Şimdi Ara

Honda Garanti Yalanı (6 yıl 150bin hikaye) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
205
Cevap
4
Favori
8.670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Honda bile böyle şaçmalıyor ise başka firmalar kim bilir ne yapar. Kullanıcı hatası ne demek. Çok ilginç. Yarım debriyaj da şamzuman bozulmazki balata sıyırır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Konu sahibine geçmiş olsun.

    Şanzıman arızası ise olsa olsa dsg dir Honda olsa duramazsın

    Honda'nın bu 6 yıl garanti yalanından mağdur olan kaçıncı kişisiniz.

    Birde Hyundai övenler var 5 yıl garantisi var diye. Servis sunroftan gelen sesler yüzünden vidaları değiştirerek ve aracın 3 gün Serviste kalması lazım ama gel gelelim Hyundai ikame araç vermiyor. İşte marka ve servis kalitesi.

    2 yıl garanti zorunlu. onun üstü firmanın keyfiyeti. 2 yıldan sonraki garanti sorunlarında firma kötü niyetliyse sorun yaşanır.
  • Begenilmeyen Kiya 2012 model araca akü ve ön takim haric 5 sene gercekten sahip cikiyor. Tek sözümle direksiyon milini tekerlere kadar tek parca olarak degistirdiler. Her ugramamda arabayi yikamalari da cabasi.

    Bence hakkinizi sonuna kadar arayin, suç 6 sene garanti diye reklam yapan fakat bu mantaliteyi servislere yeterince yerlestirmeyen distributorundur.

    Edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 19 Ocak 2016; 18:35:17 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yasal garanti süresi 2 senedir. Üzerine firmaların yaptığı reklamdır. Kendilerince en az maliyetli olabilecek parçalara garanti verirler ki bunlar zaten 1000 de 1 dir. Artı olarak sizi Sanayi de 250 Tl ye yaptıracağınız yağ filtre değişi için de en az 2-3 katını alarak 3 sene daha para alırlar. Firma ve servisler için çok karlıdır. Plazalar satıştan para kazanamaz servisten para kazanır. Araştırın sadece servis olan tek şirket ile plaza olan servis e garanti harici bir aracın bir parçasını sorun. Örneğin Debriyaj arada ciddi bir fark olduğunu göreceksiniz. Bu honda yada doğuşa özel değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Konu sahibine geçmiş olsun.

    Şanzıman arızası ise olsa olsa dsg dir Honda olsa duramazsın

    Honda'nın bu 6 yıl garanti yalanından mağdur olan kaçıncı kişisiniz.

    Birde Hyundai övenler var 5 yıl garantisi var diye. Servis sunroftan gelen sesler yüzünden vidaları değiştirerek ve aracın 3 gün Serviste kalması lazım ama gel gelelim Hyundai ikame araç vermiyor. İşte marka ve servis kalitesi.

    2 yıl garanti zorunlu. onun üstü firmanın keyfiyeti. 2 yıldan sonraki garanti sorunlarında firma kötü niyetliyse sorun yaşanır.

    Madem oyle bastan 2 yil garanti dese,sonra gecen zamandaki sorunlarda garanti bitti der anlarim. 6 yil garanti sunuyosun ama ariza durumunda kullanici hatasi diyosun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhalif13

    Yasal garanti süresi 2 senedir. Üzerine firmaların yaptığı reklamdır. Kendilerince en az maliyetli olabilecek parçalara garanti verirler ki bunlar zaten 1000 de 1 dir. Artı olarak sizi Sanayi de 250 Tl ye yaptıracağınız yağ filtre değişi için de en az 2-3 katını alarak 3 sene daha para alırlar. Firma ve servisler için çok karlıdır. Plazalar satıştan para kazanamaz servisten para kazanır. Araştırın sadece servis olan tek şirket ile plaza olan servis e garanti harici bir aracın bir parçasını sorun. Örneğin Debriyaj arada ciddi bir fark olduğunu göreceksiniz. Bu honda yada doğuşa özel değil.

    Son derece haklisiniz. Kaldırıldik. Devletin otomobil firmalarinin insanlari kandirmasinin onune gecmesi lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Fren balatası biter anlarım, Akü bozulur anlarım, debriaj balatası biter anlarım bu tarz şeyler kullanıcı bazlıdır garanti kapsamına girmez.

