Şimdi Ara

Honda Garanti Yalanı (6 yıl 150bin hikaye) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
205
Cevap
4
Favori
8.670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozak07

    Allah cezalarını versin hocam diyecek söz yok... Neden illa bizi mahkeme ile uğraştırıyorlar... Müşteriyi mağdur etmek hoşlarına mı gidiyor anlamıyorum... Vites dişlisi sarf malzemesi değil ki... Bir tek kaporta küflenmesi dahilmiş? Ona da yıkadığınız için demesinler?

    İnsanı yormaktan ve sinir etmekten başka yapıkları birşey yok. Müşteri memnuniyeti 0 ( sıfır ). tam 15 gündür arabasızım ve ne zaman kavuşacağım belli değil. Her işim yarım kaldı. arabanın 5 10 bin kmde olsa garanti karşılayacagını sizin aracınız 30 bin garantiye girmiyor demeleri insanı keriz yerine koymak dalga geçmekten başka nedir.
  • L&M hocam haklısınız değiştirmeleri çok iyi olmuş ancak arada kullanıcının mağduriyeti olunca başkasına yapılan iyiliği kimse görmüyor.

    Bundan önce aldığım passatın arka camında bazı beyaz beyaz lekeler vardı aşık uğraş ile görünüyordu sadece. Servise götürdüm resimleri çektiler ve gönderdiler anında cevap geldi ve cam değişim yapıldı. Cam değişimi süresince ikame araç tahsis edildi ve ben fazlası ile memnun kaldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Hocam sattığım passat 1 gün serviste kaldı sabah bıraktım ertesi gün aldım ve bana ikame araç verildi. Aracımı bakıma soktum. İşi uzayacak dediler ve bakımda dahi araç temin ettiler

    Hocam bizim garantiden cevap gelmesi bile 5 6 günü buldu. Bırak anında gelmesini. İkame araç zaten yok. Üstüne kullanıcı hatası dediler ne yaparsan yap buyur.
  • Hocam yarım kalan işlerinizden dolayı da r tazminat talep edilebilir belki... Onu da araştırmak lazım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1tan

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Hocam sattığım passat 1 gün serviste kaldı sabah bıraktım ertesi gün aldım ve bana ikame araç verildi. Aracımı bakıma soktum. İşi uzayacak dediler ve bakımda dahi araç temin ettiler

    Hocam bizim garantiden cevap gelmesi bile 5 6 günü buldu. Bırak anında gelmesini. İkame araç zaten yok. Üstüne kullanıcı hatası dediler ne yaparsan yap buyur.

    Forumda patlak dsg, leş jetta, diyerek gezenlere şu konuyu ve mağduriyeti göstermek lazım. Neyse hocam iş sonuca varsın satın gitsin. Alın Bi 1.2 tsi comfortline jetta mis gibi binin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    günümüzde 5-6 yıl kapı gibi garanti verecek uluslararası firma olmasını beklemek biraz iyimserlik olur bence.

    Reklamlarda 6 yıl Tam garanti diye söylemeyi biliyorlardı hocam. İçimizde kötülük yok ki mal gibi güveniyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Fren balatası biter anlarım, Akü bozulur anlarım, debriaj balatası biter anlarım bu tarz şeyler kullanıcı bazlıdır garanti kapsamına girmez.

    Burada saçmalamışsınız. Akü bozulursa, bu tamamen üretim hatasıdır, bir insan durduk yere aküyü nasıl bozabilir?

    Kaldı ki yine fren balatası kısa sürede bitiyorsa, bu o firmanın dandik balata kullandığını gösterir.

    Debriyaj balatası zaten hiç bir markanın garanti süresince bitmez en acemi sürücü altında bile.

    2003 model megané I aracımızın aküsü garantinin bitmesine 1 gün kala bitmişti, servis geldi, takviye ile araç çalıştırılıp servise çekildi, garantiden yeni akü takıldı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozak07

    Hocam yarım kalan işlerinizden dolayı da r tazminat talep edilebilir belki... Onu da araştırmak lazım..

    hocam benim sıkıntımı çözsünler de lanet gelsin tazminatına =)(öyle dediğime bakma hukuken haklı çıkarsam süründürürüm ne gerekirse hepsini alirim.) Japon arabası yok honda şanzımanı iyidir diyen olsa gırtlağına yapışacam o derece doldum valla.
  • 1tan kullanıcısına yanıt
    Size kolaylık olsun diye mail atmanız için http://world.honda.com/ sitesine girdim ve aşağıda ki rezalete şahit oldum.

