Şimdi Ara

İtopya Firmasının Açgözlülüğü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
2.240
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
27 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aralık ayında İtopya firmasından aldığım aoc monitörümde ölü piksel ve rahatsız edici şekilde ips glow olduğu için garanti dahilinde ups kargo ile(itopyanın gönderi koduile) değişim için gönderdim. Firma garanti dahilindeki ürünümü sözde aksesuar eksik gibi yasal olmayan ve mevzuata aykırı bir şekilde değişim red edilip ALICI ÖDEMELİ olarak tarafıma geri gönderdi.İlgili firma kargo ücretini iade talebimi red etmiştir ve mail'e de cevap vermediler.3 kuruş için kendini küçük düşecek hareketlerde bulunan bir firma daha görmedim.
    Dakikalarca hatta beklemek de cabası.Asla ve asla bu firmadan alışveriş yapmanızı tavsiye etmiyorum.Ticaret bakanlığına da resimler ve takip kodu ile şikayette bulundum.Şikayetimle ilgili bilgi aldıkça içeriği güncelleyeceğim.Firma ile benim deneyimim bu şekilde.Yorum sizlerin arkadaşlar...

    İtopya Firmasının Açgözlülüğüİtopya Firmasının Açgözlülüğü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Evilfour -- 1 Şubat 2020; 0:57:35 >







  • Her zaman öncelikle aldığınız mağazaya değil ürününüz markasına başvurmalısınız çünkü çoğu mağaza böyle olaylarda bu tarz sıkıntılar çıkarabiliyor o yüzden yapmanız gereken AOC'un desteğine mail yazarak yardım almak onlar emin olun ki size daha çok yardımcı olacaklardır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diavelin

    Her zaman öncelikle aldığınız mağazaya değil ürününüz markasına başvurmalısınız çünkü çoğu mağaza böyle olaylarda bu tarz sıkıntılar çıkarabiliyor o yüzden yapmanız gereken AOC'un desteğine mail yazarak yardım almak onlar emin olun ki size daha çok yardımcı olacaklardır
    +1
  • V1CT0RY kullanıcısına yanıt
    Firmanın basiretsizliğinden olduğunu düşünüyorum. Çünkü şimdiye kadar hiç bir firma ile böyle bir sorun yaşamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Evilfour -- 30 Ocak 2020; 14:29:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Evilfour

    Firmanın basiretsizliğinden olduğunu düşünüyorum. Çünkü şimdiye kadar hiç bir firma ile böyle bir sorun yaşamadım.
    İtopya'nın satış sonrasından memnun kalan görmedim zaten.
  • V1CT0RY kullanıcısına yanıt
    Aa olur mu öyle şey, ayıp ediyorsun. O kadar Youtuber var,reklam yapıyor indirimli veya beleş ürün alıyor ve firmayı övüyor. Onlardan daha çok mu biliyorsun?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -SKYNET-

    Aa olur mu öyle şey, ayıp ediyorsun. O kadar Youtuber var,reklam yapıyor indirimli veya beleş ürün alıyor ve firmayı övüyor. Onlardan daha çok mu biliyorsun?
    Birisi bedava ürün dağıtıp reklamını yaptırıyorsa oradan uzak durmak lazım bunu bilirim ben.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V1CT0RY

    Birisi bedava ürün dağıtıp reklamını yaptırıyorsa oradan uzak durmak lazım bunu bilirim ben.

    Alıntıları Göster
    Valla hocam bu şekilde yaparak kendi bacaklarına sıkıyorlar. Ortada verilen bir para var, doğal olarak insan o parasının hakkını almak isteyecektir. Bu zamanda para kolay kazanılmıyor. Diğer bir değişle aldığı üründen memnun olması lazım. Yıl olmuş 2020 halen ölü pikseli normal karşılıyorlar.Neymiş olabiliyormuş ama olmayan bir sürü monitörde var. Neden ben aynı paraya verip kusurlu ürünü alayım?Işık sızmasını normal diyorlar ama sızmanın minimum olanıda var. Neden ben sağında solunda ışık tutulmuş gibi parlayan bir ürüne para vereyim? Bütün bunların ana sorumlusu üretici firma. 3 ay hiçbir ölü pikselli, ışık sızmalı ürün satılamasın, millet almasın bak nasıl bu sorunları tarihe gömüyorlar. Ama insanlar uğraşmak veya beklemektense ürünleri böyle kabul ediyorlar. Buda satıcıların işine geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -SKYNET-

    Valla hocam bu şekilde yaparak kendi bacaklarına sıkıyorlar. Ortada verilen bir para var, doğal olarak insan o parasının hakkını almak isteyecektir. Bu zamanda para kolay kazanılmıyor. Diğer bir değişle aldığı üründen memnun olması lazım. Yıl olmuş 2020 halen ölü pikseli normal karşılıyorlar.Neymiş olabiliyormuş ama olmayan bir sürü monitörde var. Neden ben aynı paraya verip kusurlu ürünü alayım?Işık sızmasını normal diyorlar ama sızmanın minimum olanıda var. Neden ben sağında solunda ışık tutulmuş gibi parlayan bir ürüne para vereyim? Bütün bunların ana sorumlusu üretici firma. 3 ay hiçbir ölü pikselli, ışık sızmalı ürün satılamasın, millet almasın bak nasıl bu sorunları tarihe gömüyorlar. Ama insanlar uğraşmak veya beklemektense ürünleri böyle kabul ediyorlar. Buda satıcıların işine geliyor.

