Şimdi Ara

Insignia (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
120
Cevap
0
Favori
4.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imhotep55

    hayır dizellerle kıyaslamıyorum çünkü passat 1.4 tsi max torku 1500 devirde psa nın 1.6 dizeliyse 1750 devirde veriyor yani max tork un verildigi devirin benzinli ve dizel motorlar arasında pek bi farkı yok,bence her devirde canlı da degil taki 2200 e kadar,oraya kadar biraz hantal hissettiriyor fakat ondan sonra çok kuvvetli ivmeleniyor.
    quote:

    Orijinalden alıntı: feanorringeril

    quote:

    2200 2300 den sonra kendine gelmesi(ki o devire kadar tork max a ulasmıyor)

    dizeller ile kıyaslıyorsunuz heralde ancak benzinli bir motor için başarılı bir değer maksimum torkun o devirlerde gelmesi,
    eksi değil kesinlikle. test sürüşünde oldukça esnek bir motor olduğunu düşünmüştüm, her devirde canlı ve ne zaman olursa olsun gaz pedalını kullanmaya karar verdiğiniz an size istediğiniz ivmelenmeyi sunuyor. yani tüketimi sorun etmezseniz fazlasıyla seri. manuel şanzumanın ise vites geçişleri fena değil, vites yolları kısa ama netti.


    max torkun verildiği devrin benzinli ya da dizel olmasıyla alakası var. sizin verdiğiniz örnekte benzinli VW motorunda turbo + kompressor var yanlış hatırlamıyorsam. atmosferik bir benzinli motor ile dizel motoru inceleyin, anlayacaksınız farkı. daha yüksek tork verir dizel motorlar ve yapısı gereği düşük devirde çalışır. örneğin 4000 binden sonra vites atarsınız dizelde, benzinlide aynen devam.




  • Bildiğim kadarıyla 1.4 tsi 122 hp de sadece turbo daha güçlü versiyonlarında hem turbo hem de kompresör mevcut.Bakın bizim bahsimiz atmosferik benzinliyle dizel motorun kıyaslanması değil biz turbo benzinli ile turbo dizeli kıyaslıyoruz,tabi ki bir atmosferik benzinli motor ile dizel aynı kefeye konulmaz max torku verdiği devir açısından,zaten benimden anlatmak istedigim 1.6 180 hp insignia nın rakipleri 1.6 175 hp psa motorundan ve 1.4 tsi den 600-700 devir gibi daha yukarda max torku vermesi ve bu yüzden de o devire kadar biraz ağır hissettirmesi
    quote:

    Orijinalden alıntı: feanorringeril


    quote:

    Orijinalden alıntı: imhotep55

    hayır dizellerle kıyaslamıyorum çünkü passat 1.4 tsi max torku 1500 devirde psa nın 1.6 dizeliyse 1750 devirde veriyor yani max tork un verildigi devirin benzinli ve dizel motorlar arasında pek bi farkı yok,bence her devirde canlı da degil taki 2200 e kadar,oraya kadar biraz hantal hissettiriyor fakat ondan sonra çok kuvvetli ivmeleniyor.
    quote:

    Orijinalden alıntı: feanorringeril

    quote:

    2200 2300 den sonra kendine gelmesi(ki o devire kadar tork max a ulasmıyor)

    dizeller ile kıyaslıyorsunuz heralde ancak benzinli bir motor için başarılı bir değer maksimum torkun o devirlerde gelmesi,
    eksi değil kesinlikle. test sürüşünde oldukça esnek bir motor olduğunu düşünmüştüm, her devirde canlı ve ne zaman olursa olsun gaz pedalını kullanmaya karar verdiğiniz an size istediğiniz ivmelenmeyi sunuyor. yani tüketimi sorun etmezseniz fazlasıyla seri. manuel şanzumanın ise vites geçişleri fena değil, vites yolları kısa ama netti.


