Şimdi Ara

Honda Garanti Yalanı (6 yıl 150bin hikaye) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
205
Cevap
4
Favori
8.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu günler daha iyi günler...Gittikçe daha kötüye gideceğiz...

    Geçmiş olsun arkadaşım...Umarım sorunun en kısa zamanda lehine çözümlenir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Baruch Spinoza

    Bir ara Honda almayı düşünmüştüm iyi ki almamışım. 6 yıl garantinin tırt olduğu ortaya çıktı. Bundan sonra çevremizdekilere bu durumu anlatmak lazım ki herkes ona göre tercihini yapsın.

    Ben başımdan geçeni yazayımda alip almamak İnsanlara kalsın. Ben Hiç bir zaman marka taraftarı olmadım. Önce parama baktım sonra o paraya göre alınabilcek olanlara. Hiç bir zaman markayı savunmadım ve marka kötülemek için uğraşmadım. Ama marka insanı keriz yerine koyarsa kusura bakmasın ürettiği aracın arkasında dursun. Yazılı belge gelince sizlerle paylaşacağım. Bu iş kullanıcı hatası deyip geçiştirilemez. Benden başka Mağdur olanlar var bu garanti meselesi yüzünden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D@rbeli M@tk@p

    Bu günler daha iyi günler...Gittikçe daha kötüye gideceğiz...

    Geçmiş olsun arkadaşım...Umarım sorunun en kısa zamanda lehine çözümlenir...

    Çok sağol Hocam eksik olmayın.
  • Honda hayat onda değilmiş


    Hyundai de de olmuştu şanzımanı komple deiişrirmişlerdi
    Geçmiş olsun
     Honda Garanti Yalanı (6 yıl 150bin hikaye)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Honda hayat onda değilmiş


    Hyundai de de olmuştu şanzımanı komple deiişrirmişlerdi
    Geçmiş olsun
     Honda Garanti Yalanı (6 yıl 150bin hikaye)

    Bizde Yıllarca Renault kullandık hiç problem yaşamadik emeklilikte biraz lüks araba alalim diyerek honda hayat onda diyerek aldık. Kapı kolları soyuldu garanti halletti. ufak tefek seyler oldu servis halletti. Herşey 10 numara giderken şanzıman problemi çıktı karşımıza bu sefer herzaman girdiğimiz kapı bize duvar oldu. Güzellikle Honda Türkiyeye şikayet yazdım ters cevap aldım. Bende başkaları yanmasın diyerek bu konuyu açtım. Hyundai alcaktik son anda 6 yıl garanti sebebiyle honda aldık. Son pişmanlık neye yarar.




  • honda da gözümde düştü
  • servis ne fiyat çıkarıyor bu iş için size.

    hani bide lafları vardı, honda hayat onda...
  • Hocam servis garantinin karsilayacagini düşünüyordu herhangi bi fiyat vermedi bize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1tan -- 19 Ocak 2016; 17:28:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle şunu kesinlikle bilmeliyiz.

    Hiç bir markanın müşteri memnuniyeti yalanına inanmayacağız.Misyonları vizyonları gibi saçmalıklar ancak duvarlarında yazar fakat iş icraata gelince hepsi unutur bu laflarını.Bunlar dünya çapında firmalar kuruluş amaçları para kazanmaktır.Kim ne derse desin insanların % 100 memnun olduğu bir firma yoktur olamazda bu kuruluş amaçlarına terstir.Honda da bu firmalardan biridir.
  • Konuyu okumadan ilk aklima dusen yetkili servisten KULLANICI HATASI yaniti alindigi fikriydi. Konuyu okuyuncada hic sasirmadim. Aslinda sifir araclari bilindik isin ehli ozel servislere goturmek lazim. Goz gore gore kandiriliyor ve soyuluyoruz resmen. Ne zaman garantiye ihtiyac duyulsa kullanici hatasi cevabi veren yetkili servislere yapilan isin piyasasinin 2 - 3 kati paralar odeyerek ilerdeki ciddi bir sorunda ozel serviste cepten cikacak olan rakamlari fazlasiyla vermis oluyoruz sanki ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1tan

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1tan

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    maalesef honda haklı. Yarım debriyaj yaparak aracı kaldırmışsınız bu da 1.dişlisini yemiş. Dişlide problem olsa zaten ilk 1000-2000 km arasında fark edilir. Burdaki arkadaşlarda herzamanki gibi mahkeme! tüketici hakem heyeti ! cumhurbaşkanlığı ! gümrük bakanlığı! avrupa insan haklaı mahkemesi! diye bağıryorlar ama size sonucu servis haklı olarak gelecek.


    3 kere servise gittim daha erken çözülebilirdi bu iş. ikincisi ille dişlidemi sıkıntı olması lazım dişlerin birbirine geçmesinde başka parçalar görev yapmıyormu onlarda problem olamazmu? Servis benden yana tavır alıyor. Honda Türkiye kabul etmiyor. Yarım debriaj işine gelince yarım debriaj yapsam balata biter dişli ile ne alakası var? 5 bin 10 bin km arası olsa garanti kapsamına girerdi aracınız 30 bin km demeleri 5 ile 10 km arasında kullanıcı hata yapmaz 10 binden sonrami kullanıcı hata yapar. Ne saçma savunma yapmışsınız. 1000-2000km arasnda fark edilmedi 15 binde edildi nolcak kullanıcımı suçlu. İnsan 50 bin tl verdiği arabasına niye böyle birşey yapsın. 14 sene clio kullananda benim yarım debriajı hondaya özel olarakmi yaptım. İlk defamı araba kullanıyorum. ilk defamı sıfır araba aldim? işkembeden cevap. ne güzel memleket kullanıcı suçlu. 1. viteste yarım yaptım 2 dede yaparım 3 tede yaparım o zaman ?? nite bi tek birinci bozulmuş ? yokuşta yarım debriaj kalkan herkesin arabası bozulsun ne güzel cevap. Honda haklı doğru haklı niye arabayı satarken demiyo 10 bine kadar garantili diye.

    bana çemkirmeyin gidin servise çemkirin. Ne hikmetse servis ve ben benzer şeyler söylüyoruz ve bizim savunma saçma oluyor ,ama insan hakları mahkemesine git desem çok doğru yorum yapmış oluyorum :)
    araç sizin para sizin servis sizin bize bişey demek düşmez bana kalsa keşke yapılsa ama yapılmayacak ve bence servis bu konuda haklı


    Size ne çemkirecem başımdan geçeni yazdım abuk sabuk yorum yazıyosunuz okumadan. Tüketici her zaman haksızdır sizin sloganınız bu. Tüketici anlamayınca yok yarım debriaj yok bilmem ne. İlk araban değil diyorum servis haklı diyosunuz. Servis zaten benden yana Honda Türkiye kabul etmiyor diyorum. Servis haklı diyosunuz. Sizin mantığınıza göre Tüketici hakkını savunmasın. Kullanıcı hatası tamam deyip sussun. Nası bi mantıktır.

    diyorum ya tek noktaya odaklanmışsınız hülooğğğ servis yansın bitsim desem çok haklı olucam servis haklı diyince abuk subuk yazıyor oluyorum. Şu tutumları servistede yaptıysanız yapacakları varsa da yapmamışlardır ayrıca garanti şartlarını bilmeden şikayet ediyosunuz.
    servisler zaten genel olarak müşteriyle garanti konusunda muhatap olmaz resmini çeker raporunu yazar genel merkezde buna onay verir. Demekki verdikleri rapor sizin haksız olduğunuz yönündeydi.

    Şu tavırlardan sonra geçmiş olsun demiyorum!




  • Bu tarz şeyler garanti kapsamına girmez üretimi hatalı değilse.Sonuçta adamlar bilemez sizin nasıl vites değiştirdiğinizi gavur gucur takıp takmadığınızı bilemez.O yüzden kullanıcı sorumludur böyle sorunlardan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1tan

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1tan

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    maalesef honda haklı. Yarım debriyaj yaparak aracı kaldırmışsınız bu da 1.dişlisini yemiş. Dişlide problem olsa zaten ilk 1000-2000 km arasında fark edilir. Burdaki arkadaşlarda herzamanki gibi mahkeme! tüketici hakem heyeti ! cumhurbaşkanlığı ! gümrük bakanlığı! avrupa insan haklaı mahkemesi! diye bağıryorlar ama size sonucu servis haklı olarak gelecek.


