Şimdi Ara

HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.186
Cevap
31
Favori
128.085
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Honda Civic HB AT 1.6 ies 5 kapı 2005 model (EU8 kasa kodlu) aracımı 21.12.2012'de aldım.

    Bu araçlardan piyasada pek yok veya sahipleri internete girmemiş olsa gerek ki çok fazla bilgiye ulaşamadım.

    Bu araçlarla ilgili her türlü bilgi, fikir, tecrübe, soru, sorun, memnuniyet paylaşımına aç kişilerle buradan iletişim kurabiliriz.

    Saygılar.



  • OuL O kullanıcısına yanıt
    O OuL demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: OuL

    Hocam, oncelikle iyi, guzel gunlerde kullanin arabanizi. Soru cevap gitmekten ziyade aracinizla ilgili genel bir inceleme yaparak bizimle paylasirsaniz cok seviniriz ben o kasa civicleri cok severim ozelliklemrak ediyorum.
    Tesekkurler...

    Aklıma gelen özellikler şöyle:

    Vites kolu ön konsolda olduğu için konum olarak çok rahat ulaşılıyor ayrıca bu sayede diğer araçlarda vitesin olduğu yere derin bir eşya ve bardaklık gözü yerleştirmişler. Torpido gözü ve üstündeki eşya gözü, kapı kollarındaki ve el freni çevresindeki eşya gözleri fazlasıyla yeterli.

    Aracın tam otomatik 4 ileri şanzumanı çok akıllıca çalışıyor, gereksiz vites değiştirmiyor, kafası karışmıyor, gaz pedalına basış şeklinize göre hareket ediyor, müdahale gerektirmiyor. "D" konumuna getirmek yeterli yeni nesil çift kavrama DSG, EDC vitesler kadar olmasa da vites geçişleri hissedilmiyor ve ayrıca sarsıntısız. Çok dik yokuş çıkarken-inerken veya çok seri kullanmak istediğinizde "D3" konumu işinize yarar ama bunu gaz pedalı ile de sağlayabiliyorsunuz.

    Aracın 1-2 ve 3. vitesleri çok seri özellikle 1 ve 2 kalkışta hemen fırlama hissi veriyor ancak aracın boş ağırlığı 1276 kg olduğu için ara hızlanmalarda spor araba performansı beklememek lazım. Vites geri kaydırmaz özellikte ama "kilit yok" yani çok dik yokuşlarda aracın öne gitme isteği yetmediği zaman gaza veya frene basmak gerekiyor.

    1.6 litre "VTEC II" motorun gücü 110 hp, torku 152 nm.
    0-100 hızlanması 11,7 saniye.
    Son hızı 182 km/sa ama henüz denemedim.
    Bagaj hacmi 370 litre, sınıfına göre yeterli.

    Aracın motoru LPG ile tam uyumlu.
    Yakıt tüketimini LPG ile sakin kullanımda şehir dışı (90-100 km hız ile) 6-7 litre, şehir içi 10-11 litre olarak hesapladım.
    %90 şehir içi kullandığım için ortalama 9,5-10 litre civarı LPG yakıyor (LPG'yi 2,50 TL'den alırsanız kilometrede 23-25 Kuruş civarı yakar yani) bu hacim ve ağırlıkta tam otomatik vites bir araç için normal diye düşünüyorum.

    Aks aralığı 268,5 cm olarak hem önde hem arkada çok geniş bir hacim ve diz mesafesi sunuyor. Birçok sedan araçtan bile rahat bir arka koltuk alanı var. Ayrıca ortadaki şanzuman çıkıntısı olmadığı için arka koltuk önünde düz bir zemin var. Aracın arka köşeleri dahil 360 derece görüş açısı çok iyi sadece ön kısmı sivri olduğu için kaput görünmüyor.

    Araçta hız sabitleme, far sensörü, yağmur sensörü, otomatik kapanan ayna, cam gibi özellikler yok.
    ABS ve EBD var, ESP yok.
    2 ön ve 2 yan olmak üzere 4 AİRBAG var.
    4 disk fren var ama aracın ağırlığına göre frenler biraz zayıf kalıyor.
    Elektrikli ve ısıtıcılı aynalar, far yükseklik ayarı, arka cam buğu çözücü, analog düğmeli otomatik klima, 4 cam otomatiği, çocuk kilidi, İSOFİX, içerden açılan yakıt depo kapağı, anlık tüketimi göstermeyen ama ortalama tüketimi gösteren yol bilgisayarı, direksiyondan ses sistemi kontrolü gibi özellikleri var.

