Şimdi Ara

Kafayı yedim Mercedes 300 SEL Alıyorum yardım bütçe 11.000 TL :) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
137
Cevap
2
Favori
22.979
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anlhcylmz

    yaw bela. Harbi değişik adamsın. bi aveo aldın. Forumu chevroletten soğuttun hatta b sınıfı araçtan hatta espden euro ncapden soğuttun. yapma etme mercedes chevrolete benzemez. yarın birgün zengin olursam mercedes alma hevesimi kaçırma şimdiden :/

    ahahaha
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kestamit

    quote:

    Orijinalden alıntı: w126 MB260SE

    Ben w126 sahibiyim... Aracımın plakası 06 ZMS 08...Googla yazın o size söyler...Burada bazı arkadaşlar bilmeden etmeden konuştuklarını farkettim...O konuşan arkadaşlar ne arabaya biniyor çok merak ediyorum...Yada arabaya mı bindiklerini zannediyorlar...

    Birisi ESP demiş yok birisi vırrık demiş cırrık demiş...ESP dediğin nedir arkadaşım...Arabaya veya başka birşeye çarptığında ESP seni mi kurtaracak? Herkes usta ya çok biliyor ya ESP ESP nedir yani ESP?? Gençleri görüyoruz araba güzel afilli iyi de gidiyor olabilir Allah korusun kaza yapınca da yok bacağım koptu yok şeyime bişey oldu yok vırrık yok cırrık...

    Mercedes'in kalitesini bilmiyorsan konuşmayacaksın..Heleki w126'kasada kullanılan malzemenin kalitesini bilmiyorsan hiç konuşmayacaksın...Mercedes kalitesini öğrenmek istersen seni Mercedes-Benz Türkiye Forumumuza bekleriz gel seni orada çok güzel ağarlarız...

    Bir gencin binebileceği en güzel ve sağlam w126 kasadır...Gençsen Coupesine binersin orta yaştaysan 4 kapısının kısasına binersin...Ha ben makam istiyorum dersen 4 kapının LONG'unu alırsın sağ arkaya oturursun Arka koltuğunu ayarlarsın (ee tabi elektrikli arka koltuklarda) hava soğuksa birde koltuk ısıtmanın tuşuna basar keyfine bakarsın...Bir kaza oldumu da açar kapıyı babalar gibi aşağıya sapasağlam inersin...

    Bilmiyosan susacaksın biliyorsan ztn konuşmana gerek yok w126 kasa kodlu olan Mercedes-Benz'e biner diğer araba markalarını bir kenara bırakırsın...







    Alıntıları Göster
    @kestamit
    burada w126 nın videosunun çekim amacı ile mareanın videosunun çekiliş amacı aynı değil. marea lastik yakma amacında. w126 nın amacı lastik yakmak olsa aşağıdaki videodaki sonuç ortaya çıkar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sermerhat -- 25 Ekim 2012; 18:43:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sermerhat

    @kestamit
    burada w126 nın videosunun çekim amacı ile mareanın videosunun çekiliş amacı aynı değil. marea lastik yakma amacında. w126 nın amacı lastik yakmak olsa aşağıdaki videodaki sonuç ortaya çıkar.

    http://www.youtube.com/watch?v=0VC6oSQLJ1w

    İkisinin farklı olduğunu biliyorum. ESP nin gereksiz olduğunundan bahseden, gereksiz yere aracını zorlayıp, bunu trafiği tehlikeye atarak yapan birinin lastik yakmasının veya sıfır çizmesinin benim için bir farkı yok. Benim gördüğüm tek fark altında şahin yerine 126 kasa mercedes olması.

