Şimdi Ara

Horizon 2 Forbidden West - [PS4-PS5 ANA KONU] - 18 Şubat 2022 (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.065
Cevap
51
Favori
189.322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
36 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni Animasyonlar yeni Detaylar Paylaşıldı...


    İçerik güncelleniyor.. :)


    Horizon 2 Forbidden West - [PS4-PS5 ANA KONU] - 18 Şubat 2022
    Horizon 2 Forbidden West - [PS4-PS5 ANA KONU] - 18 Şubat 2022PlayStationtwitter
    “Threats lurk on foot and underwater in Horizon Forbidden West. A new PS Blog article details the enemies Aloy must overcome: https://t.co/bE9PDfU9LU https://t.co/e5tBhUcd6B”
    https://twitter.com/PlayStation/status/1467856523699179521
  • Horizon Forbidden West: düşmanlarınızı alt edin


    Aloy'u hangi tehditler bekliyor ve kendinizi mümkün olan en iyi şekilde nasıl hazırlayabilirsiniz? Gerilla, savaşla ilgili her şeyi konuşur.


    Yasak Batı'nın destansı manzaraları ve harabeleri nefes kesici olabilir, ancak her fırsatta tehlike pusuda bekliyor. Aloy'un hem insan hem de makine düşmanları, Horizon Zero Dawn'ın sonundan bu yana çoğaldı. İster bir kargo makinesi konvoyu ve onların muhafızları ile karşılaşsın, ister kavga arayan bir asi savaşçı ekibi ya da ormanda gizlenmiş bir Stalker sürüsü ile karşılaşsın, savaşın harareti yeni zorluklar getirecek... ama aynı zamanda işleri değiştirmek için fırsatlar da getirecek.


    Spoiler Uyarısı: Lütfen bu makalenin Horizon Zero Dawn ve hikayesi için bazı spoiler içerebileceğini unutmayın.


    Savaş gelişti


    Guerrilla ekibi için Horizon Forbidden West'in hedeflerinden biri, Horizon Zero Dawn'ın savaş tasarımını önemli ölçüde geliştirmek ve açık dünyadaki karşılaşmalar sırasında oyuncu özgürlüğü ve seçimi ilkelerini geliştirmeye devam etmekti. 


    Savaş Tasarımcısı Charles Perain, “Aloy akıllı ve çevik bir savaşçıdır” diyor. “Ufuk Yasak Batı'da, emrindeki araçlar, fiziksel olarak daha güçlü rakiplerle -tam zırhlı insanlardan çok büyük makinelere kadar- etkileşime girmesine izin veren çok çeşitli taktikler üretiyor.'


    Tasarımla mücadelede yaptığımız değişiklikler Aloy'un kimliğine sadık kaldı. İlk olarak, yakın dövüş komboları ve Yiğitlik Dalgaları gibi becerilerle oynanışa ek derinlik katmak ve oyuncular için yetenek üst sınırını artırmak istedik. Savaş becerilerini mükemmelleştirmek için biraz zaman harcayan oyuncular, düşmanlarını yok etmenin etkili ve şık yollarını bulacaklar. İkincisi, çeşitli oyun tarzlarına hitap etmek ve gerçekten seçim özgürlüğüne odaklanmak istedik. Bir tezgahta yükseltilebilen yeni silahlar ve kıyafetler sayesinde oyuncular taktiklerini uyarlayabilirler. Son olarak, oyuncuları tüm yeteneklerini ve becerilerini kullanmaya teşvik eden zorlu düşmanlar tasarlamak istedik. Yepyeni bir makine seti ve gelişmiş insan düşmanları, oyuncuları oyun boyunca tetikte tutacak!”