    3 kere servise gittim daha erken çözülebilirdi bu iş. ikincisi ille dişlidemi sıkıntı olması lazım dişlerin birbirine geçmesinde başka parçalar görev yapmıyormu onlarda problem olamazmu? Servis benden yana tavır alıyor. Honda Türkiye kabul etmiyor. Yarım debriaj işine gelince yarım debriaj yapsam balata biter dişli ile ne alakası var? 5 bin 10 bin km arası olsa garanti kapsamına girerdi aracınız 30 bin km demeleri 5 ile 10 km arasında kullanıcı hata yapmaz 10 binden sonrami kullanıcı hata yapar. Ne saçma savunma yapmışsınız. 1000-2000km arasnda fark edilmedi 15 binde edildi nolcak kullanıcımı suçlu. İnsan 50 bin tl verdiği arabasına niye böyle birşey yapsın. 14 sene clio kullananda benim yarım debriajı hondaya özel olarakmi yaptım. İlk defamı araba kullanıyorum. ilk defamı sıfır araba aldim? işkembeden cevap. ne güzel memleket kullanıcı suçlu. 1. viteste yarım yaptım 2 dede yaparım 3 tede yaparım o zaman ?? nite bi tek birinci bozulmuş ? yokuşta yarım debriaj kalkan herkesin arabası bozulsun ne güzel cevap. Honda haklı doğru haklı niye arabayı satarken demiyo 10 bine kadar garantili diye.

    bana çemkirmeyin gidin servise çemkirin. Ne hikmetse servis ve ben benzer şeyler söylüyoruz ve bizim savunma saçma oluyor ,ama insan hakları mahkemesine git desem çok doğru yorum yapmış oluyorum :)
    araç sizin para sizin servis sizin bize bişey demek düşmez bana kalsa keşke yapılsa ama yapılmayacak ve bence servis bu konuda haklı


    Size ne çemkirecem başımdan geçeni yazdım abuk sabuk yorum yazıyosunuz okumadan. Tüketici her zaman haksızdır sizin sloganınız bu. Tüketici anlamayınca yok yarım debriaj yok bilmem ne. İlk araban değil diyorum servis haklı diyosunuz. Servis zaten benden yana Honda Türkiye kabul etmiyor diyorum. Servis haklı diyosunuz. Sizin mantığınıza göre Tüketici hakkını savunmasın. Kullanıcı hatası tamam deyip sussun. Nası bi mantıktır.

    diyorum ya tek noktaya odaklanmışsınız hülooğğğ servis yansın bitsim desem çok haklı olucam servis haklı diyince abuk subuk yazıyor oluyorum. Şu tutumları servistede yaptıysanız yapacakları varsa da yapmamışlardır ayrıca garanti şartlarını bilmeden şikayet ediyosunuz.
    servisler zaten genel olarak müşteriyle garanti konusunda muhatap olmaz resmini çeker raporunu yazar genel merkezde buna onay verir. Demekki verdikleri rapor sizin haksız olduğunuz yönündeydi.

    Şu tavırlardan sonra geçmiş olsun demiyorum!

    Hocam siz beni anlamıyor musunuz. Bir saattir diyorum ki Servis Benden yana garantiden değişeceğine inanıyorlardı. Fakat rapora cevap olarak Honda Türkiyenin garanti kapsamına almamısından dolayı sıkıntı çıkıyor. Ben kimseyle sert konuşmam konuşmadım onlar hiç bizi üzmeden halletmeye çalışmışlar ama garanti onayı gelmemiş. Sizin Hangi tarafta olduğunuz umrumda değil. Mantıklı bir açıklama olmadığı sürece Kullanıcı hatası olduğuna inanmam mümkün değil. Yok yarım debriaj yok bilmem ne. Madem kullanıcı hatası, araba 5 ile 10 bin km arasında olsa neden garanti kapsamına giriyor 5-10 bin km arasında kullanıcı hata yapmıyor mu. bu nası bir mantıktır.




  • Tr de maalesef durum bu adamlar sallamıyorlar bizi honda nın karşılaması gerekirdi bendece 1. vites ile geri vites dişlileri düzdür 2-3-4-5 den farklı yapıları vardır geçerken nispeten daha zor geçer debriyaja tam basmak gerekir (yanlış anlaşılmasın siz yarım basıyorsunuz demiyorum çoğu zaman bende yarım basarım kaç araba değiştirdim böyle bir sorunla karşılaşmadım) bir ve geri vites biraz daha özen ister sadece ,yüzbinlerce araba üretiliyor sonuçta bu tür sorunlar bütün arabalara çıkar hondanınki size denk gelmiş şanssızlık bir yakın arkadaşım sıfır audi dizel le 30.000km motor yaptırdı kullanıcı hatası dediler sonuçta cebinden harcadı bütün araçlarda hatalar çıkıyor çıkacaktırda önemli olan firmanın arkasında durması ve ücretsiz onarmasıdır bence bu arada üreticileri savunmuyorum yanlış anlama olmasın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Han_09

