Şimdi Ara

Hyundai Starex'mi, Volkswagen Transporter mı Daha Hızlı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
126
Cevap
0
Favori
53.227
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    demekki senin kadrandada buyuk bi bozukluk var
    inanin bu araclarin 220-230 basmasi cooooooooooook zor.
    vw kadranda demekki yanilma payina sahip en yuksek araclari uretiyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: @armagedon@

    yol tekirdağ otobanı aracım polo 160 la felan gidiyorum baktım aynada transporter siyah kaç beygirlik olanı bilmiyorum da arkadan selektör yapıyo neyse uyuz etti beni bastım biraz 180-190 adam hala tamponumda alla alla diyom ne var bu koca araçtaen son yırttım motoru 200 yaptım adam hala arkamda artık yeter be dedim yana geçtim adamın bi gidişi var görmeye değer 230 mu yapıyodu onu bilemicem ama gerçekten ii basıyo bu transporterlar




    yoo kadranımda hiç bir sorun yok bence sen işine geleni algılıyosun




  • isime gelen diye bisey yok degerli kardesim.
    size soyluyorum gecen mesajda da yazdim.
    isterseniz bigun foto cekip te koyabilirim.
    174 luk caravelle 205 i gecmedi devir 3800 civari duz yol+2-3 km ayagim dip gazda idi.
    neyse...
    quote:

    Orjinalden alıntı: @armagedon@


    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    demekki senin kadrandada buyuk bi bozukluk var
    inanin bu araclarin 220-230 basmasi cooooooooooook zor.
    vw kadranda demekki yanilma payina sahip en yuksek araclari uretiyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: @armagedon@

    yol tekirdağ otobanı aracım polo 160 la felan gidiyorum baktım aynada transporter siyah kaç beygirlik olanı bilmiyorum da arkadan selektör yapıyo neyse uyuz etti beni bastım biraz 180-190 adam hala tamponumda alla alla diyom ne var bu koca araçtaen son yırttım motoru 200 yaptım adam hala arkamda artık yeter be dedim yana geçtim adamın bi gidişi var görmeye değer 230 mu yapıyodu onu bilemicem ama gerçekten ii basıyo bu transporterlar




    yoo kadranımda hiç bir sorun yok bence sen işine geleni algılıyosun


    gelelim su konuya:
    baska bi topicte soyle bir mesaj buldum.bir arkadasimiz yazmis.

    quote:

    arabalar teknik verileri duz yol ve limitore girmeden (katalogunda elk olaraka sınırılandırılmıstır yazanlar haric)
    full devirde yapacakları hız bellidir istediğin kadar zorla gider gibi görünür ama gitmez ibre kopmasın diye ibre artar siz hızın arttıgını sanarsınız
    limitor girdigi zaman devir keser motoro kompresore biner ve frenler odan hzı artmaz...
    ozellikle eski toyatalarda bu cok fazladır 1.6 corolla 230 gösterdi


    "arkadasimizin birisi ibre kopmasin diye ibrenin artar ve hizin arttigini sanarsaniz" demis.
    bu konuda bilgi sahibi olan forum ahalisinden yararlanmak isterim...
    ???




  • quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    isime gelen diye bisey yok degerli kardesim.
    size soyluyorum gecen mesajda da yazdim.
    isterseniz bigun foto cekip te koyabilirim.
    174 luk caravelle 205 i gecmedi devir 3800 civari duz yol+2-3 km ayagim dip gazda idi.
    neyse...
    quote:

    Orjinalden alıntı: @armagedon@


    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    demekki senin kadrandada buyuk bi bozukluk var
    inanin bu araclarin 220-230 basmasi cooooooooooook zor.
    vw kadranda demekki yanilma payina sahip en yuksek araclari uretiyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: @armagedon@

    yol tekirdağ otobanı aracım polo 160 la felan gidiyorum baktım aynada transporter siyah kaç beygirlik olanı bilmiyorum da arkadan selektör yapıyo neyse uyuz etti beni bastım biraz 180-190 adam hala tamponumda alla alla diyom ne var bu koca araçtaen son yırttım motoru 200 yaptım adam hala arkamda artık yeter be dedim yana geçtim adamın bi gidişi var görmeye değer 230 mu yapıyodu onu bilemicem ama gerçekten ii basıyo bu transporterlar




    yoo kadranımda hiç bir sorun yok bence sen işine geleni algılıyosun


    gelelim su konuya:
    baska bi topicte soyle bir mesaj buldum.bir arkadasimiz yazmis.