    max torkun verildiği devrin benzinli ya da dizel olmasıyla alakası var. sizin verdiğiniz örnekte benzinli VW motorunda turbo + kompressor var yanlış hatırlamıyorsam. atmosferik bir benzinli motor ile dizel motoru inceleyin, anlayacaksınız farkı. daha yüksek tork verir dizel motorlar ve yapısı gereği düşük devirde çalışır. örneğin 4000 binden sonra vites atarsınız dizelde, benzinlide aynen devam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imhotep55 -- 18 Ekim 2009; 15:23:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imhotep55

    Benim için kalite anlayışı klima ve radyonun bulundugu kısımın bakalit gibi olmaması(tamam normalde sert olur ama bu kadar degil),kapılardaki ve göğüsteki plastiğin sert olmaması ve verdiği his(bu izafidir) olarak niteleyebilirim.ikincisi passattan bile demenize gerek yok o da artık yaşlandı ve ondan çok daha kaliteli üretimler var(bu benim yorumum degil autocar dan alıntı)ama yazdıklarınızın çoğuna katılıyorum(aerodinami,tasarım,performans) fakat demek istediğim o kadar abartıldığı gibi premium değil yoksa aracı kötülemek niyetinde değilim.ve son olarak bu işe yıllarını vermiş eleştirmenlerin hepsi böyle düşünmüyor kaldı ki düşünse bile bana verdiği his onların dogrultusunda değil şahsi düşüncem
    quote:

    Orijinalden alıntı: OverDrıve


    quote:

    Orijinalden alıntı: imhotep55

    ben de 1 hafta kadar önce arkadaşımın 1.6t insignia sını kullandım,önceki aracı vectraydı bana göre artıları:çok güçlü motor,güzel iç ve dış tasarım,güven veren yol tutuş,rahat vites geçişleri eksileri:sert ve sesli çalışan süspansiyon,tasarımına göre düşük kaliteli iç mekan,dar iç mekan,motorun 2200 2300 den sonra kendine gelmesi(ki o devire kadar tork max a ulasmıyor),ses yalıtımı c5 e göre kötü geldi bana hem rölantide hem de yüksek hızlarda(c5 dizel olmasına karşın),debriyajı biraz sert(o da sportif hissi desteklemek adına olabilir belki),ses sistemi(edition elegance paket),yakıt sarfiyatı.Açıkçası çok daha iyi bekliyordum ama sanki opel vectradan sonra tasarıma zaman harcamak adına bazı şeylerden kaçmış sonuç olarak vectradan daha iyi bir otomobil fakat çok da abartılmaması gerekiyor bence...



    Sizin için kalite anlayışı nedir?
    Ya da bu işe yıllarını vermiş otomobil eleştirmenleri boşamı konuşuyor?

    Tek söyledikleri Insignia:Kalite,Konfor,Performans,Dayanıklılık,Ekonomi(Fiyat olarak)

    İç mekan o kadar kaliteliki,Değil Vectra Passatı bile bu konuda katlar.
    C5 in iç mekan kalitesi daha yi demişsiniz ancak C5 in iç mekanından yakınan birçok eleştirmn var.

    Aracın tasarımının çok iyi olduğunu herkes biliyor.
    Kaliteside öle.İç mekanda işçilik hatası yok nerdeyse.Dışta zaten söylenecek birşey yok.
    Aracın sadece tasarımı değil denge kollarına kadar herşey düşünülmüş.

    Denge kolları bile aerodinamik yapıya sahip.Aracın alt kısmında rüzgar tutabilecek hiç parça yok.

    Yağmurlu havalarda disklerin kuru tutulması için bir sistem var.
    Bu sistem en son Mybach te kullanıldı.

    Farların sürüşe duyarlı olması,Opel Eye,FlexRide Şasi sistemi,Arka koltuklarda bile Aırbag,Tüm güvenlik sistemlerini her donanımda standart olması Opelin bu araca sadece tasrım olarak bakmadığının kanıtı.

    Sonra;Superb fotoğraflarda çok hoşuma giden bir araçtı.
    Dün Alışveriş merkezi otoparkında gördüm Beyaz renk.Yemin ederim ya sev ya nefret et tipinde geldi bana.

