Merhaba arkadaşlar. iPhone 3G/S kullanıcılarının bildiği bir sorun bu tabi ki de benim de paylaşacağım durum. Mayıs 2010'da aldığım cihazımı 1 yıl boyunca silikon kılıf ile kullandım. Daha sonra kılıfın sararması üzerine değiştirdim. Kılıfsız kullandığım toplam süre 1 ay bile değildir.
Apple'ın Amerika ve Kanada'da kabul ettiği üretim hatası olan, sarj soketinin üstünde ısınmaya bağlı oluşan çatlaklar maalesef ülkemizdeki vergi sistemi ve şirketlerin elde edebileceği haksız kazancın kolay olması sebebi ile kullanıcı hatası kabul edilip genellikle de her kullanıcıdan (işin garip yönü) farklı paralar talep edilmektedir. ( Biraz garip bir cümle oldu bu.)
Ülkemizde üreticinin kendi garantisini bile sağlayamaması ayrı bir olaydır da, cihaz garantilerinin, birbirine müşteriyi kazıklama yönünden benzeyen 3-4 firmaya verilmiş olması büyük bir hatadır.
Apple'ın sitesine girdiğimizde Türkiye için kendilerinin yardımcı olamamaları sebebi ile kullanıcıları Turkcell, Avea ve Vodafone'un sayfasına yönlendirmektedirler.
Geçen hafta bu sorunu "sikayetvar.com"a yazmıştım. Çarşamba günü cevap vermişler. E tabi ki herkese olduğu gibi copy paste o da.
Bir haftalık bir iphone 4 tecrübem olmuştu. Sim kart çıkarma işleminde Turkcell'deki yetkili sağolsun o kısımda çatlak oluşturdu. O da bana kaldı. Onun haricinde sim kızağının yanında bir çatlak daha var. Orayı nasıl çatlatabilirim onu da merak ediyorum onun suçlusu da mı benim ki...
Resimler de bunlardır. Yahu tamam her şeyi kabul ediyorum da o çatlakların sebebi ben değilim, siz de değilsiniz ama neden her seferinde kazıklanacak, mağdur duruma düşecek olanlar biziz?
Cok üzüldüm kötü görünüyor resimlerde. Bende aynısı olsaydı Direk iPhone a mail atmayı ve durumu anlatmayı denerdim herhalde
quote:
Orijinalden alıntı: Alpheios
Cok üzüldüm kötü görünüyor resimlerde. Bende aynısı olsaydı Direk iPhone a mail atmayı ve durumu anlatmayı denerdim herhalde
Yani tamam benim hatam olan yerleri ben biliyorum da, satmak istediğimde aşırı bir zarara uğrayacağım gibi görünüyor şu durumda çünkü ip4 almayı düşünüyorum.
Mail önerisine gelindiğinde ulaşmaya çalıştım, Amerika ve Kanada için telefonla iletişim mevcutken, diğer bölgeler için apple'ın kendi sitesindeki otomatik talimatlarla bir şeyler yapmak zorunda kalıyorsun. Bir de ben bu cihazı geçen sene aldığım için garantisi bitmiş görünüyor sistemde.
Pcnet editörü Erdal Kaplanseren ile görüştüm bu konu hakkında, Apple ile kendisinin iletişime geçeceğini ve bilkom ile görüşeceğini söyledi.
dock daki olay bendede var kronik bişey sanırım
Bnde 3gnin yerine 3gs alayim diyordum tamda
quote:
Orijinalden alıntı: Hakan.Turan Bnde 3gnin yerine 3gs alayim diyordum tamda
Fark yok dostm ayni kasa sonucta
bende de aynı sorun var (3G) sadece dock bölümünde çatlak var ama ne yapalım böyle kullanıyorum baktım 1-2 ay kontrol ettim büyüyor mu diye baktım büyümüyor takılıyorum öyle satma işinde evet zarar yaratacağı kesin ama annenize babanıza kardeşinize falan satmaya çalışın aleti :D benim telefonun alıcısı hazır (annem)
Bende de var (3GS) yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum ama en ufak bir çatlak yok ve 3 yıldır kılıfsız kullanıyorum.Yakın çevremdekilerde de aynı telefondan var ve onlarda da çatlak vb. benzeri şeyler yok.Sanırım biraz şansın da etkisi var.
evet iphone'nun kronik problemi şarj yerindeki o çatlak..bende yok ama çok kişi bundan muzdarip.
teleservice garantili iphone 3gs i ben ve 4 arkadaşım garantiden değişti dock soketi ve kulaklık soketinin ordaki çatlaklar nedeni ile genpa değiştirmemek için elinden geleni yapıyor
quote:
Orijinalden alıntı: amd1712
Merhaba arkadaşlar. iPhone 3G/S kullanıcılarının bildiği bir sorun bu tabi ki de benim de paylaşacağım durum. Mayıs 2010'da aldığım cihazımı 1 yıl boyunca silikon kılıf ile kullandım. Daha sonra kılıfın sararması üzerine değiştirdim. Kılıfsız kullandığım toplam süre 1 ay bile değildir.
Apple'ın Amerika ve Kanada'da kabul ettiği üretim hatası olan, sarj soketinin üstünde ısınmaya bağlı oluşan çatlaklar maalesef ülkemizdeki vergi sistemi ve şirketlerin elde edebileceği haksız kazancın kolay olması sebebi ile kullanıcı hatası kabul edilip genellikle de her kullanıcıdan (işin garip yönü) farklı paralar talep edilmektedir. ( Biraz garip bir cümle oldu bu.)
Ülkemizde üreticinin kendi garantisini bile sağlayamaması ayrı bir olaydır da, cihaz garantilerinin, birbirine müşteriyi kazıklama yönünden benzeyen 3-4 firmaya verilmiş olması büyük bir hatadır.
Apple'ın sitesine girdiğimizde Türkiye için kendilerinin yardımcı olamamaları sebebi ile kullanıcıları Turkcell, Avea ve Vodafone'un sayfasına yönlendirmektedirler.
Geçen hafta bu sorunu "sikayetvar.com"a yazmıştım. Çarşamba günü cevap vermişler. E tabi ki herkese olduğu gibi copy paste o da.
Bir haftalık bir iphone 4 tecrübem olmuştu. Sim kart çıkarma işleminde Turkcell'deki yetkili sağolsun o kısımda çatlak oluşturdu. O da bana kaldı. Onun haricinde sim kızağının yanında bir çatlak daha var. Orayı nasıl çatlatabilirim onu da merak ediyorum onun suçlusu da mı benim ki...
Resimler de bunlardır. Yahu tamam her şeyi kabul ediyorum da o çatlakların sebebi ben değilim, siz de değilsiniz ama neden her seferinde kazıklanacak, mağdur duruma düşecek olanlar biziz?
evet hocam türkiye de malesef durumlar böle gidiyor, ıphone kullanıcılarının oldukça başına gelen bir arızadır.. buna artı olarak ıphone 4 ses gidiş ve şebeke problemleri de fabrikasyon hatalarındandır
Birebir aynı kırık çatlaklar bende de var garantide bitti muhatap bulamıyorum kendime. Aynı renk telefon. Bugünde suya düştü şuan beyaz ekran modumda iyice gitti çöpe...
böle bir markaya bu kadar para veriyosun aldığın sonuca bak yazık yaa
quote:
Orijinalden alıntı: spawn1990
böle bir markaya bu kadar para veriyosun aldığın sonuca bak yazık yaa
bunlardan kaldı mı hala ya
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme