Bugün işe giderken aracın şanzımanında sorun çıktı. Servise bıraktım ve birkaç gün süreceğini söylediler. Bu arada aklıma ikame araç olayı geldi, kaskom (groupama) arıza durumunda da ikame aracı karşılıyor. Müşteri hizmetlerini aradım ve dedilerki : "aracı verdiğiniz servisin şu numaraya aracın hasar durumunu faks çekmesi lazım". Servisi aradığımda ise daha önce kesinlikle böyle birşey yapmadıklarını, kasko firmasının kendilerini arayıp bilgi almaları gerektiğini söyledi. Resmen adamı iki arada bir derede bırakıyorlar. Bu durumlarda olması gereken nedir, tecrübeli arkadaşlar yardım edebilir mi ?
İnsanlar ikame araçtan vazgeçsin diye kasko firmaları ile araç servisleri arasında böyle bir oyun oynandığını düşünüyorum artık
quote:
Orijinalden alıntı: justinxnitsuj
Arkadaşlar merhaba,
Bugün işe giderken aracın şanzımanında sorun çıktı. Servise bıraktım ve birkaç gün süreceğini söylediler. Bu arada aklıma ikame araç olayı geldi, kaskom (groupama) arıza durumunda da ikame aracı karşılıyor. Müşteri hizmetlerini aradım ve dedilerki : "aracı verdiğiniz servisin şu numaraya aracın hasar durumunu faks çekmesi lazım". Servisi aradığımda ise daha önce kesinlikle böyle birşey yapmadıklarını, kasko firmasının kendilerini arayıp bilgi almaları gerektiğini söyledi. Resmen adamı iki arada bir derede bırakıyorlar. Bu durumlarda olması gereken nedir, tecrübeli arkadaşlar yardım edebilir mi ?
İnsanlar ikame araçtan vazgeçsin diye kasko firmaları ile araç servisleri arasında böyle bir oyun oynandığını düşünüyorum artık
Merhaba,
Poliçenizde ikame araç klozu var ise ve aracınızı yetkili servise verdiyseniz ikame aracı servisten alacaksınız. Servisin vermesi gerekiyor, servis ile sigorta şirketinin görüşmesi gerekiyor.