    1-) HONDA TÜRKİYE DEVLETİNİ RESİMLERDEN GÖRÜLECEĞİ ÜZERE AFRİKA VE ORTADOĞU KISMINA GRUPLAMIŞ.

    2-) HADİ ÖYLE OLSUN DİYELİM AVRUPA KISMINDA - ERMENİSTAN - AZERBAYCAN - KAZAKİSTAN - GÜRCİSTAN IN NE İŞİ VAR. BU ÜLKELER O GRUPTA İSE TÜRKİYE NEDEN DEĞİL.

    Adamlar bizi işte şenegal le uganda yla aynı kategoride sıralamış yani kullanıcı hatası değilse de kullanıcı hatası, avrupalı değiliz ya araç kullanmayı bilmiyoruz, biz bozmuşuzdur.


     Honda Garanti Yalanı (6 yıl 150bin hikaye) Honda Garanti Yalanı (6 yıl 150bin hikaye)

    Honda nın kendine gelip sitelerinde ki bu durumu derhal düzeltmesi gerekiyor. Bu ülke bu markaya yeterince değer verdi para kazandırdı karşılığı böyle bir saçmalık olmamalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emre4748 -- 19 Ocak 2016; 15:08:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre4748

    Size kolaylık olsun diye mail atmanız için http://world.honda.com/ sitesine girdim ve aşağıda ki rezalete şahit oldum.

    1-) HONDA TÜRKİYE DEVLETİNİ RESİMLERDEN GÖRÜLECEĞİ ÜZERE AFRİKA VE ORTADOĞU KISMINA GRUPLAMIŞ.

    2-) HADİ ÖYLE OLSUN DİYELİM AVRUPA KISMINDA - ERMENİSTAN - AZERBAYCAN - KAZAKİSTAN - GÜRCİSTAN IN NE İŞİ VAR. BU ÜLKELER O GRUPTA İSE TÜRKİYE NEDEN DEĞİL.

    Adamlar bizi işte şenegal le uganda yla aynı kategoride sıralamış yani kullanıcı hatası değilse de kullanıcı hatası, avrupalı değiliz ya araç kullanmayı bilmiyoruz, biz bozmuşuzdur.


     Honda Garanti Yalanı (6 yıl 150bin hikaye) Honda Garanti Yalanı (6 yıl 150bin hikaye)

    Honda nın kendine gelip sitelerinde ki bu durumu derhal düzeltmesi gerekiyor. Bu ülke bu markaya yeterince değer verdi para kazandırdı karşılığı böyle bir saçmalık olmamalı.


    Bu nasıl bi rezilliktir arkadaş. Duruma bak. Marka değeri diye bişey kalmadı. Hondaya yazıklar olsun. Birak arabayı bu saatten sonra motor alsam hayatta honda almam. İlginiz ve alakanız için sonsuz teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Fren balatası biter anlarım, Akü bozulur anlarım, debriaj balatası biter anlarım bu tarz şeyler kullanıcı bazlıdır garanti kapsamına girmez.

    Burada saçmalamışsınız. Akü bozulursa, bu tamamen üretim hatasıdır, bir insan durduk yere aküyü nasıl bozabilir?

    Kaldı ki yine fren balatası kısa sürede bitiyorsa, bu o firmanın dandik balata kullandığını gösterir.

    Debriyaj balatası zaten hiç bir markanın garanti süresince bitmez en acemi sürücü altında bile.

    Saçmalama fren balatası,debriyaj balatası bunlar sarf malzemelerdir kullanıma bağlı biter. Acemi sürücü manuel bir aracın debiryaj balatasını 30 bin km de bitirir bizzat şahit oldum.
  • honda gibi bir firmanın tek amacı yedek parçadan para kazanma araçlarından değil. piyasada parça maliyeti en yüksek olan firmalardandır kendileri.
  • maalesef honda haklı. Yarım debriyaj yaparak aracı kaldırmışsınız bu da 1.dişlisini yemiş. Dişlide problem olsa zaten ilk 1000-2000 km arasında fark edilir. Burdaki arkadaşlarda herzamanki gibi mahkeme! tüketici hakem heyeti ! cumhurbaşkanlığı ! gümrük bakanlığı! avrupa insan haklaı mahkemesi! diye bağıryorlar ama size sonucu servis haklı olarak gelecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    maalesef honda haklı. Yarım debriyaj yaparak aracı kaldırmışsınız bu da 1.dişlisini yemiş. Dişlide problem olsa zaten ilk 1000-2000 km arasında fark edilir. Burdaki arkadaşlarda herzamanki gibi mahkeme! tüketici hakem heyeti ! cumhurbaşkanlığı ! gümrük bakanlığı! avrupa insan haklaı mahkemesi! diye bağıryorlar ama size sonucu servis haklı olarak gelecek.


