26 Ekim tarihinde Millenicom aboneliğimin iptal işlemlerinin tamamlanması için modemi, verilen kodla UPS kargo ile gönderdim. 2 Kasım tarihinde modem karşı tarafa ulaştı. 3 Kasım tarihinde iptal işlemi tamamlandı. 23 Aralık tarihinde SMS ile gelen mesaj kısaca; Modemi iade etmediniz, 7 gün içinde iade etmezseniz tarafınıza fatura edilecektir şeklinde. Müşteri hizmetlerini aradığımda artık abone olmadığım için temsilciye ulaşamıyorum. Abonelik numaranız yanlış, telefon numaranız ve TC. kimlik numaranız kayıtlı değildir diyor. Aboneliği iptal etmek için 15 dakika müşteri temsilcisini ikna etmeye uğraştım. üzerinden neredeyse 2 ay geçmiş, teslim aldıkları aldıkları modemin istiyorlar. abone numaram 9870120.
|
Bildirim