Şimdi Ara

Hp arıza nedeniyle ürün değişimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
6.367
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Yaklaşık bir ay önce 10 Mart'ta Hp pavilion dv5280ea marka dizüstü bilgisayarımı hp teknik servise vermiştim 30 işgünü geçtiğimiz cumartesi günü doldu ve bugün arayıp 30 işgününün dolduğunu söyledim ve yeni bir makina istediğimi belirttim. Bana bir kayıt nosu verdiler ve müşteri temsilcilerinin 72 saat içinde arayacağını söylediler ben işi onlara bırakmadan bu akşam veya yarın sabah aramayı düşünüyorum zaten ama kafama takılan birkaç şey var.

    pavilion dv5280 artık üretilmediği için bana bir üst modelini mi verecekler? Eğer öyleyse dv5280 in bir üst modeli hangisidir?
    Yoksa benim bu bilgisayar için ödediğim fiyat ne kadarsa o fiyata göre mi bir bilgisayar verirler? Çünkü ben bu bilgisayarı 1299$+kdv ye almıştım şimdi bana verecekleri bilgisayar bu fiyattan daha aşağıda birbilgisayar olursa sonuçta ben zararlı çıkarım haksız mıyım?
    Ben pavilion dv6755et veya 6750et verilmesini istiyorum sizce bu isteğimi belirtirsem istediğim modeli alabilir miyim?

    Şimdiden teşekkürler







  • Slm

    Aynı surecleri bende yasadım. Onlar size esdeger fiyatlarda guncel satısı olan urun teklif edecekler. O urun fatura rakamınızı karsılıyorsa problem yok. Ama daha dusuk degerde bir urunse itiraz edip bir ust modelini isteyin ve elinizdeki faturanın daha yuksek oldugunu aksi halde para iadesi talep edeceginizi belirtin. Geneldede kabul ediliyor zaten. Sizin zaten 1299$+kdv seklinde geri odeme alma hakkınız var. Haliylede bu rakamı karsılamalı yeni urun, yoksa paranızı geri alır tekliften daha iyi baska marka/modeli taksitle alırsınız. Kur farkıyla daha kazanclı bile olursunuz belkide. Banada faturamı karsılamayan urun teklif ettiler kabul etmedim. Faturamı karsılayan baska bir urun istedim kısa bir beklemeden sonra kabul edildi ve form gonderildi yeni urunu 1 hafta sonra teslim aldım.
    Sizinde bugun 1299$+kdv usd lik faturanıza gore aynı fiyatta olan dv6755et modeli almanız lazım zaten. Daha dusuk bir urun verirlerse kabul etmeyin.
  • Genelde eş değer veya biraz yüksek fiyatlı ürün teklifi yaparlar , olur da teklif edilen model size daha düşük gelirse o zaman para iadesi isteyip bu sefer daha üst modeli nakit olarak daha uygun fiyata alabilirsiniz
  • İkinize de cevaplarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar aslında para iadesini ben de düşünüyordum ama forumda bazı arkadaşların başından geçenleri okuduktan sonra vazgeçtim hem ben şimdiye kadar önceki cihazımdan da çok memnumdum hiçbir ciddi problemi yoktu. Para iadesi bile alsam yine Hp alabilirdim yani
  • Ben Compaq Presario F505EA almıştım. Pili şarj etmiyordu. Bıraktım.
    30 işgünü geçince de arayıp yeni ürün istedim. Bana da aynen numara verip arayacaklarını söylediler ama aramadılar. Ben aradığımda da dv6263ea teklif ettiler.
    Müşteri temsilcisine bir araştırayım dedim. İsmini aldım. Araştırıp döndüm ve kabul ettim.
    2 saat sonra hıyarın biri arayıp Presario'yu tamir ettiklerini söyledi. Yemezler dedim ve efendi gibi gidip yeni ürünü aldım.
    İlk aradığımız numara aslında bir call-center. O yüzden direkt muadil veya daha üst yeni ürün veriyorlar.
    Ne zamanki talep HP'nin merkezine ulaşıyor, işte o zaman tutuşup geri arıyorlar.
    Belki faydası olur diye yazdım.