    3 kere servise gittim daha erken çözülebilirdi bu iş. ikincisi ille dişlidemi sıkıntı olması lazım dişlerin birbirine geçmesinde başka parçalar görev yapmıyormu onlarda problem olamazmı? Honda Türkiye kabul etmiyor. Yarım debriaj işine gelince yarım debriyaj yapsam balata biter dişli ile ne alakası var? 5 bin 10 bin km arası olsa garanti kapsamına girerdi aracınız 30 bin km demeleri 5 ile 10 km arasında kullanıcı hata yapmaz 10 binden sonra mi kullanıcı hata yapar. Ne saçma savunma yapmışsınız. 1000-2000km arasnda fark edilmedi 15 binde edildi ne olacak kullanıcı mı suçlu. İnsan 50 bin tl verdiği arabasına niye böyle birşey yapsın. 14 sene clio kullananda benim yarım debriajı hondaya özel olarakmi yaptım. İlk defa mı araba kullanıyorum. ilk defamı sıfır araba aldim? işkembeden cevap. ne güzel memleket kullanıcı suçlu. 1. viteste yarım yaptım 2 dede yaparım 3 tede yaparım o zaman ?? nite bi tek birinci bozulmuş ? yokuşta yarım debriyaj kalkan herkesin arabası bozulsun ne güzel cevap. Honda haklı doğru haklı niye arabayı satarken demiyo 10 bine kadar garantili diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1tan -- 20 Ocak 2016; 12:16:04 >




  • Yetkili servise gitmeye ve garantiye mecbur olan araçlar DSG li araçlardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    maalesef honda haklı. Yarım debriyaj yaparak aracı kaldırmışsınız bu da 1.dişlisini yemiş. Dişlide problem olsa zaten ilk 1000-2000 km arasında fark edilir. Burdaki arkadaşlarda herzamanki gibi mahkeme! tüketici hakem heyeti ! cumhurbaşkanlığı ! gümrük bakanlığı! avrupa insan haklaı mahkemesi! diye bağıryorlar ama size sonucu servis haklı olarak gelecek.
    Honda araç almayı planlıyoruz , hangi bayide çalışıyorsunuz acaba ? Fiyatta yardımcı olur musunuz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1tan

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    maalesef honda haklı. Yarım debriyaj yaparak aracı kaldırmışsınız bu da 1.dişlisini yemiş. Dişlide problem olsa zaten ilk 1000-2000 km arasında fark edilir. Burdaki arkadaşlarda herzamanki gibi mahkeme! tüketici hakem heyeti ! cumhurbaşkanlığı ! gümrük bakanlığı! avrupa insan haklaı mahkemesi! diye bağıryorlar ama size sonucu servis haklı olarak gelecek.


    3 kere servise gittim daha erken çözülebilirdi bu iş. ikincisi ille dişlidemi sıkıntı olması lazım dişlerin birbirine geçmesinde başka parçalar görev yapmıyormu onlarda problem olamazmu? Servis benden yana tavır alıyor. Honda Türkiye kabul etmiyor. Yarım debriaj işine gelince yarım debriaj yapsam balata biter dişli ile ne alakası var? 5 bin 10 bin km arası olsa garanti kapsamına girerdi aracınız 30 bin km demeleri 5 ile 10 km arasında kullanıcı hata yapmaz 10 binden sonrami kullanıcı hata yapar. Ne saçma savunma yapmışsınız. 1000-2000km arasnda fark edilmedi 15 binde edildi nolcak kullanıcımı suçlu. İnsan 50 bin tl verdiği arabasına niye böyle birşey yapsın. 14 sene clio kullananda benim yarım debriajı hondaya özel olarakmi yaptım. İlk defamı araba kullanıyorum. ilk defamı sıfır araba aldim? işkembeden cevap. ne güzel memleket kullanıcı suçlu. 1. viteste yarım yaptım 2 dede yaparım 3 tede yaparım o zaman ?? nite bi tek birinci bozulmuş ? yokuşta yarım debriaj kalkan herkesin arabası bozulsun ne güzel cevap. Honda haklı doğru haklı niye arabayı satarken demiyo 10 bine kadar garantili diye.

