Şimdi Ara

İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.200
Cevap
25
Favori
50.878
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, IPv6 çalışmalarımız bulunmaktadır. Süreci bizlerde yakından takip etmekteyiz.
  • Merhaba


    Şuan başka bir iss kullanıyorum Bayadır sorunsuz kullandığım iptv iss tarafından olsa gerek engellenmiş Çünkü mobil veride sorunsuz çalışıyor Şuan ki iss'e durumu sordum henüz dönüş yok Burada sormak istediğim acaba internet kutusu kullanıcıları da benzer durumlar yaşıyor mu? Eğer şuanki iss'den kaynaklı düzelmeyecek bir durum varsa bir hafta içinde internet kutusuna geçeceğim Tabi dediğim gibi burada olumsuz bir durum yoksa


    Edit: Sorunu çözdüler şimdilik devam gıbırda devam




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cimbomlusinan -- 4 Kasım 2022; 19:28:36 >
  • 8576045130
    Bir süredir fiber internetim yok alarm ışığı kırmızı yanıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cimbomlusinan kullanıcısına yanıt

    Sorunsuz izliyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt
    Hocam yine aynı şey olmuş. Son ödeme gününde fatura ödeniyor fakat internet kesiliyor. Ne zaman düzelecek bu durum?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt

    Oim , fatura tarafına çok ağırlık vermeniz lazım enpara'da halen mobil bankacılıkta ödeme yapamıyoruz.


    Vakıfbank , Kuveyttürk ve benzeri bankalarla da anlaşılması kullanıcılar açısından rahatlık kazandırır.

  • Merhaba,

    Görüş ve değerlendirmeleriniz için teşekkür ederiz. Mümkün olan en kısa süre içerisinde Enpara ile ödemelerinizi yapabileceksiniz. Diğer bankacılıklar ile ilgili çalışmalarımız ise devam etmektedir.

    Sağlıklı Günler Dileriz.
  • Merhaba,

    Konuyu Whatsapp Destek hattımıza ilettiniz mi?
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt
    Evet, ilettiğimizde sorun çözülüyor ceza tutarı siliniyor fakat sürekli bu durumu yaşamak can sıkıcı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Konu ile ilgili gerekli aksiyonları alıyor olacağız. Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

    İyi Akşamlar Dileriz.
  • İlginç bir şekilde size geçtim geçeli ping atamıyorum. Uzak masaüstü bağlantısında da sürekli kopma sorunu yaşıyordum ancak onu udp'yi devre dışı bırakarak hallettim. İnternette bir sorun yok ancak bu ping olayının çözülmesi çok iyi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi medcezir55 -- 7 Kasım 2022; 1:38:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, 1 haftadır Valorant'ta anlık paket kayıpları yaşamaktayım, enteresan tarafı diğer oyunlarda problem yok. Benzeri sorun internet kutusu kullanıcısı arkadaşımda da mevcut İstanbul'un farklı semtlerinde oturuyoruz, Riot sunucularıyla olan P2p de mi bir güncelleme yapıldı acaba ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ShowNeverEnds -- 10 Kasım 2022; 2:44:20 >
  • 99 liralık Paketi 1 Aralık tarihinden itibaren 129 yapmışlar. Zaten zamdan sebep eski operatörümü terkedip bu operatöre geçtim, ancak daha 4. Ayımda zam ile karşılaştım. Aradaki fiyat farkı internet kutusunda yaşadığım sıkıntılara katlanmamı sağlıyordu ancak zamdan sonra hiçbir albenisi kalmadı. Ay sonu eski operatörüme geri döneceğim. En azından verdiğim paranın hakkını almış olurum. Bu da böyle yaşandı bitti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @internetkutusu Yaklaşık 3 aydır sizden hizmet alıyorum ve şimdiye kadar herhangi bir sorun yaşamamıştım. Fakat yaklaşık 1 saat kadar önce internet bağlantım kesildi ve halen gelmiş değil. Modemde dsl ve internet ışığı yanmıyor, kapatıp açma işlemi sonuç vermedi modem arayüzünde de dsl hat durumu kısmında bağlı değil yazıyor. Whatsapp hattınıza yazdım, 850'li numaranızı aradım ama mesai saati dışı olduğu için kimseye ulaşamadım. Sitenizden arıza kaydı oluşturdum ve sorunun ne zaman çözüleceğini bilmiyorum. Abone numaram 8576039292'dir, evde ufak bebeğimiz var ve annesi zaman zaman çizgi film açarak oyalıyor onu. Bu konuda sizden en kısa sürede çözüm bekliyorum.

  • Merhaba,

    Bulunduğunuz bölgede genel arızanız kaynaklı erişim sağlayamadığınız teyit edilmiştir. Süreç teknik birimimizin takibinde olup gelişmeler halinde sizler ile irtibat halinde olacağız.
  • Fatura ödeme yapamıyoruz (Enpara), ayrıca mobil uygulamanızda kullanıcı girişi yaparken kullanıcı adı ve şifre soruyor sürekli, bu iki şikayeti ileteli bir ay oldu hala bir gelişme yok.

  • gyradel kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Tüm online işlemler merkezimiz yenileniyor.

    Yazılım ekibimiz çalışmalarını tamamladıktan sonra bilgilendirme yapacağız.

    Bu konudaki sorunların farkındayız geliştirmelerini yapıyoruz.

    Saygılarımızla,

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Selam....Online işlemler ve banka ödemeleri hususundaki çalışmalarınız maalesef çok yavaş ilerliyor, hızlandırırsanız sizin için iyi bir referans olacaktır.

  • 1 aralıktan itibaren zam gelecek zam öncesi 12 aylık peşin ödeme yapmak istedim fakat yeni ücret üzerinden ödeneceği soylenildi. Aktif paket ücreti denilmişti bana fakat yeni ücret neden isteniyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt

    Merhaba, IPv6 ne zaman aktif olacak? Bir gelişme yok mu?

  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.