Şimdi Ara

Hepsiburada üzerinden alınan ürünün muhatabı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.272
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar

    Hepsiburada üzerinden (satıcı hepsiburada değil) almış olduğum mama sandalyesi kutusunu açtığımda ürünün poşeti açıktı, bunun sebebini öğrenmek için satıcı firmayı aradım. Hepsiburada müşteri hizmetlerini aramam gerektiğini söylüyorlar ancak satış sözleşmesinde ve faturasında kendi firmalarının bilgileri var. Ayrıca bu ürünü hepsiburada yetkilisi görmedi ki sorumun cevabını nereden bilecek ?

    Bu konuda muhatap kimdir ?

    Sitenin işleyişi n11 gibi değil ki, soru sor kısmı var ama hiçbir şeye faydası yok. Satıcıya soru sormak yok. n11 bunların yanında 10 numaraymış. Trendyolda da canlı destek vardı, şu an en kötüsü hb sanırım.







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.