    Bu aradaaaaaa.
    Yeni verdikleri ürünün de wireless'i bozuldu.
    Şimdi gidip tekrar servis mervis uğraşacağım.
    Bu sefer de zamanında vermezlerse paramı isteyeceğim.
    Bence para iade seçeneğini bir kez daha düşün. Karar senin.
    Sağlıcakla kalın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aoitsukinosuke -- 15 Nisan 2008; 8:19:09 >




  • 5280 gerçekten sorunu pek olmayan bir cihaz ben de kullandığım için böyle söyleyebiliyorum :) Hayırlı olsun senin için...
  • yeni ürün istemekten vazgeçtim arkadaşlar para iadesi istedim bugün fatura, banka hesap numarası gibi işlemler halloldu bu hafta içinde gidip şarj aleti kumanda gibi aksesuarlarını teslim edeceğim. Şimdi de dv6770et almayı düşünüyorum ama hiçbiryerde bulamadım umarım alabilirsem onu sorunzuz bir şekilde kullanırım
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    HP teknik servis tamir süresi.
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Yaklaşık 1 ay sürer para iadesi , en erken alan arkadaş 3 hafta içinde almıştı sanırım. Hayırlısı olsun...
  • Bak ne üzel paa iadesini istemişsin. Ben derim ki, çevir kafanı başka markalara bak. Sana şimdi verecekleri modeller, ya da senin şimdi satın alacağın modeller eski DV5000 ine benzemez, üzülme sonra.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: THe_RoOkiEBana bir kayıt nosu verdiler ve müşteri temsilcilerinin 72 saat içinde arayacağını söylediler

    Ticari ürünler için (212 444 71 71) bu sürenin 24 saat olduğunu söylüyorlar ve doğru, genelde daha kısa sürüyor.
    Birkaç üründe bize ücret iadesini bir-iki günde onaylamışlardı ve bir hafta on gün içinde para hesaba geçmişti.
    Dolayısıyla, Tüketici ürünü ile Ticari ürün ayrımı bir kez daha kendini açıkca belli ediyor.
  • bende hp mağduruyum

    laptop modelim : hp compaq presario v6710et
    fiyat :1000ytl

    ve serviste bugün itibariyle 31 günü tamamladı yarın malum tatil

    öncelikle

    1- para iadesinimi denesem

    2- yoksa yeni ürünmü istesem

    3- eski ürünün yapılmasınımı beklesem

    lütfen yardım edin

    1- para iadesini kabul edersem bu fiyatta ve bu özelliklerde laptop bulabilirmiyim

    2- yerine aynı ürün yada bi üstünü vermeleri mümkünmü

    ne yapmam lazım...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: jesus-one

    bende hp mağduruyum

    laptop modelim : hp compaq presario v6710et
    fiyat :1000ytl

    ve serviste bugün itibariyle 31 günü tamamladı yarın malum tatil

    öncelikle

    1- para iadesinimi denesem

    2- yoksa yeni ürünmü istesem

    3- eski ürünün yapılmasınımı beklesem

    lütfen yardım edin

    1- para iadesini kabul edersem bu fiyatta ve bu özelliklerde laptop bulabilirmiyim

    2- yerine aynı ürün yada bi üstünü vermeleri mümkünmü

    ne yapmam lazım...


    Madem bugün 31. işgünüydü, bugün arasaydın keşke. Neden belgisayarının yapılmasını bekleyesin ki? Varsa bilgisayarının aynısını, yoksa da bir üst modelini verirler. Eğer yine HP almayı düşünyorsan para iadesine ne gerek var. Ama başka markaya yönelmeyi istiyorsan para iadesini tercih et derim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mrtgkce
    Eğer yine HP almayı düşünyorsan para iadesine ne gerek var.