    Burada saçmalamışsınız. Akü bozulursa, bu tamamen üretim hatasıdır, bir insan durduk yere aküyü nasıl bozabilir?

    Kaldı ki yine fren balatası kısa sürede bitiyorsa, bu o firmanın dandik balata kullandığını gösterir.

    Debriyaj balatası zaten hiç bir markanın garanti süresince bitmez en acemi sürücü altında bile.

    Saçmalama fren balatası,debriyaj balatası bunlar sarf malzemelerdir kullanıma bağlı biter. Acemi sürücü manuel bir aracın debiryaj balatasını 30 bin km de bitirir bizzat şahit oldum.

    Saçmalama tamam işte ben de onu diyorum, 30.000km'de biten debriyaj balatası kullanıcı hatasıdır ama 5000km'de biterse bu üretim kaynaklıdır. Tıpkı VW Caddy'ler de olduğu gibi.

    İyide mesajinda yazmissinki hicbir debriyaj balatasi garanti suresince bitmez.bu yapilan km ye bagli garantiyle ne ilgisi var..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1tan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Teterboro

    benim anlamadığım şu. yarım debriyaj yaparak debriyaj balatası bitmemişte dişli mi bozulmuş? bu ne saçma bir kullanıcı hatası?

    Hocam balata bitse bu kadar uzatmazdim hatayi kabul ederdim. Debriyaja yarim basmayi gec hoc basmadam vites degistirenler var=) saka gibi hic mantikli bi aciklama yapmadilar. Neden garanti kapsamina girmedigini yazili olarak istedim. Sonucu sizlere bildirecegim

    hayır bu vites dişlisini bozmak zordur. yağsız bırakırsın şanzımanı anlarım. ama yarım debriyaj yaparak dişli bozulmaz. valla ben delirirdim kavga çıkartırdım orda. siz iyi sabretmişsiniz yine
  • Şanzıman yanlış kullanım sonucu erkenden pert olabilen birşey. Manuel olması birşeyi değiştirmiyor. Vites değiştirmesini bilmeyen birisi hor kullanırsa dişliler zarar görür tabi.
  • Honda , yalan Onda .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Fren balatası biter anlarım, Akü bozulur anlarım, debriaj balatası biter anlarım bu tarz şeyler kullanıcı bazlıdır garanti kapsamına girmez.

    Burada saçmalamışsınız. Akü bozulursa, bu tamamen üretim hatasıdır, bir insan durduk yere aküyü nasıl bozabilir?

    Kaldı ki yine fren balatası kısa sürede bitiyorsa, bu o firmanın dandik balata kullandığını gösterir.

    Debriyaj balatası zaten hiç bir markanın garanti süresince bitmez en acemi sürücü altında bile.

    Saçmalama fren balatası,debriyaj balatası bunlar sarf malzemelerdir kullanıma bağlı biter. Acemi sürücü manuel bir aracın debiryaj balatasını 30 bin km de bitirir bizzat şahit oldum.

    Saçmalama tamam işte ben de onu diyorum, 30.000km'de biten debriyaj balatası kullanıcı hatasıdır ama 5000km'de biterse bu üretim kaynaklıdır. Tıpkı VW Caddy'ler de olduğu gibi.

    İyide mesajinda yazmissinki hicbir debriyaj balatasi garanti suresince bitmez.bu yapilan km ye bagli garantiyle ne ilgisi var..

    Çok yokuş yapıyorsun, 3 yıl veya 45000 km çoğu normal bireysel insan için fazla.

    Yani 3 yıl da 15-20.000km yapıyor çoğu normal insan ve bu sürede balata yiyecek kadar acemi biri görmedim hayatımda, bunu demeye getiriyorum.

    Ben ayda 3 bin km yapıyorum senede 36 bin km eder. Aracımla iş yapmıyorum sadece bireysel seyahat.. Herkesi kendin gibi düşünmiceksin ozaman..




