Şimdi Ara

Horizon 2 Forbidden West - [PS4-PS5 ANA KONU] - 18 Şubat 2022 (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.065
Cevap
51
Favori
189.083
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
36 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Digital alımlarda sıkıntı çıkacağını sanmıyorum verilmiş bir söz var o kadar da ayıp yapmazlar artık oyuncuya.

    fatihsar

    Exc oyunlarda kutuludan vazgeçmiyorsunuz hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dark Saga kullanıcısına yanıt
    Şubat'a kadar 1000 lira olmazsa inşallah kutuludan devam hocam 😁

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • fatihsar kullanıcısına yanıt

    Umarım hocam, olmaz diyemiyoruz ne yazık ki herşey mümkün :(


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 90 Gün Kaldı..


    Horizon 2 Forbidden West - [PS4-PS5 ANA KONU] - 18 Şubat 2022
  • Yılın oyunu adayı için son 3 ay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 90 gun kaldi ama yeni oynanis videosu hala yayinlanmadi. Bir umudum game awardsta yeni seyler gormek. Umarim ertelenmez.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuan ps4 sürümünü ön sipariş versek, ücretsiz ps5 güncellemesi alabiliyor muyuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xdian X kullanıcısına yanıt

    sözde öyle dedi sony. 3 ay önce konuştuk, bunları yazdık...


    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/150440517


    halen paşaların keyfi olacak, tek versiyon PS4&PS5 ekleyecekler.

  • Aldueren kullanıcısına yanıt

    İlk Uzun gameplay ve 2 Hafta da bir yeni bilgiler gelmişti. Çıkışını 1.5 - 2 Ay kala zaten bütün inceleme siteleri videoları peş peşe gelecektir Ön-inceleme olarak. Erteleme alacağını zannetmiyorum İlk ertelemeyi aldı zaten. :)

  • Insallah dediginiz gibi olur :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aldueren kullanıcısına yanıt

    inşAllah hocam. :)

  • Horizon Forbidden West: Otantik bir dünya


    Gerilla ekibi, macera, kültür ve fırsatlarla dolu bir dünya yaratmayı anlatıyor.


    Çeviridir :


    Horizon 2 Forbidden West - [PS4-PS5 ANA KONU] - 18 Şubat 2022

    Forbidden West uçsuz bucaksız ve ölümcül, antik kalıntılar, hayranlık uyandıran makineler ve gizli tehditlerle dolu. Tehlikeyle çevrili, insan sakinlerinin eğitmek, dinlenmek ve ekipmanlarını geliştirmek için yerlere ihtiyacı var. Oyunun yerleşimleri bu kutsal alanları oluşturur ve bunlar, içinde yaşayan kabileler için olduğu kadar Aloy için de hayati öneme sahiptir.


    Bu yerleşim yerlerinde yaşayan dünya kendi başına karmaşık bir karaktere sahiptir. Her ayrıntı, görsel hikaye anlatımı yoluyla otantik bir ortam yaratarak güvenilirlik sağlar. Örneğin, Nora Kutsal Toprakların izole vadisinde görece yalnızlık içinde yaşar, bu da dış dünyayla iletişim kurmalarını zorlaştırır. Sonuç olarak, diğer kabilelere göre teknolojik olarak daha az gelişmişlerdir ve yabancılara karşı daha temkinlidirler. Yerleşimleri, ahşap ve ipten yapılmış olup, günlük yaşam için ihtiyaç duyulanların dışında minimal mobilyalara sahiptir. Yiyecek ve kaynaklar avcılık ve toplayıcılık yoluyla elde edilir, bu nedenle etrafta oklarla dolu postlar, sepetler veya kılıflar olacaktır. Böyle bir yerleşimdeki tüm nesneler ve insanlar kendilerini ait hissediyorlar ve dahası: sanki hep oradaymışlar gibi.



    Spoiler Uyarısı: Lütfen bu makalenin Horizon Zero Dawn ve hikayesi için bazı spoiler içerebileceğini unutmayın.


    Niyet ile dünya inşa etmek


    Yasak Batı'da saatlerce süren keşiflerle, etkinliklerle dolu, ancak insanları bunaltmadan veya kapsayıcı hikayeden uzaklaşmadan yemyeşil ve gelişen bir dünyayı nasıl yaratırsınız? Guerrilla'da Baş Yaşayan Dünya Tasarımcısı olan Espen Sogn, ekibinin bu sorunun merkezinde nasıl yer aldığını açıklıyor.


    "Yasak Batı'da yürürken her şey oraya aitmiş gibi hissetmeli. Guerrilla'daki Yaşayan Dünya ekibi, oyunun dünyayı otantik ve canlı hissettiren yönleri üzerinde çalışıyor: kabileler, yerleşim yerleri ve bunların içindeki insanlar. Dünyada yerleştirdiğimiz her şeyin arkasında bir niyet var.”


    Bu niyetlere ilişkin netlik, anlatı ekibiyle yapılan işbirliğinden kaynaklanmaktadır. Guerrilla'nın Kıdemli Yazarı Annie Kitain, “Bir projenin başlangıcında, karşılaşacağımız her kabile hakkında çok düşündük” diyor. “Çatışmalarının ne olduğu, hikayeye nasıl uydukları ve çevrelerindeki dünyayla nasıl etkileşime girdikleri. Örneğin Tenakth'ı ele alalım. İnançlarının çoğu, Yasak Batı'nın antik kalıntılarından etkilenir ve diğer kabilelerin aksine, üç farklı klandan oluşurlar. Ortak tarihleri, inançları, anlaşmazlıkları - bunların hepsi Aloy'un yolculuğunda karşılaşacağı karakterleri geliştirmek için önemli."


    Espen, "Bizim asıl zorluğumuz, bu anlatı çerçevesini dünyanın ayrılmaz bir parçası olan görsellere dönüştürmektir" diyor. “Örneğin, Tenakth'ın rekabetçi ve savaş odaklı olduğu biliniyor, ancak diğer kabileler de öyle. Peki onları nasıl ayırt edeceğiz ve bunu görsel olarak nasıl ileteceğiz?”


    'Ardından her şey ayrıntılar, animasyonlar ve davranışlarla ilgili hale geliyor. Yerleşim yerlerinde, Tenakth'ın kendilerini savaşa hazırladığını göreceksiniz. Yetenekli savaşçılar olmaları gerektiği için genellikle daha gençtirler. Üsleri eski bir harabedir ve buradan, tam olarak anlayamayacakları bazı Eski Dünya hareketlerini seçmişlerdir - merhaba demek için askeri bir selam vermek gibi.'


    "Sonuçta amacımız, NPC'lerin yaşadıkları yerle bağlantılı hissetmelerini sağlamak ve her konumun otantik hissettirdiğinden emin olmak için Anlatı, Görev ve Çevre gibi diğer dahili ekiplerle yakın çalışıyoruz."


    Annie, “Yaşayan Dünya ekibi harika bir iş çıkarıyor ve hepsinin bir araya geldiğini görmek çok güzel” diyor. “Her kabile bir grup fikir olarak başlar, sonra bu harika yerleşim yerlerine çevrilir. Çevrelerindeki toprağa derinden bağlı bir tarım toplumu olarak hayal edilen Utaru gibi. Kabile oyuna girdiğinde ve Yaşayan Dünya ekibi sihrini yaptığında, Utaru'nun tarlalarında dolaşıyorsunuz, onlarla etkileşim kuruyorsunuz ve 'vay, başardılar' diye düşünüyorsunuz. Şimdi bu kabile gerçek hissettiriyor.”


    https://thumbs.gfycat.com/RedChubbyIndianpalmsquirrel-mobile.mp4


    Davranış yoluyla özgünlük


    Yasak Batı kadar geniş bir dünyada, ekibin Horizon Zero Dawn'da elde edilen özgünlük seviyesini koruması önemliydi. Espen, "Ufuk Yasak Batı'daki savaş dışı her NPC, kalabalık bir sistemin parçasıdır" diyor. “Bu sistem içinde tepkiler, yürüyüş yolları ve diğer animasyonlar gibi kurallar oluşturabilirsiniz. O zaman bir kişiliği belirleyen tutum sistemine de sahibiz. Bu, dünyadaki bireyler gibi davranan benzersiz insanlar yaratabileceğimiz anlamına geliyor.'


    'Animasyonlar ve davranışlar aracılığıyla dünyaya sürekli olarak özgünlük katmanları ekliyoruz. Bir kabilenin üyeleri yerleşim yerlerinde, güvenli alanlarında olduklarında kendileri gibi davranabilirler. Oseram, sosyal ve tarihsel olarak ataerkil bir kabiledir, bu nedenle animasyonları daha çok omuz yumrukları ve beşlik çakmalarıyla ilgilidir. Öte yandan Utaru, rahattır, bu nedenle genellikle birlikte otururlar ve biraz daha alıngan olurlar. Oyuncu hareket ettikçe, bunlar dünyanın neresinde olduğunuzu görselleştirmenize yardımcı olacak potansiyel bilinçaltı ipuçlarıdır.'


    'Bütün bunlar oyunun anlatı çerçevesinde gerçekleşir. Hangi kabileye baktığınızı uzaktan tanımlayabilmelisiniz. Farklı kabilelerin suyu tutma veya taşıma şekli: güçlü Tenakth onu omuzlarında taşıyacak; barışçıl Utaru ona sıkıca sarılacak; ve kurnaz Oseram onu ​​elleriyle taşıyacak.”


    Chainscrape'e doğru


    Aloy'un batıya giderken ilk ziyaret edeceği yerlerden biri, sınırdaki bir Oseram karakol yerleşimi olan Chainscrape. Macera ve risk için bol doğal kaynaklar ve fırsatlar sunar. Kiracıları buraya birçok nedenden dolayı geldi: Claim'deki sorunlardan eve dönmek, birkaç hızlı parça yapmak, bir rüyayı kucaklamak veya keşif heyecanı için. Aloy'un bazı ilginç yeni karakterlerle tanışabileceği bir şehir barına sahip yoğun bir merkez.


    https://giant.gfycat.com/LazySmoggyHyracotherium.mp4


    Espen şöyle devam ediyor: “Çok fazla aktivite, çok fazla görsel ipucu ile Chainscrape, dünyayı ve insanlarını çok daha canlı hissettiren birçok yeni sistemi ve animasyonu gösterebileceğimiz bir yerdi. Horizon Zero Dawn'da arka planda birçok varlık ve şey vardı. Horizon Forbidden West'te sadece dokular değiller: oyun içinde insanlar tarafından kullanılan gerçek nesnelere yükseltildiler.'


    'Daha önce bir demirhanenin önünde duran birini gördüğünüz yerde, artık etraflarındakilerle aktif olarak ilgilenecekler: malzemeleri hareket ettirmek, duvarlara yaslanmak, bardaklardan içmek, arkadaşlarla konuşmak ve sadece günlük hayatlarını yaşamak. Bir amaçla hareket ederler ve var olurlar.”


    Yasak Batı'nın Yerleşimleri


    Tabii ki, dünya sadece görsel olarak ayrıntılı değildir - bu sürekli bir tehdittir. Aloy, onu desteklemek ve donatmak için yerleşim yerlerine ve NPC'lere güveniyor. İlerleme, beceriler, yükseltmeler, sağlık ve araçların tümü, Yasak Batı'nın devasa ve karmaşık açık dünyasını yapılandıran daha büyük bir ekosistemin parçasıdır.


    “Bir oyunun ilerleme sistemlerini oluşturan temel özellikleri tasarlarken, bu özellikler her zaman oyunun geri kalanıyla diyalog içinde oluşturulmalıdır!” diyor Guerrilla'da Kıdemli Tasarımcı Steven Lumpkin. “Ufuk anlatısının ötesinde, oyuncularımıza kontrolörlerini ilk aldıkları andan itibaren harika bir deneyim sunmak için tüm sistemlerimizin uyum içinde çalışması zorunludur.'


    'İlerlemeyi dengelemek bizim için önde gelen bir odak noktasıdır ve her oyuncunun oyun boyunca tüm zorlukların üstesinden gelebilecek kadar güçlü kalırken, savaşta kendilerine harika hissettiren bir donanım setini kolayca edinebilmesini sağlar. Oyuncuyu Horizon Forbidden West'in tüm dünyasıyla derinden etkileşime girdiği için ödüllendiren ve ana anlatıya odaklanmak isteyenler için dostça davranan bir ekosistem oluşturduk."


    Horizon 2 Forbidden West - [PS4-PS5 ANA KONU] - 18 Şubat 2022

    Bunların merkezinde Horizon Forbidden West'teki yerleşim yerleri var: silahları, kıyafetleri ve yolculuğunuza devam etmek için ihtiyacınız olan tüm yükseltmeleri bulabileceğiniz hareketli merkezler. Steven, “Yasak Batı'daki kasaba ve köylerin içinde yaşanmış, canlı ve kullanışlı hissetmelerini istedik” diye devam ediyor Steven. 'Dünyadaki her yerleşim yerinde macera için fırsatlar bulacaksınız. Tüccarlar ve satıcılarla dolular: Parçalar ve makine parçaları karşılığında Aloy'a güçlü (ve güzel!) yeni kıyafetler satabilen dikişçiler; Bir dizi yeni taktik silah sunan Avcılar; Aloy'un kesinlikle üstesinden gelebilecek kadar güçlü olduğu güçlü iksirler satan bitki uzmanları; ve Aloy'un bir destek için yanında taşıyabileceği canlandırıcı yemekler hazırlayan Aşçılar."


    Anlatı ekibi için tüccarların kendi kabilelerinin bağlamına uyması da önemliydi. Annie, "Oseram kabilesinden bir Avcı, daha çok bir demirci gibi davranabilir, avcıların vahşi doğada kullanmaları için silahlar dövebilir" diyor. "Oysa Tenakth Avcısı daha çok bir levazım ustası gibi işlev görür ve klanlarının savaşçılarının savaş için silahlanmasını sağlar."


    “Bunun bireysel karakterlere de yansıdığını göreceksiniz. İlk yerleşim yerlerinden birinde tanıştığınız, canlı bir kişiliğe sahip ve yemeklerin tadına çok önem veren bir Oseram Aşçı var. Daha sonra, esas olarak iyi beslenmiş bir savaşçının savaşa nasıl daha iyi hazırlandığına odaklanan sert bir Tenakth Cook ile tanışırsınız. Bu farklılıklar onlara eşsiz bir kültürün parçası olduklarını hissettiriyor.” 


    https://thumbs.gfycat.com/UnknownShortAplomadofalcon-mobile.mp4


    Hayatta kalmak için özelleştirin


    Steven, "Silahlar ve kıyafetler eskisinden daha güçlü ve şık" diyor. "Silahların artık onları daha da uzmanlaşmış hale getirmek için ekstra avantajları var - bununla ilgili daha fazla bilgiyi önceki bloglarımızdan birinde okuyabilirsiniz . Ayrıca, Aloy artık güvenilir mızrağıyla birlikte aynı anda altı silah taşıyabilir.'

    Kıyafetler, Aloy'un Yasak Batı'da karşılaşacağı birçok hasar türüne karşı direnç sağlamakla kalmaz, aynı zamanda Aloy'un Beceri Ağacındaki becerilerinin üzerine bonuslar da yığar. Doğru becerileri destekleyen doğru kıyafetle, sınır gökyüzü. Ayrıca, anında silahları ve kıyafetleri değiştirebilirsiniz, böylece yaklaşımınızı istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz.' 


    Horizon'un anlatımı ve onun dünyasında yaşayan canlı kültürler, Aloy'un kıyafetleri için büyük bir ilham kaynağı oldu. Giyim, bir kabilenin erişebildiği ve nasıl kullanılacağını bildiği malzemelerin yanı sıra benzersiz bir stili yansıtır. Nora'dan gelen avcılar, menzilli dövüş ve gizli avlanmayı tercih etme eğilimindedir. Carja, tuzak ve tetik tellerinin kullanımında başarılıdır. Gürültülü Oseram, bir çekiçle yakın ve kişisel olarak savaşmayı sever. Tenakth ve Utaru'nun da kendi tercihleri ​​var - ve Aloy'un her kültürden edinebileceği kıyafetler, bu benzersiz savaş yaklaşımlarını yansıtma ve destekleme eğilimindedir."


    Horizon 2 Forbidden West - [PS4-PS5 ANA KONU] - 18 Şubat 2022

    Horizon Forbidden West oynanış fragmanında tüm dünyada bulunabilen Workbench adlı yeni bir özellikten bahsetmiştik. Steven şöyle açıklıyor: “Aloy, topladığı makine parçalarını silahlarına ve kıyafetlerine dönüştürebilir ve onları daha da güçlü olacak şekilde yükseltebilir. Yasak Batı'da seyahat ederken, görünür boynuzları, pençeleri, dişleri veya kuyrukları olan makineleri not edin. Erken yükseltmeler sadece biraz örgülü kabloya veya sağlam sert plakaya ihtiyaç duyabilirken, ekstra mod yuvaları, en güçlü avantajlar veya en büyük dirençler istiyorsanız… Tremortusk'u indirmeden önce parçalarını vurduğunuzdan emin olmak isteyeceksiniz. ”


    Düşen makinelerden, Aloy'un seyahatlerinde avladığı hayvanlardan, hasat ettiği bitkilerden, hatta dünyanın her yerinde keşfedilebilecek Greenshine adı verilen nadir kristal oluşumlardan olsun - karşılaştığı her kaynak bir ölçüde değerli olacaktır.


