Şimdi Ara

// IPHONE 6 AKASYA GARANTI DENEYIMIM//

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
47
Cevap
1
Favori
2.909
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkeze merhaba arkadaşlar. 14 Kasım'da isviçre çıkışlı bir iPhone 6 gold 16 gb cihazı satın aldım. Cihaz'ın yaklaşık bir hafta sonunda sol üst köşesinde bir çıtırdama meydana geldi. Bunu müşteri hizmetlerine bildirdim ve randevu ile en yakın zamanda bir genius bar yetkilisi ile görüşmem istendi. Randevu'yu alıp Akasya'da ki apple mağazasında bir genius bar yetkilisine sorunu ve cihazın daha 1 2 haftalık olduğunu belirttim. Cihazı bir kontrol etmek istediğini söyleyip içeri gitti ve geldiğinde her hangi bir sorun göremediğini belirtti. Bende taşkınlık çıkarmadan aldım çıktım cihazımı. Bir zaman sonra aradan yaklaşık 2 ay geçti ve cihazdaki bu ses giderek büyüdü ve tok bir ses haline geldi,bunu görüntüledim ve sizinle paylaşıcam.http://youtu.be/qUmoeqVZt_A Dün tekrar Akasya avm'deki apple Mağazası'na gittim (randevu'lu olarak) ve forumdaki meşhur sakallı ve kalıplı Ali bey denk geldi. Ona sorunumu ilettim ve ilk randevu'daki yanlış anlaşılmadan özür dileyip cihazın 3 saat içinde tamir göreceğini belirtti. Belgeleri yazının sonunda paylaşıcam. Aradan 3 saat geçtikten sonra cihazı teslim aldım,Güzelce ekran filmini uyguladım ve eve döndüm. Tam kılıfı takacakken sesin devam ettiğini gördüm ve hemen ertesi gün sabah 9 da Akasya Mağazası'na gittim mağaza 10'da açılacağını öğrendim ve 1 saat o soğukta kapıda bekledim. Saati geldiğinde hemen apple Mağazası'na girdim ve yetkili kişiye belgelerle sorunumu ilettim kendisi umursamaz bir biçimde daha konuşma mı bitirmeden seri numara mı isteyip geçmişe baktı daha cihazdaki sesi dinlemeden ukalaca bir biçimde bu sesi nasıl oluyor da farkediyorsun gibisinden bir soru sordu. Efendiliği mi bozmadım ve oturup bekledim. Bir başka arkadaş geldi ve sorunu mu dinleyip cihazı mı aldı geldiğinde ise cihazın açılıp bir sorun görülmediğini söyledi nasıl olur dedim ve beni demo cihazlara götürdü. Farkı gördükten sonra ukalaca bir şekilde yeni cihaz verileceğini ama bu sorunla karşılaşıldığında artık işlem görmeyeceği mi söyledi bunu defalarca tekrarladı ve yeni cihazı getirdi özensiz bir şekilde açtı elimdeki cihazı aldı yenisini sadaka verirmiş gibi uzattı ve bir kere daha işlem görmeyeceğini tekrarladı eski cihazımdaki bilgilerimi aktarmama yardımcı olurmusunuz dediğimde ise öyle bir işlem yapamayacağını söyleyip diğer cihazdaki bilgileri silip bir el bile sıkmadan gitti. Umrumda değildi nasıl davrandıkları ama efendiliğin bir kere daha bu ülkede prim görmediğini anlayarak cihazı aldım gittim. Oraya gelip argo argo bağırıp çağırıp dayılanarak muhabbet etseydim daha iyi bir iletişim olacağına eminim.
     // IPHONE 6 AKASYA GARANTI DENEYIMIM//
     // IPHONE 6 AKASYA GARANTI DENEYIMIM//



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GarqameL -- 8 Ocak 2015; 19:20:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • joven kullanıcısına yanıt
    Bu reva değilde insanlik ve karakter meselesi bence. Az buz değil 2,500 liralık bir cihaz bu daha 1 haftalıkken bu sorunu yaşıyorum ve 3 kere gelip gidiyorum bu karda kıyamette. En azından mağduriyeti mi görüp biraz daha Hoşgörü göstermesi gerekti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne yazık ki ülkemizde kibarlığından, nezaketinden taviz vermeden hareket edenlerin hakları verilmiyor bu kamu kurumlarından özel sektörün faaliyet gösterdiği tüm iş kollarında mevcut.