    quote:

    arabalar teknik verileri duz yol ve limitore girmeden (katalogunda elk olaraka sınırılandırılmıstır yazanlar haric)
    full devirde yapacakları hız bellidir istediğin kadar zorla gider gibi görünür ama gitmez ibre kopmasın diye ibre artar siz hızın arttıgını sanarsınız
    limitor girdigi zaman devir keser motoro kompresore biner ve frenler odan hzı artmaz...
    ozellikle eski toyatalarda bu cok fazladır 1.6 corolla 230 gösterdi


    "arkadasimizin birisi ibre kopmasin diye ibrenin artar ve hizin arttigini sanarsaniz" demis.
    bu konuda bilgi sahibi olan forum ahalisinden yararlanmak isterim...
    ???



    ok ok haklısın dostum 174 carevvelle 205 de görmez 100 anca dimi




  • Forumda arkadaşlar değerler konusunda çok kuru sıkı şarjör boşaltıyorlar.

    İşin raconu 2 satır;


    1. Araçların broşürlerindeki max hızlar yapılabilecek hızlardır. (Bu hızların max % 10 motor çatlasın % 20 üzerine çıkabilirsiniz) Babasının hayrına o değerler konmamıştır yani!

    2. İbreli takometrelerin tümü hızı yapılan hıza göre % 10 fazla gösterir. ( Bu da otomotiv tekniğinde bilinen ve dikkate alınan bir olaydır) Hızınızı gösteren yol kenarındaki zımbırtılarda deneyebilirsiniz ( Bolu dağında, Gerede den sonra dere yolunda)

    Bu ticari araçlara da gücü düz yolda 230 yapması için değil. Rampada hızını aynı viteste koruyabilsin, yükle çekişte düşmesin diye koyuyorlar. Bizim yaptığımız gibi yarıştırmak için değil.
  • kardeim lutfen sevuyeyi bozmayin.ben aracimizi cok seviyorum.
    hatta ara hizlanmalarina hayranim.bu sinifta ara hizlanma bakimindan bundan iyisi yok tr de...
    ama simdi akil var mantik var.birisi 220 den birisi 230 dan bahsetmis.bu hizlari yapmasina imkan yok diyorum anlamiyorsunuz.
    denemis birisi olarak yaziyorum ki.her hafta bu aracla 350 km yol yapiyrum.yer ve zamana gore denemeler yapiyorum.

     Hyundai Starex'mi, Volkswagen Transporter mı Daha Hızlı


    quote:

    Orjinalden alıntı: @armagedon@


    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    isime gelen diye bisey yok degerli kardesim.
    size soyluyorum gecen mesajda da yazdim.
    isterseniz bigun foto cekip te koyabilirim.
    174 luk caravelle 205 i gecmedi devir 3800 civari duz yol+2-3 km ayagim dip gazda idi.
    neyse...
    quote:

    Orjinalden alıntı: @armagedon@


    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    demekki senin kadrandada buyuk bi bozukluk var
    inanin bu araclarin 220-230 basmasi cooooooooooook zor.
    vw kadranda demekki yanilma payina sahip en yuksek araclari uretiyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: @armagedon@

    yol tekirdağ otobanı aracım polo 160 la felan gidiyorum baktım aynada transporter siyah kaç beygirlik olanı bilmiyorum da arkadan selektör yapıyo neyse uyuz etti beni bastım biraz 180-190 adam hala tamponumda alla alla diyom ne var bu koca araçtaen son yırttım motoru 200 yaptım adam hala arkamda artık yeter be dedim yana geçtim adamın bi gidişi var görmeye değer 230 mu yapıyodu onu bilemicem ama gerçekten ii basıyo bu transporterlar




    yoo kadranımda hiç bir sorun yok bence sen işine geleni algılıyosun


    gelelim su konuya:
    baska bi topicte soyle bir mesaj buldum.bir arkadasimiz yazmis.

    quote:

    arabalar teknik verileri duz yol ve limitore girmeden (katalogunda elk olaraka sınırılandırılmıstır yazanlar haric)
    full devirde yapacakları hız bellidir istediğin kadar zorla gider gibi görünür ama gitmez ibre kopmasın diye ibre artar siz hızın arttıgını sanarsınız
    limitor girdigi zaman devir keser motoro kompresore biner ve frenler odan hzı artmaz...
    ozellikle eski toyatalarda bu cok fazladır 1.6 corolla 230 gösterdi