    Steven, "Daha gelişmiş yükseltmeler, belirli makinelerden kaynaklar gerektirecek ve Aloy's Focus, makineyi taramasına, önemli kaynakları belirlemesine ve kolay izleme için etiketlemesine yardımcı olabilir," diyor. 'Eğer arz sıkıntısı çekerseniz, tüccarlar ellerinizi satmak için seve seve değerli eşyalarınızı alırlar. Ve daha fazlasına ihtiyacınız varsa, harici makine parçaları hasat edilebilir ve makul bir fiyata satılabilir. Kusursuz bir zanaatkar olan Aloy, yeni Kese ve Sadak yükseltmeleri dikmek için hayvan derilerini ve kemiklerini kullanarak sahada daha fazla mühimmat veya kaynak taşımasına izin verebilir. Tüm bu sistemler Aloy'u Yasak Batı'nın derinliklerine seyahat ederken bile dünyayı keşfettiği için ödüllendiriyor."


    Özgün, canlı bir dünya…


    Macera, kültür ve fırsatlarla dolu, ayrıntılı ve dengeli ilerleme ve ticaret sistemleriyle sürdürülen sürükleyici bir açık dünya yaratmak kolay değil. Baştan sona gerçek bir ekip çalışması gerekti.

    Annie, “Yasak Batı'da olduğunuzda, umudumuz hikayenin dünyanın her ayrıntısına yansımasıdır” diyor. "Gerilla'daki birçok yetenekli ekiple işbirliği yaparak bunu gerçekleştirmeye çalışıyoruz. Aloy'un yolculuğu onu gerçekten muhteşem yerleşim yerlerinden geçirecek, birçok ilginç karakterle tanışmasına, harika yeni teçhizatlar için ticaret yapmasına ve kendisini önündeki zorluklara hazırlamasına izin verecek.”


    Espen, “Birlikte başardıklarımızdan gurur duyuyoruz” diyor. “Oyuncunun her zamankinden daha canlı ve gerçek hissettiren bir dünyayla karşılaşmasını umuyoruz. Halkımızın günlük yaşamlarına çok fazla ayrıntı koyduk: bir sokak köşesinde dedikodu yapan insan gruplarından barda kendiliğinden şarkı söyleyen kabadayı müşterilere kadar. Kasaba muhafızıyla dövüşmek için dışarıda etiket oynayan çocuklardan. Oyuncuların etraflarında neler olup bittiğini izlemek için biraz zaman ayıracaklarını ve kendi favori anlarını yakalayacaklarını umuyoruz.”


    Steven şunları ekliyor: "Her şeyin bir arada doğru bir şekilde söylendiğinden emin olmak için bu kadar çok ekiple çalışmak çok önemli bir olaydı. Amacımız, ister yerleşim yerlerimizde dinleniyor, ister vahşi doğada avlanıyor olsun, Aloy'un kendisini etrafındaki dünyayla bütünleşmiş ve etkileşim içinde hissetmesini sağlamaktı. Sonuçlardan gurur duyuyoruz: kıyafetlerden ve onların oyuncu becerilerine sağladığı desteklerden, Workbench yükseltmesine ve makine parçaları aramaya kadar - sizi dünyaya çeken çok sayıda harika yeni sistem var ve oyunu seveceğinizi umuyoruz. başlangıçtan bitime." Horizon Forbidden West hakkında daha fazla bilgi için lütfen burayı ziyaret edin .


