< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rafet1213 -- 19 Haziran 2020; 14:52:49 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rafet1213 -- 19 Haziran 2020; 14:52:49 > |
Müşteri hizmetlerinde inventus sinerji üstüne tanımam
|
R Rafet1213 demiş ki; Mesajı Yerinde Gör
Benzer şekilde Amazon Türkiye'den tenda modem aldım 1 yıl sonra modem kendiliğinden bozuldu bende tenda ile iletişime geçmeye çalıştım fakat adamların ne teknik servisi var ne de ulaşabileceğin numaraları. Direk amazonla iletişime geçtim durumu anlattım ürünü bize gönderin dediler 3-4 gün sonra da direk para iadesi yaptılar. Kendi sorumluluğunda olmayan bir ürün için bile hemen iade gerçekleştirdiler. Amazon bambaşka ya gerçekten 3 kuruş pahalı olsun amazondan olsun. |
Bu kadar pahalı ortamda bu kadar kötü tecrübeler, ciddi paralar, yazık
|
Firmalar arasi gayet inanilmaz bir musteri memnuniyeti ve kalite farki var, bu soyledikleriniz hic ama hic gercekci degil. 10 kusur yillik firma var, 100 sikayeti bile yok, bir de bunlar var binlerce sikayet.
Daha yeni konu actim carsamba gunu siparisimi verdim inventustan diye, gun icinde arayip bana bilgi verdiler iki kez, persembe gunu testleri bitirdiler, cuma sabahin korunde de kargoya verdiler. Yani birlestirip saatlerce test yapmalarina ragmen gayet hizli kargoladilar, bundan yavas gelen bardak siparisleri var. Binlerce abicim, binlerce sikayet var 3-4 sitede, gelip insanlara yalanci muamelesi yapiyorsunuz, ayip gercekten. Adam sanki siteyi dolandirmaya calismis ya da sitede bir acik bulmus gibi yazmissiniz, halbuki yaptigi tek sey ucuza urun bulmak ve bunu satin almak, en en basit tuketici hakki bunu yapip urunun kendine ulasmasi. Ha ben burada konuyu acan arkadasa laf atmadim mi? Attim, ama binlerce sikayet var, guvenmeyin ve siparis vermeyin dedim, siz gelmis burada samimi gelmiyor diyorsunuz. Ben de sizi samimi bulmuyorum ve firmayla bir ilisiginiz oldugunu dusunuyorum, nasil? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|