    Bence şöyle bir gerek var.
    Notebook fiyatları her gün düşüyor, özellikler ise artıyor. Ayrıca teknoloji marketleri ciddi kampanyalar yapıyorlar

    Bunlar dikkate alındığında, zamanında o notebook alınırken ödenen para geri alınırsa, kuvvetle muhtemel daha iyi özellikli bir notebook hem daha iyi fiyata hem de taksitli olarak alınabilecektir.

    Bu döviz kuruna da bağlı tabi. Son dönemde dövizde beklenmeyen artışlar oldu. Yine de araştırma yapmak gerekir.
  • Merhaba arkadaşlar. netebook bilgisayarımı servise verdim. Tam 30'uncu günde, ben hp yi arama planları yaparken, hp müşteri temsilcisi beni aradı. Onları aramama gerek kalmadan.:))
    Makinamı 30 günlük süre içerisinde onaramadıklarını ve bana bir takım tekliflerinin olacağını iletti.. Bütün haklarımı bir bir saydı.. 1 saat içerisinde bana teklif yollayacaklarını söyleyerek telefonu kapattı. Bana HP compaq ürün teklifi yolladılar. Ürünün piyasa fiyatını araştırdım. 1200-1300 arasında olduğunu gördüm. 1 gün sonra tekliflerinin sonucunu öğrenmek için beni tekrar aradılar. Ben ise Compaq modelini kabul etmediğimi, eğer yeni ürün almayı düşüneceksem pavilion serisi istediğimi bildirdiğimde bana yeni teklif yollacaklarını söyleyerek telefonu kapattılar. 1 saat sonra aynı müşteri temsilcisi beni tekrar aradı ve yeni teklifi mailime gönderdiklerini iletti.. Yeni teklifi inceleyince tabiri yerinde ise şok oldum!! bana pavilion teklifi yapmışlar. Teklif edilen bu ürün özellik bakımından, Onarılamayan ürünümü iki ile çarpar 4'e katlar.. Kafam inanılmaz karıştı. Hala da karar veremedim..
    Onarılamayan makinamı 11 ay önce 1300 liaraya almıştım. Şimdi bana önerilen ürünün piyasa fiyatı 1900 lira..

    Kıssadan hisse: Teklifi iyice düşünün ve hemen kabul etmeyin bence..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uzmankonuk -- 22 Nisan 2008; 22:41:01 >




  • Abicim daha neyi du$unuyosun : )))
  • quote:

    Orjinalden alıntı: uzmankonuk

    Merhaba arkadaşlar. netebook bilgisayarımı servise verdim. Tam 30'uncu günde, ben hp yi arama planları yaparken, hp müşteri temsilcisi beni aradı. Onları aramama gerek kalmadan.:))
    Makinamı 30 günlük süre içerisinde onaramadıklarını ve bana bir takım tekliflerinin olacağını iletti.. Bütün haklarımı bir bir saydı.. 1 saat içerisinde bana teklif yollayacaklarını söyleyerek telefonu kapattı. Bana HP compaq ürün teklifi yolladılar. Ürünün piyasa fiyatını araştırdım. 1200-1300 arasında olduğunu gördüm. 1 gün sonra tekliflerinin sonucunu öğrenmek için beni tekrar aradılar. Ben ise Compaq modelini kabul etmediğimi, eğer yeni ürün almayı düşüneceksem pavilion serisi istediğimi bildirdiğimde bana yeni teklif yollacaklarını söyleyerek telefonu kapattılar. 1 saat sonra aynı müşteri temsilcisi beni tekrar aradı ve yeni teklifi mailime gönderdiklerini iletti.. Yeni teklifi inceleyince tabiri yerinde ise şok oldum!! bana pavilion teklifi yapmışlar. Teklif edilen bu ürün özellik bakımından, Onarılamayan ürünümü iki ile çarpar 4'e katlar.. Kafam inanılmaz karıştı. Hala da karar veremedim..
    Onarılamayan makinamı 11 ay önce 1300 liaraya almıştım. Şimdi bana önerilen ürünün piyasa fiyatı 1900 lira..

