Şimdi Ara

Honda Garanti Yalanı (6 yıl 150bin hikaye) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
205
Cevap
4
Favori
8.670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 kez honda garantiye isim dustu birisinde direksiyon simidi soyulmustu birisindede gosterge ekranininda leke olmuştu sorunsuz degistirdiler.Ustune birde kendileri arayip bakimlari düzenli yaptirdigimiz icin 1 yil garantisini uzattilar durduk yere.
    Gercekten kullanici hatasiyla olmus olma ihtimali geliyor aklima.Birde sorunu merkeze yazin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otomatik şanzımanin bi faydasıda bozulunca kullanıcı hatası diyemiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnsanın yeni arabada bunları yaşaması saçmalık geçmiş olsun
  • japon sorunsuzluğu paha biçilemez
  • Hocam sıkıntı yine büyük değil, ileride sorun çıkarabilir tabi o anlamda demiyorum. Aynı araç bizdede vardı. Abim bursadan istanbula giderken motor kol attı 10.000 tl masraf çıktı. Verdik honda garantiye kullanıcı hatası dedi dava açtık haklı olduğumuz halde kaybettik. Aracı olduğu gibi zararına sattık.(motor çalışmaz halde)
    allahın belaları inşallah bulurlar belalarını. Yine sinir katsayım yükseldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fd6 kasalarin fren disklerindeki sorun kronik bizim aracta 30 bin km de ses rahatsiz edici duzeye ulasti servise goturdum tabi internette garantiden disk degistirmeyen arac yok servis sorumlusu kullanici hatasi rodaj dan kaynakli dedi rodaj neyse artik benim de tepem atti kavga ettim sonra garantiden degisti bilmesek fren diski degismeyen arac yok demesek sokmayacaklar garantiye ondan sonra ben de anladim garanti isinin yalan oldugunu sana da gecmis olsun ben burda 1000 km yeni olmus aracin motorda uretim hatasindan dolayi otobanda stop eden birinin hikayesini okumustum o da fd6 honda civic ti mahkeme karariyla parasini geri almisti hatta faturada aracin bedelini dusuk gosterdikleri icin ceza kesmislerdi size de kilif bulmuslar 10 bin km de olsaydi vs. dediklerine aldirmayin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi speedyrazors -- 20 Ocak 2016; 2:00:52 >
  • Nasıl diğer frimaların 2-3-5 yıl garantileri yalansa, Honda'nında 6 yıl garantisi yalan. Arabayı alırken verdikleri evraklarda detaylı olarak nelerin ilk 3 yıl, nelerin geri kalan 3 yılda garantiye dahil olduğu yazıyor ancak her frima ve galeri sonuna kadar direnir garanti kapsamında iş yapmamak için. Kaç tane adam mundar oldu DSG şanzumandan.

    6 yılı aşkın süredir 2010 model honda civic manuel araç kullanıyoruz, en ufak bi sorun yaşamadık araçla bu zamana kadar. Kaç araba geldi geçti, bunun kadar sorunsuz araçla karşılaşmadık. Gerçekten kulanıcı hatasıda olabilir, ama öyle bile olsa garanti kapsamına girmesi gerekir. Atıyorum ben ekran kartına yüklenip 6-7 oyunu aynı anda açıp, kartı yaksam garantiye girmeyecek mi? Nasıl o ekran kartı yük altındayken kendini ayarlayıp, yanmamayı sağlması gerekiyosa, şanzumanında o şekilde her kullanışa dayanıklı üretilmesi gerekiyor. zarar verecek vites değişimlerine izin vermemesi gerekiyor. Eğer 3 yılı geçmediyse, veya geçti ve ikinci 3 yıl garantisine dahilse bu vites olayı hiç bir geçerli nedenleri yok değiştirmemek için.

    Honda Türkiye her şeyden önce fiyat konusunda kan emicidir, demode motorlu civic'i halen 90 bin tl ye varan fiyatlardan satmaya çalışıyor. Yeni civic amerikada 18 bindolardan (54 bin tl) başlayan fiyatlardan satılıyor. Vergiyle falan alakasıda yok bunun, Türkiye'de amerikaya göre daha ucuza üretmelerine rağmen, daha pahalıya satmaya çalışıyorlar, hemde eski modeli, eski motor ile.

    CR-V amerikada 25 bin doların (75 bin TL) altından başlayan fiyatlarla satılıyor, bizde ki başlangıç fiyatı 110 bin TL.