    Neyse herşeye cevap vermek zorunda hissetmiyorum yanlış anlaşılmasın ama bazı bilinmeyenleri aydınlatmak,Opel kullanıcısı olarak hoşuma gidiyor.

    Not:Aracın eksi yönleride var.
    Ancak Opel Almanyaın elinde Insigniadan gelen ufaklı byüklü tüm sorunlar listelenmiş halde.
    Hepsi 2010 modellerde halledilmiş olarak gelecek.Bu sorunlarında bebek bir araçiçin normal olduğunu herkes çok iyi bili,yor...





    Allahını seversen bana bir tane araba göster;

    Klima kontorlleri bölümü plastik olmayan.Göğüs plastik demişsin neresi plastik?
    Passat,C5 gibi araçların hangisinde bu kadar gösterişli bir iç mekan var?Kapıların üst kısımları her arabaki gibi yumuşak sadece alt kısımlar plastik oda her arabada öyledir zaten.İç kapı kolları alümnyum.Türkiyede hiç rastlamadım alüminyum iç kapı koluna.

    Sonuçta Insignia sınıfının kalite anlayışını tepetaklak eden bir otomobil.Opel kullanıcısyım diye söylemiyoum emin olun.
    Yolda gördüğümde dönüp defalarca baktığım bir araç.

    Kalite konusunda hiçbir şekilde kötü yorumları hakedecek bir araba değil.
    Tasarım görecelidir ancak herkesin hoşuna gittiğini çok iyi biliyorum.

    Neyse.
    Son yorumum olur inşallah.Kendimi cevap vermek zorunda hissettiğimdne değil,bazı yanlışların düzeltilmesi gerektiğinden böyle devamlı cevap yazıyorum...




  • Demek istediğinizi anladım. Ben kullandığımda bahsettiğiniz kadar bir sorun yaşamamıştım alt devirlerde çekiş konusunda. Aslında bu alt devirlere açıklık getirmek için motorun tok ve güç eğrilerini (grafik) görmek lazım ancak bulamadım, bulan olursa koysun da beraber inceleyelim


    quote:

    Orijinalden alıntı: imhotep55

    Bildiğim kadarıyla 1.4 tsi 122 hp de sadece turbo daha güçlü versiyonlarında hem turbo hem de kompresör mevcut.Bakın bizim bahsimiz atmosferik benzinliyle dizel motorun kıyaslanması değil biz turbo benzinli ile turbo dizeli kıyaslıyoruz,tabi ki bir atmosferik benzinli motor ile dizel aynı kefeye konulmaz max torku verdiği devir açısından,zaten benimden anlatmak istedigim 1.6 180 hp insignia nın rakipleri 1.6 175 hp psa motorundan ve 1.4 tsi den 600-700 devir gibi daha yukarda max torku vermesi ve bu yüzden de o devire kadar biraz ağır hissettirmesi




  • Armudun sapını,üzümün çöpünü beyenmemektir bu

    Araç çok şık ve çekici duruyor geçtigimiz cumartesi test şürüşüne gidecektik ama işler nedeniyle gidemedik,Bence insignia'nın kalitesi bir üstü sınıfa göz dikmiş durumda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi irmscher -- 18 Ekim 2009; 18:39:38 >
  • İnsignia kaliteli olabilir ama şuan bu segmentte kalite konusunda bayrağı önde taşıyan otomobil superb.Tipini beğenirsiniz beğenmezsiniz o ayrı bir konu.
  • bu araçların ilk ötv indirimindeki veya sene başındaki fiyatını hatırlayan varmı? yani adamlar ilk indirimden güzel fiyata alıp aracı kullanıp şimdi ötv kalkıpda fiyatlar artınca az zararla belkide azıcık kar la satıp sene sonundaki indirimden başka bir model almayı amaçlıyan akıllı tipler olabilirmi?
    bu aracı hiç takip etmedim ama hondayı takip etmiştim, bu sene başında 39000 e alınan civic elegance lar şimdi 38 ila 42000 arası fiyatlarla satılıyor 2. elde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KemalKSK