    Guerrilla'nın Oyun Animasyonu Direktörü Richard Oud, “Oyuncuların Aloy'un Horizon Zero Dawn ve Frozen Wilds'taki maceralarından gelen becerilerinde ve özgüveninde geliştiğini hissetmesi bizim için önemliydi” diyor. “Çok fazla deneyim kazandı ve bunun animasyonlarında gösterilmesi gerekiyordu. Amacımız Aloy'un çevresini daha rahat dolaştığını göstermekti - tabii ki onun insan olduğu gerçeğini gözden kaçırmadan, bu yüzden işler onun için her zaman mükemmel gitmez. Kıskaç tamircisi buna iyi bir örnek: daha çevik ve becerikli, ama aynı zamanda daha büyük yokuşlarda yukarı çekilirken verdiği fiziksel mücadeleyi de gösteriyoruz.”


    AI ekibi, özellikle zorluk seviyesini artırma söz konusu olduğunda, savaş sistemini iyileştirmede büyük rol oynamıştır. Baş AI Programcısı Arjen Beij: "Düşmanları (ve yoldaşları) engebeli arazide daha yetenekli hale getirmek gibi, hareketin akışkanlığını ve sürekliliğini geliştirerek düşmanların daha özgün hissetmelerini istedik. Horizon Zero Dawn'daki AI, bazı dinamik arazi değişikliklerini zaten destekledi, ancak bunu, davranışlarının sistemik bir parçası olarak atlama ve tırmanmayı ekleyerek daha da ileri götürmek istedik. Siz oyunu oynarken, yapay zeka daha önce hantal bir yol olan kestirme yollara gitmek için fırsatlar arıyor olacak.'


    'Başka bir örnek, artık daha fazla makinenin yüzebilme ve Aloy'u su altında dalış ve kovalama yeteneğine sahip olmasıdır. Amfibi düşmanlar da suya girmek ve çıkmak için zıplamayı kullanabilirler, bu yüzden şanssızsanız bunu bir saldırı ile birleştirirler.”


    Otantik animasyon


    Önceki bir blogda detaylandırıldığı gibi , beceri ağacı elden geçirildi ve yeniden yapılandırıldı, farklı oyun tarzlarını veya bunların kombinasyonlarını destekleyen ve geliştiren birçok yeni yetenek içeriyor. Animasyon açısından bakıldığında, Aloy ve düşmanları için artan olanaklar, takım için bazı benzersiz zorluklar ortaya çıkardı.


    Richard, “Bir karakterin anatomisini ve hareketini anlamak için kapsamlı araştırmalar yapıyoruz” diye açıklıyor. "Bir insanı veya bir makineyi canlandırmak arasında pek çok fark var, ancak her ikisiyle de başarmak istediğimiz şeyin temel direkleri çok benzerdi."


    'İlk olarak, oyuncular için netlik yaratmak istedik. Her insan sınıfı veya makine, animasyon ekibinin oyuncuya eylemler, duruş ve hareket yoluyla ilettiği net bir oyun işlevi etrafında tasarlanmıştır. Oyuncunun tanıyabileceği okunabilir silüetler ve davranışlara güveniyoruz, böylece bir düşman hareketini tahmin edebilir veya tepki verebilirsiniz. Oyuncunun saldırması, blok yapması veya koşması için fırsat pencereleri yaratmak için değil, aynı zamanda animasyonların kendisinde bazı kişilik özelliklerini göstermek için bu hareketlerin zamanlaması ile oynuyoruz.'


    'Sonra oyuncu ve düşman tepkilerimiz var. Karakterlerin özgünlüğünü korurken eğlenceli ama zorlu bir oyun deneyimi elde ettiğimizden emin olmak için oyun tasarımcılarıyla yakın bir şekilde çalışıyoruz. Düşmanların genellikle niyetlerini göstermek için biraz zamanları vardır, böylece oyuncu buna göre yanıt verebilir ve girdiden bu hızlı ve (neredeyse) anında yanıt alabilir.'


    'Son olarak, bir savaş senaryosunu daha ilginç hale getirmek için hem insan hem de makine düşmanlarının akış ve ritmine bakıyoruz. Örneğin, farklı mesafeler (kısa veya uzun), çoklu yönler (ileri, yan, yukarı vb.), hız ve zamanlama (hızlı veya yavaş vuruşlar) ve güç (küçük veya büyük vuruşlar) ile deneyler yapıyoruz.”


