19 Haziran da Mag272cqr monitörü Hepsiburada üzerinden satın aldım.[simage]https://store.donanimhaber.com/c9/3c/6c/c93c6c04e86f21edc4321c1d53651118.png[/simage] Büyük bir hevesle bekledim 22 Haziranda geldi,kurdum. Ölü piksel testleri yaptım hiç bir şey yok gibiydi. 23 Haziran gecesi donanımhaber de gezerken açık renk olan ekranın sağ tarafında küçük bir toz tanesi gördüm. Silmeye çalıştım çalıştım yok gitmiyor. Panele içerden toz girmişti.Resimde alttan 4. çizginin hemen altında göreceksiniz. [simage]https://store.donanimhaber.com/62/17/96/62179623c79622f944004954b7988373.jpeg[/simage] Bu kadarcık bir toz tanesi için ne yapmalıydım karar vermek için bir yandan da sinirle kapattım bilgisayarımı uyudum. Sabah uyanınca belki şans yüzüme güler de gitmiştir, belki de ben yanlış görmüşümdür uyku sersemi olarak diye bilgisayarımı açtım. Maalesef yerinde duruyordu. Hatta kötü bir şey daha eklenmişti bu sefer sol tarafta ölü piksel gibi boyutu olan panel üstünde bir leke vardı.[simage]https://store.donanimhaber.com/84/13/70/841370237b81413fd173e200ded244f1.jpeg[/simage] Onu görünce kesinlikle geri göndermeliyim dedim. Resimde göreceğiniz gibi 24 Haziranda iade işlemlerine başladım. [simage]https://store.donanimhaber.com/fc/ff/b5/fcffb5a6b497aa7cbfb17ea74f6bac45.png[/simage] Hepsiburadaya cihazda arıza olduğunu caymak hakkımı kullanmak istediğimi söyledim. Onlardan gelen cevap açılan ürünlerde cayma hakkı kullanamayacağı yönündeydi. Cihazın servise gitmesi gerektiğini söylediler. Böyle bir haklarının olmadığını internetten ve telefon satışlarında koşulsuz iade edebileceğimi söylesem de bana servise mi gönderelim size mi gönderelim diyerek kestirme cevap verildi. Yüz yüze kavga edebileceğim bir yer olmadığı için maalesef servis seçeneğini seçtim. Msi rapor yazacak, hepsiburada ya yeni cihaz verecek yada para iadesi yapacaktı. Bugün ayın 18i yarın monitörü alalı 1 ay olacak. Asgari ücretle çalışan biri olarak bütün sınırlarımı zorlayarak aldığım monitörü kullanmadan bir de taksidini ödedim ayrıca eski monitörümü satarakta bir taksidini ödemeyi düşünürken yaşanan durumdan dolayı eskiyi de satamıyorum. Kısacası rezillik üzerine rezillik çekiyorum. Hepsiburada dan bir dünya alışverişim olmuştur fakat yaptıkları çok büyük ayıptır. Zaten sadece kargonun İzmir den İstanbula hepsiburadaya gitmesi 1 hafta sürdü. Bir müşteri bu kadar mağdur edilemez. 21 Temmuz günü Msi servisini arayarak cihazın durumunu öğrenmek istedim. Öğrendiğim bilgi beni çileden çıkardı.14 Temmuz saat 10:40 da Hepsiburada'ya raporu mail yoluyla gönderdiklerini değişim veya iade için Hepsiburada ile görüşmem gerektiğini söylediler. Hemen aradım durumu aktardım. Yarım saat sonra mesaj geldi. Mesajda yazan ise: "Ürün onarım amaçlı teknik servis sürecindedir. Ürüne ait servis işlemlerinin 8.08.2020 tarihine kadar tamamlanması bekleniyor. Bu süre içinde işleminiz sonuçlandırılacak ve size bilgi verilecektir." şeklindeydi. Resmen dalga geçiyorlar, bizi salak yerine koyuyorlar. Tam 1 hafta önce rapor eline ulaşmasına rağmen ne yeni monitör gönderiyorlar ne para iadesi yapıyorlar. Bu saatten sonra ne alışveriş yaparım, ne de çevreme tavsiye ederim. Boşuna insanlar demiyor 200-300 fazla veririm gördüğüm yerlerden alırım. İnsanların yere vurdukları TeknoSA isimli elektronik zincir marketinde bile ürünü teslim ettiğiniz an 20 iş günü yasal süreniz başlar eğer 21. İş gününde ürün servisten gelmez ise para iadesi, ürün değişimi ya da iade çeki basımı yapılır. Ben ürünün siparişini 19 Haziranda vermişim bugün 24 Temmuz. Alt tarafı Doa kapsamında değişecek ürün hala elime geçmedi yazıklar olsun. Online alışverişte ilk tercihim olan özellikle Türk şirketi olmasından kaynaklı hepsiburadayken yaşattığıkları bu iğrenç deneyim yüzünden yabancıda olsa Amazon gibi müşterisine kıymet veren şirket ilk tercihim olacaktır. Yine tabiki sizin bileceğiniz iş ama yüksek meblağlı bir ürün alırken satıcı hepsiburadaysa 10 defa düşünmenizi tavsiye ederim. |
Bildirim