    Bu arada söylemeden geçemiyecem , televizyonda sürekli insignia reklamları dönüyor , ilk çıktığından beri sürekli reklam reklam .. Bu satış stratejisi süper bence opelin ,reklam herşeydir pazarlamada . Ayrıca reklamı hazırlayış tarzıda süper ,gizemli bir proje ve 180 hp motoruyla insignia çıkıyor ve mekanik bir ses '' in sig ni a '' diye bitiriyor , satış projesi süper. Bu tabi ki insignia nın 2. elinide iyi yönde etkiler.

    Kendim yeni avensis almış ve çok memnun bir şekilde kullanan bir toyota müşterisi olarak , toyotanın D segmentinde ki bu satış strateji noksanlığından çok şikayetçiyim.



    Toyota,D segmentinde liderliği bırakın 3.bile olmasının başarı olduğunu bildiğinden olsa gerek pek fazla reklam yapmıyor.

    Gerçekten de,Türkiye'de Avrupalı üreticiler haricinde biri satış lideri olamaz D segmentinde.

    Olmamalı da.




  • önceki sayfada Ahmet abinin bahsettiği 5. viteste 230 km videosu bana aitti,
    araç Mehmet abinin.

    Ankara'da Insignia buluşmasından dönüyorduk.
    öncelikle... şimdi gelip yok trafik canavarısınız, yok milleti tehlikeye atıyosunuz felan anlatmayın :)
    bu fırsatı yakalayabilmek için akşama kadar Ankara'da oyalandık, akşam trafiğine çıktık,
    hava karardıktan sonra çok fazla otomobile rastlamadık, yollar boştu.
    zaten göreceksiniz, önümüzde araba çıktığında da çok önceden yavaşlıyorduk.

    buyrun video:

    http://videos.streetfire.net/video/Insignia-16-Turbo-5Gear_713728.htm




    Insignia'nın malzeme kalitesi;

    ön konsolda 2 tür plastik var. bu ikisi ön konsol kaplamasından ikiye bölünüyor.
    alt taraf, yani torpidonun olduğu bölüm biraz sert plastik. kaldı ki her araçta bu plastik vardır.
    Mercedes, BMW hariç diyebilirim.

    üst taraf yumuşak plastiktir.
    hatta göstergelerin üzerine doğru taşan, güneşin gelmesini engelleyen bölgeyi elinizle tutup bükebilirsiniz.
    oldukça da kalitelidir.

    şimdilik sadece montajla ilgili kalite sorunu çıktı. o da artık düzeldi.
    Çorum'da olduğumda her hafta Opel bayisindeyim, aynısı bile olsa her aracı inceliyorum.
    çok yoğun sipariş alınan mart-haziran arasındaki dönemde bazı montaj sorunları çıktı.
    çünkü yoğun talep vardı, fabrikanın üretimi 3 vardiyaya çıktı.
    bu tabiki savunma değil, ama ister istemez bazı noksanlıklar olabiliyor işte.
    bunlarda benim farkettiklerim, ön konsoldaki kaplamaya bastırınca esneme oluyordu,
    kapı kollarında esneme vardı
    ve bunlarda doğal olarak gıcırtı yapıyordu.
    son gelen araçları özellikle inceledim, artık bu sorunlar çıkmıyor.
    özellikle 2010 modeller gönül rahatlığıyla alınabilir.




