Şimdi Ara

Insignia (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
120
Cevap
0
Favori
4.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Çıtırtı varsa kabul etmiyorum. Daha öncede söyledim test aracı sadece 191 km'de idi. Hani 20-30 bin olsa test aracı kullanan binen belli değil derim ama...

    Bu arada malzeme kalitesi ve iç mekan olarak şunu söylemek istiyorum. Audi A3'e bakmaya gittiğimizde eşim A3'ün iç mekanını İnsignia'ya oranla daha kaliteli ve hoş buldu. Marka taraftarlığı yapmak veya herhangi bir markayı üstün görmek gibi bir görüş değilde tamamen ilk görüşe ve o anki hisse dayalı tarafsız bir görüş olduğu için kıyas yapmak adına belirtmek istedim.



    Ben Opel in çatırtısız,çuturtusuz bir modelini hatırlamıyorum.Bence tespitiniz doğru.İlerleyen km lerde bu sesler daha da artar.

    1.4 TSİ ve 1.6T kıyaslamasına bence gerek yok.İkiside güzel motor. Fakat 1.6T bence çoğu kullanıcı için fazla 1.4T motor koysa Opel daha iyi olur.



    Vectra var çıtırtısız model
    Çok şükür 75.000 km oldu çıt demedi daha.
    150.000 deviren arkadaşlarda var forumda ve bu konuda çok menunlar Vectradan.
    Insigniayı daha bilmiyoruz tabi göreceğiz...




  • Size bir soru sorabilir miyim?göğüs plastik dedim değil mi yani?
    Ben bir de kalitesiz demedim tasarımına göre,premium iddaası olmasına göre kalitesizi kastettim sonuçta o çıtaya ulaştığını düşünmüyorum,olay bundan ibaret yoksa kesinlikle kötü bir araç demedim(Yiğidi öldürür hakkını veririm.)
    Orijinalden alıntı: OverDrıve

    Allahını seversen bana bir tane araba göster;

    Klima kontorlleri bölümü plastik olmayan.Göğüs plastik demişsin neresi plastik?
    Passat,C5 gibi araçların hangisinde bu kadar gösterişli bir iç mekan var?Kapıların üst kısımları her arabaki gibi yumuşak sadece alt kısımlar plastik oda her arabada öyledir zaten.İç kapı kolları alümnyum.Türkiyede hiç rastlamadım alüminyum iç kapı koluna.

    Sonuçta Insignia sınıfının kalite anlayışını tepetaklak eden bir otomobil.Opel kullanıcısyım diye söylemiyoum emin olun.
    Yolda gördüğümde dönüp defalarca baktığım bir araç.

    Kalite konusunda hiçbir şekilde kötü yorumları hakedecek bir araba değil.
    Tasarım görecelidir ancak herkesin hoşuna gittiğini çok iyi biliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OverDrıve
    Vectra var çıtırtısız model
    Çok şükür 75.000 km oldu çıt demedi daha.
    150.000 deviren arkadaşlarda var forumda ve bu konuda çok menunlar Vectradan.
    Insigniayı daha bilmiyoruz tabi göreceğiz...


    Maşallah diyelim
    Az da olsa gene biraz var, diğer markalarla kıyaslarsan.Hiçbir yerinden gelmezse süspansiyondan geliyor.Ya da benim kulaklar fazla duyuyor




  • Üst taraf yumuşak plastik demişsiniz fakat C5'i incelediniz mi?Sonuçta aynı potadaki araçlar ve o bahsettiğiniz göstergelerin üstündeki plastiği aynı şekilde bükün ve o zaman farkı anlayacaksınız ve hak vereceksiniz.Şunu son kez belirteyim benim insignia ya kalitesiz diye yaftalamam yok sadece yeni muadilleri ile kalite kıyaslamasında üstte olmadığını düşünüyorum.
    Orijinalden alıntı: dctcagri

    Insignia'nın malzeme kalitesi;

    ön konsolda 2 tür plastik var. bu ikisi ön konsol kaplamasından ikiye bölünüyor.
    alt taraf, yani torpidonun olduğu bölüm biraz sert plastik. kaldı ki her araçta bu plastik vardır.
    Mercedes, BMW hariç diyebilirim.

