Şimdi Ara

Honda Garanti Yalanı (6 yıl 150bin hikaye) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
205
Cevap
4
Favori
8.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Japonlar bu oynanan oyunları gorse var yaa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arabaci_takimi

    Honda Türkiye ile yetinmeyin, sonuç olarak orası da işletmecisi ve çalışanları Türkiye'den olan, yani bir konunun doğrusu yerine işine geldiği gibi olanını ve başka insanlara engel olmayı şiar edinmesi muhtemel insanların çalıştığı bir kurumdur. Bunun yerine Honda Global'e düzgün bir ingilizce ile döşeyin, bunu yaparken de Honda Türkiye'nin ve Global'in üst düzey yöneticilerini, müşteri ilişkileri sorumlularının e-postalarını bularak (linkedin, facebook vb. sitelerden) e-postanın "Bilgi" bölümüne ekleyin, kesinlikle sonuç alacağınızı düşünüyorum.

    Bunu nereden çıkardım? Yakın arkadaşım, sıfır km aldığı Toyota Auris aracı, üretim hatası olarak yağ eksiltirken, servis ve Toyota Türkiye'den sizin gibi muamele görmüş ve böyle bir yol izlemişti, sonuç aldı, arabası sıfırı ile değiştirildi. Bu sorun aslında direkt marka sorunu olmaktansa Türkiye'de hizmet kalitesi düşüklüğü ve müşterinin hakkını doğru yollardan, hatta hiç aramaması sorunu. Bkz. Başka örnekler: VW'nin emisyon skandalı için Türkiye'de mevzuata uygun açıklaması yapabilmesi, İstanbul'a hiç gelmemiş bir vatandaşın köprü HGS'den yediği cezayı ödeyerek kurtulduğunu düşünmesi vb.

    Honda global sitesi hepten garip. Avrupa sekmesinde degil baska sekme altina almislar Turkiyeyi. Bi turlu iletisim yeri bulamadim. Ama arastirmaya devam. Ingilizceyse ingilizce, japoncaysa japonca yazarim magduriyetimi bildirim. Once iletisim adreslerini bulmam lazim. Tskler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cıngıro

    Bir dişli için müşteri küstürülmez, yazıklar olsun Honda Türkiye. Bir Honda kullanıcısı olarak bende hoşnut Değilim servislerinden. 6 sene garanti yazıp kandırmaca yapmayacaksınız, 10.000 km garantili deyin, işine gelen Honda alsın. Bunları duyduktan sonra, bir sonraki aracım kesinlikle Honda olmayacak.

    Bir musteri küstürdüler. Bana soranlara honda iyi diyemem bu saatten sonra. Almayi düşünenlerinde aklinda bu yasadiklarim bulunsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratai

    Şanzıman yanlış kullanım sonucu erkenden pert olabilen birşey. Manuel olması birşeyi değiştirmiyor. Vites değiştirmesini bilmeyen birisi hor kullanırsa dişliler zarar görür tabi.

    Hocam ilk arabam degil ilk defa arac kullanmiyorum. 167 binde sattigim aracimda gram sanziman sorunu yoktu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine honda yine bir bela sasirmadim hocam gecmis olsun...
    Yanlis hatirlamiyorsam adanada elemanin biri golf almisti dsg belasindan daha araba sizin kadar km yapmisken sanziman bitmis vw e yaziyor vs kullanici hatasi diyorlar eleman sifir bayi nin önüne aracini çekiyor uzerine de güzelce yaziyi dosuyor...
    Bayiye giren milletin gozuonune ...
    Tavsiye ederim bu reziller bundan anliyorlar cunku...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 balata degisimine 980 lira isteyen bir servis nede olsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -shadow--

    Yine honda yine bir bela sasirmadim hocam gecmis olsun...
    Yanlis hatirlamiyorsam adanada elemanin biri golf almisti dsg belasindan daha araba sizin kadar km yapmisken sanziman bitmis vw e yaziyor vs kullanici hatasi diyorlar eleman sifir bayi nin önüne aracini çekiyor uzerine de güzelce yaziyi dosuyor...
    Bayiye giren milletin gozuonune ...
    Tavsiye ederim bu reziller bundan anliyorlar cunku...

