Şimdi Ara

İNCEHESAP.COM MAĞDURİYETİ UZAK DURUN (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
0
Favori
5.204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tabiki hocam benim davam çalışan arkadaşlara değil ki...

    100 iş yapabilen 10 adamı varken firma 1000 iş almak için stoktan hızlı kargo diyor bilmem ne indirimi diyor falan falan...

    Bir kaç ay sonra pandemi dönemi bitince bu yoğunluk bitince uzun vadede zarar göreceklerine inanıyorum.

    Cuma sabahı telefonla ulaştım arkadaşlra cuma cumartesi kargoya vermeye çalışacaklarını kargolarda kota diye bir şey olduğunu ilettiler.Adam bana sinirleniyor 3 bin lira maaş alıyor ben 7 bin lira veriyorum sinirleniyorum burda bana sallıyorlar gerçekten çok ilginç..

    Yurtiçi kargoda 7 sülalem çalışıyor kargo gelip almıyor Kota var dese uçak gönderirim yeter ki bana bir adımla yaklaşın dedim.

    Sonuç olarak 10 gün sonra faturası kesilen ürünüm cuma cumartesi kargoya verilmedi.

    Hayırlısı olsun bu saatten sonra..
  • Herhangi bir youtube kanalında reklamını gördüğünüz siteden uzak durun. Yoğunluk bahanesiyle para işletmek resmen bu.
  • ince hesap pişmanlıktır. gerek yakın çevremde gerek forumlarda birçok kez gördüğüm ince hesap pişmanlığı. istediğiniz kadar mail atın hepsine oto cevap verilir mailleri takmazlar şansınız varsa dönüş yaparlar. telefonla ulaşmak zaten başlı başına bir çile imkanı yok açmazlar meşgule atma ihtimalleri bile vardır. olurda ulaşırsanız şu günlerde virüs sebebi ile yoğunluk var derler.
  • Benim de Corsair kasanın güç kaynağı arızalanmıştı.telefonda kasaya gerek yok sadece güç kaynağını gönderin dediler.arada2 kere mail attım, telefon ettim.yapılıyor dediler.15gün sonra kargo geldi.seri numarası olmadığı için hiç birşey yapılmamış.bu arda kimse arayıp da seri numarası istemedi.sonra bi daha kasayla birlikte gönderin hallederiz dediler ama güvenemedim.çocuğun dersleri vardı,daha fazla bekleyemedim yenisini aldım.meğer zaten kronik sorunlu bi güç kaynağıymış.
  • Henüz fatura da yok işin komiği faturayı neden kesemesiklerini de anlamıyorum satın aldığım sistem 1-2gün sonra baktığımda stokta yok gözüküyordu acaba stokta olmayan bir sistemi sattılar da şimdi bir yol mu arıyorlar diye düşünüyorum. Benzer durumu yaşayanlar olmuş şikayetvarda gördüm bakalım bekliyicem 15günün dolmasını inşallah benimde burada mağdurum başlığımı görmezsiniz 😅
  • kocamanman K kullanıcısına yanıt
    benim fatura kesildi de ürünü kargoya vermemişler komedi, hafta sonu diyeceğim ama dün gece onaylanan siparişi pek tabii kargoya yetiştirebilirlerdi, olabilir, hatta sistemin tek parçası bile bitse bunu yerine koymayı bekliyor olabilirler ancak bu yine kötü, sen bunları öngörüp satış yapacaksın, eğer problem çıktıysa müşteriye güzel teklif yada fırsat sunup affettireceksin, bunlar yok belli ki,
  • 5inde aldığım ürünü 8inde jetizz kargoya vermişler, kargo firması bölge dışı diye iade demiş, firmaya mesaj atıyorum kargoya bir an önce verilsin diye ürün daha elimize ulaşmadı ki diyorlar, bide üstüne üstlük iade hakkını da hemen kullanamıyorsun. İlla ürün onların elinde olması gerekiyormuş yav arkadaş benim anlamadığım o kargo firması ben bölge dışıysam neden kargomu alıyor ve sen nie veriyorsun ??? başka kargo firmasına ver yada veremiyorum de bana sana lanet olsun incehesap 1 haftayı geçti daha kaç hafta bekleriz kim bilir yandık . . .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 128MilyarDolar

    Amazondan şaşmayacaksın. 3 yıl önce amazon almanyadan anakart aldım fakat memnun kalmayınca iade etmek istedim adamlar ikiletmedi iadeyi gönderdiğim gün sadece takip no isteyip aynı gün para iademi yaptılar.

    Benzer şekilde Amazon Türkiye'den tenda modem aldım 1 yıl sonra modem kendiliğinden bozuldu bende tenda ile iletişime geçmeye çalıştım fakat adamların ne teknik servisi var ne de ulaşabileceğin numaraları. Direk amazonla iletişime geçtim durumu anlattım ürünü bize gönderin dediler 3-4 gün sonra da direk para iadesi yaptılar. Kendi sorumluluğunda olmayan bir ürün için bile hemen iade gerçekleştirdiler.