    üst taraf yumuşak plastiktir.
    hatta göstergelerin üzerine doğru taşan, güneşin gelmesini engelleyen bölgeyi elinizle tutup bükebilirsiniz.
    oldukça da kalitelidir.




  • Orijinalden alıntı: imhotep55

    Size bir soru sorabilir miyim?göğüs plastik dedim değil mi yani?
    Ben bir de kalitesiz demedim tasarımına göre,premium iddaası olmasına göre kalitesizi kastettim sonuçta o çıtaya ulaştığını düşünmüyorum,olay bundan ibaret yoksa kesinlikle kötü bir araç demedim(Yiğidi öldürür hakkını veririm.)
    Orijinalden alıntı: OverDrıve

    Allahını seversen bana bir tane araba göster;

    Klima kontorlleri bölümü plastik olmayan.Göğüs plastik demişsin neresi plastik?
    Passat,C5 gibi araçların hangisinde bu kadar gösterişli bir iç mekan var?Kapıların üst kısımları her arabaki gibi yumuşak sadece alt kısımlar plastik oda her arabada öyledir zaten.İç kapı kolları alümnyum.Türkiyede hiç rastlamadım alüminyum iç kapı koluna.

    Sonuçta Insignia sınıfının kalite anlayışını tepetaklak eden bir otomobil.Opel kullanıcısyım diye söylemiyoum emin olun.
    Yolda gördüğümde dönüp defalarca baktığım bir araç.

    Kalite konusunda hiçbir şekilde kötü yorumları hakedecek bir araba değil.
    Tasarım görecelidir ancak herkesin hoşuna gittiğini çok iyi biliyorum.





    Premium sınıf iddiasını Opel zaten kullanmadı hiçbir zaman.
    Kullananlar genelde bu tür forum ortamlarında paylaşım yapan kişiler.
    Yani Opel bu araba Premium sınıf kalitesinde demedi.

    Acaba benim takıldığım bir noktamı var diyorum neresi kalitesiz onu çözmeye çalışıyorum

    @tenekekutu;

    Amörtisörleri hiç sorma zaten
    Yağmurlu havalarda setten geçince ön amörtisörlerden acayip bir ses geliyor.
    Genelde yandım Allah değilde,daha hafif olarak rahatsız etmeyecek bir ses.
    Defalarca servise gittim ama damlar normal diyor birşey diyemedik tabi

    Birde bagaja 500 kg atmışlığım varki onu hiç sorma
    Arka amörtisörler direk felç olduTekerlek çamurluğa sürtmüş boyasını almıştı zor düzelttik.
    Sonra tabi servise gidince ön amörtisörün sesinin aynısı geldi ödeme yaparken.

    750 Lira GARÇÇÇ

    Evlat acısı gibi koydu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OverDrıve -- 19 Ekim 2009; 18:42:52 >




  • Ben üç dönemde insignayı inceledim.Ötv den hemen önce ilk çıktığında hayran olmuştum.ötv' den belli bir süre sonrasında yeni gelenleri hiç beğenmedim.Ön konsolda elinizle bastırdığınızda sesler geliyordu..2-3 ay önce tekrar incelemeye gittiğimde ön konsolun ve kapı kollarının olduğu yerde sesler yoktu ve işçilik çok iyiydi.Sorun benden kaynaklı diye düşünd,üm.Çünkü alıp almamak arasında kalmıştım.Demek sorun bende değilmiş

    Bu arada o sesler o dönemde beni araçtan soğuttu ve civic aldım
  • Carl Peter Forster(Opel Avrupa Başkanı) bi röportajda diyordu ki(insignia nın ilk tanıtımının yapıldıgı londra autoshow da):Biz insigniayı her açıdan en üstte konumladık hem omeganın başarısını tekrarlaması hem de premium rakiplerle mücadele etmesi ve ekliyordu bizim premium lanse edilmeyişimizin tek sebebi imajımız diyordu ve bu yüzden fiyatları düşük tutuyoruz,zamanla audi nin çıktığı gibi bizde premium sınıfına çıkacağız yoksa audi a4 le pek bir farkımız yok hatta bazı noktalarda çok daha iyiyiz diyerek asıl niyetini ifade ediyordu
  • bir çok kişi krediyi ödeyemeyip satıyorlardır demiş.