    2.el konusu;

    memleketteki gösteriş meraklılarının ne kadar fazla olduğunu biliyorsunuzdur.
    kimisi bende bu var demek amacıyla ilan açıyor,
    kimisi, daha öncede bahsedildiği gibi enayi arıyor.

    sıfır aracı aldıktan 1 ay sonra sıfırından daha pahalıya ilan açmak,
    sebep olarakta mülk almak istediğini söylemek,
    saçmalık değilde nedir? :)

    madem ev almak isterken gidipte sıfır araba alıyorsan
    bu senin enayiliğindir ki ilana sıfırından daha yüksek fiyat yazıp
    nasıl kendi enayiliğini millete ödetebilirsin? :)

    değil mi Hakan abi?

    sonuç olarak herkes 76.000 TL'lik ilan ile ne yapmaya çalışıldığını anlıyor....



    bazıları da tabiki 115 hp'den memnun kalmadığı için satıyor.
    öyle şey olmaz demeyin,
    Çorum'da hemen hemen 15-20 tane Insignia var,
    2-3 tanesi dizel, geriye kalanlarda 3'te 1'i 115'lik diyebilirim, çok az görüyorum.
    bunlarında 2'si şimdiden 115'liklerini satıp 180'liğe geçtiler. hatta birisi tanıdık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    İnsignia kaliteli olabilir ama şuan bu segmentte kalite konusunda bayrağı önde taşıyan otomobil superb.Tipini beğenirsiniz beğenmezsiniz o ayrı bir konu.



    bende superb konusuna katılıyorum çok güzel bi araba ikisi arasında kalmıştık ama tercihimizi superb den yana kullanıcaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oldsalt


    quote:

    Orijinalden alıntı: OverDrıve

    Yukarda Avensis kullanıcı bir arkadaşımız Rüzgardan etkileniyordu,araba sağa sola geziyordu demiş ben buna çok fena taktım




    Astra G vardı ve direksiyonda ortada hiç boşluk yoktu en küçük bir dikkatsizlikte yan şeride yarı belinize kadar giriyor idiniz. Corollaya geçtim direksiyon 3,5 tur şeritte kalmak çok daha kolay idi. İnsignia ve Avensis arasında benzer bir korelasyon olabilir mi?



    Sadece Insignia değil,tüm Opellerde direksiyon tepkileri çok net ve serttir.
    Bu sayede yüksek hızlarda çok daha iyi bir yol tutuşu ve güven sağlarsınız.
    Bu kullanana göre değişir.Örneğin ben sert direksiyon tepkileri severim ancak siz sevmeyebilirsiniz.

    Avensistede çok farklı bir durum yok açıkçası.
    Direksiyon tepkileri aynen Insignia gibi sert ve çok güzel.

    Olması gerekende bu zaten




  • Bu haftasonu test için gittiğim bayiden aradılar. Karar verip vermediğimi sormak için.
    Hoş çok yakın zamanda araç almak gibi bir fikrim yoktu. İnsignia hakkında öngörüm olması için gitmiştim. Ancak otomatik vites seçeneği olmadığı için değerlendirme dışı bıraktığımızı söyledim. İnşallah bunun gibi tepkiler geliyordur da belki yakın zamanda otomatik vites seçeneğini eklerler.
    O zaman listeye dahil olur yine...
    Yukarıda 2200 devir altından bahsedilmiş. Ben aracı 2200 devir altında o kadar hantal bulmadım. Zaten benzinli bir araç için 2000 devir altı kullanmak pek yapılan birşey değil. Kalkışlardan birinde aracı bir kez aracı stop ettirdim. Benim aracımın gazına bastığımdan biraz fazlasını istiyor ilk kalkışta. Bu yokuş yukarı kalkışlarda daha da farkedilir sanıyorum.
    İnsignia bence olmuş. Hem de hoş olmuş. Motor tamam, tasarım tamam, iç mekan tamam, donanım ve özellikler tamam...
    Çıtırtı varsa kabul etmiyorum. Daha öncede söyledim test aracı sadece 191 km'de idi. Hani 20-30 bin olsa test aracı kullanan binen belli değil derim ama...