    Konuyu açan arkadaş için söylemek istediğim birkaç şey var. 126 kasa mercedes sahibi olmadım ama geçenlerde sanayide satılık olan 86 model 560sel mercedes incelemiştim. Araç gerçekten güzel, konforlu, deri koltuğundan klimasına, abs sine kadar herşey var. Ancak işin bir de şu boyutu var. Araç 26 yaşında ve yavaş yavaş biryerlerinden problem vermeye başlıyor. Türkiye de bir araç en iyi ihtimalle 5 yaşını doldurdu mu sanayiye gitmeye başlıyor. (genelde garanti biter bitmez oluyor bu) Her seferinde düzgün bir ustaya denk gelmiyor ve işten anlamayan ustalar birşeyi yaparken başka biryerini bozuyor. Kullanıcı kesimin gelir seviyesi, aracın yaşından dolayı ucuzlamasıyla da düşüş gösteriyor ve arızalanıp değişmesi gereken parçalar ya iptal ediliyor ya da bir şekilde sanayi usulü tamir görüyor. Bir gün hararet hiç olmadığı seviyelerde geziyor, birgün biryerinden ses yapmaya başlıyor, vitesiydi şusuydu busuydu derken bir yerden sonra satıp kurtulayım noktasına gelebiliyorsunuz. Bütün bunları kafadan atmıyorum, 87 model bir araç sahibi olarak söylüyorum. Bozulan ve değiştirttiğim parçalar şimdiye kadar hep aracın orijinal parçalarıydı. Debriyaj cırcırı olsun, amortisör olsun bütün parçaların üzerinde ford logosu ve orijinal parça numarasıyla çıktı. Bir kere bozulmaya başladı mı ardı arkası kesilmiyor. Ne kadar masraf yaptığınızın hiçbir önemi yok. (Bunu derken forumda "kesbi" adlı arkadaşın eski aracının nasıl masraflı olduğunu anlattığı bir mesajını hatırladım, anlattıklarında kendimi gördüm.) Eğer tanıdıktan veya uzun süredir sahibi olan birisinden temiz, oynanmamış bir tane denk getirebilirseniz kaçırmayın ama piyasada 10-15 bin tl ye bulacağınız araçların, anlattığımdan çok farklı olacağını sanmıyorum. Dışarıdan görünüşe sakın kanmayın ve son olarak ta motor olsun şanzıman olsun kapalı kutu ve sorunları aldıktan birkaç hafta/ay sonra farkedebilirsiniz. (yağ yakma gibi) mbclub da "w126 Kasa 500SEL Alacağım" başlıklı bir konu var. Okumanızı tavsiye ederim.




  • @kestamit
    bakımsız olan her araç başa dert olur buna katılıyorum,belli yaş araçların mutlaka ya tanıdığından ya tanıdığı referansıyla yada iyi bir kontrolden sonra alınması gerektiği görüşünüze de katılıyorum. ancak dediğim gibi bu bütün araçlar için geçerli olabilecek bir durum. her aracın bakımsızı dert olabileceği gibi bakımlı ve iyi kondüsyonlu olanıda keyif olur. Konuyu açan arkadaş zaten kendince en doğru kararı verecektir.
  • Öğrenci adam 300Sel'e binmez. Binerse de taşra mafyası tetikçisi gibi olur.
  • Babasının arabasını almış dolaşıyor gibi bir izlenim de olabilir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Babasının arabasını almış dolaşıyor gibi bir izlenim de olabilir..

    izleniminde değilim 300 SEL yani Long kasa w126 lar bambaşka bneim için, kimin ne düşündüğü önemsiz zaten kendimin bir arabam var, 2. araç olarak alıyorum içime sinsin yeter :) ama 11.000 e temiz 300 SEL bulmak zor olcak gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Babasının arabasını almış dolaşıyor gibi bir izlenim de olabilir..

    izleniminde değilim 300 SEL yani Long kasa w126 lar bambaşka bneim için, kimin ne düşündüğü önemsiz zaten kendimin bir arabam var, 2. araç olarak alıyorum içime sinsin yeter :) ama 11.000 e temiz 300 SEL bulmak zor olcak gibi

    Sorun temizini bulmak değilde yürüyenini bulmak hocam. Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Babasının arabasını almış dolaşıyor gibi bir izlenim de olabilir..

    izleniminde değilim 300 SEL yani Long kasa w126 lar bambaşka bneim için, kimin ne düşündüğü önemsiz zaten kendimin bir arabam var, 2. araç olarak alıyorum içime sinsin yeter :) ama 11.000 e temiz 300 SEL bulmak zor olcak gibi

    Sorun temizini bulmak değilde yürüyenini bulmak hocam. Saygılar.

    evet o anlamda söyledim bende zaten, temiz diri ve yürüyeni sorunsuz bir araç bulmak önemli.

    2-3 hafta pusudayım bakalım düşürebilirsem anında alcam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Babasının arabasını almış dolaşıyor gibi bir izlenim de olabilir..

    izleniminde değilim 300 SEL yani Long kasa w126 lar bambaşka bneim için, kimin ne düşündüğü önemsiz zaten kendimin bir arabam var, 2. araç olarak alıyorum içime sinsin yeter :) ama 11.000 e temiz 300 SEL bulmak zor olcak gibi

    Sorun temizini bulmak değilde yürüyenini bulmak hocam. Saygılar.

    evet o anlamda söyledim bende zaten, temiz diri ve yürüyeni sorunsuz bir araç bulmak önemli.