    bende merak edip sahibinden.com ilanlarında ki insigniaların plakalarını sorgulattım

    üst üste 4 plaka da hak mahrumiyeti yoktu belki devam etseydim bakmaya bir çoğunun krediyle alınmamış olduğunu görcektim

    demek ki kredi borcundan değil başka bir nedenden dolayı satılıyor bu araçlar
  • insignia ne kalitesiz bir araç nede sınıfda kalite standardını belirleyen yada rakiplerinden kat kat kaliteli bir araç...
    insignia nın işçilik sorunlarıda vardır plastik kaliteside normal olması gereken düzeydedir....(mercedes bmw değilki işçiliği kusursuz olsun ki onlarda bile kusur oluyor)


    donanımları yeni teknolojileri tasarımı ve kalitesiyle fiyatının aracıdır ...yani fiyat/ performansı iyi bir araçtır
    ne itin bi tarafına sokulucak bir araç nede tapılacak harika çok kaliteli denecek bir araç....
    D sınıfında rekabeti ciddi oranda arttıran güzel iddialı bir araç....
    daha düşük hacimli ve tüketimi düşük (tsi gibi)
    ve dsg gibi çift kavrama şanzımanla daha alınası bir araç olur....Opelin bunu halletmesi gerekir..
  • ne insigniaymış arkadas
  • İnsignia'nın güç tork eğrisinden bahsedilmiş.
    Bu da benden olsun...

     Insignia
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imhotep55

    Üst taraf yumuşak plastik demişsiniz fakat C5'i incelediniz mi?Sonuçta aynı potadaki araçlar ve o bahsettiğiniz göstergelerin üstündeki plastiği aynı şekilde bükün ve o zaman farkı anlayacaksınız ve hak vereceksiniz.Şunu son kez belirteyim benim insignia ya kalitesiz diye yaftalamam yok sadece yeni muadilleri ile kalite kıyaslamasında üstte olmadığını düşünüyorum.
    quote:

    Orijinalden alıntı: dctcagri

    Insignia'nın malzeme kalitesi;

    ön konsolda 2 tür plastik var. bu ikisi ön konsol kaplamasından ikiye bölünüyor.
    alt taraf, yani torpidonun olduğu bölüm biraz sert plastik. kaldı ki her araçta bu plastik vardır.
    Mercedes, BMW hariç diyebilirim.

    üst taraf yumuşak plastiktir.
    hatta göstergelerin üzerine doğru taşan, güneşin gelmesini engelleyen bölgeyi elinizle tutup bükebilirsiniz.
    oldukça da kalitelidir.






    C5 incelemedim, çünkü tasarımı anormal derecede itici geldi. özellikle arka cam.
    farların çıkıntısı okadar belirgin olmasaydı önden gayet güzel olurdu.
    birde Fransız araçlarına karşı biraz ön yargılıyım. kendilerini ispatlayamadıkları sürece tercih etmem,
    ondan sonra belki.

    ama Avensis'i inceledim. en azından onda plastik üzerinde yumuşak kaplama vardı, yani altı yine aynı sert malzeme,
    ama üstü kalite hissi uyandırsın diye yumuşak kaplama yapılmış.

    bu yüzden Alman otomobillerini seviyorum
    VW ve Audi'nin Doğuş'un elinden çıktığı günü görmeyi merakla bekliyorum
    çünkü alınabilecek araçlar, ama Doğuş bana - faktör olarak geliyor ve beni bu iki markadan uzaklaştırıyor :(






    quote:

