KABLONET [ANA KONU] (3234. sayfa)
-
-
Telekom altyapısı ile kafa kafaya gidiyor gibime geldi. Madem fiyat avantajı da yok Telekomun fiberi olan bölgeye neden fiber altyapı çekti bunlar. Anlam veremedim.
-
O işleri bilemiyorum hocam ama Telekom’da tivibulu paketler 1000 tl falandı sanırım bunda ilk 12 800 ikinci 12 ay 900 şuan bence mantıklı gibi Kablonet Telekom’da 15 ay tahaatüt burda 24 ay birde -
Telekomu bırakırsam boş port kalmayacak. Alınacak risk değil ama altarnatif olması iyi tabi. Ben turknet altyapısı geliyor sanıyordum, kablonet kutusunu görünce büyük hayal kırıklığı oldu.
-
Anladım hocam -
Çünkü vatandaşın yararına iş yapma düşünceleri yok. Fibersiz o kadar hane varken aynı yerlere sürekli fiber çekiliyor.
-
Valla Allah akıl fikir versin, ben eminim ki bu fiyatlara bölgede altyapısını kablonete taşıyacak kimsede yoktur. Fiber olmayan yere çekip para kazanacağına boşa para yakmış.
-
24 aylık sözleşmem sona eriyor. 24 ay daha uzatmak istiyorum. Modem ve kablo tv cihazına yine de aylık kira ödemeye devam mı edeceğim? Modem Netmaster infnty 401. Çok memnun değilim modemden. Maksimum 100 Mpbs hız alabiliyorum. Tavsiye edeceğiniz başka modem var mı? Aynı şey kablo tv kutusu için de geçerli. Bluetooth kumanda deli ediyor insanı -
Hangi sehir ve mahalle?
-
Herkese merhaba,
Annemi uygun bir pakete geçirmek istiyorum kullanımı az ve emekli, yaklaşık 15 yıldır kablonette, şu an kullanıma açık olmayan taahhütsüz eski bir paket kullanıyordu, müşteri temsilcisi bu paketi değiştirmeyin demişti fakat 2023 yılı ortalarında 70 tl öderken bu sene 355'e çıkardılar, yeniyıl sonrası da 500 civarı yapacaklar muhtemelen. Tamam enflasyon var ama bu şekilde hiçbir bildirim yapmadan 5 katı zam neredeyse kullanımı olmayan eve çok fazla değil mi?
Alternatif arıyorum fakat kablotv de kullandığı için başka altyapı/sisteme geçersek tv'si kesilecek diye çok sıcak bakmıyor. tv'ye uydu alıcı bağlıyım başka iss'e geçireyim diyorum ama türk telekom hattı yokmuş daireye gelen. Kablonet'i arasak uygun teklif alabiliyor muyuz? Ya da daha uygun bir tarife varmıdır gözümüzden kaçan, az kullanımı olan yaşlılar için?
Şimdi başka iss'e geçsem uygun tarifeler var ama hem kurulum aktivasyon ücreti hem uydu alıcı derken astarı yüzünden pahalıya gelir mi? bir de tv kesilir aksilik yaşarsak daha da sıkıntı. Ne yapsam bilemedim.
(Hız kota falan önemli değil en düşük pakete geçirebilirim. Sadece instagrama bakıyor arada başka kullanımı yok.)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aramis327 -- 27 Aralık 2024; 18:48:4 >
-
10 gündür fatih topkapı mahallesinde ne internet ne tv yayını var perişan etti bizi kablonet
ilk fırsatta kapatacağım aboneliğimi 2025 yılında bu rezilliği yaşattılar ya
-
ustelik bu surec boyunca vermedikleri hizmetin parasini tam fatura aliyor reziller. gectigimiz yaz bizzat tecrube ettim. -
cimer'e yazdım cayma bedelsiz çıkış için
türksat'a söyleyince diyorlar ki fiber optik kablosu kopması sebepli hizmet veremiyoruz en kısa sürede çözeceğiz. 11 gün geçti hala net bir şey söyleyen yok. Cayma ücreti olmadan taahhütü bozmak istiyorum daha 2-3 ay oldu taahhüt başlatalı diyorlar ki kesinti bizden kaynaklı değil iski kaynaklı, kablomuzu koparmış o yüzden cayma bedelini iptal edemeyiz
banane git o zaman cayma bedelini iski'ye dava aç onlardan al, ben niye günlerdir mağdur oluyorum??
-
Arkadaşlar bu gpon modemi bridge modda kullanıp kendi routerını kullananlar var mı acaba?
-
Ayıplı hizmet var cok rahat almanız lazım paranızı
-
Valla kablonet sorun bizden kaynaklı değil iski kaynaklı kablo kopmuş cayma bedelini iptal edemeyiz diye dönüş yaptı şikayet kaydıma
Ben de araya cimer'i soktum bir daha şikayet ettim
12 gündür ne internet var ne tv var taş devrine döndük. Fahiş fiyatlara ek gb ala ala sömürüldük turkcell, türk telekom tarafından mobilde
-
bir de öyle bir şey var evet, hizmeti ben aksattırmadım şu aksattırdı diye işin içinden sıyrılmaya çalışıyorlar. yahu senin sigorta şirketin yok mu? sen hizmeti veremediğin müşterinin faturasından düşersin sigortan da gider suçladığın kurumdan parasını alır. müşteri nereden bilecek belki senden kaynaklı arızayı başka kuruma atıp atmadığını? hem müşteriyi neden ilgilendirsin bu? müşteri senden hizmeti alıyor iski'den mi alıyor tam bir rezillik.
bir de kendinden kaynaklı dahi olsa arıza(ki bizimki öyleydi), 24 saat tam gün internetin olmaması lazımmış fatura düşümü için. yani 24 saatlik dilimin içinde bir saniye ya da dakika sinyal verse gelip gitse internet yine faturadan düşüm olmuyor bunlara göre! tam bir çakallık skandallık abidesi bildiğin.
geçen yaz defalarca kayıt oluşturdum ancak gerekçe sundukları bu saydıkları şartların hiçbirisi gerçekleşmemesine ve buna yönelik kanıt dahi sunamamalarına karşın 8 gün kablotv ve internet hizmeti verememelerine rağmen bizden ısrarla tam fatura aldılar. altyapı olarak binamda daha iyi farklı alternatifler olmadığından (alternatif olarak sadece süperonline var ve onun da hem fiyatı hem de sorunları turksat'ınkinden daha fazla olduğu için) el mahkum bu hak hukuk tanımazlara kahretsin ki muhtaç kalıyoruz maalesef...
-
Üsküdar/Muratreis
-
Çanak anten olmayan apartman yok, ev müstakilse de kendiniz taktırırsınız bir tane zaten.
Bence uydu+ herhangi bir ISS'ye bağlı olmama en iyi çözüm.
Uydu alıcı 500-600 TL civarı ( Next Kanky HD Gold mesela ) , modem olarak da DSL/fiber kombo tarafında Zyxel fiyat/performans olarak iyidir, Keenetic bence çok pahalı.
Türk Telekom ( yani VDSL ) olmayan yer baya zor , dağ başı değilse. Bence iyi araştırın.
-
vpn kullanan var mı?
Ben vpn kurmamdan sonra çok sık soru(n aşırı yavaşlama bazen kopma vs )ile karşılaştım.Son bir ayda en az 10 defa arıza bildirimim var
vpn kaynaklı olabilir dedi telefonda konuştuğum çözüm görevlisi
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X