Şimdi Ara

Hepsiburada Eskiyi Getir Yeniyi Götür Kampanyası Ana Konu (86. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.955
Cevap
135
Favori
226.531
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8485868788
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eski telefona değer biçerken pil sağlığını hiç sormuyor. Bunu kapıya geldiklerinde koz olarak kullanıp fiyatı kesin düşürüyorlarmış. Yani ekranda gördüğünüz teklifi bir şekilde düşürüyorlarmış. Şikayetvar da böyle şikayetler oldukça çok. Benim telefonumda hiçbir sorun kesinlikle yok fakat pil sağlığı %80’in altında sanırım ekranda teklifi kapıda değiştirecekler bu durumda

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • freeheart44 F kullanıcısına yanıt
    Aldığın telefonun fiyatının %10'u kadar puan kazanıyorsun, ancak bu puanlar TL olarak değil, puan şeklinde hesabına yansıyor. Örneğin, 10.000 puan 500 TL'ye eşit. Bu puanı kullanabilmek için en az 5000 TL'lik bir alışveriş yapman gerekiyor.
    Bana uymayan cazibesi olmayan bir kampanya

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ferfecirkoooo F kullanıcısına yanıt
    Pil sagligini sormamasi bana da ilginc geldi. Bakalim siparis verdim, 14 plusdan 15 pro siparisi verdim. Bakalim fiyati dusurecekler mi! Dusururlerse kabul etmeyeceğim zaten. Pil sagligim %88. Normalde cizik yok. Varsa da ben goremiyorum :)

    Sacma sekilde randevulu sekilde siparisi olusturdu. Cuma siparis verdim, kargo teslimat şubesinde bekliyor. Bugun baska kargom vardi onu teslim alirken sordum abi edemem diyor. Sana kargoyu vermek istesem de geri alim var ama suan alamam diyor. 19 eylul teslimat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sorumsuzadam -- 16 Eylül 2024; 23:13:31 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sorumsuzadam kullanıcısına yanıt
    Teslimata geldiklerinde gelişmeleri yazarsan sevinirim. Fiyatı düşürdüler mi? Kapıya gelen nelere bakıyor vs

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ferfecirkoooo F kullanıcısına yanıt
    Tabi ki de

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • İphone 13 128 gb için iphone 15 128 değiş tokuş kapıda yenile başvurusu yaptım
    Telefona 28.000 + 5.000 ek ödeme karşılığında işlemi kredi kartı ile ödedim yarın teslim edilecek bakalım süreçleri yazarım
    Ayrıca ek ödeme tutarı acaba bize geri ödeniyor mu bilgisi oşan arkadaşlarım yazarsa sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AsilTürk68 A kullanıcısına yanıt
    Ek odemeyi satin alinirken dusuyor zaten.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Dostlar eski cihazı kuryeye teslimat esnasında pil sağlığını sorun yapıyorlar mı, bilgilendirirseniz sevinirim. Şimdiden herkese hayırlı olsun.

  • Arkadaşlar Merhaba,

    iphone 15 cihazım için güzel bir fiyat biçtiler, iphone 16 almak istiyorum fakat ödemeyi direkt alıyor yarın kargo ile geleceğini söylüyorlar. Peki sorum şu örneğin dediklerine göre bir problemi yok cihazın ama oldu ki problem gördüler. Ekstra fiyatı nasıl alıyorlar benden?


    Siparişi versem yarın teslim aldığımda hızlı kurulum vs. yapılıyor mu bir de? İş yerime söyleyeceğim bekliyor mu kurye ?

  • sorumsuzadam kullanıcısına yanıt

    Hocam siz aldınız mı ? Ben de 15 verip 16 almayı planlıyorum da süreç nasıl gerçekleşiyor anlatabilir misiniz?

  • Reo* kullanıcısına yanıt
    Siparis verdim gecen cuma, 19 eylüle randevu verdi. Yarin teslim edilecek

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AsilTürk68 A kullanıcısına yanıt

    Süreç ne durumda hocam?