    "arkadasimizin birisi ibre kopmasin diye ibrenin artar ve hizin arttigini sanarsaniz" demis.
    bu konuda bilgi sahibi olan forum ahalisinden yararlanmak isterim...
    ???



    ok ok haklısın dostum 174 carevvelle 205 de görmez 100 anca dimi






  • 174 beygir hiçde az değil...
  • eğer maddi açıdan bi sıkıntı yoksa kesinlikle transporter tercih edilmesi starex işe yaramazz
  • starexle hızlanırsın ama sonra duramazsın 100km panik frende 50 küsür metrede duruyor
    ama t5 de abs,ebd,esp ne arasan var daha güvenli
  • +++ starex e gore transporter cok daha iyi yol tutuyor.
    bizdeki caravelle(gerci bizim aracta transporter e gore yol tutusta bazi gelistirmeler yapmislar ve transporter den daha alcak) inanilmaz yol tutuyor.
    ben inanamadim acikcasi.
    passatla 140 ile guvenli girebildigim viraja caravelle ile 125-130 rajat giriyorum.

    fakat son hiz konusunda gorusumu daha once soyledim.

    sunu da soyleyeyim.enistede doblo var.ve biz ailecek geziye giderken (kardeslerim ve biz biraz kalabaligiz) bizim caravelle ve doblo ile gidiyoruz.
    0-100 kalkista neredeyse caravelle ile doblo ayni kalkiyor.(doblo jtd bu arada)
    bizim enisteyle 130-140 a kadar neredeyse beraber gidiyoruz.
    140 dan sonra ara hafif hafif aciliyor.onun araba 160 dan sonra kesilmeye basliyor.bizim ki 180 den sonra kesilmeye basliyor.
    son hiz olarakta ralarinda 15-20 km oynuyor.
    yani 174 ps abartilan kadar suratli degil.

    ama ara hizlanmalari cok muthis.gercekten ovguye deger.
    zaten bu araci alan icinde bu onemlidir.ara hizlanma ve yokuslarda kesilmemesi onemli.

    selam ile...
    quote:

    Orjinalden alıntı: meganehb

    starexle hızlanırsın ama sonra duramazsın 100km panik frende 50 küsür metrede duruyor
    ama t5 de abs,ebd,esp ne arasan var daha güvenli




  • merhaba arkadaşlar aranıza yeni katılıyorum aksaray dan gökhan
    benim şu anki aracım vw t5 LWB 130 hp gerçekten aracımdan memnunum fakat mantıklı olarak düşünürsen işin ticari boyutu.
    40 bin ytl ye transportere biniyoruz ticari olarak kullanıyoruz ben aracıma bazen acıyorum fakat elimden birşey gelmiyor 1250 kg bazen 1300 kg yük atıyorum aracım bazen toz toprak içinde kalıyor ben bu aracı hem ailemler beraber binmek için hemde ticari olarak kullanmak için aldım. ama işin diğer boyutu tamam kalite olarak, ikinci el olarak uymayabilir vw ama 2006 model CRDi hyundai 20 bin yada 24 bin ytl te alırsın arabadaki özellikleri karşılaştırırsak hyundai deki çift klima artısı ayrıca webosto sistemi fazlalık özellik olarak agır basıyor 140 hp motor gücüde bana göre transporteri aratmaz bana göre diğer özellikleri saymıyorum bile(abs,hava yastığı gibi) benim için aracın son hızı ikinci planda önemli olan şehir içi performansı kıvraklığı
    1-hyundai alırsam fiyatı cazip olduğu için rahatlıkla eşşek niyetine binerim acımam
    2-performans olarak olarakta tatmin edeceğine eminim
    3-artı transporterden arta kalan parayla ikinci bir arabada alabilirim
    4-hyundai artık sınırları zorlamaya başlamış buralarda bile tartışılıyo dewmekki kalitesi artıyo




