Merhaba Arkadaşlar, İnternet arşivinde yerini alsın diye bu konuyu açıyorum; 7 Nisan 2022 tarihinde saat 22:00 civarı istegelsin üzerinden 3 adet u green clean marka tablet bulaşık deterjanı sipariş ettim. Hem ürünün indirimde olması hem de ilk alışverişe 25 TL'lik indirim kodu olması sebebiyle çok cazip gelmişti. Alışveriş tutarı teslimat vb dahil 154,08 TL tutmuştu. Bu ödemeyi de enpara kartım ile yapmıştım; Ödemeyi yaptıktan sonra siparişlerim alanını kontrol ettiğimde ise satın aldığım ürünleri göremedim. Bunun üzerine whatsapp numaraları olan 0850 255 17 17 üzerinden iletişime geçtim. Bana ödeme hatası almış olduğumu söylediler. Önce bankayla görüştüm ve herhangi bir hata durumu olmadığını, ödemenin 96.... provizyon koduyla istegelsin tarafına ulaştığını teyit ettiler. Gerekli teyidi aldıktan sonra ödeme dekontunu istegelsin müşteri temsilcisi ile de paylaştım. Bunun üzerine hâlâ banka kaynaklı ödeme hatası olduğu söylendi ve ödemenin bana iadesi için talep açılacağı iletildi. Sonuç olarak; 7 Nisan 2022 saat 22:00' den itibaren para iadem için beklemekteyim. 0850 255 17 17 no üzerinden 3 farklı tarihte ve farklı müşteri temsilcisi ile görüştüm ve Mali İşler'de beklemede olduğu bilgisi dışında bir bilgi elde edemedim. Sitelerinde yer alan musteri.hizmetleri@istegelsin.com adresine de mail atmama rağmen oradan dönüş yapma zahmetinde dahi bulunmadılar. istegelsin parama el koydu ve iade etmiyor. Sürekli oyalanıyorum. Bu durumda istegelsin firmasını nereye şikayet edebilirim ? istegelsin için Şikayetvar üzerinde yer alan bazı benzer şikayetler; https://www.sikayetvar.com/istegelsin/istegelsin-ucret-iadesinin-yapilmamasi https://www.sikayetvar.com/istegelsin/istegelsin-para-iadesi-olmadi https://www.sikayetvar.com/istegelsin/istegelsin-istegelsin-mukerrer-cekim-sorunu istegelsin paramı iade etmiyor, istegelsin iade, istegelsin iade sorunu, istegelsin şikayet |
Bildirim