    Bir savaş durumunda netlik ve niyet yaratmak, sadece animasyon ekibi için bir hedef değildi. Arjen, “Düşmanların durumunu oyunculuk, duruş ve seslendirmelerle göstermeye çalışıyoruz” diyor. "Tespit edilmeden önceki ek süre, düşmanın size yaklaşmasını sağlayarak gerçekleşir. Düşmanlar, yakına inen bir ok veya sessizce çıkardığınız bir makineyi tespit etmek gibi rahatsızlıkları araştıracak.'


    'Ayrıca görüş hattını kırarak ve gizlice kaçarak savaştan kaçabilirsiniz. Düşmanlar, beklediğiniz yerde olmadığınızı keşfettiklerinde aramaya başlayacaklar. İnsan düşmanları, ekip lideri emirler veren ve işi koordine eden bir grup olarak sizi arar ve arar. Animasyon ve bağlama bağlı konuşma sayesinde, oyuncu bir sonraki hamlesini bulmak için bol miktarda ipucuna sahip olacak!”


    Bu, savaş sırasında fırsatlar yaratmaya yardımcı olabilir. “Yasak Batı'da bir muharebe durumuyla etkili bir şekilde başa çıkmanın birçok yolu var; Bir oyuncunun bunu nasıl seçtiği, dövüşün süresi, içerdiği riskler ve kaynakların maliyeti üzerinde gerçek bir etkiye sahiptir” diyor Charles. "Bazı oyuncular düşmanları gizlice temizlemeyi tercih ederken, diğerleri odak noktasını rakiplerini analiz etmek ve onları verimli bir şekilde ortadan kaldırmak için en iyi taktikleri bulmak için kullanacak. Ya da mızrakla devam edip selam vermek isteyebilirler… kendi riskleri altında!”


    Savaşlara hayat vermek


    Ve bu savaş ipuçları sadece görsel biçimde mevcut değil; Gerilla'nın Ses ekibi, bu destansı savaşlara hayat vermede çok önemli bir rol oynuyor. Kıdemli Ses Tasarımcısı Pinar Temiz, Horizon dünyasının benzersiz düşmanları olan makinelerin nasıl doğru ses çıkarması gerektiğini açıklıyor.


    "Makineler için ana zorluğumuz, Horizon Zero Dawn'ın yerleşik ses özelliklerini, Yasak Batı'daki yeni çevre ve makine türlerinin tazeliği ve karmaşıklığı ile dengelemekti. Bu yeni sınırda daha da etkileyici animasyonlara ve dünya işlevlerine sahip makineler var - bu da eşleşmesi için daha da ayrıntılı ses tasarımı gerektiriyordu. İlk oyunda işe yarayan şeyi uygulamamız ve her makineyi hayata geçiren ve aynı zamanda onları 'Ufukta' birlik içinde tutan bir ses paleti oluşturmamız gerekiyordu.


    'Makineler, oyuncunun bir yakın dövüş veya belirli bir menzilli saldırı arasında ayrım yapmasına yardımcı olmak için tasarlanmış benzersiz ses ipuçlarına sahiptir. Yakın dövüş saldırıları, çarpma anına doğru oluşan belirgin bir sesle iletilirken, menzilli saldırılar, silaha özgü şarj sesleri veya mermi sesleri aracılığıyla iletilir. Özellikle oyuncuyu çevreleyen birden fazla makineyi içeren karşılaşmalarda, bu sesli ipuçları oyuncunun dikkatini en yakın saldırgana veya tehlike kaynağına çekerek zamanında yanıt vermelerine yardımcı olacak.”


    Ses Tasarımcısı Lovisa Bergdahl, temel bir efekt olan Yapıştırıcı'nın nasıl çok pratik bir yaklaşım gerektirdiğini açıklıyor: “Yapıştırıcı etkisi sıvı, kabarcıklı ve kaba olarak başlar ve çatlayıp eriyene kadar yavaşça katılaşır. Bu sesi doğru bir şekilde elde etmek için, birkaç günümü slime ile oynayarak ve en ince ve en yapışkan sesleri arayarak ses kütüphanesini karıştırarak geçirdim. Hem lastik esnetme, sloshing sıvıları ve balçıkla ilgili kendi kayıtlarım hem de ses kütüphanesi varlıkları ve meslektaşlarımın kaydettiği sesler var. Basitçe söylemek gerekirse, iğrenç ve eğlenceliydi. ”


    Eşsiz yeteneklere sahip hayranlık uyandıran Makineler


    Yasak Batı'daki makineleri eskisinden daha etkileyici ve tehditkar yapan tek şey ses değil. 

    Richard, "Dünyayı mümkün olduğunca otantik ve sürükleyici hale getirmeye çalışırken, ekip bir düşmanın temel kişilik ve karakter özelliklerine ulaşmak için çok fazla araştırma yaptı" diye açıklıyor. “Genellikle, amaçlanan güçlü ve zayıf yönlerinin yanı sıra karaktere uygun anahtar kelimeler ve özellikler de dahil olmak üzere düşmana tam bir genel bakışla başlardık. Ardından doğa belgesellerini, uzun metrajlı filmleri, ansiklopedileri, çizgi romanları, konsept sanatlarını ve daha fazlasını – karakterin özüne inmeye yardımcı olacak her şeyi – incelemeye başlardık.' 


    'Bu genel bakışa sahip olduktan sonra, takımlara amaçlanan kişiliği, hareketleri ve davranışları açıkça göstermek için bir ruh hali videosu oluşturuyoruz. Örneğin, hızlı ve çevik Clawstrider, karşılaşmak için çok kısır ve saldırgandır. Dikkatli ve hesaplıdırlar, bu da canlandırmak çok eğlenceliydi: Oyuncunun bunların neyle ilgili olduğunu anlayabilmesi için küçük kişilik hareketleri ekledik.”

    Pinar şunları ekliyor: “Oyuncu bilerek veya bilmeyerek bir makineyi uyardığında, bu sesler makinenin içinde bulunduğu modu tanımaya yardımcı olur. Bireysel ses tasarımında bulduğumuz kişilik arketipini yansıtmak için stilize doğal seslendirme.”


    Başa çıkmak için yeni düşmanlar


    Aloy, Yasak Batı'da pek çok tehdit edici makineyle karşılaşmaz... Ayrıca, örneğin Tenakth kabilesinin bir fraksiyonu olan Regalla'nın isyancıları gibi, artan sayıda insan düşmanıyla da uğraşmak zorundadır. Bu, Gerilla'yı, kendi savaş davranışlarına ve işlevlerine sahip yeni düşman sınıfları da dahil olmak üzere, insanlarla karşılaşmalar için daha derinlemesine bir savaş sistemine odaklanmaya yönlendirdi.


    Richard şöyle başlıyor: “Amaç, insan savaşını makine savaşı kadar derin ve zorlu hale getirmekti. Bu, savaş sistemini genişletmek ve dünyadaki insan düşmanlarla karşılaşma şeklinize daha fazla çeşitlilik eklemek anlamına geliyordu. Oyuncuya, ister mesafeli ister yakın dövüş karşılaşmalarını tercih etsinler, kendi oyun tarzlarına girme seçeneği sunmak istiyoruz. Stratejiler arasında geçiş yapmak, akıcı ve tepkisel hissettiren birçok geçiş animasyonuyla sonuçlandı."


    Charles'a göre, muharebe ekibi, menzilli ve yakın dövüş arasında geçiş yapmayı daha da ödüllendirici hale getirmek için yeni ve temiz bir özellik ekledi. "Tannıcı patlama, oyuncuları mızrak kombolarını kullandıkları için ödüllendirir: Aloy yakın dövüşle saldırdığında, mızrağındaki rezonatör biraz enerji biriktirir. Bu enerji düşmana püskürtülebilir ve kısa bir süre için onlara yapışacaktır. Dağılmadan önce okla vurmak büyük miktarda hasar verir! Bu mekanik, yakın dövüş ve menzilli dövüş arasında güçlü bir sinerji yaratarak oyuncuları her ikisi arasında sorunsuz geçiş yapmaya teşvik ediyor.”


