Şimdi Ara

Honda Garanti Yalanı (6 yıl 150bin hikaye)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
205
Cevap
4
Favori
8.670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.
    Başımdan geçen olayları kısaca yazayım. Öncelikle Aracım 2012 Mart ayı çıkıştı Honda civic sedan. Aracım şu an daha 30 bin kmde. Bütün bakımları yetkili Servisinde yapıldı. Aracım manuel şanzıman. Aracımda son 3. yıl bakımından önce Geri viteste sıkıntılar vardı yani geri vitese geçerken takılma oluyordu. Servis bakımı sırasında söyledim. Gerekli testler yapıldı herhangi bir sorun yoktur denildi. İlerleyen zamanlarda vitesin düzeldiğini gözlemledim. Bakımdan yaklaşık 2 ay sonra 1. vitese aracın geçmediğini gördüm. Trafikte kırmızı lambada duruyorum. Yeşil yanıyor Vites 1 e geçmediği için 2. vitesle kalkmak durumunda kalıyordum. Tabi sürekli denk gelen bi durum değil. Zaman geçmeden servise götürdüm. 1 gün aracım serviste kaldı. Tamam denildi. Arabayı kısa bir test edince düzelmiş sandık. Teslim aldık eve gelirken tekrar aynı problemle yine karşılaştık. Ertesi gün tekrar servise götürdük. 4 gün sonra aracınızı birakabilirsiniz denildi. Biz dedik daha kötü olursa sorumluluk kabul etmiyoruz diye. Neyse Gün geldi arabayı teslim ettik. Aracı servise bıraktiktan 4 gün sonra gittiğimde aracın şanzımanı komple indirmişler. Gerekli araştırmaları yapmışlar. Sadece 1. vites dişlisinde sıkıntı olduğunu söylediler. Vites yüzünden 3. kere gittiğimde böyle bir skınıtıyla karsılastım. İlk gittiğimde baksalardı bu kadar sorun çıkmayacagına eminim. Parçalarin gerekli resimleri çekilip Honda Türkiye ye rapor olarak gönderileceğini garanti onayını bekleyeceğimizi söylediler. 3 yıllık 30 bindeki arabayi garanti kapsamına almadiklarını söylediler. Kullanıcı hatasıymış.
    Bu araba 3. arabamız sıfır aldiğimiz. Renault megane , Renault clio( clio 2000 senesinde alip 2014 senesinde sattık 167 bin kmde) en ufak vites şanzıman la ilgili bir gram bile sıkıntı çıkmamış olup honda hatanın kullanıcı kaynaklı olduğu yarım debriaja basılarak vites değiştirildiğini idda ediyor. Arkadaşlar size sorum şu yarım debriaja basip vites değiştiriyoruz peki neden sadece 1. viteste sıkıntı var. Diğerleri vites sayılmıyormu. ikincisi ilk defa araba kullanmıyoruz. 3. sü Honda Türkiye bizi arayip resmen dalga geçer gibi araba 5 ile 10 bin km arasında olsa garanti kapsamina girerdi. Madem kullanıcı hatası var 5 ile 10 bin arasında olunda kullanıcı hatası olmuyormu. Bu ne reziliktir. Her yerde 6 yıl 150 bin km diye reklam üstüne reklam yapıyorlar. Neyin garantisidir bu. Fren balatası biter anlarım, Akü bozulur anlarım, debriaj balatası biter anlarım bu tarz şeyler kullanıcı bazlıdır garanti kapsamına girmez. Ama bunu anlamam işte İnsan kendi malına zarar verir mi. Ben sanzımanın içine çomakmı soktum. Madem Kullanmayı bilmiyorum neden 1. viteste sadece sıkıntı neden diğer dişliler sağlam. 1. vites dişlisinin sadece bir kısmında sıkıntı var komple dişlilerin hepsindede değil. Honda Türkiye insanları kandırıyor. Sadece Karşılaştığım olayı sizlere anlatmak istedim. Bu yazıyı okuyun honda almayı düşünürseniz aklınızda olsun 10 bin kmyi geçince garanti bitiyor Honda Türkiyenin samimiyetsiz mesajı.



    Edit: Dişli taşlanacak, maşon degistirilecek. Masraf 1500-2000 tl.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1tan -- 22 Ocak 2016; 12:50:56 >







  • Mutlaka yasal olarak hakkinizi arayin iyice sacmalamislar.
  • 1tan kullanıcısına yanıt
    Hocam geçmis olsun. Ne diyecegimi bilemedim. Keske şöyle olsa siz tuketici haklarina gidip islerinizi hemen halledebilseniz. Devletin bu islere el atmasi gerek. Adamlar gelip milyon dolari göturuyor Türkiyede tuketici sallamiyorlar.
  • Yakıştıramıyorum böyle şeyleri, Honda lpg konusunda da yalan söylüyor. Fabrika çıkışlı lpg li değil araçlar. Montaj sanayide anlaşmalı brc servisinde yapılıyor.
  • geçmiş olsun bu konularda mahkeme açıp kazananlar var
    Honda'nın garanti karşısındaki tutumu şaşırttı beni
  • Tavrınızı belli edin yetkili kişilere. Olayı burada yazdığınız şekilde hafif sert bir tavırla anlatın. Hukuki yollara başvuracağınızdan bahsedin. Yüksek ihtimalle aracınız onarılır ya da doğuş grubu mantığıyla kılıfına uydurulup iyi niyet garantisi falan fişman bir şekilde halledilir.
    Ama cidden çok saçma madem kullanıcı hatası araç 10 bin km de olsaydı kullanıcı hatası olmıycak mıydı? Tavrınızı koyun bence.
  • Honda, servis bakımından sıkıntılı bir firma. Garantiden yapılmazsa, yapılmadığına dair sebebi de içeren bir açıklama alın yazılı, ardından bununla hakkınızı arayın. Yok öyle üç köfte beşe...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tsclub53

    geçmiş olsun bu konularda mahkeme açıp kazananlar var
    Honda'nın garanti karşısındaki tutumu şaşırttı beni
    5bin ile 10 bin arasında olsaydı garanti kapsamına girerdi olayı beni çıldırttı arkadaşlar. 5 10 bin arası olmamıs daha sonra olmuşsa demekki kullanıcı hatası yok burada. Kullanıcı hatası olsa arabayı aldıktan kısa süre sonra olur haksızmıyım( madem kullanmayı bilmiyorum dişlileri ilk 10 binde pert ederim) bu nasıl bi mantıktır. Her türlü Mahkemeyse mahkeme tüketici hakları şikayet var , her türlü yol denenecektir. Sadece insanların bilgisi olsun hondaya gerçekten güvenmiştik. Yıllarca Renault kullanıp Artık bi japon arabası zamanı geldi demişttikki Renaulta can kurbanmış onu anladim. 6 yıl 150 bin neyin garantisi arkadaşlar. Bir markasınız ürün üretmişsiniz arkasında durmuyosunuz. Marka değeri diye bişey yokmuş demekki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: agaçe

    Tavrınızı belli edin yetkili kişilere. Olayı burada yazdığınız şekilde hafif sert bir tavırla anlatın. Hukuki yollara başvuracağınızdan bahsedin. Yüksek ihtimalle aracınız onarılır ya da doğuş grubu mantığıyla kılıfına uydurulup iyi niyet garantisi falan fişman bir şekilde halledilir.
    Ama cidden çok saçma madem kullanıcı hatası araç 10 bin km de olsaydı kullanıcı hatası olmıycak mıydı? Tavrınızı koyun bence.
    alem üçkağıtçı olmuş. otomobil firmaları müşterilerini soymak için fırsat kolluyor demek ki!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anchowy61

    Hocam geçmis olsun. Ne diyecegimi bilemedim. Keske şöyle olsa siz tuketici haklarina gidip islerinizi hemen halledebilseniz. Devletin bu islere el atmasi gerek. Adamlar gelip milyon dolari göturuyor Türkiyede tuketici sallamiyorlar.

    Öncelikle Teşekkürler. İşin kötüsü arabayı kullanamiyoruz arabanin şanzımanı dağınık vaziyette. Arabamız var kullanamıyoruz. Rezalet bi durum. Honda 6 yıl garanti deyince Şaşırmıştım demekki adamlar gerçekten sağlam yapıyor demiştim. Ama işin içine girdik zaman geçti anladık ne olduğunu.
  • Civic sorunsuz siz bozmuşsunuzdur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Fren balatası biter anlarım, Akü bozulur anlarım, debriaj balatası biter anlarım bu tarz şeyler kullanıcı bazlıdır garanti kapsamına girmez.

    Burada saçmalamışsınız. Akü bozulursa, bu tamamen üretim hatasıdır, bir insan durduk yere aküyü nasıl bozabilir?

    Kaldı ki yine fren balatası kısa sürede bitiyorsa, bu o firmanın dandik balata kullandığını gösterir.

    Debriyaj balatası zaten hiç bir markanın garanti süresince bitmez en acemi sürücü altında bile.

    Hocam yanlış anlaşılma var. Akü dediğimiz elektronik olduğu için zaman içinde bozulur. En iyi akü markaları bile 2 yıl garanti veriyor. O anlamda dedim. Fren balatasına gelince adam çok hor kullanırsa çok kısa zamanda yer bitirir balatayı. Debriaj balatası da dediğiniz gibi kolay kolay bozulmaz ama garanti şartları içerinde yazar Malesef garanti karsılamaz =(
    Malesef açıklamalarda ===== Normal kullanım sonucu zamanla aşınan parçalar, periyodik bakımlara ait parça ve işçilik giderleri ile sarf malzemeleri ve temizlik masrafları, debriyaj, baskı ve balatalar, fren diskleri ve balataları, tüm filtreler, kayışlar, akışkanlar, yağlar, bujiler, silecekler, lastikler, akü, bilyalar (rulmanlar), ampuller vb. parçalar garanti kapsamı dışındadır.==== ) böyle bir ibareye dayanarak orayı yazmıştım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1tan

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Fren balatası biter anlarım, Akü bozulur anlarım, debriaj balatası biter anlarım bu tarz şeyler kullanıcı bazlıdır garanti kapsamına girmez.

    Burada saçmalamışsınız. Akü bozulursa, bu tamamen üretim hatasıdır, bir insan durduk yere aküyü nasıl bozabilir?

    Kaldı ki yine fren balatası kısa sürede bitiyorsa, bu o firmanın dandik balata kullandığını gösterir.

    Debriyaj balatası zaten hiç bir markanın garanti süresince bitmez en acemi sürücü altında bile.

    Hocam yanlış anlaşılma var. Akü dediğimiz elektronik olduğu için zaman içinde bozulur. En iyi akü markaları bile 2 yıl garanti veriyor. O anlamda dedim. Fren balatasına gelince adam çok hor kullanırsa çok kısa zamanda yer bitirir balatayı. Debriaj balatası da dediğiniz gibi kolay kolay bozulmaz ama garanti şartları içerinde yazar Malesef garanti karsılamaz =(
    Malesef açıklamalarda ===== Normal kullanım sonucu zamanla aşınan parçalar, periyodik bakımlara ait parça ve işçilik giderleri ile sarf malzemeleri ve temizlik masrafları, debriyaj, baskı ve balatalar, fren diskleri ve balataları, tüm filtreler, kayışlar, akışkanlar, yağlar, bujiler, silecekler, lastikler, akü, bilyalar (rulmanlar), ampuller vb. parçalar garanti kapsamı dışındadır.==== ) böyle bir ibareye dayanarak orayı yazmıştım.

    Alıntıları Göster
    Manuel şanzıman Civic'de sorun çıkaracaksa Yuhhhh Artıkk! Daha niye honda alıyor millet




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1tan

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Fren balatası biter anlarım, Akü bozulur anlarım, debriaj balatası biter anlarım bu tarz şeyler kullanıcı bazlıdır garanti kapsamına girmez.

    Burada saçmalamışsınız. Akü bozulursa, bu tamamen üretim hatasıdır, bir insan durduk yere aküyü nasıl bozabilir?

    Kaldı ki yine fren balatası kısa sürede bitiyorsa, bu o firmanın dandik balata kullandığını gösterir.

    Debriyaj balatası zaten hiç bir markanın garanti süresince bitmez en acemi sürücü altında bile.

    Hocam yanlış anlaşılma var. Akü dediğimiz elektronik olduğu için zaman içinde bozulur. En iyi akü markaları bile 2 yıl garanti veriyor. O anlamda dedim. Fren balatasına gelince adam çok hor kullanırsa çok kısa zamanda yer bitirir balatayı. Debriaj balatası da dediğiniz gibi kolay kolay bozulmaz ama garanti şartları içerinde yazar Malesef garanti karsılamaz =(
    Malesef açıklamalarda ===== Normal kullanım sonucu zamanla aşınan parçalar, periyodik bakımlara ait parça ve işçilik giderleri ile sarf malzemeleri ve temizlik masrafları, debriyaj, baskı ve balatalar, fren diskleri ve balataları, tüm filtreler, kayışlar, akışkanlar, yağlar, bujiler, silecekler, lastikler, akü, bilyalar (rulmanlar), ampuller vb. parçalar garanti kapsamı dışındadır.==== ) böyle bir ibareye dayanarak orayı yazmıştım.

    Alıntıları Göster
    Hocam aracımın motoru 45bin'de yatak sardı servis alt motoru değiştirdi, çıktıktan sonra tekrar yağ yakmaya başladı, servis yüzüme bakmadı arabayı satıp kurtuldum.