    Hocam arabayi bayırdan bile atasim var =)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1tan kullanıcısına yanıt
    Anliyorum hocam cok haklisiniz vallahi bende olsam sogurdum aractan ...pesini birakmayin ama biz lanet olsun deyip biraktikca onlarin da isine geliyor ....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah sabır versin hocam. biz de araba arayışındayken hondayıda düşünüyoduk. özellikle bu garanti süresinin uzunluğu iyiymiş diyordum. zira Toyota 3 yıl niye 3 diye düşünmüştüm. demekki garanti sürelerine aldanmamak gerekiyormuş. iyiki honda almamışız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -shadow--

    Anliyorum hocam cok haklisiniz vallahi bende olsam sogurdum aractan ...pesini birakmayin ama biz lanet olsun deyip biraktikca onlarin da isine geliyor ....

    Desteginiz icin tesekkur ederim. Kafayi yedirttiler 15 gundur araba yatiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkada

    Allah sabır versin hocam. biz de araba arayışındayken hondayıda düşünüyoduk. özellikle bu garanti süresinin uzunluğu iyiymiş diyordum. zira Toyota 3 yıl niye 3 diye düşünmüştüm. demekki garanti sürelerine aldanmamak gerekiyormuş. iyiki honda almamışız.

    Sesi mi duyurabildiysem ne mutlu bana. Urunu sattana kadar hersey. Toyota 3 yil garanti diyosa dogrudur. Sisirmemis honda gibi. 6 yıl garanti deyip birsey yapmamalarindansa 3yildan sonra garantinin bitmedi daha iyi insanin basi agrimaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1tan -- 19 Ocak 2016; 22:15:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CarBuyer

    Bu tarz şeyler garanti kapsamına girmez üretimi hatalı değilse.Sonuçta adamlar bilemez sizin nasıl vites değiştirdiğinizi gavur gucur takıp takmadığınızı bilemez.O yüzden kullanıcı sorumludur böyle sorunlardan

    Hocam ilk defa sifir araba almadik. 167 bin km kullanip sattigim araba var. 50 bin tl verip aldigim arabayi gacur gucur degistirirmiyim. Aklimdan zorummu var. Insan kendi malina zarar verirmi. Heleki memursun emekli olmussun bunca yil alisip aldigin bi araba. Gacur gucur degistirdigimi farz etsek neden tek vites dislisinde sıkıntı var? O zaman manuel arac kimse satin almasin sanziman sorununda hemen kullanici hatasi?
  • Geçmiş olsun...
    Ne güzel 6 yıl 150k km de sonrada insanları böyle mağdur et...
    Bence garanti 2yıl olsun adam gibi olsun...
    Servisten ziyade Honda genel merkezle görüşün, şikayetvar.com da şikayetinizi dile getirin.. İnşallah sonuç alırsınız...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kimse 6 yıl garanti var diye honda almasın, ben onu söylerim bir honda sever/sahibi olarak.

    Yıllar önce jazz daha 2-3 senelik, sunroof etrafındaki lastikte 2 cm lik kısımda bir aşınma oluştu. Servis fotosunu çekti ana merkeze yolladı. YArın onay gelir değişim yaparız demişti. Ama o da ne. Genel merkez onay vermemiş kullanıcı hatası demiş. Neymiş basınçlı su yıkama makineleri ile uzun süre su tutulursa lastik kopabilirmiş. Sanki hiç 20 yıldır basınçlı su ile araç yıkamamışız gibi...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vessam

    Geçmiş olsun...
    Ne güzel 6 yıl 150k km de sonrada insanları böyle mağdur et...
    Bence garanti 2yıl olsun adam gibi olsun...
    Servisten ziyade Honda genel merkezle görüşün, şikayetvar.com da şikayetinizi dile getirin.. İnşallah sonuç alırsınız...

    Tesekkurler hocam. Bayinin yapacagi hicbirsey yok. Honda Turkiyeye sikayetimizi ilettik yani genel merkeze. Sonuc alamadik. Karar veren kisim orasi. Sikayetvara sikayetimi yazdim onay asamasinda. 2 yil yap musteriyide mağdur etme. Beklenti icine sokma degilmi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    Kimse 6 yıl garanti var diye honda almasın, ben onu söylerim bir honda sever/sahibi olarak.