    2-3 hafta pusudayım bakalım düşürebilirsem anında alcam

    Motor, şanzıman, klima birazda elektrik aksamına(çok kurcalamadan) bakarsınız. Zaten fazla kurcalarsanız o fiyata temizini asla bulamazsınız. Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Babasının arabasını almış dolaşıyor gibi bir izlenim de olabilir..

    izleniminde değilim 300 SEL yani Long kasa w126 lar bambaşka bneim için, kimin ne düşündüğü önemsiz zaten kendimin bir arabam var, 2. araç olarak alıyorum içime sinsin yeter :) ama 11.000 e temiz 300 SEL bulmak zor olcak gibi

    Sorun temizini bulmak değilde yürüyenini bulmak hocam. Saygılar.

    evet o anlamda söyledim bende zaten, temiz diri ve yürüyeni sorunsuz bir araç bulmak önemli.

    2-3 hafta pusudayım bakalım düşürebilirsem anında alcam

    Demek müthiş Aveocu, Konyaya teşrif ediyor. Bir çayımı içeye beklerim :)

    Konya trafiğinde Alman ve son dönem Kore araçları revaçta. Mercedes, çok eski olduğundan, yorgun olacaktır. Tavsiye etmem, ancak temiz efsane kasa Corolla veya Nissan almanı öneririm. Bunlar, Mercedesten daha sorunsuz olacaktır. Ayrıca Konya piyasasında tutulan araçlar. Sorun yaşamazsın.




  • bak arkadaşım..
    bu araçlarla ilgili bilgim çok olmasa da yeterlidir..

    bırak 560 sel i .... 300 sel bile zorladığın anlarda km de 1 tl ve üstü yakıt demektir..
    bu birincisi...


    ikincisi...
    bu aracın sağlam versiyonunun koltuğuna oturduğunda yolda ya çok efendi sürmek istersin yada dip gaz gitmek istersin ...

    bu da bizi birinci maddeye geri döndürüyor...

    üçüncüsü ...

    bu araçların motorlarının lpg ile birebir uyumu yok..
    patlama denen sıkıntısını yaşarsın ...
    aklında olsun...

    ayrıca dördüncüsü....

    2.000 masraflı aracı 3.000 ucuza alacağına temizini 2.000 pahalıya al..
    aracın parçaları pahalı degıl ama tadını cıkarmak varken sanayide sürtme ihtimalin de var bunu gözönünde tut..




    bana sorarsan alma ...

    ailede bu araçlarla yaşıt bir mercedes var ve 12 yıldır bizde olduğu için sorun cıkarmıyor iyi bakılıyor..

    ama bence artık bu tip araçlar restorasyon yani sıkı masraf yapıldıktan sonra tadı için binilmesi gereken araçlar..






  • o arabayı alırsan gözümde fenomen olursun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kestamit

    quote:

    Orijinalden alıntı: sermerhat

    @kestamit
    burada w126 nın videosunun çekim amacı ile mareanın videosunun çekiliş amacı aynı değil. marea lastik yakma amacında. w126 nın amacı lastik yakmak olsa aşağıdaki videodaki sonuç ortaya çıkar.

    http://www.youtube.com/watch?v=0VC6oSQLJ1w

    İkisinin farklı olduğunu biliyorum. ESP nin gereksiz olduğunundan bahseden, gereksiz yere aracını zorlayıp, bunu trafiği tehlikeye atarak yapan birinin lastik yakmasının veya sıfır çizmesinin benim için bir farkı yok. Benim gördüğüm tek fark altında şahin yerine 126 kasa mercedes olması.

