Arkadaşlar her kese merhabalar. Buraya tamamen yaşadığım bir olayı anlatıp sizlerden fikir almak için yazıyorum. 27 Kasım Tarihinde Hepsiburada'dan Bosch Gsb 180-LI Akülü Darbeli Matkap 2AH aldım. 27 Kasım diye açıkcası kargonun geç geleceğini biliyordum benim için de çok problem olmadı. Aralık ayının 4'ünde ürün geldi. Fakat işler matkap geldikten sonra değişti. Ürün geldiğinde açtım ve kontrol ettim ürünün mandren kısmı yalpalayarak dönüyor. Tamam yine olabilir diyip Hepsiburada dan değişim talebi oluşturdum. Ürünü 7 Aralık günü Hepsiburadaya kargoladım. Ürün Aralık 26 da tekrar bana geldi ve ürün onarım talebiniz reddedildi diye bir mail geldi. Hemen aradım Hepsiburadayı olayı anlattım dediler ki "Bir yanlışlık olmuş size bir kargo numarası verin ürünü tekrar bize gönderin onarıp geri gönderelim.". Ben de elimde başka seçenek olmadığı için tekrar geri gönderdim. Bugün 11 Ocak tarihinde elime tekrar geldi ve mandren kısmı yine onarılmamış. Firmayla iletişime geçtiğim müşteri hizmetlerine lütfen beni artık yetkili birine bağlayın dedim fakat ordaki hanımefendi(Çağrı merkezi çalışanı) "Buradaki en yetkili benim ne söyleyecekseniz söyleyebilirsiniz." dedi. Bu konuşmalardan ve yaşananlardan sonra sizden fikir almak istedim. Ne yapmalıyım? Elimde mandren kısmı bozuk olan hiç kullanmadığım bir matkap var. |
Bildirim