    CD çalar radyosu (MP3 çalmaz) kullanışlı olsa da ses kalitesini yeterli bulmadım bir de altındaki eşya gözü hoşuma gitmediği için Piranha Encore 7" double din navigasyonlu multimedya cihazı taktırdım geri görüş kamerası ile beraber araç hakkını buldu.

    Optitron ışıklı gösterge paneli şık görünüyor. Aracın içinde kullanılan plastik kalitesi (klima düğmeleri, far-sinyal kolları, ön konsol, torpido vs.) oldukça iyi.
    Direksiyon ve vites kolunun derisi hoş görünse de dayanıklı değil zamanla soyuluyor.
    Araç dikkat çekiyor fazla bilinmiyor ama binenlerin ve görenlerin ilk tepkisi ne kadar güzel araç, böyle Civic var mıymış şeklinde oluyor.

    Aracın yalıtımı başarılı, yol sesi almıyor, sınıfına ve yaşına göre yeterli.

    Aracın kullanımı çok keyifli, konforlu, rahat ve oturaklı bir his veriyor. Genel olarak çok memnunum...
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Honda Civic HB AT 1.6 iES: Efsanevi Hatchback'in Ayrıntılı İncelemesi

    Honda Civic, otomotiv dünyasında ikonik bir model olarak öne çıkıyor ve HB AT 1.6 iES versiyonu, özellikle 2004-2006 yılları arasında üretilerek büyük beğeni toplamıştır.

    Tasarım ve Özellikler

    Honda Civic HB AT 1.6 iES, sportif ve şık bir tasarıma sahiptir. Hatchback gövde tipi, pratiklik ve stilin mükemmel bir karışımını sunar. İç mekanı ferah ve fonksiyoneldir, ergonomik koltuklar ve sezgisel bir gösterge paneli ile donatılmıştır.

    Motor ve Performans

    Kaputun altında, Civic HB AT 1.6 iES'te 1,6 litrelik bir i-VTEC motor bulunmaktadır. Bu motor, 114 beygir gücü ve 150 Nm tork üreterek etkileyici bir performans sunar. Otomatik şanzıman, sorunsuz ve verimli vites geçişleri sağlar.

    Teknoloji ve Güvenlik

    Honda Civic HB AT 1.6 iES, dönemine göre gelişmiş teknolojik özelliklerle donatılmıştır. Bunlar arasında klima sistemi, elektrikli camlar ve aynalar, sürücü ve yolcu hava yastıkları ve ABS fren sistemi yer almaktadır.

    Avantajları ve Dezavantajları

    Avantajları:

    • Sportif ve şık tasarım
    • Pratik ve ferah iç mekan
    • Güçlü ve verimli motor
    • Gelişmiş teknoloji özellikleri
    • Güvenli ve güvenilir

    Dezavantajları:

    • Bazı rakiplerine göre daha yüksek yakıt tüketimi
    • Sınırlı bagaj alanı

    Sonuç

    Honda Civic HB AT 1.6 iES, 2000'li yılların başında piyasaya sürüldüğünde, çok yönlülüğü, performansı ve şık tasarımıyla dikkat çeken bir hatchback modeli olarak ün kazandı. Günümüzde, "eski kasa" Civic olarak anılsa da, hala bütçesi kısıtlı ancak güvenilir ve keyifli bir sürüş deneyimi arayanlar için uygun bir seçenek olmaya devam etmektedir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Hocam, oncelikle iyi, guzel gunlerde kullanin arabanizi. Soru cevap gitmekten ziyade aracinizla ilgili genel bir inceleme yaparak bizimle paylasirsaniz cok seviniriz ben o kasa civicleri cok severim ozelliklemrak ediyorum.
    Tesekkurler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OuL

    Hocam, oncelikle iyi, guzel gunlerde kullanin arabanizi. Soru cevap gitmekten ziyade aracinizla ilgili genel bir inceleme yaparak bizimle paylasirsaniz cok seviniriz ben o kasa civicleri cok severim ozelliklemrak ediyorum.
    Tesekkurler...