    Alıntıları Göster
    Hocam çoğu ürünün sorunlu olduğunu bile bilmiyor. Kalanların çoğu da uğraşmak istemiyor. Geriye kalan 2-3 kişi zaten onları da mağdur ediyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diavelin

    Her zaman öncelikle aldığınız mağazaya değil ürününüz markasına başvurmalısınız çünkü çoğu mağaza böyle olaylarda bu tarz sıkıntılar çıkarabiliyor o yüzden yapmanız gereken AOC'un desteğine mail yazarak yardım almak onlar emin olun ki size daha çok yardımcı olacaklardır
    Bunu yazdığım için itopya konusunda linç yemiştim
    İnsanlar bu aracı firmaları gözlerinde çok büyütüyorlar.
    Servisin elinde herşey.bu aracı firmalara gönderip hem zamanlarından hemde sinirlenip sağlıklarından oluyorlar.
  • Bugüne kadar alışveriş yapıp sıkıntı yaşamadığım tek yer Hepsiburada, QP, Yukko oldu. Özellikle hepsiburada parayı anında yatırıyor. QP'den ise monitörümü almıştım n11 üzerinden baya uygun fiyatı.
  • Hepsiburada'da da bu konularda sıkıntı çıkardığını formda gördük. Ama diğerleri kadar değil sanırım.
    Servis, üstlerden ne emir geliyorsa ona göre sonuç çıkartacaktır. Pek insiyatif kullanabileceğini sanmıyorum. Belki abartı ölü piksel ve ışık sızmasında değişim veya iade çıkartabilir.Monitör almak diğer bilgisayar birleşenlerine oranla kat kat daha sıkıntılı bir konu.Sonuçta kusur her üründe oluyor ama monitörde piksel boyutuna kadar girmemiz kaçınılmaz oluyor malesef. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diavelin

    Her zaman öncelikle aldığınız mağazaya değil ürününüz markasına başvurmalısınız çünkü çoğu mağaza böyle olaylarda bu tarz sıkıntılar çıkarabiliyor o yüzden yapmanız gereken AOC'un desteğine mail yazarak yardım almak onlar emin olun ki size daha çok yardımcı olacaklardır
    Hepsiburada, Amazon gibi büyük firmalar iade alıyor. Bu firmaların sıkıntısı değişim yapmıyorlar işte, sadece iade. Ürün indirimden alindiysa ve indirim bittiyse mecbur dediğiniz gibi teknik servise başvurulmasi gerekiyor.
  • direk aoc servise gönderseydiniz daha iyiydi. techpro kağıthanede
  • Ben bunu gördüğüm tüm itopya konularında paylaşacağım yalansa bana mesaj atsınlar direk vereyim bilgilerimi dava açsınlar.

    Hazır kasa bir sistem aldık. Kargoda zarar görmesin diye demonte gelen ekran kartı için kasaya konulan vidaları koymamışlar, ramlerin üzerindeki jiletin bile çıkartılmamış ne de söyledikleri gibi anakart güncellemesi yapılmış. Bunları yazdım kendilerine ama arayıp bir ağa kusura bakma demediler. Kendisiyle alış verişimiz son buldu böylelikle.
  • valla kaçıncı itopya şikayeti saymayı bıraktım ısrarla bu firmadan alışveriş yapılırsa araştırma yapılmaz ise olacağı bu, adamlardan bir şey alınacak ise mağazalarına gidip test yaptırarak almak şart illa alınacaksa yani
  • bu üründe de ne sıkıntı yasadı millet ya, ben çok sanslıyım bendeki kusursuz, şahanede monitör.

    ayrıca kounuyu açan arkadasa katılıyorum, herne kadar aoc nin ürünün arkasında duracak olsada bununla ilgilenmesi gereken itopyadır.
  • GüvenlikMurat kullanıcısına yanıt
    Hadi dedim servisle falan uğraşmayayım hata ettik sanırım :)
  • Bu tür sanal ve fasaon ne olduğu belli olmayan firmalardan 3 kuruş daha ucuza alacağız diye alişveriş yapmayın.

    Zaten nette alışveriş yapılabilecek bir kaç firma var.Hepsiburada bu konuda en güvenilir olanı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bamorex -- 1 Şubat 2020; 1:28:15 >
  • Bu monitörü nedense İTOPYA'dan indirimden alanlar hep sorun yaşadı, özellile ölü piksel falan. Ben bu monitörü Kara Cuma'dan önce, incehesap'tan almıştım hiçbir sorunla karşılaşmadım, hala sorunsuz kullanıyorum.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.