Şimdi Ara

HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.186
Cevap
31
Favori
128.805
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • erentalya E kullanıcısına yanıt
    7.2lt efsane olmuş abi. Ben 7.7lt yaptım en düşük :) bize engin tecrübelerinden yola çıkarak nasıl az yaktırırız anlatırmısın :))))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eÜp_07 E kullanıcısına yanıt
    Sana tavsiyem Sahibinden.com da euro civic'i Favori aramalara kaydetmen. 2004-2006 arası euro civicler makyajlı kasa. Otomatik vites hatchback 5 kapı bir kmyı max 160.000 yap bence. Bir de civic'in içinde kategorileri yanlış belirliyorlar o yüzden bulmak zor. Ama Temel olarak civic'in içinde 2004-2006 arası otomatik hb 5 kapı km max 160bin yaparsan hepsini görürsün. sürekli tetikte ol ondan sonra. er ya da geç düşüyor ilan :) ben gece gündüz demeden sürekli favori aramaları yeniliyordum.
  • Önceden söylediklerimin aynısı,
    Basit..
    V-tec açtırma, (3250 devir ve üstü)
    Süratin ne olursa olsun, 2000 devir cıvarında kalmaya çalış, yol ve trafik durumuna göre 2000-3000 aralığında kalmaya özen göster,
    Okşar gibi gaza bas,
    Gaz pedalına şevkatli davran ve asla ''hırt'' ettirme,
    Dip gaz yapma...
    Bir de böyle dene..
  • aramalarıma vitec es sedan otomatik modelinide dahil ettim maksimum 30:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erentalya

    Önceden söylediklerimin aynısı,
    Basit..
    V-tec açtırma, (3250 devir ve üstü)
    Süratin ne olursa olsun, 2000 devir cıvarında kalmaya çalış, yol ve trafik durumuna göre 2000-3000 aralığında kalmaya özen göster,
    Okşar gibi gaza bas,
    Gaz pedalına şevkatli davran ve asla ''hırt'' ettirme,
    Dip gaz yapma...
    Bir de böyle dene..

    yanılıyorsun ; VTEC 2300-2500 devir ler civarında devreye girer
  • http://www.beforward.jp/honda/civic/bf254767/id/251443/

    Ulan $1,146 hakaret bize be :))) Birde multimedia olayı farklı bu araçlarda viteslerinde de s ve l modu var :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mburakyuce -- 18 Mayıs 2014; 22:37:17 >
  • bizde aynı araca burda 26 27 sayalım :)
  • Merhaba Arkadaslar

    Internet uzerinde tesadufen bu forma ulastım, aranızda yeni sayılırım,

    Aracım 2004 Model makyajlı Kasa Cosmic Gri geçen renk içi de açık bej rengi,

    Aracımdan oldukça memnunum 2009 yılından beri bende 2. sahibiyim, ilk sahibi bayan bir doktordan satın aldım 78.000 km de aldım su anda 115.000 km de,

    Herkese kazasız sürüşler dilerim
  • Hoşgeldin yasin kardeş..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mburakyuce

    Sana tavsiyem Sahibinden.com da euro civic'i Favori aramalara kaydetmen. 2004-2006 arası euro civicler makyajlı kasa. Otomatik vites hatchback 5 kapı bir kmyı max 160.000 yap bence. Bir de civic'in içinde kategorileri yanlış belirliyorlar o yüzden bulmak zor. Ama Temel olarak civic'in içinde 2004-2006 arası otomatik hb 5 kapı km max 160bin yaparsan hepsini görürsün. sürekli tetikte ol ondan sonra. er ya da geç düşüyor ilan :) ben gece gündüz demeden sürekli favori aramaları yeniliyordum.

    Aynen böyle araba bulunur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    quote:

    Orijinalden alıntı: erentalya

    Önceden söylediklerimin aynısı,
    Basit..
    V-tec açtırma, (3250 devir ve üstü)
    Süratin ne olursa olsun, 2000 devir cıvarında kalmaya çalış, yol ve trafik durumuna göre 2000-3000 aralığında kalmaya özen göster,
    Okşar gibi gaza bas,
    Gaz pedalına şevkatli davran ve asla ''hırt'' ettirme,
    Dip gaz yapma...
    Bir de böyle dene..

    yanılıyorsun ; VTEC 2300-2500 devir ler civarında devreye girer

    3250 doğrudur caucass...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mburakyuce

    http://www.beforward.jp/honda/civic/bf254767/id/251443/

    Ulan $1,146 hakaret bize be :))) Birde multimedia olayı farklı bu araçlarda viteslerinde de s ve l modu var :)

    S=D3
    L=2.vites

    İlave olarak 1.vitesimiz bile var :-)