    Sizin de sorununuz için görüştüğünüz kişiler gibi insanlar ülkemizde yığınla var. Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar bir nebze olsa haklı çünkü forumda onlarca saçma soruncan değişim diye tutturan insanlar var. Ne yazık ki varandaşlar bu iyi niyeti suistimal ettiler haliyle çalışanlar da artık daha katı davranmaya başladı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam öncelikle geçmiş olsun, umarım yeni cihazınızda bu problemle karşılaşmazsınız. Benimde iphone 5s imde aynı sorun vardı, ekran sağ taraftan bastırınca esniyor ve ses yapıyordu, randevusuz olarak gittim ve değişim yapıldı. İşe de yetişeceğim için tam anlamıyla kontrol edemedim orada ama verilen cihazında ekranı sol taraftan esniyor, kilit tuşu önceki cihazıma göre çok oynak ve titreşim olduğunda kameranın içinden bir ses geliyor. Bunlar için tekrar gittiğimde fiziki olarak sizin tarifinize uygun bir arkadaş tam da aynı tepkiyi verdi bana sen nasıl anlıyorsun ki bu esnemeyi işin gücün yok ekrana mı bastırıyorsun şeklinde bir açıklama yaptı. (Ben zorlu center'da kaldım bu muameleye belki aynı kişi değildir. ) Ve bu sorunların hepsinin normal olduğunu söyleyerek başından savdı beni. Geçen akşamda kameramda mor çizgiler belirdi, saat akşam 6 civarı, apple desteği aradım bana zorlu center'ın 22.00 a kadar açık olduğunu gidersem yardımcı olacaklarını söyledi ve ben tuttum yolu. Oraya gidip sorunumu anlattım, X bey gündüz saatlerine randevu almamı söyledi, bunun üzerine kamuda çalıştığımı ve gündüz gelemeyeceğimi, apple destek tarafından bana verilen talimat doğrultusunda buraya geldiğimi belirttim ve bana verdiği cevap müthişti diyalog aynen böyle gelişti "kamuda çalışıyorsun ve gelemiyorsun he öyle mi? asıl en rahat sizlersiniz, apple destekten de seni kim aradıysa söyle benim adım x senin telefonuna bakmıyorum" sakinliğimi bozmadan yanından ayrıldım bir müdüre denk geldim sağolsun randevu verdi bana ama işin kötü yanı orada herkes kameramdaki sorunu gördü ama bu çizgiler 2 gün sonra geçti, müşteri hizmetlerine durumu ilettim onlarda sorun geçse dahi hata kodunu arkadaşlar görüp ilgilenir dediler. Bakalım bizim başımıza neler gelecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yürüyen Johnnie -- 8 Ocak 2015; 21:43:58 >




  • Giden arkadaşların yorumlarını okuyorumda..Bu ne saygısızlık böyle ya...Anlaşılan müşteri ciddi bir tepki göstermeyene kadar orada çalışanlar kendilerini prens charles görmeye devam edecek.Münasebetsizlik tek kelime!
  • Sıvacı lazım size tabi adam işini yapmış daha ne. 2000 küsür verdik diye Lostra salonu muamelesi bekleyenlerle dolu forum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    IPHONE 11 64GB TERTEMIZ
    9 ay önce açıldı
    IPHONE LOGO GELIP GIDIYOR
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • rentacar2 kullanıcısına yanıt
    Kendisinden çok üst düzey bir karşılama beklemedim bende. En azından gösterdiğim saygıya karşın onunda bana bir nebze göstermesiydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu tip karşılamaya lütfen sessiz kalmayın. Gerekiyorsa mağazayı ayağa kaldırın. Böyle çalışanlar bundan daha fazlasını hak ediyor biz Apple o ilk önce garanti memnuniyeti için alıyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanki mağazaya giden bir tek sen varsın. Günde kaç çeşit adamla uğraşırsan bir zaman sonra tepkisizleşir, iyi niyetin kalmaz eskisi kadar. Çok abartılı bir yazı olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazımı okursan daha mağaza açılır açılmaz bu işlem yapılıyor. Yani nasıl bir düşünceye sahipsiniz karşımdaki kişiden insanlık,nezaket istemek bu kadar mı olanaksız birşey oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MAXSTAR kullanıcısına yanıt
    Saçma sapan sorunlar derken? Biraz açarmısın?
  • Ben bu sorundan dolayı 2 sefer değişim yaptım (iPhone 5s), en son 2 gün önce Akasya'da değşim yaptım mavi ekran sorunu ve telefonlar konusurken kendi kendine kapanması. Sağolsunlar gayette kibarlardı, hemen değişim yaptılar. Dedim ben utanıyorum artık cihaz getirmeye. Olur mu öyle şey getirin arıza durumunda yardım edelim. Yani olay şu, elemanlar dengesiz. Kişiden kişiye değişiyorlar. Allah'tan bana iyi biri denk geldi. Zorlu'da kıllık cıkarmıslardı açıkcası.
  • Mj_Yusuf M kullanıcısına yanıt
    Yanlış anlaşılmaya sebeb vermek istemem kesinlikle ben bütün akasya adına genel konuşmak istemiyorum. Yazımda değindiğim gibi ilk gün denk gelen arkadaş gayet hoş görülüydü. Yanlış anlaşılmadan özür bile diledi. Ben sadece başımdan geçen olayı özetlemek istedim ve kesinlikle yazımda ne abartı nede çarptırma var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samsung veya başka bir markaya gitsen böyle bir sorun ile gülerler. Senide tanımıyoruz , orada ki apple çalışanını'da tanımıyoruz o yüzden yazdıklarının doğruluk payı varmı yokmu bilmiyoruz. Değiştirdikleri için teşekkür etmelisin.
  • Dayı yanlış anlamada ordaki adamın aldıgı maaş maximum 1200 lira. Bu sebepten işini severek yspmıyor adamlar. Avrupada bu paranın 3 katını veriyorlar. O kadar alıyorlar tabiki çok detaylı şekilde ilgileniyolar. Burda adama sakız parası veriyorlar adam tabi meslegini sonuna kadar severek yapmaz. Onlarada hak verin, ukalalık yapmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Farkyapmazz F kullanıcısına yanıt
    Nasıl bir bakış açınız var anlamıyorum ki. Şu kadar yazıda ne ukalalığı mı gördünüz ? Ben sadece başımdan geçen olayları özetlemek istedim üstelik belgelerle kime ne kanıtlama zorunluluğum var benim ? 1200 lira maaş alması insancıl hareket etmesine ne kadar engel olabilirki ? Ben kesinlikle ne isim vererek bir şahıs adına nede bütün akasyayı kötüleyecek şekilde bir eleştiri yapmadım. Şurada laf olsun diye yorum yapıp durmayın artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Farkyapmazz

