Ben de yeni geçiş yaptım herhangi bir olumsuzluk yok internet hizmetinde. İnternetkutusuna başvurmak ve 2. dönemini faturaya ücret ödemeden kullanmak isteyen arkadaşlar refarans numaramı kullanabilirsiniz. 8576065789 |
🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥 (10. sayfa)
-
-
26 Nisan 2022'de bireysel abonelik sözleşmesi, işletmeci değişiklik formu ve kimliğimin ön ve arka yüzünü İnternet Kutusu'nun (+90 535 057 01 40) numaralı whatsapp işletme hesabına yolladım ve evrakı da Sürat Kargo'ya 1295431126 cari koduyla ücretsiz olarak teslim ettim. Kargo görevlisine cari kodu söylediğinizde işletme adı ve adresi otomatik olarak geliyor ve paketinizi ücretsiz olarak gönderebiliyorsunuz.
Ön başvuruyu yaptıktan iki gün sonra yani 28 Nisan 2022 itibarıyla geçiş işlemlerim tamamlandı. Geçiş süreci gerçekten beklediğimden hızlı oldu.
Geçiş sonrası eski operatörüm TurkNet'ten aşağıdaki SMS'ler geldi:
Alıntı
metni:Degerli TurkNet'li, xxxxxx abone numarali hizmetiniz, talebiniz uzerine iptal edilmistir. Mahsuplasma kontrollerini de en kisa surede tamamlayarak, size sonucu hakkinda sms ile bilgi verecegiz. B001 Alıntı
metni:xxxxxx numarali aboneliginiz icin 9,99 TL tutarinda iade hakkiniz dogmustur. Iade islemini gerceklestirebilmemiz icin adresine giris yaparak veya musteri hizmetlerimize basvurarak kendi adiniza olan banka hesabinizin IBAN bilgisi iletmeniz halinde, 14 gun icerisinde alacaginizi iade edecegiz. B001 Alıntı
metni:Degerli TurNet'li, IBAN numaraniz elimize ulasti. Maksimum 14 gun icerisinde iade isleminizi tamamlayip bize iletimis oldugunuz IBAN numarasina alacaginizi iade edecegiz. B001 Şu anda TurkNet iptal, İnternet Kutusu aktif. Bu süreçte internet hizmetim hiç kesilmedi. İnternet Kutusu'na ait kullanıcı adı ve şifrem de SMS ile geldi. Ama işin ilginç yanı, modem ayarlarını henüz güncellemediğim halde ve TurkNet'ten gelen onca iptal SMS'ine rağmen TurkNet'in kullanıcı adı ve şifresiyle bağlantı sağlamaya devam ediyorum. Modem ayarlarını ileride güncellemem gerekecek mi yoksa aynı ayarlarla hizmet almaya devam edebilecek miyim, çok merak ediyorum. Gelişme olursa buradan paylaşırım.
İnternet Kutusu ile ilgili şu ana kadar gördüğüm tek eksiklik, faturalarınız için otomatik ödeme talimatı oluşturamıyorsunuz. Ziraat Mobil uygulamasında fatura ödeme sayfasında İnternet Kutusu Telekom'un ismi bulunmuyor. Whatsapp işletme hattında konuyu dile getirdiğimde "Banka entegrasyunumuz önümüzdeki ay devreye alınacaktır." şeklinde bir yanıt aldım. Bunu da sizinle paylaşmak isterim.
Bu arada, diğer arkadaşların da belirttiği üzere bu operatörde de 'Arkadaşını Getir' kampanyası mevcut. Kampanya dahilinde siz ve arkadaşınız ise 1 aylık hediye internet kazanabiliyorsunuz. Kampanyanın tam açıklaması şu şekilde:
Alıntı
metni:Arkadaşını Getir Hediyeni Götür! Arkadaşını getirene arkadaşıyla gelene 1 aylık internet hizmeti hediye. Yapmanız gereken ise çok kolay. Önermiş olduğunuz arkadaşınız, sizin abone numaranız ile 0850 441 0 140 numaralı çağrı merkezimiz üzerinden başvuru yapıyor. Referans olan kişinin aktif internet kutusu abonesi olması şartıyla başvuru işleminiz tamamlanıyor. Ödediğiniz ilk faturadan sonraki faturanız kampanya kapsamına giriyor. Siz ve arkadaşınız ise 1 aylık hediye internetin tadını çıkarıyorsunuz. İnternet Kutusu aboneliğinizi benim referansımla başlatmak isterseniz abone numaram: 8576038947'dir.