    Aklıma gelen özellikler şöyle:

    Vites kolu ön konsolda olduğu için konum olarak çok rahat ulaşılıyor ayrıca bu sayede diğer araçlarda vitesin olduğu yere derin bir eşya ve bardaklık gözü yerleştirmişler. Torpido gözü ve üstündeki eşya gözü, kapı kollarındaki ve el freni çevresindeki eşya gözleri fazlasıyla yeterli.

    Aracın tam otomatik 4 ileri şanzumanı çok akıllıca çalışıyor, gereksiz vites değiştirmiyor, kafası karışmıyor, gaz pedalına basış şeklinize göre hareket ediyor, müdahale gerektirmiyor. "D" konumuna getirmek yeterli yeni nesil çift kavrama DSG, EDC vitesler kadar olmasa da vites geçişleri hissedilmiyor ve ayrıca sarsıntısız. Çok dik yokuş çıkarken-inerken veya çok seri kullanmak istediğinizde "D3" konumu işinize yarar ama bunu gaz pedalı ile de sağlayabiliyorsunuz.

    Aracın 1-2 ve 3. vitesleri çok seri özellikle 1 ve 2 kalkışta hemen fırlama hissi veriyor ancak aracın boş ağırlığı 1276 kg olduğu için ara hızlanmalarda spor araba performansı beklememek lazım. Vites geri kaydırmaz özellikte ama "kilit yok" yani çok dik yokuşlarda aracın öne gitme isteği yetmediği zaman gaza veya frene basmak gerekiyor.

    1.6 litre "VTEC II" motorun gücü 110 hp, torku 152 nm.
    0-100 hızlanması 11,7 saniye.
    Son hızı 182 km/sa ama henüz denemedim.
    Bagaj hacmi 370 litre, sınıfına göre yeterli.

    Aracın motoru LPG ile tam uyumlu.
    Yakıt tüketimini LPG ile sakin kullanımda şehir dışı (90-100 km hız ile) 6-7 litre, şehir içi 10-11 litre olarak hesapladım.
    %90 şehir içi kullandığım için ortalama 9,5-10 litre civarı LPG yakıyor (LPG'yi 2,50 TL'den alırsanız kilometrede 23-25 Kuruş civarı yakar yani) bu hacim ve ağırlıkta tam otomatik vites bir araç için normal diye düşünüyorum.

    Aks aralığı 268,5 cm olarak hem önde hem arkada çok geniş bir hacim ve diz mesafesi sunuyor. Birçok sedan araçtan bile rahat bir arka koltuk alanı var. Ayrıca ortadaki şanzuman çıkıntısı olmadığı için arka koltuk önünde düz bir zemin var. Aracın arka köşeleri dahil 360 derece görüş açısı çok iyi sadece ön kısmı sivri olduğu için kaput görünmüyor.

    Araçta hız sabitleme, far sensörü, yağmur sensörü, otomatik kapanan ayna, cam gibi özellikler yok.
    ABS ve EBD var, ESP yok.
    2 ön ve 2 yan olmak üzere 4 AİRBAG var.
    4 disk fren var ama aracın ağırlığına göre frenler biraz zayıf kalıyor.
    Elektrikli ve ısıtıcılı aynalar, far yükseklik ayarı, arka cam buğu çözücü, analog düğmeli otomatik klima, 4 cam otomatiği, çocuk kilidi, İSOFİX, içerden açılan yakıt depo kapağı, anlık tüketimi göstermeyen ama ortalama tüketimi gösteren yol bilgisayarı, direksiyondan ses sistemi kontrolü gibi özellikleri var.

    CD çalar radyosu (MP3 çalmaz) kullanışlı olsa da ses kalitesini yeterli bulmadım bir de altındaki eşya gözü hoşuma gitmediği için Piranha Encore 7" double din navigasyonlu multimedya cihazı taktırdım geri görüş kamerası ile beraber araç hakkını buldu.

    Optitron ışıklı gösterge paneli şık görünüyor. Aracın içinde kullanılan plastik kalitesi (klima düğmeleri, far-sinyal kolları, ön konsol, torpido vs.) oldukça iyi.
    Direksiyon ve vites kolunun derisi hoş görünse de dayanıklı değil zamanla soyuluyor.
    Araç dikkat çekiyor fazla bilinmiyor ama binenlerin ve görenlerin ilk tepkisi ne kadar güzel araç, böyle Civic var mıymış şeklinde oluyor.