  • Honda yı seviyorum gerçekten. Ciddi anlamda da kaliteliler. Motosiklette de öyle

    Sorun bayiler. Servisler. Özellikle çorlu daki onur honda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garantinin kapsamı motorla sınırlı genelde. Bunu bütün firmalar bu şekilde kabul ediyor. Bizimkiler de 6 sene garantiyi görünce tav oluyor işin özeti bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence şanziman cok riskli bir parca yanlis bir harekette basiniza gelen gibi 1. Vites dişisine zarar verebilirsiniz o yuzden kullanici hatasına girme durumuna ben şasirmiyorum hakli olabilirler.Ama sizede hakkinizi aramayin demiyorum sonuna kadar gidin tabikide. Ayrica bizim ailede de honda crv 2012 var ve sadece frende bir sorun yasamistik garantiden parcayi değiştirdiler ve suana kadar bir sorun yasamadik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle çok geçmiş olsun
    Kesinlikle mahkeme ile hakkınızı arayın
    Geçenlerde tanıştığım biri2011yılında sıfır km aldığı toyota aracı motor yağ eksiltmesi nedeniyle mahkemeye vermiş ve kazanmış sıfır km araba verdiler 2 yıl sonra.
    Benimde başıma kia araçla başıma bi olay geldi araç 5bin km de lastikleri tel attı ce parçalandı biz tabi kiaya durumu anlattı yeni lastikleri parayla verdiler eskileri fabrikaya gönderip test edeceklermiş. Sonra bize kaldırıma çıkmışsınız o yüzden tel attı dedi garanti dışıdır dediler. Biz tabi kanul etmeyip tüketici hakem heyetine gittik artık kısmet. Sıra ne zaman gelirse sonucu söylerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sizi çok iyi anlıyorum bendede 2013 civic var ve aldığım andan itibaren yetkili servise uğramadım. Çünkü çakallıklarını daha satarken farkettim. Bir kere 10000 km de bir servise çağırmaları bu işi sadece ticarete döktüklerini gösterdi. Bende kaliteli bir özel servise 20000 km de bir götürüyorum ve mutluyum. Kabaca hesap yaparsak;
    40 bin km de olan aracımı 2 defa bakıma götürdüm.
    240x2-480 tl ödedim
    Yetkili servise gitseydim;
    550x4- 2200 tl ödeyecektim.
    1800 tl lik farkı da olası bir arıza için göxüm kapalı ödeyebilirim. Üstelik yetkili serviste yaşayacağım it muamelesini yaşamıyorum. Çayım sigaram geliyor. 2 saatte işim bitiyor gidiyorum.Edindiğim dostluk da cabası.
    Bu kararı almamdaki en önemli etken önceki fiat bravo aracımda yaşadığım saçma bir tartışmaydı. Klima gazım ilk senede durduk yere bitti. Servise götürüp garanti kapsamında gaz basılmasını istedim. Oradaki usta bozuntusu kışın klima çalıştırıp çalıştırmadığımı sordu. Arada çalıştırdığımı söyledim. Bana yeterince çalıştırmadığımı söyledi😄 ben de defrosyerı çalıştırınca klimanında çalıştığını söyledim. Tabii beklemediği bir cevaptı. Bu sefer darbe almıştır ondan gazı kaçmıştır diye salladı. Tabii bu sefer haydara bağlanma jokerimi kullandım. Araya girdiler tatlıya bağladık. Gazı basıp gönderdiler. Anlayacağınız bunun markayla ilgisi yok. Verdikleri garanti sadece motorda sizi kurtarır. Onun da bozulma ihtimali milyonda bir. O da turbolu motorunuz varsa. İddia edyorum benim gibi 1000 kişi daha çıksın 100 liraya bakım yapmaya başlarlar. Ama malesef millet olarak memur kafalıyız. Risk almamak için maaşımızı buralara gömmeye razıyız. Tekrar grçmiş olsun. Tavsiyem gidin önünüze çıkan herkesle kavga edin dövüşün bağırın. Kendinizden nefret ettirmeden servise istediğinizi yaptıramazsınız.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir dişli için müşteri küstürülmez, yazıklar olsun Honda Türkiye. Bir Honda kullanıcısı olarak bende hoşnut Değilim servislerinden. 6 sene garanti yazıp kandırmaca yapmayacaksınız, 10.000 km garantili deyin, işine gelen Honda alsın. Bunları duyduktan sonra, bir sonraki aracım kesinlikle Honda olmayacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda Türkiye ile yetinmeyin, sonuç olarak orası da işletmecisi ve çalışanları Türkiye'den olan, yani bir konunun doğrusu yerine işine geldiği gibi olanını ve başka insanlara engel olmayı şiar edinmesi muhtemel insanların çalıştığı bir kurumdur. Bunun yerine Honda Global'e düzgün bir ingilizce ile döşeyin, bunu yaparken de Honda Türkiye'nin ve Global'in üst düzey yöneticilerini, müşteri ilişkileri sorumlularının e-postalarını bularak (linkedin, facebook vb. sitelerden) e-postanın "Bilgi" bölümüne ekleyin, kesinlikle sonuç alacağınızı düşünüyorum.

