şahsi görüşüm elektrikli araç almak için bi 5 sene daha beklemek gerek evet otomobil geleceği elektrikli araçlarda ama teknolojinin tam oturmasını beklemek gerek. |
İstanbul'da bir elektrikli araç şarj sırasında alev aldı (5. sayfa)
-
-
Bunu neye göre söylüyorsun ?
Bir izah edermisin lütfen. Elektrikli araç kullanmamışsın, çalışma sisteminden bir habersin gelip kafana göre yorum yazmak için yorum yazıyorsun.
Ülkemizde 2024 yılı içerisinde nerdeyse 60.000 adet'in üzerinde elektrikli araç satışı oldu bunların belki 10 tanesi çeşitli sebeblerden yanmıştır.
Sonra bu yukarıdaki gibi fikri olmayan bilgisi olmayan arkadaşlar gelip yorum yazıyor.
Ayrıca Mercedes EQE ve EQS için Dünya çapında bildirilen bir çok yangın söz konusu. Buda elektrikli araçların değil Mercedes'in çözmesi gereken bir şey.
Elektrikli araçlara laf etmeden önce bayiden 0 km alınıpta yolda bozulan araç sayısını bir araştırın.
Türkiyede son 1 yıl içerisinde yanan içten yanmalı motorlu araçların yangın oranlarını bir araştırın.
Yani bir şey demeden önce verilerle konuşun böyle elinize telefon alıp elektrikli araçlarda şöyle kötü diye işkembeden atmak ile olmaz.
-
Birkaç uçak düştü diye uçaklardan vazgecmedigimiz gibi elektrikli araçlar da güvenlik sorunlarını hallettikten sonra daha güvenli tercih olacaktır . Fakat kapalı otoparklarda şarj işi standardize edilmeli , belgeli profesyonel sirket kurulum yaptıktan sonra kasko şirketi kapsama almali.
Otoparkta birkaç araba daha yansaydi veya biri zehirlense idi sorumluluk kime yuklenecekti?
Bu haberden sonra elektrikliye geçiş biraz daha erteledim , dizele devam... -
tesla kullananlara önerim aracın içinde demir çekiç bulundursun. kapıların kilitlenmesi ihtimaline karşı camı kırarak çıkma garantisi olur.
bu arada mercedes'in bazı modellerinde elektrik bağlantılarının yanlış projelendirilmiş olması sanırım doğru bir ifade olacak bu, yangına sebebiyet vermiş galiba? görünen o ki geliştirilmeye açık yönler hala var. buna benzer, hidrolik bağlantıların projede hatalı yerlerden geçirilmesi nedeniyle, hidrolik basınç sorunu yaşayan ve bu sebepten dolayı düşen uçak da var. bu uçak kurtulmuş da olabilir tam hatırlamadım ama iniş takımlarının açılmasına engel olmuştu sanırım bu hidrolik arıza. ölümlü olsun ya da olmasın, kazalara yol açan sebepleri tespit edebilmek için kapsamlı incelemeler, çalışmalar yapılıyor gerçekten. bizde de iyi yapılıyor.
-
Kapılarda manuel kol var zaten, ne yapacağız ki.
-
bir ara kapılar kilitlenmiş ve içindekiler yanarak ölmüştü diye izlediğim bir belgesel ya da haber vardı. o geldi aklıma da. olsun mercedes ise araçta çekiç bulundurmak iyidir.
-
Yangının sebebini güzel anlatmış. LFP batarya elektrikli araçlarda olmazsa olmaz.
kullananlar.comMercedes EQS Neden Yandı? - Kullananlar.comhttps://kullananlar.com/mercedes-eqs-neden-yandi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onurkula -- 4 Ocak 2025; 13:7:20 > -
Düşünsene çocuğun arabada ve bir anda patlıyor. Şu an bu batarya teknolojisindeki araçlar alınmaz. Patlamayan batarya olana kadar fosile devam -
Hemen elektrikli arabaya suç atmayın. Site olduğuna göre sitenin içine kurulu şarj istasyonunda şarja bağlanmış. Peki, o şarj istasyonlarını kim yapıyor? Hangi kalitede yapılıyor? Montajı olması gerektiği gibi yapılmış mı? Yani, sorunun kaynağı şarj istasyonu olabilir. Şarj istasyonları olması gerektiği kalitede mi? Denetleniyor mu? Bunlar hep soru işareti.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X