    Dayı yanlış anlamada ordaki adamın aldıgı maaş maximum 1200 lira. Bu sebepten işini severek yspmıyor adamlar. Avrupada bu paranın 3 katını veriyorlar. O kadar alıyorlar tabiki çok detaylı şekilde ilgileniyolar. Burda adama sakız parası veriyorlar adam tabi meslegini sonuna kadar severek yapmaz. Onlarada hak verin, ukalalık yapmayın

    Beğenmiyorsa yapmayacak o işi.Konuyu açan arkadaş anlattığına göre gayet kibar davranmış.Orada çalışan kişi yardımcı olmak için var.Ukalalık yapmak için değil.Müşterinin tavrı da önemli.Sakin davranan insana artistik yaparsan o adam azına etse birşey diyemezsin.Kibarlık işe yaramıyor bu memlekette buna eminim.Arkadaş tabi ki haklı.2500 lira verdiği telefonda böyle sorun yaşadığında karşısındaki ukalalık yaparsa sen de kızarsın ben de kızarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: draguh

    quote:

    Orijinalden alıntı: Farkyapmazz

    Dayı yanlış anlamada ordaki adamın aldıgı maaş maximum 1200 lira. Bu sebepten işini severek yspmıyor adamlar. Avrupada bu paranın 3 katını veriyorlar. O kadar alıyorlar tabiki çok detaylı şekilde ilgileniyolar. Burda adama sakız parası veriyorlar adam tabi meslegini sonuna kadar severek yapmaz. Onlarada hak verin, ukalalık yapmayın

    Beğenmiyorsa yapmayacak o işi.Konuyu açan arkadaş anlattığına göre gayet kibar davranmış.Orada çalışan kişi yardımcı olmak için var.Ukalalık yapmak için değil.Müşterinin tavrı da önemli.Sakin davranan insana artistik yaparsan o adam azına etse birşey diyemezsin.Kibarlık işe yaramıyor bu memlekette buna eminim.Arkadaş tabi ki haklı.2500 lira verdiği telefonda böyle sorun yaşadığında karşısındaki ukalalık yaparsa sen de kızarsın ben de kızarım.

    Ekmek parası napsın adam? Akpye oy vermesen önce düşünüceksin bunları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Farkyapmazz

    Dayı yanlış anlamada ordaki adamın aldıgı maaş maximum 1200 lira. Bu sebepten işini severek yspmıyor adamlar. Avrupada bu paranın 3 katını veriyorlar. O kadar alıyorlar tabiki çok detaylı şekilde ilgileniyolar. Burda adama sakız parası veriyorlar adam tabi meslegini sonuna kadar severek yapmaz. Onlarada hak verin, ukalalık yapmayın

    1200 mü ? Arkadaşım Zorlu da ve 2700 artı primle çalışıyor yemek yolu saymıyorum bile.. Bilip bilmeden atıp tutmayın..
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.