    Hoş bu fiyatlar konusunda saçmalayan sadece Honda Değil, hepsi aynı şeyi satıyor, 1.2 90 hp benzinli otomatik vites polo 56 bin tl liste fiyatına sahip. Şaka olmalı bu.




  • 1tan kullanıcısına yanıt
    valla seni 1.vitesle kalkış yapan drag yarışıcı sandılar herhalde şaka bunlarya ben olsam hiç durmadan tüketici haklarınada davada açardım kusura bakmayın ama türkiyede artık sorunlar böyle çözülüyo 3 kere götürüp hiç sıkıntı yok diyip en sonunda pardon ya viteste sıkıntı varmış diyip garanti olurmu bilmem demek komik bişeydir şunuda unutmayın sözle söylenmiş söz türkiyede yasalar gereğince anlaşmadır.illa raporda herşeyin yazması gerekmez sözlü olarak teyitte alıyorsanız hiç durmayın verin davaya eşek gibi yapsınlar aracınızı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Fren balatası biter anlarım, Akü bozulur anlarım, debriaj balatası biter anlarım bu tarz şeyler kullanıcı bazlıdır garanti kapsamına girmez.

    Burada saçmalamışsınız. Akü bozulursa, bu tamamen üretim hatasıdır, bir insan durduk yere aküyü nasıl bozabilir?

    Kaldı ki yine fren balatası kısa sürede bitiyorsa, bu o firmanın dandik balata kullandığını gösterir.

    Debriyaj balatası zaten hiç bir markanın garanti süresince bitmez en acemi sürücü altında bile.

    6 yil 'garantiden' bahsediyoruz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hitman kullanıcısına yanıt
    DSG

    Bu arada otomatik vitesi hill holderı devre dışı bırakıp yokuşta devamlı yarım düzey gaz vererek de bozabilirsin. Yeter ki azmet.

    Birde Honda iyice kerizlemiş aklı sıra. Arkadaşın sorunu devamlı yarım debriyaj kullanıpta kullanıcının bozabileceği bir arıza türü değil, dişliyi kolay kolay bozamaz o şekilde. En kötü balata/plaka sıyırıp atardı öyle olsaydı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 20 Ocak 2016; 6:46:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Capon arabasında sorun yoktur siz bozmussunuzdur Ben böyle seylere tahammül edemem acık ve net imkan varsa satın başka bir markaya gecin , servis konusunda en memnun kaldığım firma citroen , en verimsizi Skoda , kullandığım marka olan Peugeot u orta sıraya koyarım , eh gerçi ülkemizde 940 bin liralık s350 nin sunroof tuşu kalitesiz malzemeden yapılmış ve bi basmada fırlayıp çıkınca bile bu kullanıcı hatası sayılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ezicioyuncu -- 20 Ocak 2016; 7:59:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1tan


    quote:

    Orijinalden alıntı: muratai

    Şanzıman yanlış kullanım sonucu erkenden pert olabilen birşey. Manuel olması birşeyi değiştirmiyor. Vites değiştirmesini bilmeyen birisi hor kullanırsa dişliler zarar görür tabi.

    Hocam ilk arabam degil ilk defa arac kullanmiyorum. 167 binde sattigim aracimda gram sanziman sorunu yoktu.

    Peki aracı hep siz mi kullandınız? Başkası kullandıysa bir süre belki o yapmıştır.
    Manuel vites herkesin harcı değil sonuçta. 1.ci vites ile 40-50 ye kadar hızlanan insanlar var mesela. Hatta bi şehir efsanesi vardı bayan sürücünün kiralık arabayı pert ettiğine dair. Hep 1.ci viteste sürmüş arabayı :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1tan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Han_09

    Tr de maalesef durum bu adamlar sallamıyorlar bizi honda nın karşılaması gerekirdi bendece 1. vites ile geri vites dişlileri düzdür 2-3-4-5 den farklı yapıları vardır geçerken nispeten daha zor geçer debriyaja tam basmak gerekir (yanlış anlaşılmasın siz yarım basıyorsunuz demiyorum çoğu zaman bende yarım basarım kaç araba değiştirdim böyle bir sorunla karşılaşmadım) bir ve geri vites biraz daha özen ister sadece ,yüzbinlerce araba üretiliyor sonuçta bu tür sorunlar bütün arabalara çıkar hondanınki size denk gelmiş şanssızlık bir yakın arkadaşım sıfır audi dizel le 30.000km motor yaptırdı kullanıcı hatası dediler sonuçta cebinden harcadı bütün araçlarda hatalar çıkıyor çıkacaktırda önemli olan firmanın arkasında durması ve ücretsiz onarmasıdır bence bu arada üreticileri savunmuyorum yanlış anlama olmasın...