    Amazon bambaşka ya gerçekten 3 kuruş pahalı olsun amazondan olsun.

    Alıntıları Göster
    Kesinlikle katılıyorum. Türk firmaların bu kaliteye gelmesi için en az 5 10 yıl var daha. Ufacık bir kablodan pahalı ürünlere kadar neyi beğenmezseniz kısa bir konuşmayla iade edebiliyorsunuz. Mental olarak yorulmuyorsunuz. 2020 yılında mental rahatlık bile çok önemli. Sorun yaşadığınızda maillerinize 1 hafta sonra dönüp, para iadesini 2 ay sonra yapan firmalardan sonra ilaç gibi geldi. 5 10 pahalı olsun amazondan olsun.




  • İncehesaptan en az 50 alışverişim olmuştur, sinerjiden de, inventusdan da. Çok şükür hiçbir sıkıntım olmadı.

    Yaşadığınız şey için üzüldüm. Şahsen hala kendilerine güveniyorum kendilerine. Korona var, kargolar yoğun. Sorununuzu çözmüyor ama incehesabın destek sağlayacağından şüphem yok.

    Zamanında pcdepo vurgun yapıp kaçmıştı, öyle bir şey olacağını düşünmüyorum.
  • Reborned kullanıcısına yanıt
    Yüzlerce sorun yaşayan insan varken böyle tavsiye eder gibi yorum yapıp sonra kulağınızı çınlattırmayın derim. Şikayetvar.com'a baktınız mı neler var? Kargolarla, pandemiyle filan hiç ilgisi yok. Bunlarla alakasız konularda da sorun yaşayanın sorunu asla çözülmüyor. 15 Mayıs siparişim 18 Mayıs'tan beri kargoda kayıp. 2 hafta önce kargo kayıbı kabul etti. bunlar ne iade yapıyor ne yeni mal yolluyor. Kargodan kayıp olan malın tazminini her şekilde alacakları garanti. Yazmadığım yer kalmadı. N11'deki ürünlerine bile soru cevap kısmından 5-6 tane en çok satan ürünlerine yazdım. şikayetvar'a da yazdım. ilgilenilecek diye cevap verip kapatıyorlar konuyu. Yasal süreç yarın doluyor 1 ay içinde hizmeti ya da parayı ulaştırmak zorundalar. Sonra güzel görüşeceğiz. Böyle bu sorunları okuduğu bildiği halde firmayı övenlerin başına da sorun gelmesini diliyorum, bakalım nasıl yorum yapılacak. Kargoda kaybolması diyelim en basit sorun da :)




  • Ulan zamaninda Mecidiyeköy e gitmistim taa beylikduzunden hdd almak icin hani insan bazen 1 tl eksiklige muhtac oluyor ya onu yaşadım. Nakit ödeme yapicaktim bana 1 tl indirim yapmadılar saka gibi 1 tl eksigim var ne kredi kartim var ne de banka kartim. Civardan da para dilenmedim bana 1 tl indirim yapmayi çok gördüler. O kadar kinlendim ki o internette en ucuz incehesapta gorsem de almiyorum kimseye de tavsiye etmiyorum. En kisa surede kepenkleri indirmesi dilegi ile.
  • hiickimse kullanıcısına yanıt
    Ürünü kredi kartıyla aldıysanız endişelenmeyin bankanızı arayın harcama itirazında bulunun banka uğraşsın. Ve benden genel bir tavsiye arkadaşlarım alacağınız ürünlerde ilk önce amazon a bakin fiyat stok vs ondan sonra diğer yerlere yönelin, adamlar müşteri memnuniyetini O kadar ön planda tutuyorlar ki kolaygelsin diye bir kargo firmasıyla çalışıyorlar firmanın kargo takip ekranında kargoyu getiren kişinin bilgisi fotoğrafı (şaka değil ciddiyim getirecek personelin fotosu bile var)tutunda kargonun yüklü olduğu aracın son gps bilgisi( sürekli guncelleniyor) adresinizde olup olmadığınızı, teslim etmeden önce iletişime geçmeleri daha anlatayım mi yaşadım bunları cuma cumartesi günleri amazon başka bir dünya bu tip hizmetleri gördükten sonra diğer firmalardan dünya kadar indirim yapsınlar bir şey alasım gelmiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aerosol 34 -- 15 Haziran 2020; 0:40:57 >




  • hiickimse kullanıcısına yanıt
    Burada bir firma olup sorun yaşanmayan site var mı? Yok. Ee? Olabilitesi var. Kargoların kargo kaybetmesini defalarca gördük, geçmiş olsun tekrardan ama. 2 gün kargo geç geldi diye 50 mail atan adamlarla yaşıyoruz şu ülkede.
  • Reborned kullanıcısına yanıt
    Ben mesaj attım,neden stoktan hızlı kargo dedipiniz ürünü ertesi gün yollamadınız diye, sıra ile gönderiyoruz, fazla sipariş var, paketiniz hazır dediler, kısa süre sonra kargo bilgileri geldi, ilginç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-41D8E7635 -- 15 Haziran 2020; 15:40:13 >
  • Reborned kullanıcısına yanıt
    Valla hocam açık ve net bir şey demek istiyorum.