    Yıllar önce jazz daha 2-3 senelik, sunroof etrafındaki lastikte 2 cm lik kısımda bir aşınma oluştu. Servis fotosunu çekti ana merkeze yolladı. YArın onay gelir değişim yaparız demişti. Ama o da ne. Genel merkez onay vermemiş kullanıcı hatası demiş. Neymiş basınçlı su yıkama makineleri ile uzun süre su tutulursa lastik kopabilirmiş. Sanki hiç 20 yıldır basınçlı su ile araç yıkamamışız gibi...

    Alti ustu bir lastik. Ne var musterinin gonlu olsun garantiden degistirseler. Yok ama kullanici hatasi demekten kolay ne var. Kendi markalarını kotuluyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Fren balatası biter anlarım, Akü bozulur anlarım, debriaj balatası biter anlarım bu tarz şeyler kullanıcı bazlıdır garanti kapsamına girmez.

    Burada saçmalamışsınız. Akü bozulursa, bu tamamen üretim hatasıdır, bir insan durduk yere aküyü nasıl bozabilir?

    Kaldı ki yine fren balatası kısa sürede bitiyorsa, bu o firmanın dandik balata kullandığını gösterir.

    Debriyaj balatası zaten hiç bir markanın garanti süresince bitmez en acemi sürücü altında bile.

    Saçmalama fren balatası,debriyaj balatası bunlar sarf malzemelerdir kullanıma bağlı biter. Acemi sürücü manuel bir aracın debiryaj balatasını 30 bin km de bitirir bizzat şahit oldum.

    Saçmalama tamam işte ben de onu diyorum, 30.000km'de biten debriyaj balatası kullanıcı hatasıdır ama 5000km'de biterse bu üretim kaynaklıdır. Tıpkı VW Caddy'ler de olduğu gibi.

    Balata konusunda %100 katılıyorum. Mesela benim 208'in balataları ve diskler daha 7800 km'de garç gurç etti ve asbest yoksunu balatalar dandik üretimden kaynaklı olduğu saptanarak garantiden değişti.

    Ama akü konusunda katılmadığım bir nokta var. Siz kullanıcı olarak farları 2 saat açıp komple aküyü boşaltıp, takviye kablosu ile veya aracı itip tekrar doldurup aynı şekilde haftada 3 kez doldur boşalt yaparsanız o akü kısa sürede nalları diker. Yani kullanıcının aküyü öldürmesi gayet mümkündür. Tabi hangi kullanıcı eceline susayıp bunu yapar ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçmiş olsun. Umarım sorununuz en kısa zamanda çözülür. Sorun bence fabrikasyon hatası.Siz şanzıman dişlisine zarar veremezsiniz. Yanlış kullansanız bile vites kolu, senkromeç çok çok balataya zarar verirsiniz. ( Bunu toyota servisi belirtmişti). Bence bir an önce noterden aracın garantili olduğuna ve garanti kapsamında tamirinin yapılmaması durumunda dava açacağınıza dair ihtar çekin. İhtar çekilince işi ciddiye alıyorlar yoksa pek umursamıyorlar. Buna benzer bir durum benimde başıma geldi . Garantili corolla aracımın şanzımanında mahruti ses problemi oluştu. 3 defa müdahale edildi ses kesilmedi. Toyota mühendisi fabrikasyon hatası olduğunu ve şanzımanın değişmesi raporuna rağmen toyota değişimi reddetti. Noterden ihtar çekince yükümlülüklerini hatırladılar. Bizim ülkemiz tüketici haklarında çok iyi değil. bunu bilen firmalar sonun kadar kullanıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kallus -- 19 Ocak 2016; 23:57:31 >
  • Geçmiş olsun ancak şu konudaki kahraman Civic değil de Jetta olsaydı, konuya gelen yorumlar çok daha farklı olurdu.
  • Honda iyice sapıttı yeminle.. Motorcuların da ızdırabı oldular.. Servislerde motor sahiplerine kan kusturuyorlar..

    İleride nc 750x alacaktım hem otomobil hem motosikler şikayetler artmaya başladı, hal böyle olunca...
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.