    Bu arada malzeme kalitesi ve iç mekan olarak şunu söylemek istiyorum. Audi A3'e bakmaya gittiğimizde eşim A3'ün iç mekanını İnsignia'ya oranla daha kaliteli ve hoş buldu. Marka taraftarlığı yapmak veya herhangi bir markayı üstün görmek gibi bir görüş değilde tamamen ilk görüşe ve o anki hisse dayalı tarafsız bir görüş olduğu için kıyas yapmak adına belirtmek istedim.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: feanorringeril


    quote:

    Orijinalden alıntı: flyingraper

    benzinli opellerin genel özelliği yüksek devirlere ulaşmadan tork namına bişey beklememek lazım.

    ezbere konuşmamak lazım;
    atmosferiklerde haklısınız 1.6' lık üniteler alt devirlerde çok fazla çekişe sahip değillerdi fakat 1.6 TURBO ünite böyle değil. 2200 devirde maksimum torkunu veriyor ki yeterince başarılı. ne bekliyorsunuz ki ?


    ezbere konuşmadım bay sinirli,genel olarak benzinli atmosferiklerden bahsettim.turbo istisnai ve gerçekten başarılı bir motor.
    bende uzun yıllardır opel kullanıyorum samimi şekilde tecrübemi paylaştım bişey beklemeden.




  • evet ya bende az önce baktım: 70 tane satılık var...yeni çıkan bir araç için bence buı rakam fazla..ben şahsen satanların kredi falan değil memnuniyetsizlikten sattıklarını düşünüyorum...
    not:uzun bir süre 180 lik turbo İNSİGNİA ve SCİROCCO 160 lık arasında kalmıştım...fakat test ettiğim bayiye yeni gelmiş İNSİGNİA daçok tıkırtı vardı, kalite konusunda emin olamayınca VW e döndüm...
  • quote:



    ezbere konuşmadım bay sinirli,genel olarak benzinli atmosferiklerden bahsettim.turbo istisnai ve gerçekten başarılı bir motor.
    bende uzun yıllardır opel kullanıyorum samimi şekilde tecrübemi paylaştım bişey beklemeden.


    ismim Can, sinirli değil. ayrıca sinirli de değilim.
    öncelikle bana açıklama yapmak zorunda değilsiniz.
    benim görüşüme birebir paralel söylediğiniz şey fakat bana itiraz ediyorsunuz. kafanız karıştı heralde, iyi günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feanorringeril

    quote:



    ezbere konuşmadım bay sinirli,genel olarak benzinli atmosferiklerden bahsettim.turbo istisnai ve gerçekten başarılı bir motor.
    bende uzun yıllardır opel kullanıyorum samimi şekilde tecrübemi paylaştım bişey beklemeden.


    ismim Can, sinirli değil. ayrıca sinirli de değilim.
    öncelikle bana açıklama yapmak zorunda değilsiniz.
    benim görüşüme birebir paralel söylediğiniz şey fakat bana itiraz ediyorsunuz. kafanız karıştı heralde, iyi günler.


    Kesinlikle sizinle aynı şeyi düşünüyorum,düzeltmeniz için teşekkür ederim.
    Siz ne bekliyorsunuz ki,ezbere konuşmamak lazım falan deyince size açıklama yapmak zorunda hissettim polemik değildi.
    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alibekir

    evet ya bende az önce baktım: 70 tane satılık var...yeni çıkan bir araç için bence buı rakam fazla..ben şahsen satanların kredi falan değil memnuniyetsizlikten sattıklarını düşünüyorum...
    not:uzun bir süre 180 lik turbo İNSİGNİA ve SCİROCCO 160 lık arasında kalmıştım...fakat test ettiğim bayiye yeni gelmiş İNSİGNİA daçok tıkırtı vardı, kalite konusunda emin olamayınca VW e döndüm...



    Tamam o zaman şöyle bakalım işe;

    http://www.sahibinden.com/search.php?a=6&&b[search]=volkswagen&b[page]=1&b[sort_field]=date_first_activated&b[sort_order]=desc&c2=3611&c=3611&sKlasik=1&b[page]=1&c=64074&c2=64074

    Bunlar Scirocconun sahibinden.comdaki satılık ilanları.
    18 adet!!!

    Insignianın geldiğindne beri satıldığı sayı ile,Scirocconun geldiğindne beri satıldığı sayıyı karşılaştırıp satılık ilanlarına bakarsanız,Scirocconun daha fazla satıldığını göreceksiniz.
    Demekki bu araçtanda memnun değilller.