    Hocam neden yanlış anlayayım. Sizin Yorumunuz. Haklısınız ama yarım debriyaj da olsa bayırda dur kalk yapsan hemen bozulur o zaman ? mantıklı gelmiyor. İlk arabam olsa gene kendimi sorgularım ama 167 bin km aynı aracı kullandım neden sorun olmadı ben araba kullanmayı mı unuttum? Tüketiciler susup kaldıkça bunlar tepemize çıkıyor.

    debriyaj fazla aşağıda kavrıyor olabilir. bu yüzden yarım debriyaj basılmış olabilir. ya da vites takarken vort-zort gibi sesler yapıyor olabilir. eğer öyle birşey varsa da farkedip servisin uyarılması gerekirdi.




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    20016 yılında 2006 model 5bin km de ki Accent Era aracım 3 kere akü sorunu yüzünden yolda kaldı. 2 kere yol yardım bir kere de vurdurarak çalıştırmıştım. En sonunda garantiden mutlu akü ile değiştirdiler. Bir daha hiç sorun yaşamadım. Akü şarj tutmuyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda gibi adı sağlamlık ve müşteri memnuniyeti ile bilinen bir marka bile bunu yapıyorsa biz tüketici olarak daha napalım. Türkiyede garnati kelimesinin içi tamamen boş. Kaç sene, hangi koşul garanti verirlerse versinler cevap firmaların %95'inde aynı "kullanıcı hatası". Çok az adam gibi firma gerçekten ayıplı malını kabul edip garanti kapsamında, hatta garantisi bittikten sonra bile onarıyor. Toyota bu konuda hondadan fersah fersah daha iyi sanırım.

    Benim artık bu şu kadar yıl garanti veriyoruz sözüne hiç inancım kalmadı otomobilde. Hepsi çirkefe yatma peşinde anca alırken gözünüzü boyuyorlar "efendim arabamız şu kadar sene garantili" diye, sende japon aldım oh kafam rahat olur diye seviniyorsun ama işler öyle çıkmıyor işte.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: andan44

    Geçmiş olsun. Umarım sorununuz en kısa zamanda çözülür. Sorun bence fabrikasyon hatası.Siz şanzıman dişlisine zarar veremezsiniz. Yanlış kullansanız bile vites kolu, senkromeç çok çok balataya zarar verirsiniz. ( Bunu toyota servisi belirtmişti). Bence bir an önce noterden aracın garantili olduğuna ve garanti kapsamında tamirinin yapılmaması durumunda dava açacağınıza dair ihtar çekin. İhtar çekilince işi ciddiye alıyorlar yoksa pek umursamıyorlar. Buna benzer bir durum benimde başıma geldi . Garantili corolla aracımın şanzımanında mahruti ses problemi oluştu. 3 defa müdahale edildi ses kesilmedi. Toyota mühendisi fabrikasyon hatası olduğunu ve şanzımanın değişmesi raporuna rağmen toyota değişimi reddetti. Noterden ihtar çekince yükümlülüklerini hatırladılar. Bizim ülkemiz tüketici haklarında çok iyi değil. bunu bilen firmalar sonun kadar kullanıyorlar.

    Değerli yorumunuz icin tesekkur ederim. Isin ehli kisilere sorup ona gore bir yol haritasi çizeceğim. Gerekli basvurulari yapacagim fakat arabayi yaptirmam lazim 2 haftayi gecti yatiyor araba.s

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam

    2 kez honda garantiye isim dustu birisinde direksiyon simidi soyulmustu birisindede gosterge ekranininda leke olmuştu sorunsuz degistirdiler.Ustune birde kendileri arayip bakimlari düzenli yaptirdigimiz icin 1 yil garantisini uzattilar durduk yere.
    Gercekten kullanici hatasiyla olmus olma ihtimali geliyor aklima.Birde sorunu merkeze yazin.

    Bugune kadar bendede ufak tefek sorunlar oldu. Kapi kollari soyuldu garantiden degistirdiler. Bakimlardab sonra arayip sordular onlar normal prosedurler. O konuda hakkini yemem. Ama mekanik ariza oldumu kullanici hatasi. Bayi genel merkezle konusmasinda olumsuz sonuc almis. Bende sikayetymi genel merkeze yaptim. Fakat ariyan kisi yarim debriaja basmissiniz kötü kullanmissiniz 5. 10bin km arasi olsa garantiden degisimi yapılırdi fakat aracınız 30 binde dedi. Peki 5 10 binde kullanici hatasi olmuyor 30 binde neden oluyor. Boyle olunca sizce hatayi ben mi yapmisim? Duzgun bir aciklama yapsalar bi nebze anlarim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratai

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1tan


    quote:

    Orijinalden alıntı: muratai

    Şanzıman yanlış kullanım sonucu erkenden pert olabilen birşey. Manuel olması birşeyi değiştirmiyor. Vites değiştirmesini bilmeyen birisi hor kullanırsa dişliler zarar görür tabi.

