merhaba, hangi bayiden fiyat aldınız acaba? pek çok bayi elimizde kalmadı, aralıkta gelecek diyor. ben de renk için aralığı bekliyorum. |
HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR (180. sayfa)
-
-
Merhaba, hangi renk bakıyorsunuz hocam? Ben de bayilerde stok bulamıyorum. Ay sonu fırsatı kovalıyorduk akrabamız için
-
mavi arıyorum ya da kozmik altın.
renk farketmezse izmir yükselişte 1 adet elegant yeşil var, sorabilirsiniz. 1850 fiyat veriyorlar.
-
Sedefli Buzul Mavi isterseniz Odak Bayi ile görüşün. Fiyat konusunda da yardımcı olabilirler bence.
-
teşekkür ederim, bugün arayayım bakalım.
varsa atlar giderim istanbula :)
-
teşekkür ederim, bugün arayayım bakalım.
varsa atlar giderim istanbula :)
edit: görüştüm, fiyatta 1 lira bile inmedi. 1895k
talep çok, indirim yapmıyoruz dedi.
çok sinir bozucu.
-
Aynen satarlar Tesla fiyatına Bluelink olmayan arabalarını...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba Arakadaşlar,
Ağustos ayından beri Ioniq 6 kullanıyorum. Kullandıkça da ilgilenen arkadaşlar ile paylaşmak istiyorum.
Öncelikle 519km şehir içi menzil vadeden bir elektrikli araç aldığım için pişmanım. Aslında Ev-databse sitesinde soğuk havalarda şehir içi maks. 315km menzili olduğu belirtilmiş ancak çok yakan eski aracımız yerine tercih edip denemek istedim. Soğukların başlaması ile birlikte şehir içinde 200-250km gittikten sonra tekrar şarj etmek durumunda kalıyorum. Sıcaklıklar yüksek iken 12kwh/100km ortalama tüketimim varken kışın gelmesi ile bu 20kwh/100km'ye yükseldi. Klimanın ısıtmak için harcadığı enerji çok yüksek. Bir ara araca webasto taktırılabilir mi diye düşünmedim değil. Evde şarj imkanım henüz yok ve tek araç olarak kullanıyorum. Bu sebeple artık çile olmaya başladı.
Ayrıca şunu da belirtmek istiyorum bir daha asla Kore araçları tecih etmeyeceğim. Belirli güzel ve sağlam standartlara sahipler, bir çok kişi de beğenerek kullanıyor biliyorum ancak klima konforu berbat, yazılım ve istatistiksel veriler Vag grubuna çok çok zayıf.
Klima: Öndeki aracın egzoz kokosu 10 katı olarak içeri giriyor. Kebapçının önünden geçerken ızgarada pişen etin cinsini bile anlayabilirsiniz. Hareket halindeyken dahi hemen içerisi kokuyor. Havalandırmayı içeri verdiğinizde camlar buhar tutuyor ve uzun süre iç sirkülasyon açık kaldığında otomatik olarak kapanıyor. Kapandığını fark edip tekrar içeri almalısınız. Aynı olayı Xceed kullanırken de yaşamıştım. O yüden Kore araçlarından konfor olarak soğumuş bulunmaktayım.
Hedeflediğim az yakıt tüketme amacıma ulaştım ama konfordan ödün vermiş durumdayım. Şirketin anlaşmalı olduğu firma ile 1 kw/h için şu an 4.85 TL ödüyorum. Bu yüzden şimdilik ucuz. Dışarıda 9-10 liralara şarj edince km başına 1.6-1.7 TL gibi bir tutar ortaya çıkıyor. İleride evde şarj imkanım olursa belki kullanmaya devam edebilirim ancak şu an aklımdaki düşünce aracın borcunu bitirdikten sonra satıp turbo benzine geri dönmek.
-
Kış gelince her aracın yakıt tüketimi artıyor. Bizim dezavantajımız depo bitince 5 dkda fulleyip tekrardan 400 km menzil elde edememek... Fiyat bareminde rakipsiz bir araba olsa da soğuktaki menzil sorunu beni de düşündürüyor.
-
Merhaba,
Deneyimlerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Aracı satıp turbo benzinli geçmeyi planladığınız araç modelleri hangisi acaba? Bunu sormamın sebebi aslında D segment, oldukça konforlu, elektrikli bir aracın alternatifini benzer özelliklerde benzinli bir araçta bulmak çok zor. Aracı sattıktan sonra benzer konforda bir araca geçtiğiniz zaman belki +1M ve KM başına ort. +1-1.5TL maliyet de eklenecek. Deneyimlerinize göre bunları talep etmeniz çok doğal ancak maliyet bambaşka bir sonuç çıkarıyor.
Ben de yaklaşık 12 bin kilometredir kullanıyorum, sık uzun yol ve şehir içi kullanıyorum. Soğuk havalarda menzil düşüşü ve koltuk ısıtma olmaması dışında hiç problem yaşamadım. Soğuk havada menzil düşse dahi aracın hızlı şarj almasıyla bu açığını kapattığını da düşünüyorum.