    Tr de maalesef durum bu adamlar sallamıyorlar bizi honda nın karşılaması gerekirdi bendece 1. vites ile geri vites dişlileri düzdür 2-3-4-5 den farklı yapıları vardır geçerken nispeten daha zor geçer debriyaja tam basmak gerekir (yanlış anlaşılmasın siz yarım basıyorsunuz demiyorum çoğu zaman bende yarım basarım kaç araba değiştirdim böyle bir sorunla karşılaşmadım) bir ve geri vites biraz daha özen ister sadece ,yüzbinlerce araba üretiliyor sonuçta bu tür sorunlar bütün arabalara çıkar hondanınki size denk gelmiş şanssızlık bir yakın arkadaşım sıfır audi dizel le 30.000km motor yaptırdı kullanıcı hatası dediler sonuçta cebinden harcadı bütün araçlarda hatalar çıkıyor çıkacaktırda önemli olan firmanın arkasında durması ve ücretsiz onarmasıdır bence bu arada üreticileri savunmuyorum yanlış anlama olmasın...

    Hocam neden yanlış anlayayım. Sizin Yorumunuz. Haklısınız ama yarım debriyaj da olsa bayırda dur kalk yapsan hemen bozulur o zaman ? mantıklı gelmiyor. İlk arabam olsa gene kendimi sorgularım ama 167 bin km aynı aracı kullandım neden sorun olmadı ben araba kullanmayı mı unuttum? Tüketiciler susup kaldıkça bunlar tepemize çıkıyor.




  • 1tan kullanıcısına yanıt
    orası öyle hocam lakin hak verirsiniz ki yıllar ilerledikçe yediğimiz,içtiklerimiz bile kalitesizliğe kurban gidiyor,sürekli bir geçmişte arabalar daha sağlamdı dayanıklıydı gibi cümleler duyyor olabilirsiniz sanırım bunlar boşuna değil ,bu ya markaların para hırsı ya da zamanın gerekliği kalite çerçevesi daraldı..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim anlamadığım şu. yarım debriyaj yaparak debriyaj balatası bitmemişte dişli mi bozulmuş? bu ne saçma bir kullanıcı hatası?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teterboro

    benim anlamadığım şu. yarım debriyaj yaparak debriyaj balatası bitmemişte dişli mi bozulmuş? bu ne saçma bir kullanıcı hatası?

    Hocam balata bitse bu kadar uzatmazdim hatayi kabul ederdim. Debriyaja yarim basmayi gec hoc basmadam vites degistirenler var=) saka gibi hic mantikli bi aciklama yapmadilar. Neden garanti kapsamina girmedigini yazili olarak istedim. Sonucu sizlere bildirecegim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1tan -- 19 Ocak 2016; 17:59:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akrepyusuf

    quote:

    Orijinalden alıntı: Huka Sampos

    Geçmiş olsun, bu garanti kapsamına ne giriyor merak ediyorum.

    silecek bile girmiyor o kadar söylüyorum.

    uzun yolda fırtınalı bi hava otobanda mecburen tır arkasında gitmek zorunda kaldım (sollayana kadar) yağmur yağıyor silecekler son ayarda çalışıyor tırın tekerleklerinden ve yoldan gelen kum taneleri sileceği bozdu aracı 1000km bakımına götürmüştüm dedim böyle böyle bana dedikleri kullanıcı hatası dedim arabanın kitapçığında yağmurlu havalarda tır arkasında gitmeyin diye bi ibare bulunmuyor. kem küm etmeye başladılar.

    o gün bugündür aracımı yetkili servise götürmüyorum. gerekli bakımı honda ikiler de yaptırıyorum. garanti maranti hepsi hikaye işleri güçleri milleti sövüşlemek

    bence burda kullanıcı hatası. sonuçta kum her sileceği bozar. ama diğer yandan stilo aracımın kol dayamasını fazladan abanarak kırmıştım. adamlar bana "fazla abanmış olabilir misiniz?" dediler. "ne yani bu kol dayama yeri değil mi? dayanmayacak mıyım?" dedim. "haklısınız" deyip bursa'da varsa 3 gün, italya'dan gelirse 10 günde gelir deyip kol dayamamı italya'dan 10 gün içinde getirtip taktılar garantiden. fiat'ın servisi bu güne kadar gördüğüm en iyi servis bu bakımdan.




  • airarmada A kullanıcısına yanıt
    arkadaşım da civic'inde vites problemi yaşamıştı. onunki geri vitese takınca vortluyordu. bastırdı, düzelttiler. benim stilo'da vortluyordu, bu normal deyip geçtiler, ben de üstelemedim. çünkü önce bire, sonra geriye takınca sorun kalmıyordu.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.