    Hocam ilk arabam degil ilk defa arac kullanmiyorum. 167 binde sattigim aracimda gram sanziman sorunu yoktu.

    Peki aracı hep siz mi kullandınız? Başkası kullandıysa bir süre belki o yapmıştır.
    Manuel vites herkesin harcı değil sonuçta. 1.ci vites ile 40-50 ye kadar hızlanan insanlar var mesela. Hatta bi şehir efsanesi vardı bayan sürücünün kiralık arabayı pert ettiğine dair. Hep 1.ci viteste sürmüş arabayı :D

    Hocam 1. Viteste kullansa hep no olcak. Adamlar motoru test ederken fabrikada 15 dk full devirde çalistiriyolar. Bu tarz yuk altinda sıkıntı cikarmasi normal degil. Laptop aldin diyelim tuşuna yarim bastin diye bozuksa ne yapardin. Yada cep telefonu almissin gorusme yaparken yarida kapatsan surekli. Yarim debriyajla millet rampada kalkiyor herkesin bozulur o zaman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1tan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Han_09

    Tr de maalesef durum bu adamlar sallamıyorlar bizi honda nın karşılaması gerekirdi bendece 1. vites ile geri vites dişlileri düzdür 2-3-4-5 den farklı yapıları vardır geçerken nispeten daha zor geçer debriyaja tam basmak gerekir (yanlış anlaşılmasın siz yarım basıyorsunuz demiyorum çoğu zaman bende yarım basarım kaç araba değiştirdim böyle bir sorunla karşılaşmadım) bir ve geri vites biraz daha özen ister sadece ,yüzbinlerce araba üretiliyor sonuçta bu tür sorunlar bütün arabalara çıkar hondanınki size denk gelmiş şanssızlık bir yakın arkadaşım sıfır audi dizel le 30.000km motor yaptırdı kullanıcı hatası dediler sonuçta cebinden harcadı bütün araçlarda hatalar çıkıyor çıkacaktırda önemli olan firmanın arkasında durması ve ücretsiz onarmasıdır bence bu arada üreticileri savunmuyorum yanlış anlama olmasın...

    Hocam neden yanlış anlayayım. Sizin Yorumunuz. Haklısınız ama yarım debriyaj da olsa bayırda dur kalk yapsan hemen bozulur o zaman ? mantıklı gelmiyor. İlk arabam olsa gene kendimi sorgularım ama 167 bin km aynı aracı kullandım neden sorun olmadı ben araba kullanmayı mı unuttum? Tüketiciler susup kaldıkça bunlar tepemize çıkıyor.

    debriyaj fazla aşağıda kavrıyor olabilir. bu yüzden yarım debriyaj basılmış olabilir. ya da vites takarken vort-zort gibi sesler yapıyor olabilir. eğer öyle birşey varsa da farkedip servisin uyarılması gerekirdi.

    Hocam bugun video atacagim ana konuya be i daha iyi anlayacaksiniz. Araba park halimdeyken cekmistim. Ayni yerde bir geciyor bir gecmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Honda gibi adı sağlamlık ve müşteri memnuniyeti ile bilinen bir marka bile bunu yapıyorsa biz tüketici olarak daha napalım. Türkiyede garnati kelimesinin içi tamamen boş. Kaç sene, hangi koşul garanti verirlerse versinler cevap firmaların %95'inde aynı "kullanıcı hatası". Çok az adam gibi firma gerçekten ayıplı malını kabul edip garanti kapsamında, hatta garantisi bittikten sonra bile onarıyor. Toyota bu konuda hondadan fersah fersah daha iyi sanırım.

    Benim artık bu şu kadar yıl garanti veriyoruz sözüne hiç inancım kalmadı otomobilde. Hepsi çirkefe yatma peşinde anca alırken gözünüzü boyuyorlar "efendim arabamız şu kadar sene garantili" diye, sende japon aldım oh kafam rahat olur diye seviniyorsun ama işler öyle çıkmıyor işte.

    Emeklilik arabam öldürene kadar kullanirim diyerek japon hemde honda guvencesi diyerek almistim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.