-
Merhabalar. Papara ve Paycell üzerinden otomatik ödeme talimatı verilebiliyor bilginize hocam. Diğer bankalarda 1 aya kadar olacakmış bilginize. Saygılarımla.quote:
Orijinalden alıntı: Machining26 Nisan 2022'de bireysel abonelik sözleşmesi, işletmeci değişiklik formu ve kimliğimin ön ve arka yüzünü İnternet Kutusu'nun (+90 535 057 01 40) numaralı whatsapp işletme hesabına yolladım ve evrakı da Sürat Kargo'ya 1295431126 cari koduyla ücretsiz olarak teslim ettim. Kargo görevlisine cari kodu söylediğinizde işletme adı ve adresi otomatik olarak geliyor ve paketinizi ücretsiz olarak gönderebiliyorsunuz.
Ön başvuruyu yaptıktan iki gün sonra yani 28 Nisan 2022 itibarıyla geçiş işlemlerim tamamlandı. Geçiş süreci gerçekten beklediğimden hızlı oldu.
Geçiş sonrası eski operatörüm TurkNet'ten aşağıdaki SMS'ler geldi:
Alıntı
metni:Degerli TurkNet'li, xxxxxx abone numarali hizmetiniz, talebiniz uzerine iptal edilmistir. Mahsuplasma kontrollerini de en kisa surede tamamlayarak, size sonucu hakkinda sms ile bilgi verecegiz. B001 Alıntı
metni:xxxxxx numarali aboneliginiz icin 9,99 TL tutarinda iade hakkiniz dogmustur. Iade islemini gerceklestirebilmemiz icin adresine giris yaparak veya musteri hizmetlerimize basvurarak kendi adiniza olan banka hesabinizin IBAN bilgisi iletmeniz halinde, 14 gun icerisinde alacaginizi iade edecegiz. B001 Alıntı
metni:Degerli TurNet'li, IBAN numaraniz elimize ulasti. Maksimum 14 gun icerisinde iade isleminizi tamamlayip bize iletimis oldugunuz IBAN numarasina alacaginizi iade edecegiz. B001 Şu anda TurkNet iptal, İnternet Kutusu aktif. Bu süreçte internet hizmetim hiç kesilmedi. İnternet Kutusu'na ait kullanıcı adı ve şifrem de SMS ile geldi. Ama işin ilginç yanı, modem ayarlarını henüz güncellemediğim halde ve TurkNet'ten gelen onca iptal SMS'ine rağmen TurkNet'in kullanıcı adı ve şifresiyle bağlantı sağlamaya devam ediyorum. Modem ayarlarını ileride güncellemem gerekecek mi yoksa aynı ayarlarla hizmet almaya devam edebilecek miyim, çok merak ediyorum. Gelişme olursa buradan paylaşırım.
İnternet Kutusu ile ilgili şu ana kadar gördüğüm tek eksiklik, faturalarınız için otomatik ödeme talimatı oluşturamıyorsunuz. Ziraat Mobil uygulamasında fatura ödeme sayfasında İnternet Kutusu Telekom'un ismi bulunmuyor. Whatsapp işletme hattında konuyu dile getirdiğimde "Banka entegrasyunumuz önümüzdeki ay devreye alınacaktır." şeklinde bir yanıt aldım. Bunu da sizinle paylaşmak isterim.
