Şimdi Ara

iPhone 7Plus Garanti'den Ekran Değişimi hk. Sorun ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
885
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba,

    iPhone 7 Plus Cihazımı " Bakırköy Kvk " Servisine , Batarya probleminden dolayı bıraktım,

    Garantisi devam ediyordu. Pil sorunu olduğunu ve cihazımın sarjının çok çabuk tükendiğini söyledim öyle not aldılar evrak teslim ettiler vs.

    Bugün mesaj geldi ,
    Telefonunuz Apple onarım merkezinden Garanti kapsamından " Ekran Değişimi " Yapılmıştır diye..

    Benim Cihazımın ekranında bi sorun yoktu ? Batarya problemi için ekran değişimi yapmaları doğru mu ?

    Kullandıkları Ekran, Sıfır olmuyor bildiğim kadarıyla ( ? ) doğru mudur ?


    Yarın cihazımı teslim almaya gittiğimde ekranın neden değiştiğini söylüyorlar mı, Pil sorununu çözmedilerse nasıl bi yol izlemeliyim ?

    Yardımcı olursanız çok sevinirim...







  • Şarj sorunlarında sorun her zaman pilde olmuyor. Ekran vs. gibi diğer donanımlardan da kaynaklanabiliyor. Teknik ekip sorunu ekranda bulmuş olabilir. Cihazı teslim alıp 1 hafta kullanıp, şarj sorununun çözülüp çözülmediğini anlar ona göre hareket edersiniz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.