    Richards, “İnsan düşmanlarında pek çok yeni arketip olduğundan, bu karakterleri hayata geçirmeye yardımcı olmak için farklı Mocap seansları yaptık” diyor. “Ağır dublör işleriyle nasıl başa çıkacağını bilen ve farklı dövüş tarzlarını ve kişiliklerini tasvir etmede usta olan deneyimli bir Mocap oyuncusuyla çalıştık. Karakter için yaptığımız seçimlerin türü hakkında bize çok şey anlatacağından, belirli sınıflar için boşta davranışı keşfederdik. Örneğin, Şampiyon sınıfında karakterin kendinden emin ve deneyimli olarak karşımıza çıkması çok önemliydi. Bu yüzden oyuncu sakince hareket etti, rakibinin savunmasında boşluklar aradı ve göz temasını kaybetmeden ve sürekli olarak etrafta dolaştı. Neredeyse avını takip eden bir kurt gibi hissettim!”


    Atıl davranışın başlangıç ​​noktası ve oyunculuğu belirli bir hayvanla ilişkilendirmek, ekip için farklı kişilikleri ve yaklaşımları netleştirmeye gerçekten yardımcı oldu, diye devam ediyor Richard. “Rebel Soldier düşmanı, bir sırtlan gibi davranıyor, bu da birçok kontrolsüz ve zarafetle hareket eden kabadayı ve çok yönlü bir kişilikle sonuçlandı. Duruş kamburdur ve davranış açısından onları gruplar halinde agresif, ancak aynı zamanda az sayıda tereddütlü olarak düşünüyoruz. Dövüş ve yapay zeka açısından her zaman tam olarak böyle davranmazlar, ancak ekibe karakteri daha iyi anlamamızı sağladı ve pozlar, savaş saldırıları ve kişilik konusundaki seçimleri tanımlamamıza yardımcı oldu.” 


    Yasak Batı için hazırlanın


    Yasak Batı'da pusuya yatmış olan tüm tehlikeye rağmen Aloy, en kötü düşmanlarla yüzleşmeden önce hazırlanmak ve hazırlanmak için birçok fırsata sahip olacak. Becerilerinizi, çevrenizi ve dünyanın size verdiği ipuçlarını kullanarak bir duruma nasıl yaklaşacağınıza karar vermek size kalmış.


    Charles gülümsüyor: "Oyuncuların savaşa en iyi şekilde hazırlanmak için yapabilecekleri pek çok şey var." “Aloy'a uygun kıyafeti ve silahları giydirin ve bunları yükseltmek ve ek istatistiklerin, avantajların ve cephane türlerinin kilidini açmak için tezgahı kullanın.'


    Horizon Zero Dawn'ın tarama mekaniği hala yerinde ve rakibinizin zayıf yönlerini ve hareket yolunu vurgulayacak. İşler ters giderse diye iksir yapmayı ve meyve kesenizi ağzına kadar dolu tutmayı unutmayın. Ve son olarak, gerçekten muhteşem bir aksiyon yaratmak için tüm yeni geçiş araçlarını savaş mekaniklerimizle karıştırın!"


    Arjen, "Oyuncuların bu düşmanlarla savaşırken çok eğleneceklerini umuyoruz" diyor. “Başlangıçta sayıca fazlaydı, ancak daha sonra düşmanların sağladığı engellere kendi çözümlerini bulmak için. Makineler, her biri kendi hızına ve benzersiz saldırılarına sahip zorlu düşmanlar olabilir, ancak oyuncuların durumu kontrol altına almaları ve farklı taktikler kullanarak kazanmaları mümkün olmalıdır. Yakın dövüşte önemli bir yükseltme yapıldı ve rezonatör patlama sistemi ile birlikte oldukça etkileyici bazı hareketleri bir araya getirmenize izin veriyor.”