  • KOMANDO ASTEĞMEN kullanıcısına yanıt

    Bu kurye her şehirde geçerli mi?

  • hendrickk H kullanıcısına yanıt

    hocam 2 gundur sivas hepsijet de beklıyo randevulu teslimat olduğu için yarın teslim edilecek

    detaylar ile birlikte paylaşırım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ydn06 kullanıcısına yanıt

    Hocam bazı araştırmalarım sonucu bazısı emei numarası kontrol edip göz ucuyla kontrol ettiğini söyledi çağrı merkezini aradım onlarda aynısı söyledi ama pil konusu aklımda yarın görücem süreci


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadas da 13 pro dan 15 pro ya gecmek icin siparis vermisti. Benimki henuz gelmedi ancak arkadasin degis tokusuna sahit oldum.

    İade alinan telefonun imeini kontrol ediyorlar, kurye telefonda cizik var mi, faceid calisiyor mu, kamera calisiyor mu diye kontrol ediyor. Kendi tabletinde zaten bunlari soruyor. Eger tik koyarsa fiyat düşüyormus. Telefonjn resmini dahi çekmiyor. Hicbirine tik koymazsa ve imei de tutarsa fark cikmiyor. Fark cikarsa musteriden odeme yapılmasını istiyorlarmis sistem uzerinden.

    İade alinan cihaz andriod ise telefonun fiziksel imeini gormek istiyorlarmis. İmei degisirme yuzunden. İade cihaz iphonesa zaten pek ugrasmadan isleme devam ediyoruz diyor. Sonrasinda icloud acik mi diye kontrol ediyor sistem. Kuryeye rica ettik islemler bitince bekle 5-10 dk, yeni cihaza aktarim yapalim dedik. Tamam dedi. İclouddan cikis yapinca isleme devam etti. Tabi icindeki ios eski oldugu icin once guncelleme yapmak istedi. Biz de ugrasmadik sonra.valla surec suan icin icin super. Piyasa fiyatinda fiyat veriyor. Uğraşmıyorsunuz

    Pil sagligina bakmiyor. Kurye zaten hic iphone kullanmamis. Cihaz hakkinda hicbir bilgisi yoktu.

    Bizim burdaki kurye bu islemi en son birakiyormus. Tum kargolari dagittiktan sonra bu islemi yapıyoruz diyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sorumsuzadam -- 18 Eylül 2024; 20:24:6 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • AsilTürk68 A kullanıcısına yanıt
    İmeinin son iki hanesini kurye kendi cihazina girmek zorunda zaten. İmei kontrolü sart. Pil saglina bakmiyorlar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sorumsuzadam kullanıcısına yanıt

    Bilgilendirme için çok teşekkür ederim gerçekten çok açıklayıcı yarın benımde teslim edilecek ama inşallah saat 1 den önce edilir.

    birde hocam belirttiğim gibi çıkınca cihaz fark cıkartmıyor seğil mi

    ayrıca bana fatura kesmişler mail de geldi ek destek ödemesi faturasa yok telefon tutarı 47.999


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AsilTürk68 A kullanıcısına yanıt
    Rica ederim. Fark tutar cikarsa o anda cikiyormus. Kuryenin secimine bagli iste.

    Ek odemeyi cihazin tutarindan dusuyorlar direk. Ek ödeme faturada gözükmüyor ama dikkat ederseniz cihaz tutari 5bin tl asagida

    Cihaza fark cikarsa o an iptal edebiliyorsunuz zaten. Yeni cihazi tum islemler bitince teslim ediyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sorumsuzadam -- 18 Eylül 2024; 21:26:7 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ferfecirkoooo F kullanıcısına yanıt
    Pil sağlığına bakmiyorlar.

    Kuryenin pek olaydan haberi yok zaten. Tabletinde ekrandaki yonergeler ne ise ona gore islem yapiyorlar. Cihaz ilk basta satin alirken tarif edilen sekilde ise dusurme olayi yok.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 8485868788
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.