Elektrikli araçlarda farklı alternatifler gelmesi çok güzel ancak halen f/p olarak bu aracı yakalayabilecek bir araç olduğunu düşünmüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
12 sene golfe bindim ve şehir içi kısa mesafelerde klima kullanmadım. çünkü ısıtana kadar zaten gideceğim yere varıyorum ve klima gereksiz enerji/yakıt harcamış oluyor. koltuk ısıtma bu konuda çok büyük konfor. fosil yakıtlılarda menzil sorun olarak görülmediği için soğuk havalardaki sıkıntı sadece elektrikli araçlara özgü gibi algılanıyor ama hiç alakası yok. ben ioniq 6 progressive kullanıcısı olarak fazlasıyla memnunum ama advance donanımla alır mıydım bilmiyorum. koltuk ısıtma elektrikli araçlar için cam tavandan daha öncelikli. böylesine geniş ve uzun bir araçta dar otoparklara girip çıkarken 360 kamera da oldukça faydalı. cam tavan koyacağına koltuk ısıtma ve 360 kamera koy daha iyi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
koltuk ısıtma ve 360 derece konusunda %100 katılıyorum. Advance paket aldım ancak bu ikisinin olmaması alırken canımı sıktı yalan yok.
-
quote:
Orijinalden alıntı: ceasear
Otoparkımda kot farkından dolayı 2 tane dik ve kısa yokuş var. Merak ettiğim şey şu, ioniq 6 nın alt kısmı kolay vuruyor mu yere? Yükseklik nasıl acaba?Bahsettiğim yükselti şunlar
Gerçi fotodan ne kadar anlaşılır bilemiyorum. Ama peugeot 407 ile biraz hızlı geçtiğimde carrt diye sürtüyordu altı. Ioniq 6 peugeot 407 nin tabanından 1 cm daha yüksek. Fakat iki teker arası mesafe çok olduğu için, her seferinde pilin bulunduğu alt kısmı sürtmek acikcasi korkutuyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Peki hocam araç kapalı garajda dursa bile, ordan çıkınca sürüş esnasında hava sıcaklığı sebebiyle olumsuz etkileniyor mu menzil açısından ? Çok saçma bir soru ise beni mazur görün konuya çok yabancıyım .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhabalar ilk defa dc şarj yaptım ancak 55kw üzerine çıkamadım istasyon mobil uygulamada 180 kw gösteriyor batarya koşullandırma modum açıktı başka ne yapmam gerekiyor? Bu arada batarya koşullandırma modunu açık mı kullanıyorsunuz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İstasyon altyapısı kötü olabilir her istasyon 180 vermiyor malesef :/
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Mat (kozmik altın) rengi kullananlar memnun mu acaba? Boya koruma için bişey yaptırdınız mı? Yıkama işini nasıl yapıyorsunuz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de aslında bunu sormak istiyordum. Bugün anlaştık el sıkıştık ioniq 6 için. Fakat boyasının ince olduğunu bir kaç yerden okudum. Bu durumda ppf yaptırmak lazım olur mu yoksa zarar mı verir acaba?
Benim önceki aracım opel grandland 2023 idi. Çift renk olanlardan. Full ppf yaptırmıştım. Sonrasında park ederken duvar sütunundaki çıkıntıya kapıyı boydan boya sürttüm. Duvar sürttüğü için sadece sürtme yerinin sonunda ppf biraz yırtılmış ve ufak bir boya kalkmıştı. Rötuşla halloldu. Kapıdaki hafif çöküntüyü de boyasız göçük düzeltme ile hallettim. Bu yönden faydasını gördüm.
Bahsettiğim araç perte çıktı bu arada. Arkadan malesef bir araca çarptım. Ama çarpma sonrası airbag patlatmasına ragmen boyasında sorun yoktu.
Kimisi diyor ki hyundai boyası ince, sokerken sıkıntı çıkar, kimi diyor yaptırın. Benim önceki kullanımım olumlu fakat aracı 1 sene bile kullanamadigim için uzun süre sonunda boyaya zarar verir mi fikrim yok. Daha önemlisi ioniqler için durum nedir hiç bilmiyorum. .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
sürüş anındaki tüketime etkisi olmaz ama düşük sıcaklıklarda batarya seviyesi çok düşük iken uzun süreli park etmek önerilmez. park halindeyken bile bataryayı belli bir sıcaklık aralığında tutmaya çalışıyor diye biliyorum. misal yazın park halindeyken (uzun süredir park halindeyken, kullanımdan sonraki park değil yani) öndeki havalandırma kapaklarını açtığına bir çok kez şahit olmuştum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
hocam batarya kondisyonlamayı ayarlardan açmak özelliği kullanmak için yetmiyor. ayrıca navigasyonda şarj istasyonunu varış yeri olarak seçmelisiniz ki, şarj istasyonuna varmadan yarım saat öncesinde özellik devreye girsin. cihazlar yüksek kw gözükse de istasyonların alt yapısı iyi olmayabiliyor ya da aynı istasyonda şarj eden başka araç var mıydı kapasite direk yarıya iner.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X