Şimdi Ara

Honda Garanti Yalanı (6 yıl 150bin hikaye) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
205
Cevap
4
Favori
8.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1tan kullanıcısına yanıt
    Bende civic kullanıyorum,saat gibi araba hiç sorun çıkarmadı şimdiye kadar.
    Hadi otomatikte sorun çıksa anlarımda,manuel viteste sorun çıkması olabiliyor demek ki ama Honda Türkiyenin yaptığı tam bir terbiyesizlik.
    Öyle lanet bir ülkede yaşıyoruz ki her konuda karşında ki kullanıcı hatası dedi ki hiçbirşey yapamıyosun.Yapabileceğin tek şey mahkemeye gitmek oda ne zaman sonuçlanır Allah bilir.
    Hakimler savcılar artık emirle çalıştığı için halkın sorunlarıyla ilgilenemez oldular.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kullanıcı hatası tabiki aldığında o hata var mıydı yoktu demek mi senin suçun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dsg arizasi olsa en az 20 sayfa olmustu simdi.
  • 1. sayfaya Yaşadığım sorunun videosunu koydum. Kendim çekmiştim park halindeyken.
  • Ve iyi niyet garantisine gözünü seveyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emre4748 kullanıcısına yanıt
    Bunu herkesden beklerdim de Hondadan beklemezdim işte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emre4748 kullanıcısına yanıt
    Sırf bu yüzden bile ne honda araç alırım ne de aldırırım bundan sonra.
  • Terbiyesizlik ve ucuzluktan baska bisey degil bu yaptiklari. Hakkinizi mahkemede arayin derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hondayı wv yi kaliteli firmalar sanan arkadaşlara daha ne kadar örnek gerekli acaba arabasını kullanmasamda honda motorum var servise rezalet demek iltifat olur küfür etsem ban yerim, ülkelerinde suratına baklımayan firmayı ülkemizde ilah yapan insansılar yüzünden bunlar başımıza geliyor, biri tok kapı sesi der diğeri vtec der bende diyorum hepinizi okşaya okşaya seveyim, sizin yüzünüzden ülkeye ne düzgün motor nede düzgün servis hizmeti geliyor gelen zam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu konudan sonra bir atasözü daha evrim geciriyor.

    Honda kazık onda :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1tan

    Merhaba arkadaşlar.
    Başımdan geçen olayları kısaca yazayım. Öncelikle Aracım 2012 Mart ayı çıkıştı Honda civic sedan. Aracım şu an daha 30 bin kmde. Bütün bakımları yetkili Servisinde yapıldı. Aracım manuel şanzıman. Aracımda son 3. yıl bakımından önce Geri viteste sıkıntılar vardı yani geri vitese geçerken takılma oluyordu. Servis bakımı sırasında söyledim. Gerekli testler yapıldı herhangi bir sorun yoktur denildi. İlerleyen zamanlarda vitesin düzeldiğini gözlemledim. Bakımdan yaklaşık 2 ay sonra 1. vitese aracın geçmediğini gördüm. Trafikte kırmızı lambada duruyorum. Yeşil yanıyor Vites 1 e geçmediği için 2. vitesle kalkmak durumunda kalıyordum. Tabi sürekli denk gelen bi durum değil. Zaman geçmeden servise götürdüm. 1 gün aracım serviste kaldı. Tamam denildi. Arabayı kısa bir test edince düzelmiş sandık. Teslim aldık eve gelirken tekrar aynı problemle yine karşılaştık. Ertesi gün tekrar servise götürdük. 4 gün sonra aracınızı birakabilirsiniz denildi. Biz dedik daha kötü olursa sorumluluk kabul etmiyoruz diye. Neyse Gün geldi arabayı teslim ettik. Aracı servise bıraktiktan 4 gün sonra gittiğimde aracın şanzımanı komple indirmişler. Gerekli araştırmaları yapmışlar. Sadece 1. vites dişlisinde sıkıntı olduğunu söylediler. Vites yüzünden 3. kere gittiğimde böyle bir skınıtıyla karsılastım. İlk gittiğimde baksalardı bu kadar sorun çıkmayacagına eminim. Parçalarin gerekli resimleri çekilip Honda Türkiye ye rapor olarak gönderileceğini garanti onayını bekleyeceğimizi söylediler. 3 yıllık 30 bindeki arabayi garanti kapsamına almadiklarını söylediler. Kullanıcı hatasıymış.
    Bu araba 3. arabamız sıfır aldiğimiz. Renault megane , Renault clio( clio 2000 senesinde alip 2014 senesinde sattık 167 bin kmde) en ufak vites şanzıman la ilgili bir gram bile sıkıntı çıkmamış olup honda hatanın kullanıcı kaynaklı olduğu yarım debriaja basılarak vites değiştirildiğini idda ediyor. Arkadaşlar size sorum şu yarım debriaja basip vites değiştiriyoruz peki neden sadece 1. viteste sıkıntı var. Diğerleri vites sayılmıyormu. ikincisi ilk defa araba kullanmıyoruz. 3. sü Honda Türkiye bizi arayip resmen dalga geçer gibi araba 5 ile 10 bin km arasında olsa garanti kapsamina girerdi. Madem kullanıcı hatası var 5 ile 10 bin arasında olunda kullanıcı hatası olmuyormu. Bu ne reziliktir. Her yerde 6 yıl 150 bin km diye reklam üstüne reklam yapıyorlar. Neyin garantisidir bu. Fren balatası biter anlarım, Akü bozulur anlarım, debriaj balatası biter anlarım bu tarz şeyler kullanıcı bazlıdır garanti kapsamına girmez. Ama bunu anlamam işte İnsan kendi malına zarar verir mi. Ben sanzımanın içine çomakmı soktum. Madem Kullanmayı bilmiyorum neden 1. viteste sadece sıkıntı neden diğer dişliler sağlam. 1. vites dişlisinin sadece bir kısmında sıkıntı var komple dişlilerin hepsindede değil. Honda Türkiye insanları kandırıyor. Sadece Karşılaştığım olayı sizlere anlatmak istedim. Bu yazıyı okuyun honda almayı düşünürseniz aklınızda olsun 10 bin kmyi geçince garanti bitiyor Honda Türkiyenin samimiyetsiz mesajı.