    O dönem kendimi yırttım yine bir arpa boyu yol gidemedim, bu hukuk sistemi böyleyken sende yasal bir hakkının olduğunu zannetme. Harcayacak paran ve zamanın varsa dişli bir avukat tutup kendin yüz göz olmayabilirsin ve sonunda bir sonuç elde edersin ama tam tersi durumda sağlığın etkileniyor, ömründen gidiyor.

    Devlet böylesi durumlarda hızlı ve sağlam yaptırımlar uygulamadıktan sonra vatandaş kendini yırtsa çabuk bir çözüm sağlanamıyor.

    Geçmiş olsun ne diyeyim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Honda, servis bakımından sıkıntılı bir firma. Garantiden yapılmazsa, yapılmadığına dair sebebi de içeren bir açıklama alın yazılı, ardından bununla hakkınızı arayın. Yok öyle üç köfte beşe...

    Honda Türkiyeden neden garanti kapsamına girmediğine dair Mail adresime gönderilmesini istedim. Sizlerinde Tecrübelerinden yararlanarak bu işin içinden çıkmaya çalışacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    Hocam aracımın motoru 45bin'de yatak sardı servis alt motoru değiştirdi, çıktıktan sonra tekrar yağ yakmaya başladı, servis yüzüme bakmadı arabayı satıp kurtuldum.

    O dönem kendimi yırttım yine bir arpa boyu yol gidemedim, bu hukuk sistemi böyleyken sende yasal bir hakkının olduğunu zannetme. Harcayacak paran ve zamanın varsa dişli bir avukat tutup kendin yüz göz olmayabilirsin ve sonunda bir sonuç elde edersin ama tam tersi durumda sağlığın etkileniyor, ömründen gidiyor.

    Devlet böylesi durumlarda hızlı ve sağlam yaptırımlar uygulamadıktan sonra vatandaş kendini yırtsa çabuk bir çözüm sağlanamıyor.

    Geçmiş olsun ne diyeyim..

    Sağol hocam sizlere de geçmiş olsun. Söylediklerinizde noktası virgülüne haklısınız. Araba satın al 50 bin para ver bunun yarısından çoğu devlete gitsin. Araba arıza yapsın. Kullanıcı hatası denilsin. Para ver. Hukuki yollara başvur para ver. Ne güzel memleket değil mi. Ben Kendi servisimden çok memnunum sıkıntı Honda Türkiyede garanti işlerine onay veren merci orası. Servisim diyor siz haklısınız honda türkiye diyor 5 10 binde olsa karsılardık. Dalga geçiyor. Bana düzgünce açıklama yapılsa anlarım ama insan onurunu ayaklar altına alınması hiç doğru bir davranış değil. Tekrar geçmiş olsun. saygılar.




  • Geçmiş olsun, bu garanti kapsamına ne giriyor merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huka Sampos

    Geçmiş olsun, bu garanti kapsamına ne giriyor merak ediyorum.
    şu firmaların kime ne tutturabilirsem mantığına sinir oluyorum. aç gözlüler, senin nerde pes edeceğini test ediyorlar resmen. mahkemeye verip çatır çatır alacağını onlar da biliyor ama belki vazgeçersin ''allahından bulsunlar'' dersin diye bekliyorlar. evet allahından da bulsunlar ama sen mahkemeye ver hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huka Sampos

    Geçmiş olsun, bu garanti kapsamına ne giriyor merak ediyorum.

    silecek bile girmiyor o kadar söylüyorum.

    uzun yolda fırtınalı bi hava otobanda mecburen tır arkasında gitmek zorunda kaldım (sollayana kadar) yağmur yağıyor silecekler son ayarda çalışıyor tırın tekerleklerinden ve yoldan gelen kum taneleri sileceği bozdu aracı 1000km bakımına götürmüştüm dedim böyle böyle bana dedikleri kullanıcı hatası dedim arabanın kitapçığında yağmurlu havalarda tır arkasında gitmeyin diye bi ibare bulunmuyor. kem küm etmeye başladılar.

    o gün bugündür aracımı yetkili servise götürmüyorum. gerekli bakımı honda ikiler de yaptırıyorum. garanti maranti hepsi hikaye işleri güçleri milleti sövüşlemek




  • Hocam her gittiğinizde şanzımandaki sorunu iş emri formu doldurttunuz mu yoksa sözle mi ifade ettiniz sadece.Eğer her seferinde kayıda aldılarsa bunları da isteyin.Yine arkadaşların söylediği gibi neden garanti kapsamında tamir edilmediğine dair yazılı belge isteyin ve hukuki süreci başlatın.Bakın nasıl geri adım atacaklar ama yine de uzun ve zor bir süreç sizi bekliyor.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.