< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR (179. sayfa)
-
-
Arkadaşlar ben 2 haftadır Hyundai iyoniq kullanıyorum birkaç servisle de görüştüm yaşadığım olayı togg yada Tesla olsa gecenin 5 inde bile muhatap bulur araca online bağlanır sorunu çözmeye çalışır Hyundai da şunu gördüm ki gece anca Hyundai yol yardım çekici gönderir
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu aralar makyajlı ionic 5 soran varmı? Fiyat kredi ne durum da ?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kimsenin birşey bildiği anladığı yok Erdemir Hyundai aradım ustaya olayı anlattım bana söylediği aracı servise alırız iki gün yatar sıra çok ya diyorum bı baksanız bilgisayar la sorun ne arıza mı bu . Bunun için iki günde sıra gelir dedi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Teslanın model y ve BMW nin ix 1 için yaptığını yapıp yazılımla 218 bg indirebilirlerdi içten yanmalı motor değil Çin’e vergi var araç gelmiyor Kore’ye gümrük vergisi yok Avrupa bile bu vergiye elektrik li vergi yok Hundai fırsat tepiyor 150 bg satıyorsanda fiyat 1500 indirmesi lazım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Menzil arıyorsanız Kia ev3 var bu sportif tasarıma hem güç yok hemde menzil Hundai Türkiye i6 için 218 bg Türkiye ye özel motor getirmesi lazım tesla model y ve ix1 gibi.Sportif bi tasarım yapıp kağnı arabası motoru koymuşsun iyi bir motor koysaydı markanın reklam yüzü olurdu tasarımdan dolayı onlarıda geçerdi büyük ihtimalle
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende aracımı dün teslim aldım İ30'dan boşalan yeri fazlası ile doldurdu :)
Çok şükür kapalı garajım var. Herkese nasip olsun.
Beklediğimden daha güzel bir araç. V2L özelliği de var en istediğim özellik idi. Taşınabilir powerbank daha ne olsun.
-
klima kaç kw harcayacakmış ki? saçmalamış. düşük sıcaklıklar için batarya kondisyonlama özelliği var ama haritadaki istasyonlar güncel değil, manuel çalıştırmayı yapmaları lazım bu özelliği.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Kağnı arabası 8.8 saniyede 100 e ulaşıyor, tesla 7.5 saniyede. Kağnı arabasının menzili uzun yolda tesla model y sr dan ve ioniq 5 ten fazla. Tesla ile 2 saatte 250 km gidip yarım saat pil dolduruyorsun, ioniq 6 ile 300 gidip 20 dk. Aracın verimli olduktan sonra 150 beygir koymuşsun, 50 kw pil koymuşsun bunlar mühim değil. Bana gelişi 1.5 milyon olan bir araba aldım. Tesladan 400 bin lira düşük. Dolphinden 200 bin fazla. O kadar memnunum ki, şu an arabanın bana masrafı sıfır. Zaten istanbul içinde 215 beygirleri nasıl kullanıyorlar teslalar bir görseniz.😄😄😄
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mirrorless -- 27 Kasım 2024; 23:12:44 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sizin araçta Advance paket mi? Yoksa üst paket mi?
-
Otoparkımda kot farkından dolayı 2 tane dik ve kısa yokuş var. Merak ettiğim şey şu, ioniq 6 nın alt kısmı kolay vuruyor mu yere? Yükseklik nasıl acaba?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
progressive hocam.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba, ben de dahil gruptaki cogunluk ioniqler ile ilk kis aylarini tecrube ediyor.
eksi 10 ve sifir derece arasindaki kosullarda kagit ustunde uzun yolda %25, sehir icinde %30 menzil kaybimiz oldugu raporlaniyor.
Tesla Model Y standart range icin de yakin degerler var.
Daha once konusulmus olabilir, yine de hatirlatayim;
- lastik basincinin dusuk olmasi bir miktar menzil kaybina yol acar, kisin uzun yola cikarken lastikcide 38 yaptirin, benzikliklerdeki hava pompalari %99 hatali veri gosterir.
- Klima sicakligini cok arttirmak yerine koltuk isitma calistirmak daha verimlidir, menzile katkisi olur
- yola cikmadan kabin isitmayi arac sarja bagliyken yapmak
- uzun yoldayken snow mode ayarini kapatirsaniz menziliniz bir miktar artar, ama arac performansi duser. (snow mode un acik olmasi elektrik motorlarinda cikan gucu performans icin belli levelin ustunde tutmaya yarar, preconditioning yapmaz ama sarj hizina dolayli olarak cok az da olsa katkisi vardir. Uzun yol disinda snow mode’u aktif hale getirin cunku batarya sagligina katkisi var)
- cok soguk havalarda sarj hizini yuksek tutabilmek icin kosullar:
1- gercekte duracaginiz istasyon navigasyonda secmek, eger navigasyonda yoksa ona en yakin navigasyonda bulunan sarj istasyonu secmek
2- preconditioning ozelligini acik olmasi
3- istasyona son yarim saat kala sarj yuzdenizin en az %25-%30 olmasi (%20’in altina dustugunde preconditioning kapanir)
lutfen yazdiklarimda hatali yada eksik gordugunuz yerler varsa duzeltin arkadaslar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hector_turk -- 27 Kasım 2024; 23:7:12 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Vuruyor ne yazık ki, nedeni de mercedes long kasalar kadar dingil mesafesine sahip, ben batarya muhafazasını bir parmak kadar çizdirdim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Teşekkürler. Buna canım sıkıldı. Otoparkta iki kısa eğim var. Acaba zorluk çıkartır mi çok keske test imkani olsa. Çok önceleri peugeot 407 kullanıyordum. Çok hızlı geçince onun altı da vuruyordu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
merhabalar ioniq 5 almayı düşünüyorum bayiden 1850 fiyat aldım. bayilerden fiyat alan oldu mu ?
-
Her seferinde dikkat edeceksiniz mecbur. Aslında göründüğünden yüksek bir araç ama iki teker arası 3 metre olunca tam ortasını sürtebiliyor eğim fazlaysa
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ioniq 6'nın altı Astra J'den yüksek. Dingil mesafesinin uzun olması dezavantaj ancak ne ön lip kısmı ne de altını hiç vurmadım. Astra'nın karlık her yere sürtüyordu.
Spor yaylı FC1 Civic'te her yere sürtüyordu araba. Hoş orijinal yaylarıyla da Civic'ler yere çok yakın. Ioniq 6 bu ikisinden de yüksek, aşırı bir eğim yoksa sürtmüyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X