  • bu arada benim transporterle ankara ya giderken 4ncü viteste160 beşinci viteste 190 yaptım otobanda yapacağı son hız 200 dür fazla yapanada bişey diyemem.ayrıca 174 hp ile 130 hp arasında sadece hp farkı var başkada hiçbir fark yok 130 hpye power system takarsan aynı performansa ulaşırsın.%30 güç artışı saglar.
  • birde şunu paylaşmak istiyorum arkadaşlar transporterde motorin iyi olmazsa çekiş çok fark ediyor birde debimetre nin ömrü azalınca çekiş düşüyor.t5 ler 80 bin km de servis garntili olarak turboyu değiştiriyor. servis konusuna gelince servisten servise hizmet değişiyor seçici olmak gerekiyor.
  • ben 1999 senesinden 2001 senesine kadar 99 model transporter ve caravelle kullanmıştım..bir arkadaşımla g.antepe giderken nurdağının oralarda otoyolda 180 gördük ve 700kg falan yük vardı arabada..devir 4200 civarıydı son devirde yani..100 beygirdi bunlar tabi..burdan hareketle ben bu sürati yapmış olarak bana da o yıllarda anlatılan bi arkadaş transporterla 220 yapmış masalının yalan olduğunu anlamış oldum..amaaaa,yeni nesil trnsporter 174 hp yapar mı yapmaz mı bilemiyorum..ama 200 ü rahat yapabileceğine dair kanaatim var..
  • arkadaslar bu konuyla alakalı degil ama auto katalogta starex crdi 145 ps 340 nm oldugunu gördüm 2003 ten beri üretilen modellermis bizdede 2005 starex crdi var acaba bizm aractatami bu motor var (ruhsatta 140 ps yazıo) saygılar
  • Starex çok müsrif. Transporter tam bir araba fakat parçası tuzlu..
  • starex e müsrif diyorlar ama gecen yaz ist antalyaya 1 depo mazotla gitti sehir icinde her arac müsriftir ama uzun yolda bu degerler düsüyo
    bizde starex var ama simdi sorsaniz bu sıniftan ne alırsınız diye transporterterin yüzüne bakmam eger maddi imkanlarim el verirse bir viano ambiente activity alırım
  • bende transporter hayranıyım ama ınsanın elı varmıyo o kadar para vermeye
    starex almaya karar vermıstım kı bu seferde cevremdekıler ıstemedı.kesınlıkle alma basını taslara vurursun dedı mıllet

    sımdı son kararım renault trafıc multix almak oldu
    hakkımızda hayırlısı
  • peki renault dan memnunmusun??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: msdmadaxe

    peki renault dan memnunmusun??


    daha alamadım arabayı

    ama yarım saat kadar sehır ıcınde kullandım gercekten guzel araba
    neye gore guzel dersen 2000 model ford transt,98 model mıtsubıshı L300,95 model BMC levend kullanmıs bı adama gore trafıc super otesı
    uzun sure bu saydıgım aracları kullandım.cok fazlada yol yaptım
    ayrıca 2001 TDI trasporter da kullandım.2004 Tdı trasnporterda

    tarafıcte kı ılk ızlenımlerım
    araba 2000 devırde turboya gecıyor 4000 devırde kesılıyor.
    serı bı araç. transporter 1.9 tdı ye motor bakımından rakıp olabılır bence.

    acık konusmak gerekırse 2001 TDI kadar koltuga yapıstırmıyo adama

    tabı bu dedıgım araba 45 km yol yapmıs 2005 model renault trafıctı
    sıfır nasıldır bılmıyorum. alınca uzun uzun yazarım

    cevremden duydugum kadarıyla guzel bı aracamıs.pısman olmassın dedıler.transportera faladan 8-9 mılyar vermenın anlamı yok bence.ıs ıcın kullancagım ıcın bu yeterlı bence




  • quote:

    Orjinalden alıntı: alwayscarisma

    quote:

    Orjinalden alıntı: msdmadaxe

    peki renault dan memnunmusun??


    daha alamadım arabayı

    ama yarım saat kadar sehır ıcınde kullandım gercekten guzel araba
    neye gore guzel dersen 2000 model ford transt,98 model mıtsubıshı L300,95 model BMC levend kullanmıs bı adama gore trafıc super otesı
    uzun sure bu saydıgım aracları kullandım.cok fazlada yol yaptım
    ayrıca 2001 TDI trasporter da kullandım.2004 Tdı trasnporterda

    tarafıcte kı ılk ızlenımlerım
    araba 2000 devırde turboya gecıyor 4000 devırde kesılıyor.
    serı bı araç. transporter 1.9 tdı ye motor bakımından rakıp olabılır bence.

    acık konusmak gerekırse 2001 TDI kadar koltuga yapıstırmıyo adama

    tabı bu dedıgım araba 45 km yol yapmıs 2005 model renault trafıctı
    sıfır nasıldır bılmıyorum. alınca uzun uzun yazarım

    cevremden duydugum kadarıyla guzel bı aracamıs.pısman olmassın dedıler.transportera faladan 8-9 mılyar vermenın anlamı yok bence.ıs ıcın kullancagım ıcın bu yeterlı bence

    inşallah hayırlısı olur




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.