    Konuyu açan arkadaş için söylemek istediğim birkaç şey var. 126 kasa mercedes sahibi olmadım ama geçenlerde sanayide satılık olan 86 model 560sel mercedes incelemiştim. Araç gerçekten güzel, konforlu, deri koltuğundan klimasına, abs sine kadar herşey var. Ancak işin bir de şu boyutu var. Araç 26 yaşında ve yavaş yavaş biryerlerinden problem vermeye başlıyor. Türkiye de bir araç en iyi ihtimalle 5 yaşını doldurdu mu sanayiye gitmeye başlıyor. (genelde garanti biter bitmez oluyor bu) Her seferinde düzgün bir ustaya denk gelmiyor ve işten anlamayan ustalar birşeyi yaparken başka biryerini bozuyor. Kullanıcı kesimin gelir seviyesi, aracın yaşından dolayı ucuzlamasıyla da düşüş gösteriyor ve arızalanıp değişmesi gereken parçalar ya iptal ediliyor ya da bir şekilde sanayi usulü tamir görüyor. Bir gün hararet hiç olmadığı seviyelerde geziyor, birgün biryerinden ses yapmaya başlıyor, vitesiydi şusuydu busuydu derken bir yerden sonra satıp kurtulayım noktasına gelebiliyorsunuz. Bütün bunları kafadan atmıyorum, 87 model bir araç sahibi olarak söylüyorum. Bozulan ve değiştirttiğim parçalar şimdiye kadar hep aracın orijinal parçalarıydı. Debriyaj cırcırı olsun, amortisör olsun bütün parçaların üzerinde ford logosu ve orijinal parça numarasıyla çıktı. Bir kere bozulmaya başladı mı ardı arkası kesilmiyor. Ne kadar masraf yaptığınızın hiçbir önemi yok. (Bunu derken forumda "kesbi" adlı arkadaşın eski aracının nasıl masraflı olduğunu anlattığı bir mesajını hatırladım, anlattıklarında kendimi gördüm.) Eğer tanıdıktan veya uzun süredir sahibi olan birisinden temiz, oynanmamış bir tane denk getirebilirseniz kaçırmayın ama piyasada 10-15 bin tl ye bulacağınız araçların, anlattığımdan çok farklı olacağını sanmıyorum. Dışarıdan görünüşe sakın kanmayın ve son olarak ta motor olsun şanzıman olsun kapalı kutu ve sorunları aldıktan birkaç hafta/ay sonra farkedebilirsiniz. (yağ yakma gibi) mbclub da "w126 Kasa 500SEL Alacağım" başlıklı bir konu var. Okumanızı tavsiye ederim.

    Altina imzami atarim. Bunu eski model (80li ve 90li yillarda uretilmis) Mercedeslerin sahibi olmus biri olarak soyluyorum. Evet cok keyifli ve konforlu arabalardir buna laf yok. Ama yurutmesi hicte koaly degildir. Epey bir masraf cikarirlar, sanayiye cok gitmeniz gerekir. 11 bin TL'ye alacaginiz o yastaki bir Mercedes icin en az bir 11 binde kenara ayirabilmeniz gerekir olasi masraflar icin. Yildizi yeterciler, Mercedes hic ariza yapamz diyenlerin laflarina kanmayin.

    Usta bulmak konusuna gelincede evet ortalikta bir ton Mercedes ustasiyim diye gecinen adam var dogrudur. Ama bunlarin cok azi gercekten ustadir. Yine bu cok az icerisinde daha da azi seni kaziklamadan isini yapar. Buyuk cogunlugu deneme yanilma yontemi ile is yapar. 100 TL'lik masrafi 1000TL'ye cikarabilir (Tecrube ile sabittir). Bir coguda isi bildigi halde fazla para kazanmak icin bunu yapabilir. Dogru ustayi bulana kadar birde bakmissin ki bir ton paran gitmis.

    Cok riskli ve mesakatli bir ise giriyorsun. Haberin olsun. Eger kenarda dedigim kadar bir paran yoksa ve en onemliisi bol zamanin ve sabrin yoksa bu ise hic girme derim.




  • Yorumları okudukça gülmekten alamıyorum kendimi.
  • Tavsiyeleriniz icin teşekkür ederim, hala temiz bir 300 SEL arıyorum bütçeme uygun bulamadım gitti .)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota Carina ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Yorumları okudukça gülmekten alamıyorum kendimi.