    Kıssadan hisse: Teklifi iyice düşünün ve hemen kabul etmeyin bence..

    Senin onarılamayan modelin neydi, yeni önerdikleri Pavilion hangi model? Özellikleri ne?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Buugey

    Abicim daha neyi du$unuyosun : )))



    Arkadaşım, tereddütlerimin ilki, değişen ürünün garantisinin olmayışı.. değişimine karar verilen eski makinamın garantisi 1 yıl kalmıştı. Bu yeni verilecek makinanın garantisi eskisine bağlanacakmış yani eskisinin kalan 1 yıllık gararnti süresince garantisi olacakmış. Toshiba firması değişim kararlarında çek gönderiyormuş ve bu çekle ürünü istediğin yerden alabiliyormuşssun.. Ama hp vereceği yeni ürünü servis merkezinden alacağımı söylüyor. Her ne kadar sıfır ve kutusunda da dese, yeni diye verilen ürünün daha önce onarımdan geçmiş, ve sonradanda sıfırlanmış bir ürün olabileceği yönünde bir çok söylenti dolaşıyor... BUnlar kafamı karıştırıyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mrtgkce


    quote:

    Orjinalden alıntı: uzmankonuk

    Merhaba arkadaşlar. netebook bilgisayarımı servise verdim. Tam 30'uncu günde, ben hp yi arama planları yaparken, hp müşteri temsilcisi beni aradı. Onları aramama gerek kalmadan.:))
    Makinamı 30 günlük süre içerisinde onaramadıklarını ve bana bir takım tekliflerinin olacağını iletti.. Bütün haklarımı bir bir saydı.. 1 saat içerisinde bana teklif yollayacaklarını söyleyerek telefonu kapattı. Bana HP compaq ürün teklifi yolladılar. Ürünün piyasa fiyatını araştırdım. 1200-1300 arasında olduğunu gördüm. 1 gün sonra tekliflerinin sonucunu öğrenmek için beni tekrar aradılar. Ben ise Compaq modelini kabul etmediğimi, eğer yeni ürün almayı düşüneceksem pavilion serisi istediğimi bildirdiğimde bana yeni teklif yollacaklarını söyleyerek telefonu kapattılar. 1 saat sonra aynı müşteri temsilcisi beni tekrar aradı ve yeni teklifi mailime gönderdiklerini iletti.. Yeni teklifi inceleyince tabiri yerinde ise şok oldum!! bana pavilion teklifi yapmışlar. Teklif edilen bu ürün özellik bakımından, Onarılamayan ürünümü iki ile çarpar 4'e katlar.. Kafam inanılmaz karıştı. Hala da karar veremedim..
    Onarılamayan makinamı 11 ay önce 1300 liaraya almıştım. Şimdi bana önerilen ürünün piyasa fiyatı 1900 lira..

    Kıssadan hisse: Teklifi iyice düşünün ve hemen kabul etmeyin bence..

    Senin onarılamayan modelin neydi, yeni önerdikleri Pavilion hangi model? Özellikleri ne?


    Evet bende atlami$im yukaridaki Compaq sandim.Model ne ?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mrtgkce

    Senin onarılamayan modelin neydi, yeni önerdikleri Pavilion hangi model? Özellikleri ne?



    onarılamayan makinam:
    dual core 1.6
    1 gb rem
    mak.224 ekran kartı
    80 hdd
    kamera, buluetooth v.s. yok

    teklif:
    Hp 6755

    Sanırım yeterli olacaktır.
  • Bence iyiymi$..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.