    Orijinalden alıntı: rosea

    Ben üç dönemde insignayı inceledim.Ötv den hemen önce ilk çıktığında hayran olmuştum.ötv' den belli bir süre sonrasında yeni gelenleri hiç beğenmedim.Ön konsolda elinizle bastırdığınızda sesler geliyordu..2-3 ay önce tekrar incelemeye gittiğimde ön konsolun ve kapı kollarının olduğu yerde sesler yoktu ve işçilik çok iyiydi.Sorun benden kaynaklı diye düşünd,üm.Çünkü alıp almamak arasında kalmıştım.Demek sorun bende değilmiş

    Bu arada o sesler o dönemde beni araçtan soğuttu ve civic aldım


    benimde bahsettiğim buydu,
    bukadar yoğun talep beklenmiyordu, ama Ötv indirimi döneminde üretimi hızlandırdılar,
    montajda 1-2 aksaklık yaşanmış demekki, ama buda her araçta çıkmıyor.
    o yoğun dönemden sonra gelen araçlar yine gayet iyiydi.




  • bugün işe giderken bir tane beyaz cam tavanlı insignia gördüm, hakikatten tasarım olarak güzel bir otomobil, ama tasarımı güzel yapıcaz diye arka kısmı biraz daraltmışlar gibi geldi, arka koltuklarına oturma fırsatım olmadı ama hem diz hemde baş mesafesinin çok fazla olamayacağı belli.

    mesela aynı sorun şirokkoda da var, arabanın tipi süper ötesi ama arka koltuklar ne öyle, konya yolundaki doğuş otoda bir bakayım dedim, arka koltuğa otururken en azından 3 darbe aldım :9 arabadan bir çıktım sanki dayak yedim. valla arabanın tipi önemli tabiki ama sonuçta podyumda araba ile geçiş yapmıyorsun, kullanmak binmek için alıyorsun, benim için arka koltuklarda bagajda önemlidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keskin98


    quote:

    Orijinalden alıntı: x-rayted

    çok alındığı için çok satılması normal...ayrıca çoğu ÖTV indirimi ile alan çakallar şimdi sıfırı daha pahalı diye kar ederim düşüncesiyle ilan veriyor..1 enayi çıkarsa mantığı...1-2 de çıkıyor ama hepsi satamaz tabii ki...



    Gercek nedenin bu oldugunu sdusunuyorum..

    Bende aynen katılıyorum hatta takip edenler birçok yeni ve eski modelde fırsatçıların boy boy ilan verdiğini görür.Gerçek neden bencede bu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OverDrıve


    quote:

    Orijinalden alıntı: alibekir

    evet ya bende az önce baktım: 70 tane satılık var...yeni çıkan bir araç için bence buı rakam fazla..ben şahsen satanların kredi falan değil memnuniyetsizlikten sattıklarını düşünüyorum...
    not:uzun bir süre 180 lik turbo İNSİGNİA ve SCİROCCO 160 lık arasında kalmıştım...fakat test ettiğim bayiye yeni gelmiş İNSİGNİA daçok tıkırtı vardı, kalite konusunda emin olamayınca VW e döndüm...



    Tamam o zaman şöyle bakalım işe;

    http://www.sahibinden.com/search.php?a=6&&b[search]=volkswagen&b[page]=1&b[sort_field]=date_first_activated&b[sort_order]=desc&c2=3611&c=3611&sKlasik=1&b[page]=1&c=64074&c2=64074

    Bunlar Scirocconun sahibinden.comdaki satılık ilanları.
    18 adet!!!

    Insignianın geldiğindne beri satıldığı sayı ile,Scirocconun geldiğindne beri satıldığı sayıyı karşılaştırıp satılık ilanlarına bakarsanız,Scirocconun daha fazla satıldığını göreceksiniz.
    Demekki bu araçtanda memnun değilller.

    Hala anlayamadınız.
    Satış patlaması aşadı adamlar ve 3 vardiya çalıştılar.
    Sonuçta plastik kısımlarda bu tür çıtırtılar oldu.
    Şimdi 2009 un son çeyreğinde Türkiyeye gelen bir tane Insignia gösterinki konsolundan çıtırtı gelsin.
    Bunu en iyi sizin anlamanız lazım.Çünkü herşeyiyle yeni bir araca biniyorsunuz.Eminim sizdede yaşanıyordur bu tür bebklik hastalıkları.Bunları kafaya takmamak lazım.Konsoldan çıtırtı geliyor diye bir aracı kalitesiz ilan etmek yanlış olur.