    Aracın yalıtımı başarılı, yol sesi almıyor, sınıfına ve yaşına göre yeterli.

    Aracın kullanımı çok keyifli, konforlu, rahat ve oturaklı bir his veriyor. Genel olarak çok memnunum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperd82 -- 4 Ekim 2013; 11:33:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperd82

    quote:

    Orijinalden alıntı: OuL

    Hocam, oncelikle iyi, guzel gunlerde kullanin arabanizi. Soru cevap gitmekten ziyade aracinizla ilgili genel bir inceleme yaparak bizimle paylasirsaniz cok seviniriz ben o kasa civicleri cok severim ozelliklemrak ediyorum.
    Tesekkurler...

    Aklıma gelen özellikler şöyle:

    Vites kolu ön konsolda olduğu için konum olarak çok rahat ulaşılıyor ayrıca bu sayede diğer araçlarda vitesin olduğu yere derin bir eşya ve bardaklık gözü yerleştirmişler. Torpido gözü ve üstündeki eşya gözü, kapı kollarındaki ve el freni çevresindeki eşya gözleri fazlasıyla yeterli.

    Aracın tam otomatik 4 ileri şanzumanı çok akıllıca çalışıyor, gereksiz vites değiştirmiyor, kafası karışmıyor, gaz pedalına basış şeklinize göre hareket ediyor, müdahale gerektirmiyor. "D" konumuna getirmek yeterli yeni nesil çift kavrama DSG, EDC vitesler kadar olmasa da vites geçişleri hissedilmiyor ve ayrıca sarsıntısız. Çok dik yokuş çıkarken-inerken veya çok seri kullanmak istediğinizde "D3" konumu işinize yarar ama bunu gaz pedalı ile de sağlayabiliyorsunuz.

    Aracın 1-2 ve 3. vitesleri çok seri özellikle 1 ve 2 kalkışta hemen fırlama hissi veriyor ancak aracın boş ağırlığı 1276 kg olduğu için ara hızlanmalarda spor araba performansı beklememek lazım. Vites geri kaydırmaz özellikte ama "kilit yok" yani çok dik yokuşlarda aracın öne gitme isteği yetmediği zaman gaza veya frene basmak gerekiyor.

    1.6 litre "VTEC II" motorun gücü 110 hp, torku 152 nm.
    0-100 hızlanması 11,7 saniye.
    Son hızı 182 km/sa ama henüz denemedim.
    Bagaj hacmi 370 litre, sınıfına göre yeterli.

    Aracın motoru LPG ile tam uyumlu.
    Yakıt tüketimini LPG ile sakin kullanımda şehir dışı (90-100 km hız ile) 6-7 litre, şehir içi 10-11 litre olarak hesapladım.
    %90 şehir içi kullandığım için ortalama 9,5-10 litre civarı LPG yakıyor (LPG'yi 2,50 TL'den alırsanız kilometrede 23-25 Kuruş civarı yakar yani) bu hacim ve ağırlıkta tam otomatik vites bir araç için normal diye düşünüyorum.

    Aks aralığı 268,5 cm olarak hem önde hem arkada çok geniş bir hacim ve diz mesafesi sunuyor. Birçok sedan araçtan bile rahat bir arka koltuk alanı var. Ayrıca ortadaki şanzuman çıkıntısı olmadığı için arka koltuk önünde düz bir zemin var. Aracın arka köşeleri dahil 360 derece görüş açısı çok iyi sadece ön kısmı sivri olduğu için kaput görünmüyor.

    Araçta hız sabitleme, far sensörü, yağmur sensörü, otomatik kapanan ayna, cam gibi özellikler yok.
    ABS ve EBD var, ESP yok.
    2 ön ve 2 yan olmak üzere 4 AİRBAG var.
    4 disk fren var ama aracın ağırlığına göre frenler biraz zayıf kalıyor.
    Elektrikli ve ısıtıcılı aynalar, far yükseklik ayarı, arka cam buğu çözücü, analog düğmeli otomatik klima, 4 cam otomatiği, çocuk kilidi, İSOFİX, içerden açılan yakıt depo kapağı, anlık tüketimi göstermeyen ama ortalama tüketimi gösteren yol bilgisayarı, direksiyondan ses sistemi kontrolü gibi özellikleri var.

    CD çalar radyosu (MP3 çalmaz) kullanışlı olsa da ses kalitesini yeterli bulmadım bir de altındaki eşya gözü hoşuma gitmediği için Piranha Encore 7" double din navigasyonlu multimedya cihazı taktırdım geri görüş kamerası ile beraber araç hakkını buldu.

    Optitron ışıklı gösterge paneli şık görünüyor. Aracın içinde kullanılan plastik kalitesi (klima düğmeleri, far-sinyal kolları, ön konsol, torpido vs.) oldukça iyi.
    Direksiyon ve vites kolunun derisi hoş görünse de dayanıklı değil zamanla soyuluyor.
    Araç dikkat çekiyor fazla bilinmiyor ama binenlerin ve görenlerin ilk tepkisi ne kadar güzel araç, böyle Civic var mıymış şeklinde oluyor.

    Aracın yalıtımı başarılı, yol sesi almıyor, sınıfına ve yaşına göre yeterli.

    Aracın kullanımı çok keyifli, konforlu, rahat ve oturaklı bir his veriyor. Genel olarak çok memnunum...

    Alıntıları Göster
    teşekkürler bilgiler çok faydalı oldu. peki bu aracı bozuk yolda kullandığınızda dağılacak gibi bir his alıyor musunuz. konforu ne durumda. altı alçak mı, tamponu vb. sürtmek ne derece kolay.




  • Güzel bir açıklama olmus teşekkürler.
    Bende de sizin aracın sedani var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neyazsamolmadı

    teşekkürler bilgiler çok faydalı oldu. peki bu aracı bozuk yolda kullandığınızda dağılacak gibi bir his alıyor musunuz. konforu ne durumda. altı alçak mı, tamponu vb. sürtmek ne derece kolay.

    Ben teşekkür ederim. Alırken çok araştırdım araç fazla bilinmediği için merak edenleri bilgilendirmek amaçlı bu konuyu açtım faydalı olmasına sevindim.

    Benim aracımın Salıncak Takozu (Fişeği) çürümüş olduğu için (demir salıncağın lastik takozu) bozuk yolda takırtı yapıyordu onları değiştirdim 2'sine 90 TL verince ses falan kalmadı.

    Araçta öyle dağılacak gibi bir hisse kapılmanız imkansız, araç aşırı derecede sağlam malzemeden yapılmış her parçasına fazladan sabitleme noktası fazladan vida takılmış. Aracıma Double Din taktırırken tamirciye gına geldi her parçası çok sağlam monte edilmiş. Kapı fitilleri falan diğer araçlarda olduğu gibi bir çekmeyle gelmiyor uğraştırıyor GPS antenini takarken tamirci söyledi :) Arka tampona kamera için delik açtık oradan çıkan parçaya bu nasıl tampon yarım santim kalınlık var dedi :)

    Araç gerçekten sağlam ve konforlu. Sürüş imkanı bulursanız verdiği histen anlarsınız. Ağır, sağlam, oturaklı ve konforlu bir araç. Ayrıca davlumbazlara halı benzeri yapısı olan bir malzeme uygulanmış ses izolasyonu sağlıyor.

    Araç rakiplerinden alçak bir yapıda, spor görünümlü, 2 aydır kullanıyorum şimdilik ben altını veya tamponu sürtmedim ama yollarımızın durumu malum dikkat etmek gerekiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gs_KuRTuLuS

    Güzel bir açıklama olmus teşekkürler.
    Bende de sizin aracın sedani var.

    Ben teşekkür ederim.
    Makyajlı kasa sedanlarını da beğeniyorum ama eşim HB istediği için 5 kapı tercih ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperd82

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gs_KuRTuLuS

    Güzel bir açıklama olmus teşekkürler.
    Bende de sizin aracın sedani var.

    Ben teşekkür ederim.
    Makyajlı kasa sedanlarını da beğeniyorum ama eşim HB istediği için 5 kapı tercih ettim.

    Alıntıları Göster
    İnceleme için teşekkürler bu aracı çok araştırdım bi ara almaya da niyetlendim Jazz ile arasında kalmıştım. Jazz aldım bazen yolda gördüğümde keşke alsaydım diyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnurD7

    İnceleme için teşekkürler bu aracı çok araştırdım bi ara almaya da niyetlendim Jazz ile arasında kalmıştım. Jazz aldım bazen yolda gördüğümde keşke alsaydım diyorum.

    Alıntıları Göster
    Hayırlı olsun, güzel bir araç almışsınız. Ben o dönemde sıfır araba alacağım için araştırmalarımda Honda'ya da uğramıştım. O dönem HB düşünüyordum, ama sedan'a da göz atmıştım. Dikkatimi çeken, sedan versiyonda ön yolcu kısmının, hb modelde de arka yolcu kısmının ferahlığıydı, ki arkanın ferahlığı sizin de dikkatinizi çekmiş. Ama ben, arka kısmın ferahlığından sonra ön kısmı biraz dar bulmuştum (arkaya göre dar, arka o kadar geniş olunca ön dar gelebiliyor bana). Tüketimleriniz de 4 ileri otomatik şanzıman, 1.6 atmosferik motor için olağan. Gayet güzel bir otomobil almışsınız. İyi günlerde kullanın.

    Hala da albenisini koruyan güzel bir araç. O kasadan sonra gelen HB Civic, kimileri için müthiş olsa da, benim gibi düşünenler için değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkan0075 -- 17 Şubat 2013; 15:24:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gs_KuRTuLuS

    Güzel bir açıklama olmus teşekkürler.
    Bende de sizin aracın sedani var.
    Çok güzel bir inceleme yapmışsınız elinize sağlık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnurD7

    İnceleme için teşekkürler bu aracı çok araştırdım bi ara almaya da niyetlendim Jazz ile arasında kalmıştım. Jazz aldım bazen yolda gördüğümde keşke alsaydım diyorum.

    Ben teşekkür ederim.
    Her aracın kendine göre iyi özellikleri var Jazz da gerçekten sınıfının en güzel araçlarından. Ayrıca benim aracıma göre daha iyi bilinirliği olduğu için piyasası da nispeten daha iyi denebilir, yani keşke demeyin daha iyisine binersiniz inşallah :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jack_daniel's

    Çok güzel bir inceleme yapmışsınız elinize sağlık.

    Beğenmenize sevindim. Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkan0075

    Hayırlı olsun, güzel bir araç almışsınız. Ben o dönemde sıfır araba alacağım için araştırmalarımda Honda'ya da uğramıştım. O dönem HB düşünüyordum, ama sedan'a da göz atmıştım. Dikkatimi çeken, sedan versiyonda ön yolcu kısmının, hb modelde de arka yolcu kısmının ferahlığıydı, ki arkanın ferahlığı sizin de dikkatinizi çekmiş. Ama ben, arka kısmın ferahlığından sonra ön kısmı biraz dar bulmuştum (arkaya göre dar, arka o kadar geniş olunca ön dar gelebiliyor bana). Tüketimleriniz de 4 ileri otomatik şanzıman, 1.6 atmosferik motor için olağan. Gayet güzel bir otomobil almışsınız. İyi günlerde kullanın.

    Hala da albenisini koruyan güzel bir araç. O kasadan sonra gelen HB Civic, kimileri için müthiş olsa da, benim gibi düşünenler için değil.

    Teşekkür ederim.
    Araç sanki "HB" ile "Station Wagon" arasında kalmış gibi, iç hacim gerçekten sınıfının en genişi hatta abartmıyorum D-E sınıfı sedanlarla yarışır.
    Ön kısım dar gelirse koltuğu biraz arkaya çekeriz :)

    Tüketim malum Kışın daha fazla olur soğuklar azalınca daha da düşecektir eminim, Yaz bastırıp klima açılınca da şimdiki haline tekrar dönecektir. Yani sakin kullanımda yakacağı maksimum bu kadar.

    Yeni kasa Civic HB'leri beğeniyorum daha modern, daha dolu bir araç ama Tam Otomatik vites olanlarına çok para isteniyor ve inanın Eski Kasa'daki iç ferahlığı yok cam dizaynı yüzünden...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperd82

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkan0075

    Hayırlı olsun, güzel bir araç almışsınız. Ben o dönemde sıfır araba alacağım için araştırmalarımda Honda'ya da uğramıştım. O dönem HB düşünüyordum, ama sedan'a da göz atmıştım. Dikkatimi çeken, sedan versiyonda ön yolcu kısmının, hb modelde de arka yolcu kısmının ferahlığıydı, ki arkanın ferahlığı sizin de dikkatinizi çekmiş. Ama ben, arka kısmın ferahlığından sonra ön kısmı biraz dar bulmuştum (arkaya göre dar, arka o kadar geniş olunca ön dar gelebiliyor bana). Tüketimleriniz de 4 ileri otomatik şanzıman, 1.6 atmosferik motor için olağan. Gayet güzel bir otomobil almışsınız. İyi günlerde kullanın.

