Şimdi Ara

İnterneti ucundan koklatıp full fatura gönderen Türknet

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
1
Favori
788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İnternet bağlantı işim bir aydır yılan hikayesine döndü. 35 mbps diye güvenip bağlatmıştım. Birkaç gündür zar zor 3-5 mbps civarında internet alıyorum. Ve sistemden Türknet 103 küsur tl fatura yollarken gram utanmıyor.

    Başka operatöre başvurdum. Onlar dönüş yapar yapmaz TürkNet’ten koşarak kaçacağım. Yazıklar olsun böyle firmaya.

    Abone no: 1662770

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Türknet iyiydi bende kullanıyorum fakat bu aralar artık bıktırmaya başladı, Uzun süredir TurkNet abonesiyim, arada kopmalar oluyor 2 - 3 saat gelmiyor, yazıyorum, muhatap yok, 2 - 3 saat sonra düzelirse düzeldi diye yazıyorlar, kaç defa konu açtım, gerekirse ya hattımın ya da bağlı olduğu santralin kontrol edilmesini istedim, modem bahane edildi 2 modem daha aldım 3 modemim var evde, şimdi ise dünden beri internetim yok, destek konusu açtım ilk otomatik cevap geldi modem ayarlarınızdan olabilir diye, 2 modem ile test ettim sorun aynı, modemi test ettiğimi ve ayarlara baktığıma dair yazdım halen cevap yok, işim var halletmem gerekiyor o kadar yazmama rağmen yine cevap yok, telefonda zaten destek vermiyorlar ve sadece telesekreter var, telefon destekleri yok, kısacası şu anda farklı bir sağlayıcı aramaya başladım, tavsiyem kendilerini düzeltene ve paraya kıyıp 1-2 müşteri temsilcisi alana kadar TürkNet'ten uzak durun. 1-2 kişi ile şirket yönetilmez.

    Bu yazıyı bir arkadaşa cevap olarak yazmıştım burada da düzenlenmiş olarak bulunsun, para alıp müşterisini takmayan ve saymayan kurumların kendini düzeltmesi gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi polat333 -- 12 Mayıs 2020; 17:38:39 >




  • 7 nisan başvurdum 30 nisanda bağladılar
    Bu gün fatura geldi 3+57+22=82tl. Neyse ödedim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yşahin kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun ve umarım problem yaşamazsın hocam fakat bence yinede yaşayacağın problemler ve stress için şimdiden geçmiş olsun.
  • Telekom ekipleri baglanti etiketi verdiler. Hizmet numarası: 8827125133 ve iss: turknet diye yazdılar.Şu anda evde internet var. Modem açık. İnternete giriyor. Fakat hız inanilmaz düşük
    1.5 mb gösteriyor. Bu sekilde kullanamam. Aktif mi etmediniz ? Modem açık. Lütfen ilgilenin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mericx

    Telekom ekipleri baglanti etiketi verdiler. Hizmet numarası: 8827125133 ve iss: turknet diye yazdılar.Şu anda evde internet var. Modem açık. İnternete giriyor. Fakat hız inanilmaz düşük
    1.5 mb gösteriyor. Bu sekilde kullanamam. Aktif mi etmediniz ? Modem açık. Lütfen ilgilenin
    modem değerlerin nasıl snr margin
  • inceoktay İ kullanıcısına yanıt
    Modemde nereden görecem onları?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 3 gün oldu internetim yok ve ne cevap veriyorlar nede ilgileniyorlar, destekten o kadar yazmama rağmen bana modeminizin ayarlarına bakın ,ayarlayın gibisinden saçma bir otomatik cevap geliyor sadece, dün karşı komşum ile sokakta denk geldik aynı gün ve saatte onunki de gitmiş ve halen bağlanmamış, oda aynı cevapları almış, anlaşılan TürkNet te işler bozuldu ve çökmeye gidiyor, belkide kapatıp gidecekler, bir şeyler var, çünkü çevreme ve kullananlara bakıyorum bu aralar iyice bozmaya başlamışlar ve destekleri sıfırın altında, çözüm yok internet yavaşlıyor, sürekli kopmalar oluyor, benim gibi interneti gidenin bağlantısını kontrol etmiyorlar, destekte 24 saatte numunelik sallama bir cevap verip işi uzatıyorlar, sanki firma terkedilmiş gibi bir durum var.
  • Merhaba, daha öncesinde VDSL başvuruları santral mesafesinin uzak olmasından dolayı yerleşik operatör tarafından onay verilmemiştir. Ben tekrar başvurunuzu yaptım. Açık destek kaydı üzerinden arkadaşlarıma konuyu detaylı olarak paylaştım. Bu yönde yerleşik operatör ile iletişime geçerek sorunu çözümleyeceğiz.
  • polat333 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz? Takibini yapabilmem için PM üzerinden kayıt numarasını benimle paylaşabilir misiniz?
  • yşahin kullanıcısına yanıt
    Merhaba, TurkNet olarak kullanmadığınız hizmet için faturalandırma yapmıyoruz. Hata olduğunu düşünüyorsanız www.turk.net/oim sayfamızdan fatura inceleme kaydı oluşturabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    PM bakabilirmisiniz İnterneti ucundan koklatıp full fatura gönderen Türknet bende bu hat değerleri ile vdsl için başvuruyorum olumsuz diyosunuz nasıl mümkün olabilir
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Biraz önce PTT'den iptal dilekçemi faksladım. En kısa zamanda aboneliğimi sonlandırınız.
    Ayrıca faturanıza itiraz ediyorum. Bağlantı sağlandığı günden beri 5-6 mbps internet veriliyor ama full ücretli fatura gönderiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kemal_ed007 -- 13 Mayıs 2020; 17:43:5 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Cevap yazdım, umarım halledilir.
  • RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YellowBase

    RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN
    Haklısın, doğru lafa ne denir, özelden bilgileride verdim fakat bırakın çözümü halen cevap veren bile yok, yarına 4 gün olacak internetim yok ve işin kötü tarafı doğru dürüst bir muhattap da yok, sanırım paşalar yan gelip yatıyorlar.
    herşey bir yana 2 çocuğum var "3,5 - 5,5" yaşlarında ve çocuklar çizgi film izliyorlardı, ha bire neden açılmıyor diyorlar gelde açıkla. :(
    Sanırım yarın kesin türknetten ayrıldığım ve arkama bir daha bakmayacağım gündür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, TurkNet olarak kullanmadığınız hizmet için faturalandırma yapmıyoruz. Hata olduğunu düşünüyorsanız www.turk.net/oim sayfamızdan fatura inceleme kaydı oluşturabilir misiniz?
    PM bakar mısınız ? Dünden beri bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Astroosman

    PM bakar mısınız ? Dünden beri bekliyorum

    Alıntıları Göster
    Bende 4 gün oldu halen bekliyorum ve destekde olsun vs cevap dahi yazan yok.
  • Merhaba, arkadaşlarımın kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan paket / tarife işlemleri kaydı oluşturabilir misiniz?
  • Kemal_ed007 K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, faturanızın hatalı olduğunu düşünüyorsanız www.turk.net/oim sayfamızdan fatura inceleme kaydı oluşturabilirsiniz. Arkadaşlarım inceleyerek bilgi verecektir.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.