    Multimedya, Beyaz renk ve Fiyat bizi ağlatır yaa :-(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasinmisir kullanıcısına yanıt
    Hosgeldiniz.
    Araba bulmak gitgide zorlasiyor kiymet bilmek lazim kazasiz belasiz binin :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Havanın güzelliğinde yararlanıp arabayı bir güzel temizledim :) bundan sonra ki olayımız cila yaptırmak ve plakadaki çerçeveyi çıkartmak :)
     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim ön sağ amortisor bozulmustu sedan olan kasadaki amortisor uymadıgı soylendi ve sadece orjinal amortisor servisde bulabildik ve tanesine 590 tl istediler dolayısıyla ön iki amortisörü tamir ettirdim

    Anladıgım kadarıyla sizlerden servis dısında kyb marka bulan var nereden temin ettiniz ve fiyatı nedir acaba

    Ayrıca benim direksiyondan da bozuk yollarda takırtı geliyordu bunlarda bildiginiz gibi kronik arıza ustam aracı lifte aldı ve alttan sanırım direksiyon kutusuydu orada bir tıpa açarak içeri birsey koydu gres yağı gibi o gundur tık ses yok yaklasık 4 sene once yaptık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperd82


    quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    quote:

    Orijinalden alıntı: erentalya

    Önceden söylediklerimin aynısı,
    Basit..
    V-tec açtırma, (3250 devir ve üstü)
    Süratin ne olursa olsun, 2000 devir cıvarında kalmaya çalış, yol ve trafik durumuna göre 2000-3000 aralığında kalmaya özen göster,
    Okşar gibi gaza bas,
    Gaz pedalına şevkatli davran ve asla ''hırt'' ettirme,
    Dip gaz yapma...
    Bir de böyle dene..

    yanılıyorsun ; VTEC 2300-2500 devir ler civarında devreye girer

    3250 doğrudur caucass...

    benim araç "i-vtec" , belki ondan düşük devirlerde açıyordur
    2500 devirden sonra 16 süpapta devrede oluyor, vtec açma denilen bu sanırım




  • vtec ya da ivtec denilen sistem, belirli bir devirden sonra Emme ve egzoz supaplarının ''açık kaldığı süreyi'' uzatarak, daha zengin yakıt ve hava girişini, atımdaki silindirlerin yanmış gaz tahliye sürelerini uzatan bir sistemdir.
    Küçük silindir hacmine sahip ya da daha yüksek dahi olsa hacim noktasına bağlı olmaksızın motordan en yüksek verimi elde etmek üzerine kurgulanmış bir sistemdir.
    Daha kolay anlatım için;
    https://www.youtube.com/watch?v=ukJ7Az1FtF8 lütfen izleyin.
    yağ basıncına bağlı, boşta olan ''itici''leri yağ basıncının (yükselen devire bağlı olarak) pimi harekete geçirip, boşta dönen iticileri ''kilitleyerek'' devreye almasına yarar.
    Motor hacimlerine, model ve üretim tiplerine göre devir sayılarının ''devreye girmeleri'' farklılık göstermekle birlikte temel çalışma prensipleri aynıdır.
    Tek eksantrik ya da çift eksantrik olsa da temelde aynıdırlar.
    Aynı teknolojiyi kullanan diğer otomobil markaları (Honda'dan taklit olduğu söylenir) farklı adlarla tanımlarlar.
    Toyota=vvt
    Daha fazla bilgi için forumda;
    http://forum.donanimhaber.com/m_36077866/tm.htm başlığında oldukça tatminkar ve anlaşılabilir bilgiler mevcut.
    Bilgilerinize,
    Sevgi ve saygılarımla,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erentalya -- 21 Mayıs 2014; 22:00:15 >




  • Dışarda 2 ad. KYB amortisör (orjinal) 590 TL, yani tanesi 295 TL
    Servis (işçilik+askı (z) rotiller, üst bilya+işçilik+rot/balans ayarı gibi mal ve hizmetleri de beraberinde verdilerse?, normal.
    Tersi; sadece 1 amortisör 590 TL fena halde sıkıntı.


     HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL HONDA CİVİC HB AT 1.6 İES 5 KAPI 2004 2005 2006 MODEL




  • erentalya E kullanıcısına yanıt
    Yok abi sadece amortisör fiyatıdır o bence :) hatırlıyosan ben arabamı soktuğum zaman değişmedi ve 775 tl tuttu rotlar motlar
  • erentalya E kullanıcısına yanıt
    Yetkili servis dışında dışarıda yedek parçacıda adam abi bu kasanın amortisoru yok yetkili servise bakacaksınız deyince ve bana tuhaf gelmesine rağmen mecburen servise sorduk
    abi adım gibi eminim adet fiyatına honda ayışığı 550 TL dedi sadece parça fiyatı
    Hatta KYB de olur diye dusundum ve sordum
    Yok dediler

    Tamir işini sevmememe rağmen ön iki amortisörü 110 TL ücrete tamir ettirdim mecburen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.