8mbit netlimitsiz paketine üyeyim. Haftasonu sıksık kopmalar oluyordu ttneti aradık pzt ben yokken teknik servis gelmiş halletmiş ama şöyle bi durum var ben 2mbiti geçemiyorum yani anlyıcağınız hızım sınırlanmış sanırım
Bu onu mu gösteriyor. eğer gerçekten onlar sınırladıysa napmam gerek ?
Margin değerlerin düşük yapacak birşey yok 2 mbite limitlemişler.
yani daha fazlasını almam mümkün değil mi? bugüne kadar 6mbit alırken nolduda 6mibti kaldırmaz oldu hat anlamıyorum
vallaha arkadaşım al bendende okadar bu zamana kadar bende 6 alıyordum dün sorun oldu akşamda ttneti aradım sonra net geldi ama 2 mb düştü internet bu salak adamlar yeni yıla yeni sistemle gireceğiz diye patlattılar hattı zaten deneme tahtası olduk abi adamlar paso deneme yanılma yaparak sorun çözüyorlar.
Biri lütfen nekadar desteklediğini net olarak söyleyebilir mi ona göre santralle görüşcem neyse verin onu dicem.
@cem650
valla abi sende ne kadar desteklediğini öğren türk telekomu ara ne kadar alabiliosan iste. O kadar para kazanıyorlar altyapı geriye doğru gidiyor ne alaka ?
bi yardım edin değerler iyi mi kötü mü? biri 16mbit bile alırsın modemde sorun diyor diğer arkadaş çok kötü
Arkadaşım upstream için margin değerin 4 e düşmüş, down için değer iyi ama bağlantının kopmaması için 6 nın üstünde olması bu 2 değerinde. Şu an yapılacak birşey yok.
margin vs. falan hikaye. 8mb kullanıyordum, 850kps down hızı ile. 16mb geçiş yapınca internet gitti, tekrar müşteri hiz. arayınca bu sefer 1mb oldu. Sonra santrale aradım, santralle 1.5km mesafe var 16mb kaldırmaz dedi. Bende hiç olmazsa 8mb yapın dedim, sonra bir baktım 4mb olmuş. Daha sonra tekrar santrale aradım, hız artırımı için biraz sert konuştum, akabinde hızım 10mb oldu. Daha sonra tekrar santrale arayıp, hızı kaldırabildiği noktaya kadar yükseltecem. İlk önce müşteri hiz. arıza kaydını bırakın, sonra bulunduğunuz mevkideki santraldeki görevliyi hız artırımı için baskı uygulayın.
quote:
Orijinalden alıntı: selodonanımhaber margin vs. falan hikaye. 8mb kullanıyordum, 850kps down hızı ile. 16mb geçiş yapınca internet gitti, tekrar müşteri hiz. arayınca bu sefer 1mb oldu. Sonra santrale aradım, santralle 1.5km mesafe var 16mb kaldırmaz dedi. Bende hiç olmazsa 8mb yapın dedim, sonra bir baktım 4mb olmuş. Daha sonra tekrar santrale aradım, hız artırımı için biraz sert konuştum, akabinde hızım 10mb oldu. Daha sonra tekrar santrale arayıp, hızı kaldırabildiği noktaya kadar yükseltecem. İlk önce müşteri hiz. arıza kaydını bırakın, sonra bulunduğunuz mevkideki santraldeki görevliyi hız artırımı için baskı uygulayın.
Santralin tel. no. nerden bulucaz?
quote:
Orijinalden alıntı: mdxceed
Santralin tel. no. nerden bulucaz?
Destek hattında istediğin zaman vermeleri gerekiyor yada googlede arat santralin telini bulursun ordanda internet işlerine yönlendirt
vallaha aynı dert bendede var çatır çatır 6 mb kullanırken bu ayın 5. bir gitti hat pir gitti arızaya verdim adamlar 1 mb sabitledi bugün aradım açtığım arıza formunu kapamışlar kime sordunuzda kapadınız dedim bir daha açıyorum arıza kaydını dediler ya bu yeni yıla girdik yaa abi adamlar alt yapı değiştiricem diye mahvediyorlar bizi...
arıyorum cevapta vermiyolar. dün aradım siz anlıyamazsnz kaçın kaldırcağını dedi kadın. napcaz anlamadım valla
Bu santral numaralarını nereden bulacağız? Google'dan arattım ama bulamadım. TTNET'deki adamın verdiği santral telefonlarını da kimse açmıyor.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme