< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rüzgarbey34 -- 13 Mart 2017; 17:26:15 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rüzgarbey34 -- 13 Mart 2017; 17:26:15 > |
E30 BMW topla, en azından yarın birgün satmak istersen emeğinin karşılığını verebilecek çok çılgın insan var.
|
Sana peşin söylüyorum, seni bir güzel yiyecek bu ustaların. Sıkıyorlar sorunsuz 3 ay normal tofaş yürütemeyen adam sana 3 yıl sorunsuz nasıl turbolu makina verecekmiş. Yalan hepsi, malı satarken 3 yıl garantili sorun çıkınca servisi 1. sanayide (30 km). Bu hep böyledir.
Bu konularda tecrübesizsin, basit mantık şu sanayide kimseye güvenme babanın oğlu olsa bile. İllaki sıkacak illaki yalan söyleyecek, illaki aldatacak. Yani 35 bin var. insan gibi harcadın bunun 3/2 si boşa gidecek. Yaptığı işin sorumluluğunu alan adam yok gibi. Ahmet abi mehmet abi farketmez. Bu yüzden önce arabadan sen anlayacaksın ki, seni aldatması zor olsun, bir çok işini kendin yapacaksın, yani bir öğrenme süreci atlatacaksın. Bu öğrenme süreci de masraf işi, yedek parçası ucuz, ustası çok olduğundan Tofaş en iyisi. DŞK (Doğan, Şahin, Kartal) nin falanı filanı olmaz. Hepsi aynıdır. tek temel fark motordur. O daha sağlam bu daha çürük diye bir şey yok. Hepsi aynı derecede çürük. Doğanlar daha pahalı olduğu için daha çok hürmet ve bakım görür o yüzden uzun vadede daha dayanıklıymış gibi algılanır alakası yok. Neticede hepsi aynı parçalarla aynı fabrikalarda yapılıyor, bir daha fazla yalıtım 3 tane daha düğme boyalı tampon arabayı sağlam yapmaz. Aradaki temel fark motorlarda. Eski motor 124 ün 1.300 cc nin 1.600 e çevrilmiş hali 60 model tasarıma sahip olduğu için sıkıştırma oranı çok düşük. Yenisi önden çekişli olduğu halde bizimkiler arkadan itişe uyarlamış. Fabrikasyon 2.000 cc turbo var temprada kullanılan 160 bg. Özetle mevcut arabanı tut. tek araba ile bu işler yaş. Bir tane tofaş topla yavaş yavaş kafana göre. Ben olsam tempra motorlu bir tane tercih ederim. En fazla 3 5 bin tl zarar edersin, bu arada da epey bir şey öğrenirsin. Her şey yolunda giderse bu yaz düzgün bir tofaşa binersin, hala kaşıntın geçmiyorsa o zaman bakarsın edersin. Sakın unutma karbüratörlü turbo tercih edilen bir şey değildir, çok sıkıntı verir. Yani enjeksiyonna geçmen, manifold uretmen vs lazım. Ecu bulacaksın falan filan. Aslında ayrıdığın bütçe ile bu iş çok kolay yapılır sorun bunun markette satılıyor olmaması. Sen yapacaksın. Sorunsuz diyen yalan söyler, sorunsuz senin şimdi bindiğin araba. Sen sadece sorunları ile yaşamayı öğreneceksin, aracı sorunsuz hale getirmek çok uzun süre isteyen bir iş. Taunus forumunda orjinalci arkadaşımızın sorunsuz 200 bin bindiği bir GTS macerası var, aç bak aracı fabrikasyon standartlarından bir iki tık yukarıda tutmak nasıl bir çaba istiyorki sen turbo peşindesin. Unutmadan, Tofaşlar mevcut halleri ile bile adamı çok kolay öldürebilen araçlar. Ki şu anda gazda en fazla 60 65 bg falandır. 100 bg bence limittir. Bunda sonra rollcage olamadan o arabaya binmek ihtihara girer, onu da araca nasıl işletir trafikte yürütürsün bilemem. |
Para sorun değilse temiz bir miafiori bulun ona harcayın. Doğana para harcayıp paranıza yazık etmeyin.
|
Honda varken teneke tofasta neymis
|
Ünal turan bunu begendi.(hep bu espriyi yapmak istemisimdir.)
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thestell -- 13 Mart 2017; 21:56:8 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |