Şimdi Ara

İranlı otomotiv üreticisi Saipa, yeni crossover'ı Atlas'ı tanıttı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.235
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İranlı otomotiv üreticisi Saipa, yeni crossover'ı Atlas'ı tanıttı
    İran'ın en büyük otomotiv üreticisi Saipa, yeni modeli Atlas'ı tanıttı. Saipa Quick modelinin geliştirilmiş bir versiyonu olan Saipa Atlas, crossover stili gövde tipiyle dikkat çekiyor. Öte yandan yeni bir otomobil olmasına rağmen altyapısı 1987-2000 yılları arasında üretilen Kia Pride'a kadar uzanıyor.



    Saipa Atlas, profilden bakıldığında Quick ile neredeyse aynı görünüyor. Ancak ön ve arka taraflardaki makyaj operasyonu sayesinde tamamen farklı bir tasarıma kavuşmuş diyebiliriz. Ön tarafta yeni motor kaputu, daha sert görünen LED farlar, dikey şeritlere sahip altıgen ızgara ve yuvarlak sis farlarına sahip tampon dikkat çekiyor. Arkada ise yenilenen stoplar, bagaj kapağı ve spoyler göze çarpıyor.



    İranlı otomotiv üreticisi Saipa, yeni crossover'ı Atlas'ı tanıttı
    Yapılan güncellemelerin Saipa Atlas'ı selefine göre daha modern gösterdiği bir gerçek fakat 14 inçlik küçük jantlar, otomobilin yaşlanan platformunu açığa çıkarıyor. Atlas'ın ölçüleri henüz belli değil ancak Quick'e göre çok değişmediğini düşünürsek gövde uzunluğunun 4 metrenin biraz altında olacağını söyleyebiliriz. İç mekâna ilişkin fotoğraflar da paylaşılmamış ancak bu alanda 7 inç multimedya ekranı ve güncellenmiş ses sistemi kullanıcıları bekliyor olacak.



    Ayrıca Bkz.2023 Opel Mokka Electric tanıtıldı: Daha fazla güç ve menzil sunuyor



    Otomatik farlar ve silecekler, ısıtmalı yan aynalar, sunroof, kör nokta uyarı sistemi ve opsiyonel olarak sunulan elektrikli koltuklar gibi özellikler sunacak olan yeni Saipa Atlas'ın kaputu altında 1.5 litre dört silindirli atmosferik motor bulunacak. Markanın diğer pek çok modelinde de kullandığı bu motor 88 hp güç ve 128 Nm tork üretiyor. Önden çekişli bir otomobil olan Atlas'ta manuel veya CVT şanzıman tercih edilebilecek. Saipa Atlas, 2023 yılında İran'da satışa sunulacak. 









  • togg bunun yanında melez kalır. adamlar o kadar ambargoya rağmen birşeyler yapıyorlar. seninkinin motoru alman, dizany fransız, üretim bandı alman, lcd paneller vs çin, yazılım alman siemens. gidip parasını verip almanya'da prototiplerini alman mühendislere ürettirmişsin.


    bunu sen ve alttaki yazarken hangi kafa ile yazdınız merak ettim. evet iranınki ucube gibi görünüyor ama adamlar ambargoya rağmen bunları yapıyorlar.

    Toggla kıyaslanır be, Togg Türkiye'de üretileceği için yerli onun dışında neresi milli..İran'ın ürettiği bu araba belki birileri küçümseyebilir ama biz, savunma sanayinde bile İran kadar ambargo yemedik. İranlıları takdir ettim, biz onların yerinde olsaydık ki olmadan da üretemiyoruz, söylemeye gerek yok, ben şahsen beğendim.
  • Yıl neredeyse olacak 2023 insan böyle bir araç çıkarmaya utanır. Togg bunun yanında Mercedes kalır .

    İranlı otomotiv üreticisi Saipa, yeni crossover'ı Atlas'ı tanıttı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moueson -- 14 Aralık 2022; 21:20:53 >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Togg bir çıksa, o iç panelle günümüzdeki en baba arabalardan daha modern duracakta çıkar inşallah.

    İran içinde maşallah ama 30 küsür senedir araç ürettiklerini bilmiyordum. Clio'nun f-suv u gibi duruyor ama en azından iç ihtiyacın bir kısmını karşılıyordur. Onca da ağır ambargolara rağmen demek ki doğu bloğu ticareti ile gerekenleri tedarik edebiliyor.
  • Moueson kullanıcısına yanıt

    togg bunun yanında melez kalır. adamlar o kadar ambargoya rağmen birşeyler yapıyorlar. seninkinin motoru alman, dizany fransız, üretim bandı alman, lcd paneller vs çin, yazılım alman siemens. gidip parasını verip almanya'da prototiplerini alman mühendislere ürettirmişsin.


    bunu sen ve alttaki yazarken hangi kafa ile yazdınız merak ettim. evet iranınki ucube gibi görünüyor ama adamlar ambargoya rağmen bunları yapıyorlar.

  • pskillercheto P kullanıcısına yanıt
    O, toggu yerli ve milli biliyordu ama ne olacak şimdi!
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt
    Yeenim Almanlar motor yapamıyor Mercedes renodan bmw pejodan alıyor Fransız motoru kullanıyor BMW ve Mercedes alman malı değil yeenim.
  • Togg yerli ve milli demediler.
    Terli ve pilli dediler. Siz yanlis anlamissiniz
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Clio 3 st ve taliant kırması olmuş ama üretmek güzel tabiki İran için
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt
    @pskillercheto
    @CapriceClassic

    Türkiye-İran Ekonomik ve Ticari İlişkileri
    İkili Ticari ve Ekonomik İlişkiler:
    Başlıca ihraç ürünlerimiz: İçten yanmalı motorlar, tütün ve benzeri ürün esansları, bebek bezleri ve hijyenik mallar, çinko cevherleri, binek otomobilleri, kara taşıtları için aksamlar, lif levha, kağıt, karton.

    iranın kendi başına araba yaptığını zannediyorsunuz, değil mi?
    Konya sanayisinde bile, direk İran araba fabrikasına araba parça ve aksamlar satılıyor.
  • Toggla kıyaslanır be, Togg Türkiye'de üretileceği için yerli onun dışında neresi milli..İran'ın ürettiği bu araba belki birileri küçümseyebilir ama biz, savunma sanayinde bile İran kadar ambargo yemedik. İranlıları takdir ettim, biz onların yerinde olsaydık ki olmadan da üretemiyoruz, söylemeye gerek yok, ben şahsen beğendim.
  • pskillercheto P kullanıcısına yanıt
    Ya şimdi burda ambargoya rağmen yapmışlar helal olsun diyorsunuz ama ambargoya rağmen yapılan insansız savaş uçağına da maket falan diyorsunuz.
    Ha bide biz koyunuz
  • yeni araç falan değil, eski altyapıya yapılmış biraz şişirme , biraz yükseltme operasyonu.


    iranın bu arabayı tamamen kendi başına geliştirip yapmadığı da haberde yazıyor zaten. öyle helal olsunluk bir durum yok

  • Pisikletçi kullanıcısına yanıt
    çok komik ekonomik olarak iyi olduğu için reno dan alıyorlar motor daha ucuza mal edip 3 dünya ülkelerine satmak için alıyorlar.mercedes bmw de kullanılan reno motorları yollarda kalıyor kasa ağır kaldırmıyor motor.ab ülkelerinde en düşük motor 2,200 mercedes bmw de.ayrıca mercedes bmw elinde fabrika var motor fabrikası ve diğer aksamları üretmek için.biz en ufak bir ambargoda fabrika boş boş kalır motor alamıycağın için.gurur duyuyoruz ama gerçek olan bu en ufak ambargoda fabrika kapanır yoksa kimse karşı değil.baışımızdaki siyasetçiler diyor %100 yerli diye.keşke ilk önce benzinli dizel üretseydik kendi motor patentiyle.
  • 40 yıllık arabanın posasını değiştirip satıyorlar.

  • pskillercheto P kullanıcısına yanıt

    Saipanın ürettikleri arabalar fransız veya kore tabanlı. Mesela pejo 206 nın haklarını satın alıp üstüne farklı tasarım yaparak satıyorlar. Bu tanıtılan atlas modeli de kia pride aslında. togg onlardan daha yerli.

  • selam küçümsemeye gerek yok bizim daha kendi markamız bile yok togg olacak dahs adamların kendi markaları var Samand da iran markası sanırım el alemi küçümseyeceğimize biz ne yapmışız bunca yıl?? buna bakmak gerek

  • mladenbmv M kullanıcısına yanıt
    2030 da Avrupa'da satışı yasaklanacak içten yanmalı motorlar için ARGE yapıp para yatırmak mantıklı değil. İkinci olarak zaten oturmuş içten yanmalı piyasasına girmek mantıklı da değil. Şuan Togg elektrikli akıllı cihaz yapıyor ve ekosistem oluşturmaya çalışıyor. Satış yapacağı müşteriler markayı ilk defa kullanacak ve olası problemler markayı olumsuz etkileyecek ilk defa alan müşteriye karşı. O yüzden Avrupa'da bilinen kendini kanıtlamış üreticiler ile çalışması bana avantajlı geliyor. Proje şuan güzel satışı yapıp markalaşabilirler mi orası soru işareti, onu yaşayıp görücez. Eğer marka olmayı başarırlarsa neyi nerden almış çok önemi yok. Zamanla şirket politikası doğrultusunda yerlilik oranını arttırıp sabit bırakabilir. Önemli olan satıştan edilen kârın ülkeye girmesi. Bunun politikleşmesi konusunda gelirsek benim de hoşuma gitmiyor ancak Türkiye'de geçmişe baktığımızda siyasiler kendilerine çıkar sağlamayan yatırımlara girmek istemiyorlar. Hangi siyasi neye öncülük yaparsa onun ekmeğini yemek istiyor ve bu da siyasi ayrışmaya sebep oluyor maalesef. Ben togg başarılı olursa Türkiye'de elektrikli araçların yan sanayisinin gelişeceğini düşünüyorum. Ambargo konusuna gelirsek alternatif tedarikçilerle çalışmak gerekiyor ancak savunma sanayi ürünü olmadıkça yerli diye diretmenin manası olduğunu düşünmüyorum. Günün koşullarında marka için en mantıklı en uygun maliyetli olanı nerdeyse ordan tedariği daha mantıklı.




  • Gayet güzel olmuş. Sene 2023 olmus daha kendi arabasini yapamamis adamlar pok atiyo

    Adamlarda 2 tane marka var. Ikco ve saipa. Bizde ne var kapi kolu
  • turgut reis T kullanıcısına yanıt

    Türküm doğruyum çalışkanım okuduk yetmezmi, hem doğru olduk hemde çalışkan

  • Dark Territory kullanıcısına yanıt

    Biz millet olarak ne yapılsa begnmeyiz vidasi yerlimi yok direksoyunu yerlimi diye bok atariz, bizim milletimize yerleşmiş bu, al TOGG yapildi söylenmedik laf atilmadik camur kalmadi, yok dizayni surdan yol motoru bosch yok eksozu yerliymis, bu millete haram haram hic bisey yapmican, chp gibi hic bisey yapmican alacaksin yuzde 30 oyunu keyfine bakacan, bosey uretmezsen soylenecek lafda olmaz atılacak camurda olmaz misss gibi bu milletin layik oldugu durum bu, sürüm sürüm surundureceksin, burunudan fitil fitil getireceksin ki degerin bilinsin

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.