    Bunu nereden çıkardım? Yakın arkadaşım, sıfır km aldığı Toyota Auris aracı, üretim hatası olarak yağ eksiltirken, servis ve Toyota Türkiye'den sizin gibi muamele görmüş ve böyle bir yol izlemişti, sonuç aldı, arabası sıfırı ile değiştirildi. Bu sorun aslında direkt marka sorunu olmaktansa Türkiye'de hizmet kalitesi düşüklüğü ve müşterinin hakkını doğru yollardan, hatta hiç aramaması sorunu. Bkz. Başka örnekler: VW'nin emisyon skandalı için Türkiye'de mevzuata uygun açıklaması yapabilmesi, İstanbul'a hiç gelmemiş bir vatandaşın köprü HGS'den yediği cezayı ödeyerek kurtulduğunu düşünmesi vb.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pc.programcı

    Honda yı seviyorum gerçekten. Ciddi anlamda da kaliteliler. Motosiklette de öyle

    Sorun bayiler. Servisler. Özellikle çorlu daki onur honda

    Bayiyle hic bir alakasi yok hocam. Genel merkez kabul etmiyor. Garanti kapsamina almiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cengiz ak

    Hocam sizi çok iyi anlıyorum bendede 2013 civic var ve aldığım andan itibaren yetkili servise uğramadım. Çünkü çakallıklarını daha satarken farkettim. Bir kere 10000 km de bir servise çağırmaları bu işi sadece ticarete döktüklerini gösterdi. Bende kaliteli bir özel servise 20000 km de bir götürüyorum ve mutluyum. Kabaca hesap yaparsak;
    40 bin km de olan aracımı 2 defa bakıma götürdüm.
    240x2-480 tl ödedim
    Yetkili servise gitseydim;
    550x4- 2200 tl ödeyecektim.
    1800 tl lik farkı da olası bir arıza için göxüm kapalı ödeyebilirim. Üstelik yetkili serviste yaşayacağım it muamelesini yaşamıyorum. Çayım sigaram geliyor. 2 saatte işim bitiyor gidiyorum.Edindiğim dostluk da cabası.
    Bu kararı almamdaki en önemli etken önceki fiat bravo aracımda yaşadığım saçma bir tartışmaydı. Klima gazım ilk senede durduk yere bitti. Servise götürüp garanti kapsamında gaz basılmasını istedim. Oradaki usta bozuntusu kışın klima çalıştırıp çalıştırmadığımı sordu. Arada çalıştırdığımı söyledim. Bana yeterince çalıştırmadığımı söyledi😄 ben de defrosyerı çalıştırınca klimanında çalıştığını söyledim. Tabii beklemediği bir cevaptı. Bu sefer darbe almıştır ondan gazı kaçmıştır diye salladı. Tabii bu sefer haydara bağlanma jokerimi kullandım. Araya girdiler tatlıya bağladık. Gazı basıp gönderdiler. Anlayacağınız bunun markayla ilgisi yok. Verdikleri garanti sadece motorda sizi kurtarır. Onun da bozulma ihtimali milyonda bir. O da turbolu motorunuz varsa. İddia edyorum benim gibi 1000 kişi daha çıksın 100 liraya bakım yapmaya başlarlar. Ama malesef millet olarak memur kafalıyız. Risk almamak için maaşımızı buralara gömmeye razıyız. Tekrar grçmiş olsun. Tavsiyem gidin önünüze çıkan herkesle kavga edin dövüşün bağırın. Kendinizden nefret ettirmeden servise istediğinizi yaptıramazsınız.



    Tavsiyeniz icin tesekkur ediyorum. Bayi ile ilgili hic bir sıkıntım yok. Genel merkez garanti kapsamina almiyor. Araba 5 10bin km arasinda olsa olurdu sizin araciniz 30 bin oldu dediler. Dalga gectiler. 10bin km gecince arabayi cope mi atalim. Bu arada en son bakimda 790 lira para verdim 550 tl olsa gene iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.