    7 bin lira alışveriş yapmış birisi olarak sitede yazılı şekilde ürün yarın kargolanacak yazıyor diye satın aldım öyle yazıyorsa O ürün yarın kargolanacak.

    Diyelim ki kargolanmadı bilmem ne oldu oydu şuydu buydu.Bunların hiç birisi beni seni bizi ilgilendirmez.Malı alırken para bu şartlar bu okuduk ettik verdik siparişi bitti gitti uzatmanın manası yok.Gerekirse gecede çalış gerekirse gündüzde çalış yada sitene yaz kardeşim 15 iş gününe kargolanacak diye.

    Üstüne üstlük ulaşamıyorsun ulaşıyorsun cevap yok üstüne tavır yiyosun trip yiyorsun.Adam benim montajımı unutmus 500 bekleyen var diyor sizi öne alıyım bizim hatamız dese eyvallah gönlümüzü kazanır ve bidaha bizden para kazanır.

    Herkes iş kurabilir ama herkes esnaf olamaz derdi büyüklerimiz çok haklılar
  • Bence aşırı heyecandan fevri yazılmış bir yazı. Ben geçen sene tüm sistemi oradan topladım montajda yaptırdım. O zaman virüs falan yok 7-10 gün içinde elime ulaştı.

    Sen bu virüs ortamında 3 günde montajlı bir şey bekliyorsun. Her yer yavaşladı bu dönemde.

    Normalde dönemde montajlı bilgisyarın sana ulaşması 7-10 gündür bu korona günlerinde bunu 2 ile çarp. Sen 3 günde yaygara koparmaya başlamışsın.

    Heyecanını anlıyorum ama az sabır.
  • Tam tamına 8 hazirandan beri hiç kullanmadığım ve yanlış gönderdiklerini ürünümün ücret iadesini almaya çalışıyorum. Müşteri hizmetlerini defalarca aradım, 2 kere 60 dakika boyunca bekledim ve ikisin de de ilk bekleyen ben olduğum halde direk yüzüme kapatıldı. Müşteri hizmetlerine mesaj atıyorum, her seferinde sadece gönderi no soruyorlar söylüyorum geriye cevap vermiyorlar.
    neredeyse 20 gün civarı bir süredir jelatinini bile açmadığım ürünün ne iadesini, ne kullanımını ne de bilgisini alabiliyorum. Artık müşteri hizmetleri mesajla da cevap vermiyorlar.

    Tüketici hakem heyetine gideceğim belli ki başka çözümü yok.

    Her şeyi geçtim, donanımhaber'e sponsor bir firma bunları yapıyorsa, donanımhaber yetkilileri bunları hiç mi görmüyor? 1 değil 2 değil kaçıncı şikayet konusu. Her şey para olmuş, hizmet denen bir şey yok, üstüne üstlük herkes donanımhaber gibi güvenilir bir yere sponsor firma diye incehesaptan alışveriş yapıyor ve mağdur oluyor.




  • cuma gecesi verdiğim sipariş(1 ssd), bugün 17 civarlarında elime ulaştı, aras kargo tarafından, ürünün kutusunu açmadım ama içi boş değilse yada bozuk değilse, ben memnun kaldım diyebilirim.
  • Bugün beklemediğim bir şey yaşandı. Konumdan da göreceğiniz üzere mag Forge kasanin fanlari bozuk çıkmıştı. Bu nedenle ben de geri gönderdim fanlar degistirilsin diye. Ancak gonderirken kasanin yan cami kirildi tamamen ben de nota cam yenilenmesini de ekleyerek gönderdim. Cam için para isteyeceklerini düşünürken direkt olarak kasayı iade aldılar parasıni da tarafima yatirdilar. Açıkçası kasa stokta yok diye mi böyle oldu yoksa iki haftadır kasasiz kaldığım için jest mi yaptilar emin değilim. Ancak bu durum fazlasıyla mutlu etti beni. İlginç bir şekilde o kadar yoruma rağmen son 1 ayda 8 farklı siparişte bir sorun yaşamadım. Sanırım biraz şans meselesi durum stabil bir hizmetleri yok gibi geliyor bana.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.