    Hala anlayamadınız.
    Satış patlaması aşadı adamlar ve 3 vardiya çalıştılar.
    Sonuçta plastik kısımlarda bu tür çıtırtılar oldu.
    Şimdi 2009 un son çeyreğinde Türkiyeye gelen bir tane Insignia gösterinki konsolundan çıtırtı gelsin.
    Bunu en iyi sizin anlamanız lazım.Çünkü herşeyiyle yeni bir araca biniyorsunuz.Eminim sizdede yaşanıyordur bu tür bebklik hastalıkları.Bunları kafaya takmamak lazım.Konsoldan çıtırtı geliyor diye bir aracı kalitesiz ilan etmek yanlış olur.

    Otomobil eleştirmenlerinin genel kanısı Insignianın rakiplene göre daha kaliteli bir araç olduğu.
    Sınıfındaki diğer araçlarda en az üç çeşit plastik kullanılıyorken Insigniada iki çeşit plastik kullanmış.

    Sonuç olarak Insignia mükemmel bir otomobil değil tabiki ancak kalitesizlik laflarını haketmiyor.
    Sınıfının standartlarını değiştiren bir otomobil yapmış Opel.Saygı göstermek lazım...




  • bu aracı babamda dusunuyordu..

    1.6turbo hziran ayında dusunmustuk..

    otomatik seceneği yoktu bu nedenle direk olarak elendi..

    1.6 c180k gelince direk o alındı..iyikide alındı.. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Çıtırtı varsa kabul etmiyorum. Daha öncede söyledim test aracı sadece 191 km'de idi. Hani 20-30 bin olsa test aracı kullanan binen belli değil derim ama...

    Bu arada malzeme kalitesi ve iç mekan olarak şunu söylemek istiyorum. Audi A3'e bakmaya gittiğimizde eşim A3'ün iç mekanını İnsignia'ya oranla daha kaliteli ve hoş buldu. Marka taraftarlığı yapmak veya herhangi bir markayı üstün görmek gibi bir görüş değilde tamamen ilk görüşe ve o anki hisse dayalı tarafsız bir görüş olduğu için kıyas yapmak adına belirtmek istedim.



    Ben Opel in çatırtısız,çuturtusuz bir modelini hatırlamıyorum.Bence tespitiniz doğru.İlerleyen km lerde bu sesler daha da artar.

    1.4 TSİ ve 1.6T kıyaslamasına bence gerek yok.İkiside güzel motor. Fakat 1.6T bence çoğu kullanıcı için fazla 1.4T motor koysa Opel daha iyi olur.




  • Şu an internette bulamadım ama daha sonra auto motor sport dergisinde vardı ordan tarayıcıyla alıp buraya koyarım inş
    quote:

    Orijinalden alıntı: feanorringeril

    Demek istediğinizi anladım. Ben kullandığımda bahsettiğiniz kadar bir sorun yaşamamıştım alt devirlerde çekiş konusunda. Aslında bu alt devirlere açıklık getirmek için motorun tok ve güç eğrilerini (grafik) görmek lazım ancak bulamadım, bulan olursa koysun da beraber inceleyelim


    quote:

    Orijinalden alıntı: imhotep55

    Bildiğim kadarıyla 1.4 tsi 122 hp de sadece turbo daha güçlü versiyonlarında hem turbo hem de kompresör mevcut.Bakın bizim bahsimiz atmosferik benzinliyle dizel motorun kıyaslanması değil biz turbo benzinli ile turbo dizeli kıyaslıyoruz,tabi ki bir atmosferik benzinli motor ile dizel aynı kefeye konulmaz max torku verdiği devir açısından,zaten benimden anlatmak istedigim 1.6 180 hp insignia nın rakipleri 1.6 175 hp psa motorundan ve 1.4 tsi den 600-700 devir gibi daha yukarda max torku vermesi ve bu yüzden de o devire kadar biraz ağır hissettirmesi






  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.