Bu arada, diğer arkadaşların da belirttiği üzere bu operatörde de 'Arkadaşını Getir' kampanyası mevcut. Kampanya dahilinde siz ve arkadaşınız ise 1 aylık hediye internet kazanabiliyorsunuz. Kampanyanın tam açıklaması şu şekilde:
Alıntı
metni:Arkadaşını Getir Hediyeni Götür! Arkadaşını getirene arkadaşıyla gelene 1 aylık internet hizmeti hediye. Yapmanız gereken ise çok kolay. Önermiş olduğunuz arkadaşınız, sizin abone numaranız ile 0850 441 0 140 numaralı çağrı merkezimiz üzerinden başvuru yapıyor. Referans olan kişinin aktif internet kutusu abonesi olması şartıyla başvuru işleminiz tamamlanıyor. Ödediğiniz ilk faturadan sonraki faturanız kampanya kapsamına giriyor. Siz ve arkadaşınız ise 1 aylık hediye internetin tadını çıkarıyorsunuz. İnternet Kutusu aboneliğinizi benim referansımla başlatmak isterseniz abone numaram: 8576038947'dir.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Türknetten gelecek zamdan dolayı yeni geçiş yaptık. Şimdiye kadar bir sorun yaşamadık. Geçmek isteyenlere tavsiye edilir.
Geçerken kullanmak isterseniz referans kodu: 8576024730
Referans koduyla gelirseniz 1 ay ücretsiz kullanım kazanmış olursunuz.
-
Ben de geçişimi sağladım gerçekten fiyat/performans firması geçmek isteyenler referansımla abonelik başlatırsa 1 ay ücretsiz kullanabilecektir. Referans kodum: 8576061368
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onemlibirisidegil -- 29 Nisan 2022; 14:22:53 > -
vdsl engelli indirimi yaparlarsa geçelim
-
bu firma kullanıp iptv kullanan özele yazabilirmi?
-
Herkese hayırlı akşamlar arkadaşlar, türknet fiberden internet kutusu firmasına geçen arkadaşlar türknet tarafından modemi kullanmaya devam mı ediyorlar yoksa başka bir modem mi almaları gerekiyor.
Bu durumu merak ediyorum, aydınlatacak arkadaş varsa memnun olacağım.
-
Konuştum düzenleme yapabilirler bakalım uğraşıyorum.
-
Modem hakkı TürkNet'ten İK'ye geçer. Sen herhangi bir modem değişikliği yapmana gerek yok.
-
Bilgi için teşekkürler.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Türknet'ten ben de geçiş yaptım.Su anlık IPTV yurt dışı çıkışlarında bir sıkıntı yok ileride ne olur bakacağız?
1 ay ücretsiz internet için davet kodu: 8576065722
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
arkadaşını getir kodumu kullanabilirsiniz.
8576068761
WhatsApp üzerinden başvuru esnasında paylaşabilirsiniz. teyit ettirebilirsiniz. evrakları ve kimliği gönderin hemen başvuru yapılıyor 1-2 gün içinde.
referans kodunu 1 ay fatura ödeyip 2. ay ödememek için kullanabilirsiniz.
kurulum ve evrak kargo masrafı yok sadece fatura.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi inexo -- 7 Mayıs 2022; 23:48:37 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
engelli indirimi var mı? varsa % kaç
-
Engelli indirimi şuan için yok fakat en kısa sürede geleceğini düşünüyorum.
-
olsa 100mbit düşünebilirdim
neyse bekleyeceğiz o zaman
-
Abonelik Başlangıcı :29.04.2022
Kullanılan Tarife : VDSL 100 Mbps 79,90 TL (Mega Kutu Tarifesi)
Memnuniyet Durumu : Şuan 90 mbps net alıyorum.whatsapp'tan belge resimlerini gönderin.Sürat kargoya ücretsiz belgeleri gönderin max 1 gün geçiş süresi 💖.Türknetten sonra iyi geldi.💖
Referans numarası : 8576070018
-
voip hizmeti veriyormu arkadaşlar.
-
Voip hizmeti vermiyor firma.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Abonelik Başlangıcı : Nisan 2022
Kullanılan Tarife : Mega Kutu Tarifesi (VDSL 100Mbit)
Memnuniyet Durumu : Uygun fiyat, sorunsuz hizmet.
Referans numarası : 8576065689
Ref numarasını kullanırsanız karşılıklı 1 er ay ücretsiz kullanım kazanmış oluyoruz.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X