    Otomobil eleştirmenlerinin genel kanısı Insignianın rakiplene göre daha kaliteli bir araç olduğu.
    Sınıfındaki diğer araçlarda en az üç çeşit plastik kullanılıyorken Insigniada iki çeşit plastik kullanmış.

    Sonuç olarak Insignia mükemmel bir otomobil değil tabiki ancak kalitesizlik laflarını haketmiyor.
    Sınıfının standartlarını değiştiren bir otomobil yapmış Opel.Saygı göstermek lazım...

    sanırım toplam rakamdan eski kasaları (1970-1980 modeller) ve kiralıkları düşmeyi göz ardı ettiniz...yeni scirocco dan toplam 11 adet satılık dikkatinizi çekerim...




  • 2004 model opel vectra kullanıyorum fakat her nedense opel artık bana hiç çekici gelmiyor geçen cumartesi insignia test sürüşüne gittim pek sarmadı yeni passat çıkana kadar beklemeyi düşünüyorum
  • Tam bir hayal kırıklığı...
    Büyük beklentilerle opel bayisine gittim bugün. 1.6 turbo'nun testine çıktık, ve;
    Aracın süspansiyonu kesinlikle motorla uyumlu değil. Ben sert beklerken tam tersi yumuşak çıktı. Araçta çok belirgin tork yalpalaması var. Bırakın tam gazı yarım gazda bile araba geziyor, direksiyon yalpalıyor. Göya 245 lastik tabanı var. 1-2 viteste tam kuru ve kaymak asfaltta bile araç doğru düzgün hızlanamıyor, bozuk veya ıslak zemindeki durumu düşünemiyorum bile.
    Motor ayrı bir olay, kesinlikle 180 hp hissettirmiyor. Alt devirlerde kesinlikle ölü. Araçta flexiride yoktu, birde öyle görmek lazım. Ama standart gelen araç böyleyse çok kötü.
    Eski kasa vectra 1.9 dizel bile bundan iyi bir araçtı.(Donanım vs bahsetmiyorum)
    Alanlar kusura bakmasın,herkesin kendi zevkine göre, ancak insignia benim açımdan bitik bir araçtır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: allforone

    Tam bir hayal kırıklığı...
    Büyük beklentilerle opel bayisine gittim bugün. 1.6 turbo'nun testine çıktık, ve;
    Aracın süspansiyonu kesinlikle motorla uyumlu değil. Ben sert beklerken tam tersi yumuşak çıktı. Araçta çok belirgin tork yalpalaması var. Bırakın tam gazı yarım gazda bile araba geziyor, direksiyon yalpalıyor. Göya 245 lastik tabanı var. 1-2 viteste tam kuru ve kaymak asfaltta bile araç doğru düzgün hızlanamıyor, bozuk veya ıslak zemindeki durumu düşünemiyorum bile.
    Motor ayrı bir olay, kesinlikle 180 hp hissettirmiyor. Alt devirlerde kesinlikle ölü. Araçta flexiride yoktu, birde öyle görmek lazım. Ama standart gelen araç böyleyse çok kötü.
    Eski kasa vectra 1.9 dizel bile bundan iyi bir araçtı.(Donanım vs bahsetmiyorum)
    Alanlar kusura bakmasın,herkesin kendi zevkine göre, ancak insignia benim açımdan bitik bir araçtır.


    Bende aynı şeyleri düşünmüş ve yazmıştım ( ayrıyeten dikiz aynası arkasının basıklığı ve gelen tıkırtılar ) , fakat test aracı olmasına bağlamıştım , demek ki düşündürecek noktalar gerçekten var.




  • Araba güzel kapatıyo ama kendini.Test aracıyla bi volvo 2.0t ti kaşımıştım azıcık
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.