    bana çemkirmeyin gidin servise çemkirin. Ne hikmetse servis ve ben benzer şeyler söylüyoruz ve bizim savunma saçma oluyor ,ama insan hakları mahkemesine git desem çok doğru yorum yapmış oluyorum :)
    araç sizin para sizin servis sizin bize bişey demek düşmez bana kalsa keşke yapılsa ama yapılmayacak ve bence servis bu konuda haklı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: L&M

    Honda araç almayı planlıyoruz , hangi bayide çalışıyorsunuz acaba ? Fiyatta yardımcı olur musunuz ?

    hiç honda aracım olmadı bidahakine düşünürüm. Sen hayatında servise girmeyip neyi savunuyorsun acaba? Burda yapmadığın trolllük kalmadı şimdi doğru yorum yapmaya mı başladın ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1tan

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    maalesef honda haklı. Yarım debriyaj yaparak aracı kaldırmışsınız bu da 1.dişlisini yemiş. Dişlide problem olsa zaten ilk 1000-2000 km arasında fark edilir. Burdaki arkadaşlarda herzamanki gibi mahkeme! tüketici hakem heyeti ! cumhurbaşkanlığı ! gümrük bakanlığı! avrupa insan haklaı mahkemesi! diye bağıryorlar ama size sonucu servis haklı olarak gelecek.


    3 kere servise gittim daha erken çözülebilirdi bu iş. ikincisi ille dişlidemi sıkıntı olması lazım dişlerin birbirine geçmesinde başka parçalar görev yapmıyormu onlarda problem olamazmu? Servis benden yana tavır alıyor. Honda Türkiye kabul etmiyor. Yarım debriaj işine gelince yarım debriaj yapsam balata biter dişli ile ne alakası var? 5 bin 10 bin km arası olsa garanti kapsamına girerdi aracınız 30 bin km demeleri 5 ile 10 km arasında kullanıcı hata yapmaz 10 binden sonrami kullanıcı hata yapar. Ne saçma savunma yapmışsınız. 1000-2000km arasnda fark edilmedi 15 binde edildi nolcak kullanıcımı suçlu. İnsan 50 bin tl verdiği arabasına niye böyle birşey yapsın. 14 sene clio kullananda benim yarım debriajı hondaya özel olarakmi yaptım. İlk defamı araba kullanıyorum. ilk defamı sıfır araba aldim? işkembeden cevap. ne güzel memleket kullanıcı suçlu. 1. viteste yarım yaptım 2 dede yaparım 3 tede yaparım o zaman ?? nite bi tek birinci bozulmuş ? yokuşta yarım debriaj kalkan herkesin arabası bozulsun ne güzel cevap. Honda haklı doğru haklı niye arabayı satarken demiyo 10 bine kadar garantili diye.

    bana çemkirmeyin gidin servise çemkirin. Ne hikmetse servis ve ben benzer şeyler söylüyoruz ve bizim savunma saçma oluyor ,ama insan hakları mahkemesine git desem çok doğru yorum yapmış oluyorum :)
    araç sizin para sizin servis sizin bize bişey demek düşmez bana kalsa keşke yapılsa ama yapılmayacak ve bence servis bu konuda haklı


    Size ne çemkirecem başımdan geçeni yazdım abuk sabuk yorum yazıyosunuz okumadan. Tüketici her zaman haksızdır sizin sloganınız bu. Tüketici anlamayınca yok yarım debriaj yok bilmem ne. İlk araban değil diyorum servis haklı diyosunuz. Servis zaten benden yana Honda Türkiye kabul etmiyor diyorum. Servis haklı diyosunuz. Sizin mantığınıza göre Tüketici hakkını savunmasın. Kullanıcı hatası tamam deyip sussun. Nası bi mantıktır.




  • Bir ara Honda almayı düşünmüştüm iyi ki almamışım. 6 yıl garantinin tırt olduğu ortaya çıktı. Bundan sonra çevremizdekilere bu durumu anlatmak lazım ki herkes ona göre tercihini yapsın.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.