    çok haklısın bazıları gerçekten gülünç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: sermerhat

    3 seneye yakındır 1990 model w126 kasa 300 SEL sahibiyim (kendisi imza resmimde görünüyor). Kardeşimiz burda bir soru sormuş, açık söyleyecem ağzı olan konuşmuş (birkaç arkadaşımı tenzih ederim benimle aynı fikirdeler). Şimdi ben soruyorum ; w126 kasa neye göre riskli ? ne için alınmaz ? neden macera ? Bakın arkadaşlar kimseyi kırmak istemiyorum ancak insanları yanlış yönlendirmeyin. Kaç kere w126 ya bindiniz, kaç tane w126 sahibi oldunuz veya değiştirdiniz, w126 konusundaki tecrübeniz neyki bu tip kanılara varıyorsunuz. Fikir beyanında bulunmak ayrı şeydir, yanlış yönlendirme ayrı şeydir. genel ön yargılara 3 seneye yakındır w126 300 SEL sahibi bir kişi olarak kestirme cevap verecem ;
    1- w126 300 SEL araçlarda parça sıkıntısı yok
    2- usta sıkıntısı yok
    3- parçalar pahalı değil
    4- aracınız bakımlıysa satarken müşterisi kendi gelir
    5- yakıtı" kartal" kadardır.
    6- yola çıktığında yeni yetmelerin birçoğuna nal toplatır.
    7- yaptığınız bir masrafı veya değiştirdiğiniz bir parçayı unutursunuz yani aynı yerden kolay kolay arıza vermez.
    8- donanım açısından şuan yeni dediğiniz birçok araç ile dahi kıyas edilemez (örneğin şuan kaç araçta arka koltuk elektrikli hareketli)
    9- sadece hafta sonu binilecek kadar pasif bir araç asla değildir, günlük kullanıyorum.
    10- w126 keyif aracıdır, sahip olmanın yaşla başla alakası yoktur.

    liste uzarda uzar. w126 300 SEL konusunda ne merak ediyorsanız seve seve cevaplamaya hazırım, herkese iyi geceler...

    aracınızda esp varmı ?

    ne esp si kardeşim arabanın kendi esp 2 tonluk araba
    esp li araba virajda savrulur bu araba yine savrulmaz,
    ağırlığından ve arka çekişli olmasından dolayı ne kar dinler, ne yağmur nede çamur dinler
    bu araba için esp gereksiz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurt_35

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: sermerhat

    3 seneye yakındır 1990 model w126 kasa 300 SEL sahibiyim (kendisi imza resmimde görünüyor). Kardeşimiz burda bir soru sormuş, açık söyleyecem ağzı olan konuşmuş (birkaç arkadaşımı tenzih ederim benimle aynı fikirdeler). Şimdi ben soruyorum ; w126 kasa neye göre riskli ? ne için alınmaz ? neden macera ? Bakın arkadaşlar kimseyi kırmak istemiyorum ancak insanları yanlış yönlendirmeyin. Kaç kere w126 ya bindiniz, kaç tane w126 sahibi oldunuz veya değiştirdiniz, w126 konusundaki tecrübeniz neyki bu tip kanılara varıyorsunuz. Fikir beyanında bulunmak ayrı şeydir, yanlış yönlendirme ayrı şeydir. genel ön yargılara 3 seneye yakındır w126 300 SEL sahibi bir kişi olarak kestirme cevap verecem ;
    1- w126 300 SEL araçlarda parça sıkıntısı yok
    2- usta sıkıntısı yok
    3- parçalar pahalı değil
    4- aracınız bakımlıysa satarken müşterisi kendi gelir
    5- yakıtı" kartal" kadardır.
    6- yola çıktığında yeni yetmelerin birçoğuna nal toplatır.
    7- yaptığınız bir masrafı veya değiştirdiğiniz bir parçayı unutursunuz yani aynı yerden kolay kolay arıza vermez.
    8- donanım açısından şuan yeni dediğiniz birçok araç ile dahi kıyas edilemez (örneğin şuan kaç araçta arka koltuk elektrikli hareketli)
    9- sadece hafta sonu binilecek kadar pasif bir araç asla değildir, günlük kullanıyorum.
    10- w126 keyif aracıdır, sahip olmanın yaşla başla alakası yoktur.

    liste uzarda uzar. w126 300 SEL konusunda ne merak ediyorsanız seve seve cevaplamaya hazırım, herkese iyi geceler...

    aracınızda esp varmı ?

    ne esp si kardeşim arabanın kendi esp 2 tonluk araba
    esp li araba virajda savrulur bu araba yine savrulmaz,
    ağırlığından ve arka çekişli olmasından dolayı ne kar dinler, ne yağmur nede çamur dinler
    bu araba için esp gereksiz

    ESP ye ihtiyaç her zaman var. fakat bu araçlar gerçekten çok oturaklı. geçen gün bir 280 SEL ile pazarlık yapıp bakmaya gittim sürdüm bastım zorladım virajlarda araba gerçekten oturaklı yere yapışıyor




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.