Şimdi Ara

İnternet Kutusu 12 Saattir İnternet YOK!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
494
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba

    Sabahtan beri internet yok. Görüştüğümüzde de pazartesine kadar olmayacağını söylüyorsunuz.

    Önce yarın dediniz sonra pazartesine döndü. Herşey normalken birden bire gitti internet.

    Telekomda sorun diyorsunuz ama o da tam belli değil. Yıl olmuş 2023 hala günlerce internetin kesilmesi nedir??


    Bize kime anlatalım derdimizi @internetkutusu


    Bugün 3. Gün ve hala internet YOK.

    @internetkutusu




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Riiddick -- 9 Ocak 2023; 11:13:13 >



  • Slm benimde bir kaç gündür kisa süreli kesintiler oluyordu hatta modeme falan reset attım yok.Bugünde bir iki kere gitti ama şuan 1 saattir yok dsl ışığı yanıyor internet yanmıyor.Whatsapptan yazdım Türk Telekom trafik toplama merkezinde yaşanan arıza nedeniyle bir kopma yaşanmıştır. Ekiplerimizin müdahalesi sonrasında sorun çözülmüştür. İnternet Kutusu olarak kısa süreli yaşanan kesinti nedeniyle sizlerden özür dileriz.Diye bir mesaj attilar ama hâlâ internet yok.Arıza kaydı bıraktım.Uydunetten geçmiştim 24 saat canlı müşteri desteği vardı.internet kutusunda öyle bir durum hele haftasonu yok.Umarım bir an önce düzelir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serhat1971 -- 7 Ocak 2023; 23:58:0 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bende de gitti. DSL yanıyor ama internet yok. Müşteri hizmetleri numarası çalmadan kapanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kadima

    Bende de gitti. DSL yanıyor ama internet yok. Müşteri hizmetleri numarası çalmadan kapanıyor.
    Aynen bendede öyle genel bir arıza sanırım.Canlı kimseyede ulaşamıyoruz.Mevki Ankara

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bugün 3. gündür ve hala internetimiz yok. Whatsaptan yazıyoruz aynı şeyler. Telefonla arıyoruz dönüş yok.

    Çözemediler hala. Paramızla rezil oluyoruz resmen.

  • Riiddick kullanıcısına yanıt

    Sorun Telekom tarafındaysa İK'nın yapabileceği tek şey arıza kaydı açmak bu diğer operatörlerde de aynı. 3 gün oldu diyorsanız İK'ya söylersiniz kullanamadığınız günleri faturadan düşerler onun dışında beklemek dışında yapılabilecek maalesef bir şey yok.

  • Gökkubbe G kullanıcısına yanıt

    Sorunun nerede olduğu belli değil. En büyük sorunda bu. Daha sorunu tespit edemediler. Kimsenin de umrunda değil.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.