    Madem yarım depriyaj kullanmışsınız O zaman depriyajıda inceletecek honda bakalım bitikmi,,servise gidin 1.vitesi yarım depriyaj yaparak takarsanız çoktan biterdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kullanımdan mı malzemeden mi olduğunu anlamak zor, o halde müşteri haklıdır. Onarmaları lazımdı. Ben Honda merkezden ziyade servisin işgüzarlık yaptığını düşünüyorum. Servis isterse sıfır şanzıman da verdirir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Honda, servis bakımından sıkıntılı bir firma. Garantiden yapılmazsa, yapılmadığına dair sebebi de içeren bir açıklama alın yazılı, ardından bununla hakkınızı arayın. Yok öyle üç köfte beşe...

    lan kopil
    sen ne ara 8600 yorum yazdın
    patlıcan
    çorum leblebisi seni
    lan çok özledim seni

    şaka lan şaka çorumdan beri gelme sakın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nonvolatile

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Honda, servis bakımından sıkıntılı bir firma. Garantiden yapılmazsa, yapılmadığına dair sebebi de içeren bir açıklama alın yazılı, ardından bununla hakkınızı arayın. Yok öyle üç köfte beşe...

    lan kopil
    sen ne ara 8600 yorum yazdın
    patlıcan
    çorum leblebisi seni
    lan çok özledim seni

    şaka lan şaka çorumdan beri gelme sakın

    Başımın belası, kimsin onu da söylemiyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir dost...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6 yıl 150 bin muhabbeti dizelerde geçerli diye biliyorum.. Çok geçmiş olsun hocam ben 2 yıl 50 bin km yaptım civic hb dizelim vardı en ufak sorunla karşılaşmadık.. Şaşırdım dogrusu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı problemi 1. ve 2. vites için nadirde olsa yaşıyorduk Renault Fluencede.
    2 yıllık garantisinin bitmesine 1 ay kala iki dişliyi de ücretsiz olarak garantiden değiştirdiler.
    Başta kullanıp görmemiz lazım gibi saçma sapan bi söylemde bulundular ama sonra kronik problem bu zaten diyip değiştirdiler dişlileri.
  • 2009 yılında sıfır aldığımız honda citynin 2011 yılında direksiyonu aşınmaya başladı. Direksiyonda deri olanlardan değil plastik direksiyonlardan. Direksiyon pul pul dökülmeye başladı. Garantiye gönderdim dış etken garanti kapsamı dışında diye cevap geldi. Ben vw de kullandım şimdi de bmw kullanıyorum. Doğuş ve borusan bizim forumda acımasız bilinir ama hondayı daha yaşamamış biZimkiler. Doğuş ve borusan hondanın yanında melek. 6 yıl garanti işide hikaye...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emre4748 kullanıcısına yanıt
    Yeni civic yalan oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu başlığında yazıyor olması sebebiyle, 6 yıl garanti ile ilgili birşey paylaşayım, bilmeyenler vardır kesin: Bu 6 yıl, normalde 2 yıl olan garantinin birebir, bütün hakları ile uzatılmışı değil. Aracın kılavuzu okununca, yanılmıyorsam şu minvalde açıklıyor: İlk 2 yıl, üretim hatası vb. durumlarda araç değişimine varana kadar normal garanti, sonraki 1 yıl araç değişimi harici şeyler, son 3 yıl ise sadece motor onarım garantisi.

    Ben bu bilgişeri okuyunca, aracı bayiden alırken yapılan anketteki, ''Satış elemanı garanti konusunda net bilgi verdi'' konusuna düşük vermiştim, çünkü 6 yıl deyip, detaysız geçiyorlar.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.