    Hala da albenisini koruyan güzel bir araç. O kasadan sonra gelen HB Civic, kimileri için müthiş olsa da, benim gibi düşünenler için değil.

    Teşekkür ederim.
    Araç sanki "HB" ile "Station Wagon" arasında kalmış gibi, iç hacim gerçekten sınıfının en genişi hatta abartmıyorum D-E sınıfı sedanlarla yarışır.
    Ön kısım dar gelirse koltuğu biraz arkaya çekeriz :)

    Tüketim malum Kışın daha fazla olur soğuklar azalınca daha da düşecektir eminim, Yaz bastırıp klima açılınca da şimdiki haline tekrar dönecektir. Yani sakin kullanımda yakacağı maksimum bu kadar.

    Yeni kasa Civic HB'leri beğeniyorum daha modern, daha dolu bir araç ama Tam Otomatik vites olanlarına çok para isteniyor ve inanın Eski Kasa'daki iç ferahlığı yok cam dizaynı yüzünden...

    Alıntıları Göster
    foto bekliyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86

    foto bekliyoruz

    Fotolar yakında inşallah :)
    Daha dün 16 inç jant-lastik takımı aldım. Bir iki rütuş boya isteyen yer ve birkaç ufak göçük var hepsiburada'dan göçük düzeltmek için alet aldım bir de aracım havalar yüzünden çok kirli bu işleri toparlıyım güzel fotolar ekleyeceğim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperd82

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86

    foto bekliyoruz

    Fotolar yakında inşallah :)
    Daha dün 16 inç jant-lastik takımı aldım. Bir iki rütuş boya isteyen yer ve birkaç ufak göçük var hepsiburada'dan göçük düzeltmek için alet aldım bir de aracım havalar yüzünden çok kirli bu işleri toparlıyım güzel fotolar ekleyeceğim :)

    Alıntıları Göster
    Evet son mesajımdan bu yana yaklaşık 6 ay olmuş.
    Öncelikle birkaç düzeltme yapayım son hızı 179 değil 182 km/sa. ve 0-100 hızlanması 12 değil 11,7 saniye imiş.
    Bir de bu arabaların hiçbiri "1.6i LS Euro Civic" değil (öyle olanlar eski kasa) bunların ise hepsinde 4 Airbag, 4 disk fren, sis farı, çelik jant gibi donanımlar mevcut yani hepsi "ES" modelidir. Malum ilan sitesinde yanlış yere açılmış ilanlar var.
    Aracın kasa kodu "EU8" olup modelin tam adı konu başlığındaki gibi.
    Gelelim fotolara :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperd82 -- 7 Ağustos 2013; 17:37:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperd82

    Evet son mesajımdan bu yana yaklaşık 6 ay olmuş.
    Öncelikle birkaç düzeltme yapayım son hızı 179 değil 182 km/sa. ve 0-100 hızlanması 12 değil 11,7 saniye imiş.
    Bir de bu arabaların hiçbiri "1.6i LS Euro Civic" değil (öyle olanlar eski kasa) bunların ise hepsinde 4 Airbag, 4 disk fren, sis farı, çelik jant gibi donanımlar mevcut yani hepsi "ES" modelidir. Malum ilan sitesinde yanlış yere açılmış ilanlar var.
    Aracın kasa kodu "EU8" olup modelin tam adı konu başlığındaki gibi.
    Gelelim fotolara :)

    Alıntıları Göster
     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperd82

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL


    Alıntıları Göster
     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperd82 -- 7 Ağustos 2013; 18:57:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperd82

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL


    Alıntıları Göster
    Ep2 kasa ufak tefek dokunuşlarla çok tatlı oluyor,ne de olsa yavru typer .Kazasız belasız kullanın.




  • dohc vtec kullanıcısına yanıt
    Selam.
    Benim aracım "EP2" değil onlar 3 kapı; benimki 5 kapı "EU8" kasa yani.
    Fazla bilinmiyor zaten tanıtmaya çalışıyorum :)
    Cümleten kazasız belasız inşallah...
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.