilir miydi inanın bilmiyorum. Sormak da aklimiza gelmedi.

    Kuryenin tabletinde kutu ile ilgili bir ibare yok ama kurye bizden aldigi kutuyu kargo posetine koydu. Bir kutu lazim ama baska kutu olur mu bilmiyorum tabi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Açıkçası sistem gercekten guzel umarim bizim insanimiz suistimal etmez. Misal bizde kurye ekrandaki cam filmini dahi cikartmadi. Abi dedim bak yanarsin filmi cikart oyle bak. Ekranda filan cizik olsa ekran koruyucuda gozukmez cunku. Kurye eski cihazi teslim aldiktan sonra butun sorumluluk kuryeye biniyor benim anladigim. Kurye faceid yi bile bilmiyordu. Bize soruyor faceid si calisiyor mi diye. Kendi kontrol dahi etmedi cunku bilmiyor. Hic iphone kullanmadim diyor. Cok kuryenin canini yakar bizim bu millet.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bende sipariş vermek için girdim HP ya ama cihaz yok. İphone pro 16 pro 128 GB. Stok uzun süre gelmez gibi herkes 128 GB siparişi vermiş sanırım. Değiş tokuş için zahmetsiz HP yi tercih etmiştim olmadı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sorumsuzadam kullanıcısına yanıt

    okadar soru soruyorlar mesela benim kasa da çizik ve bi tarafını taktığım için derin bir çizik mevcut , onu sisteme girince illaki 6-7 bin aşağısı fiyat verdi ama kapıda tekrar uğraşmak istemedim sonuçta kasa değişim olabilir yeni kullanan kişi için, ha önemsemeyip değişmeyende olabilir


    yani gelen kargocu okadar incelemiyor sanırım telefonu ?


    Ekran koruyucu olarak rahatım çünkü telefonu ilk aldığımdan beri koruycu ile kullanıyorum.


    Birde 2-3 telefon yenilemek isteyen dikkat etsin aynı hesaptan 2.ci değişimde tüm değişim taleplerini iptal ediyorlar. Anneme babama aile fertlerine değişim yapayım derken siparişler iptal oldu saçma bi olay.


    yalnız telefon ekran koruyucu gelmediği için ilk kullanımlar benim açımdan sorun olcak daha fazla dikkatli kullanmak lazım :(


    Eski kutular ile birlikte yolarım kablosuz sadece cihaz + kutu şeklinde.


    Acaba tam olarak ne zaman dağıtıma başlayacaklar merak ediyorum





  • mob411 kullanıcısına yanıt
    Kuryeye bagli. Bize denk gelen kurye cok anlamiyordu. Bir de kendisi ilk kez yapti. Arkadaslari daha önceden yapmış. Onlari arayip sordu hatta. Cizik olayi tamamen kuryeye bagli. Eger cizik varsa ve kurye ciziksiz isaretledi ise hb farkettigi an farki kuryeden keser bence.

    Bugun de kendi telefonum teslim edilecek. Dagitim mesaji geldi. Bizim burdaki kurye en son vereceğim demişti

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sorumsuzadam kullanıcısına yanıt

    tamam o zaman sıkıntı yok ben kasada kusur var işaretleyince zaten fiyatı düşürmüştü , kusursuz desem olmazdı fiyat farkı çıkardı ok bende


    telefonu bekliyorum


    naturel titanyum fatura kesilmiş ama siyah'tan haber yok

  • mob411 kullanıcısına yanıt
    Sizinkini dusurmus zaten. Aynen siz de problem yok. 2 cihaz aldim ben de. Karisiklik olur diye ayri hesaptan almistim. İyi ki oyle yapmisim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • evet süreci deneyimleyen arkadaşlar pil sağlığına bakan oldu mu kuryelerden?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • aynı hesaptan yapınca 2 sinide iptal ettiler 1000TL kupon'lu almıştım o gitti :(


    halbuki ailemle aynı adresteyim ve ben hiç bir yerde uyarı bildirme filan görmedim. DEterjan kısmında mesela sepete 3 ten fazla ekleyemiyorsunuz önlemde almamışlar o konuda kızgınım yani , bilgilendirselerdi bende öyle yapardım

  • Bugün süreç tamamlandı
    Kurye sabah aradı bende telefonu sıfırlayıp verdim sadece göz ucuyla kontrol etti ve nu sistem bize yeni geldi ilk defa yapıyorum dedi
    Eski cihazı sıfırlayıp verdim kutuya koydu sonra yenı cıhaz verdi ayrıca kurye ekranında bize sorulan aynı sorular var fark yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sorumsuzadam kullanıcısına yanıt

    Evet hocam dediğiniz gibi oluyormuş eğer sorun çıkarsa tamamen geri kalan fark ücreti kuryeden kesiliyor kendisi paylaştı hatta bende bir kaç resim çekmesını istedim 8 aylık cihazdı benımki ayrıca iCloud kapatmadan hb sistemi kabul etmiyor bilginiz olsun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 8586878889
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.