    Kaynak :

    Horizon 2 Forbidden West - [PS4-PS5 ANA KONU] - 18 Şubat 2022
    Horizon 2 Forbidden West - [PS4-PS5 ANA KONU] - 18 Şubat 2022playstation.blog
    Horizon Forbidden West: An authentic world
    https://blog.playstation.com/2021/11/22/horizon-forbidden-west-an-authentic-world




  • Heyecan verici açıklamalar, ilk oyunu sevmemiştim ama bunu daha büyük umutlarla bekliyorum, umarım hepimizin severek oynadığı güzel bir şaheser çıkar ortaya :)

    2022 GOTY adayı da olur büyük ihtimal.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yeni bilgiler, röportajlar gelmeye başladı demek daha da hızlanır bundan sonrasında bu süreç ve heyecan verici oynanış videoları ile ;)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi Story Trailer atamadılar ya, açıklamalar vb güzel görünüyor ama artık gerçek anlamda yeni görüntüler görmemiz gerekiyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • PS4 versiyonunu aldım beklemedeyim. PS5 e ücretsiz yükseltme işi umarım yalan olmaz. Bu kadar bol diyaloglu , geniş ve zengin bir açık dünya rpg sinin Türkçe olması harika oldu.

  • Şubat harika geçecek gibi duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zengin mi? Ilk oyunun DLC ve genis contentli versiyonu bir oyun icin bu tabiri kullanmak diger zengin oyunlara gercekten ayip oluyor.
    Ben sunu anlamiyorum. Adamlar Far cryin , robotlusunu, samuraylisini yapiyor. Bizim millette sanki hic far cry oynamamis gibi tam tamina 8 senedir. (far cry3 ) heyecanli bir sekilde far cry klonu icin hypelaniyor.
    Bana kalirsa horizon zero down ortalamanin altinda bir oyundur. Bu da o oyunun devami. Bu oyunun dlc ve genis contentli versiyonu cikmamasi gerekirdi.

    Mesela bunun yerine salliyorum Red dead redemptionun robotlu versiyonu gibi ozenti almasi gerektigi rockstar oyunlari yerine gidip Ubisoftun ozentiligini yapiyorlar. Surekli surekli ayni sey. Linear yapta en azindan kisa sursun su eziyet.

    Ama yok Acik dunya olacak, Dinazorlarin tepesine cikip harita acilacak( spiderman de bile var :/ ) , enistemin dayisi hergeleler tarafindan koseye sikistirilmis kurtarilacak...
    RPG imis bir de. RPG harfleri bu denli su oyun icin kullanilip hicbir bu kadar kepaze olmadi su ana dek.
    Mesela bir konusma olur, konusmadan sonra su secenekler cikar Horizon da .

    A) i have got it B) what's that supposed to mean? C) it's a good charm D) where are you from? E) Goodbye then.

    Burada E) goodbye then i gordukten sonra biliyoruz ki diger konusma seceneklerini sectigimizde ne karaktere ozel olarak xp kazandiracak ne de olay orgusu olarak ABCD hicbir nitelikli bilgi saglayacak cunku E seceneginin anlami " Diger konusmalarda ben bos yapiyorum gel beni sec " demek.

    Iste bu rezil oyunun RPG sistemi bu sekilde. Ingilizce olsa ne olur turkce olsa ne olur. Bazilari var turkce turkce turkce diye yaniyor.
    Olay dil olsaydi ne metal gear ne silent hill ne de kingdom hearts oyunlari populer olurdu cunku ingiliz avusturalyali gibi ana dili ingilizce olan ulkelerde bile oyuncular su saydigim 3 oyunun hikayelerini ve arkasinda yatan seyleri anlamakta zorluk yasiyorlar.

    Su memlekette keske enis kirazoglu izleyip oyun konusan insanlar yerine skill up i izleyip oyle birseyler konusan insanlar olsaydi da su foruma gelip " zengin " gibi seyler gormeseydik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cityzens -- 23 Kasım 2021; 15:1:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • RDR2'de RDR1'in DLC versiyonu mu oluyor o zaman. :) Skill Up bende takip ediyorum tarafsız bir bakış açısı var. Her oyunu kendi çapında eleştiren biri. Ama HFW üzerine çok şey eklemiş görünüyor. Oyun çıkmadan yargısız infaz yapılması pek hoş bir şey değil bence.


    @Blue9




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 23 Kasım 2021; 15:24:1 >
  • RDR 2 hem ps3 hem de ps4 icin gelistirilmedi. Kabul etmemekte neden bu israr? Horizon forbidden west tipki ragnarok gibi DLC standalone dur. Sony bile Kendi fanboylarini Oyunlarini PC ye cikartarak onlari arkadan bicakladi ama hala bir fanboyluk gidiyor. Bakin Euro da 20 olmak uzere. Neden bu israr? Bu arada Skill up i takip eden biri mi var? E Bu cok iyi 😂


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.