Herkese öncelikle iyi günler, sizlere sorum şu; TurkcellSuperonline kullanıcısıyım kullanmış olduğum tarife 8 Mgps hızı destekliyor fakat sürekli kopmalar yaşadığım için hız düşürüldü. Konu ile alakalı arıza kaydı açıldı Türk Telekomdan gelinip sokakta ölçüm yapılmış ve sokakta 8 Mgps'e kadar hız ölçüldüğü ev içerisindeki bağlantılarda problem olabileceği söylendi. Superonline'ın uyarısı üzerine splitter'ı çıkararak bağlanın hız kaybı sebebi olabilir dendi. Şu an kafama takılan asıl soru şu görselde de görebileceğiniz gibi kablo bağlantısı bu şekilde sağlandı.
Sizlere sorum sokaktan gelen kabloyu direkt modeme bağlayabilmem mümkün mü? Eğer mümkün değil ise ne tür bir aparat ile bağlantı sağlayabilirim, şu an bana göre hız kaybı yaşayabileceğim tek nokta burası; konu ile alakalı çok fazla bir bilgim yok fakat RJ-45 in içinde 2 adet kablo var, normalde yanılmıyorsam 8 adet oluyor ve belli bir renk düzeni oluyordu bir diğer sebep de bu olabilir mi? Nasıl çözüm sağlarım? Hız sorununu ortadan kaldırmam için ne gibi yollar izlemem gerekir?
Şimdiden ilgi ve alaka gösteren bütün arkadaşlara teşekkürler.
dostum o rj-45 değil rj-11. ev telefonu kullanıyorsan splitter olması lazım benimde hız ve kopma sorunum vardı kaliteli splitter alınca düzeldi.
Evet ev telefonu kullanıyorum fakat yalın ADSL ses hizmetini internet üzerinden alıyorum; yani sokaktan gelen kablo görüldüğü gibi bakır teller telefon kablosu ile bağlanmış ve RJ-11 ile modeme giriş sağlıyorum ve yine modemden telefona ayrı bir RJ-11 ile dağıtım yaparak kullanıyorum. Söylediğiniz gibi aklıma splitter'dan başka çözüm yolu görünmüyor mutlaka deneyeceğim.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme