Şimdi Ara

iPhone 6s Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
880
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aralık 26'da bir iPhone 6s aldım Avea'dan fakat cihazda bir sorun çıktı. Şarj göstergesi bozuk. Bazen %90'da bir takılıyor 2 saat takılı kaldıktan sonra yüzde 60'a falan düşüyor. Tabii bu sırada ben oyun oynuyorum ama 1 er 1 er eksilmiyor. %20'de de takılı kalıp kapanabiliyor. İnternette alt modeller için yapılan çözümleri denedim olmadı. Apple ile görüştüm sıfırladık, iOS 9.2 güncelledik PC'den yine olmadı. Avea ise değişim yapmadığını teknik servise yolladığını söylediler ayıplı olmasına rağmen. Ben bu telefonu ne yapabilirim arkadaşlar? Ne gibi bir yol izlemeliyim veya bilen bir arkadaş sorun için çözüm yolu söyleyebilir mi?

    Edit: Sanırım 6s'de ilk defa böyle bir sorunla karşılaşılıyor. Çözüm yolu olursa bu sorunla karşılaşacak arkadaşlar için iyi olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi c.guran -- 1 Ocak 2016; 14:06:02 >



  • AYIPLI MAL VE HİZMET NEDİR?

    Satın aldığınız mal ve hizmetin ;
    - Ambalajında,etikedinde , tanıtma ve kullanma klavuzunda belirtilen,
    - Satıcı tarafından vaadedilen,
    - Standardında belirtilen,
    Nitelik ve/veya miktarına aykırılıklardan,
    - Kullanım amacı bakımından değerini veya beklediğiniz faydaları azaltan veya ortadan kaldıran eksikliklerden,
    Birini taşıması durumunda bu mal veya hizmet ayıplıdır.

    AYIPLI MALDAN DOĞAN SORUMLULUK

    Satici,tercih ve talep ettiğiniz seçeneği yerine getirmekle yükümlüdür.
    Satın aldığınız ayıplı maldan ve/veya ayıplı malın neden olduğu her türlü zarardan dolayı satıcı,bayi,acenta,imalatcı-üretici ve ithalatçı birlikte ve zincirleme sorumludurlar.

    Satın aldığınız malın ayıbı gizli nitelikte ise , hakkınızı aramak için kanuni süre iki yıldır.
    Satıcı,satılan malın ayıbını tüketiciden hile ile gizlemişse 2 yıllık zamanaşımı süresinden faydalanamaz.


    SATIN ALDIĞINIZ MAL AYIPLI İSE HAKKINIZ NEDİR?

    Satın aldığınız malın ayıplı olduğunun anlaşılması halinde ; malın teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde satıcıya başvurarak
    -Değiştirilmesi,
    -Ödediğiniz bedelin iade edilmesi,
    -Ayıpın neden olduğu değer kaypının bedelden indirilmesi,
    -Ücretsiz olarak onarılması,
    -Tazminat hakkı,
    Haklarından istediğiniz birini talep edebilirsiniz.


    ÖZET: Apple'a başvurursan servis işlemi uygularlar. Senin muhattabın AVEA




  • Sizin ki kadar olmasa da benim de şarj yüzdemde sıkıntı var.Daha evvel de konuşuldu ve ben konunun takipçisiyim. Neler yapmalıyız yazılımsal mı, servislik bir durum mu bilemiyorum.
  • sorununu zorlu veya akasya çözer hocam sabah erkenden 9 dan önce gidersen yardımcı olacaklardır avedan bi cacık olmaz birde sana tavsiyem bu durumu başka bir telefonla video ya çek ben 3 4 defa gittim randevulu hemde internet problemi vardı telefonu kapatıp açıyordum ondan sonra düzeliyordu akşama kadar 1 saatte bir böyle oluyodu en sonunda başka telefonla video ya aldım müdürlerine gösterdim cihazımı değiştirdiler...
  • Adamlar değişim yapmıyor hocam. Hizmet politikalarında yokmuş illa ki servise göndericez diyorlar. Bu konuda çok şikayet var Avea ile ilgili.

    İstanbul'da olsaydım Zorlu'ya götürebilirdim ama malesef ki Bursa'dayım.
  • Benim ki mağazadan alıntı ancak Ankarada servisi nerededir bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boşuna servisle falan uğraşmayın yazılım kaynaklı bir hata ve çoğu kullanıcıda var. Kafanızı çok takmayın güncelleme ile geçer

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    IPhone 6s batarya sorunu
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Öyle yapayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Torsades De Pointes

    Boşuna servisle falan uğraşmayın yazılım kaynaklı bir hata ve çoğu kullanıcıda var. Kafanızı çok takmayın güncelleme ile geçer

    Hocam emin misin yazılım ile olduğundan. Sabahtan beri %76'da takılı kaldı şarj.
  • eminim kapatip acinca sarjin normal degerini gostermesi gerek .Diger konularda da konusuluyor bu. istersen bi dene kapat ac telefonu sarj dondugunda eger olmazsa o zaman bi sıkıntı olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bataryayı kalibre etmeyi denedizmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonu kapatıp açınca düzeliyor ama yine aynı sorun oluyor ertesi gün. Kalibre ettim fakat yine aynı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c.guran

    Telefonu kapatıp açınca düzeliyor ama yine aynı sorun oluyor ertesi gün. Kalibre ettim fakat yine aynı.

    yazilimsal bir sorun. Bataryayla oynayipta durduk yere donanimsal hasar vermeye gerek yok kullanin bir sure boyle apple guncelleme verecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.