Şimdi Ara

Hepsiburada Ücret İadesi Yapmıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada üzerinden 21.08.2023 19.20'de alışveriş kredisi ile Airfryer almak istedim, banka sisteminde her şey olumlu olarak gerçekleştikten sonra Hepsiburada'ya geri dön butonuna tıkladım para Hepsiburada'ya geçtiği halde sipariş gerçekleşmedi. Bankayla görüşüp ödemeye ilişkin referans numarasını da Hepsiburada'ya ilettiğim ve tarafıma ücret iadesi yapılacak dendiği halde 10 gündür herhangi bir dönüş alamadığım gibi ücret iadem de yapılmadı. Banka krediyi iptal edecek faiz de ödemeyeceğim ancak Hepsiburada parayı iade etmediği için mağdur ediliyorum.




  • Bankada işlemler olumlu geçtiyse kredi kartınızdan ödeme çıkmıştır.

    Ödemenin iptalini 1 gün sonra yaptılarsa hepsiburada hesabından 1 gün sonra ödeme geri iade edilmiştir.

    Buraya kadar normal

    Fakat bankadan kredi kartıyla yapılan işlemlerde 1 gün sonra iadelerde banka kredi kartına iade için hesap kesim tarihini beklemektedir.

    Bankanızla görüşseniz bile sizi çok dikkate almayıp hb'ye yönlendireceklerdir.

    Hb ile görüşüp iadenin olduğu konusunda net bilgi isteyip kart kesim tarihini beklemelisiniz.

  • cemal8 kullanıcısına yanıt

    hocam kredi kartıyla değil alışveriş kredisi ile almak istedim, kredim onaylandı para da bankadan gelen mesaja ve müşteri temsilcisinin verdiği referans numarasına göre hepsiburadaya geçti ancak siparişim oluşmadı ben de banka ve hepsiburada ile iletişime geçtim. Hepsiburada hatanın kendilerinde olduğunu kabul ediyor ancak parayı iade etmiyor bir türlü. Banka ise 14 gün içinde krediden cayma hakkım olduğunu hepsiburadanın parayı iade etmesi halinde krediyi iptal edeceğini söyledi. 4 gün içinde param iade edilmezse cayma hakkından olacam ve bankaya boş yere faiz ödemek zorunda kalacağım.

  • Hocam sizin işiniz karışık  


    Tek aklıma gelen Hb'ye iptal olmasına rağmen ödeme yapılmayacağı taktirde herhangi bir sorumluluk kabul etmediğine dair bir mail at.

    Hiç olmazsa elinde bir belge olur.


    Rakam nedir bilmiyorum ama tüketici hakem heyetinde çözülebilir gibi geliyor ama bişe diyemedim

  • cemal8 kullanıcısına yanıt

    buraya ve şikayetvara yazdıktan sonra genel müdürlükten aradılar ve bundan önceki müşteri temsilcileri gibi sorununuzu finans departmanına ilettik en kısa zamanda çözülecek dediler. kredi cayma süresini de bildirdim eğer mağdur ederseniz hakem heyeti veya mahkeme ile hakkımı alırım dedim bakalım.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.