    Richard da aynı fikirde: “Oyuncuların yeni makineleri ve tüm yeteneklerini keşfetmelerini gerçekten sabırsızlıkla bekliyoruz. Oyuncuların Yasak Batı'ya girerken keşfetmeleri için çeşitliliğe ve farklı oyun deneyimlerine odaklandık. Özellikle Tremortusk gibi gerçekten korkutucu olanlar olmak üzere yeni insan düşmanları ve makinelerle karşılaştıklarında oyuncuların tepkilerini görmeyi çok seviyoruz!”


    Geri dönen bir oyuncuysanız, bir aşinalık duygusu hissedeceğinizi ve tüm dövüş ve oyuncu ilerleme sistemlerine eklenen çeşitliliği ve derinliği takdir edeceğinizi umuyoruz ve yeni oyuncular için bu, sürükleyici ve zorlu bir sistemin keyfini çıkarma şansıdır. farklı dövüş karşılaşmaları. Horizon Forbidden West hakkında daha fazla bilgi için lütfen burayı ziyaret edin .


    Kaynak ve Yeni oynanıştan Kesitler :


    Horizon 2 Forbidden West - [PS4-PS5 ANA KONU] - 18 Şubat 2022
    Horizon 2 Forbidden West - [PS4-PS5 ANA KONU] - 18 Şubat 2022playstation.blog
    Horizon Forbidden West: outsmart your enemies
    https://blog.playstation.com/2021/12/06/horizon-forbidden-west-outsmart-your-enemies





  • çok iyi duruyor be 👍🏻

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • HORIZON FORBIDDEN WEST PS5 - NEW GAMEPLAY 4K


    Horizon 2 Forbidden West - [PS4-PS5 ANA KONU] - 18 Şubat 2022Game Movie Landyoutube
    HORIZON FORBIDDEN WEST PS5 - NEW GAMEPLAY 4K Nouveau gameplay de Horizon Forbidden West sur PS5 en 4K remasterisé. ● PLUS D'INFO PAR ICI ►https://www.playstation.com/fr-fr/games/horizon-forbidden-west/ 📌HORIZON ZERO DAWN FILM COMPLET dispo ici https://www.youtube.com/watch?v=Sk8hVN0xL9Q 🎬 TOUS LES FILMS DE 2021 https://www.youtube.com/playlist?list=PLk280nmxFVb4m4xk9Vai4WzdS7GH0JGuo 👉 S'ABONNER À GAME MOVIE LAND https://www.youtube.com/user/orksmhyre?sub_confirmation=1 ❤️ SOUTIEN GML sur YouTube https://www.youtube.com/gamemovieland/join ou Tipeee https://www.tipeee.com/game-movie-land -- Editeur : Sony Interactive Entertainment Développeur : Guerrilla Games Sortie France : à confirmer Genre : Aventure, Action Thèmes : Dinosaures, Science-Fiction, Robot, Animation ►Supports : PS4 PS5 ►Captures : PS5 #HorizonForbiddenWest #Horizon2 #HorizonZeroDawn --
    https://www.youtube.com/watch?v=8SXRhbfJKpE
  • Muhteşem görünüyor.

  • 71 Gün Kaldı..


    Horizon 2 Forbidden West - [PS4-PS5 ANA KONU] - 18 Şubat 2022



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 8 Aralık 2021; 23:2:12 >
  • Ben de zam gelir endişesiyle Ps5 için oyunu aldım. Kardeşlik yapmak isteyenler pm'den yazabilir. Derdim satış değil, aksine herkesin kardeşlikle vs uygun fiyata bu oyunu oynaması.

    İlk oyunun Türk oyuncular arasında hakkı yendi. Platinlediğim ender 5-10 oyundan biridir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Horizon 2 Forbidden West - [PS4-PS5 ANA KONU] - 18 Şubat 2022Mathijs de Jongetwitter
    “@geoffkeighley 🔥”
    https://twitter.com/dejongemathijs/status/1468992473464778754
  • keske bir an once subat ayina isinlansak...


    oyuncu bayrami resmen, ben boyle bir ay hatirlamiyorum..

  • Horizon Forbidden West - Gameplay Trailer | Game Awards 2021


    Horizon 2 Forbidden West - [PS4-PS5 ANA KONU] - 18 Şubat 2022IGNyoutube
    We got another look at Horizon Forbidden West, showcasing a number of Aloy's different outfits that she'll be able to equip throughout her adventure. Revealed at The Game Awards 2021 #IGN #Gaming #GameAwards2021
    https://www.youtube.com/watch?v=hH4reMi0UXU

    

  • geliyor gönlümün efendisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam "Shieldwing" açtığımız esnada aşağıya doğru süzülürken şu uçan robotlara binmek efsane olurdu. :)


    Horizon 2 Forbidden West - [PS4-PS5 ANA KONU] - 18 Şubat 2022
  • Bu oyun sadece PS5 özel oyunu olsaydı bu mümkün olurdu hocam. Oyun PS4'e de gelecek diye böyle özelliklerden kıstılar gibi hissediyorum.

  • Şu an çok ikilemdeyim .Sony oyunlarını kutulu almak hoşuma gidiyor lakin Şubat ayına kadar kur ne olur ve bizde kutulu satışı kaç liradan başlar çok muamma.Şimdi digital alsam diyorum Sony Türkiye kutulu 800’den çıkarsa üzülürüm digitale 700 verdim diye .Ya da olmadı şimdi digital alacağım kutuluda artık 1-2 yıl sonra dip fiyattan alıp rafıma eklerim.Ulan bir oyun alacağım kafamda ki düşünce zincirine bak Sizce kutulu fiyatı ne kadardan başlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kataaay kullanıcısına yanıt

    Belki de hocam. Aslında Firma yinede özelliklerden kısarak PS4'e de ekleyebilirdi. Ellerinde imkan var aslında.


    Haziran ayında röportajı vardı.


    Horizon Forbidden West geliştiricileri, uçan makinelere binebilme konusunda "hiçbir şeyi onaylayamaz veya reddedemez"


    Çeviridir :


    Sunwing gibi daha da fazla uçan makinenin piyasaya sürülmesi, oyuncuları Aloy'un uçmak için kullanma fikri konusunda oldukça heyecanlandırdı. Gökyüzüne çıkarak Yasak Batı'yı keşfedebilecek miyiz?


    Mathijs de Jonge: Bu özelliğin birçok oyuncunun istek listelerinde çok ama çok üst sıralarda yer aldığını biliyoruz, ancak bununla ilgili hiçbir şeyi onaylayamam veya inkar edemem. Sadece gösterdiğimiz gerçek oyun demosunda neler olduğu hakkında konuşabilirim.


    Editörün notu: Bu demoda gösterilmeyen pek çok başka şey de duyduk ama… Ne saklıyorsun Mathijs?


    Kaynak : https://www.hardwarezone.com.sg/feature-interview-horizon-forbidden-wests-creators-promise-highly-ambitious-sequel





  • Sportsx90 kullanıcısına yanıt
    MediaMarkt ve Vatan'da kutulu PS5 oyunları 999 TL oldu. Bu da kur daha da artmazsa aynı olacaktır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İnşallah sürprizler bizi bekler hocam, benim beklentim büyük bu oyundan.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sportsx90 kullanıcısına yanıt

    Kutulu 999 TL olacak hocam. Direkt pre order yapıştırın geçsin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kataaay kullanıcısına yanıt

    Mm ve teknosada 999 ancak vatan ve overgame hala 700'den satıyor. İlginç gerçekten


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • koftehor1 K kullanıcısına yanıt

    Belki mevcut stok bitmemiştir onlarda hocam, fiyatın sebebi o olabilir.

  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.