Olumsuz düşünmeyin hocam, inşallah hallolur sıkıntınız. |
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ) (12. sayfa)
-
-
arkadaşlar ben kamu denetçiliği sitesine girip başvur kısmında e devlet üzerinde başvuru açtım. son iki gündür giriş yapılmıyor neden olabilir
-
0312 465 22 00 üzerinden ulaştım, sorunun geçici olduğunu ve ilgililere bilgi verdiklerini beyan ettiler hocam. Ben de giriş yapamıyorum.
-
ben tbmmye ve ombudsmana başvurdum oda olmadı süperman batman v.s. var
-
Hocam buralardan da sonuç elde edilemiyor ise başvuracak yer kalmıyor zaten. Ancak ben takipteyim, vatandaşın devlete taleplerini iletebileceği yeni yerler açıldıkça hemen konusunu açıyorum.
-
her yere başvurdum son çare ombudsman ve TBMMe başvurdum mahalleye 3 tane fiber logarı yerleştirdiler fiber kabloda çektiler başka yere felan gideceğini sanmıyorum buradan arkası tarla buradan tarlaya gidecek değil ya fiber ilçenin en uç noktası bura
-
Taleplerinize yanıtlar geldiğinde paylaşırsanız sevinirim.
-
Ombudsman kararı böyle en azından isteğimi iyi anlayıp değerlendirme yapmışlar kopyala yapıştır karar olabilir ama 10 maddeden fazla konuyla ilgili II. ÖN İNCELEME, GEREKÇE VE SONUÇ yazmışlar .
Ombudsman benim aleyhime karar verse de ilgilenmişler teşekkür ettim onlara.
Alıntı
metni:III. KARAR İlgili mevzuat hükümleri ve yukarıda yer verilen açıklamalar doğrultusunda, şikâyete konu talebin, Kamu Denetçiliği Kurumu Kanunun 5 inci maddesinin birinci fıkrasında yer alan “Kurum, idarenin işleyişi ile ilgili şikâyet üzerine, idarenin her türlü eylem ve işlemleri ile tutum ve davranışlarını… incelemek, araştırmak ve idareye önerilerde bulunmakla görevlidir.” hükmü nedeniyle idarenin bir işlem, eylem, tutum ve davranışı bulunmadığından KURUMUMUZ GÖREV ALANINA GİRMEYEN BAŞVURUNUN YASAL MEVZUAT GEREĞİ İNCELENMEMESİNE, Başvuranın saha dolabının 150 metre olduğunu ifade ettiği ikamet ettiği apartmana fiber internet alt yapısı sağlanmasına yönelik şikâyete konu iddia ve talebin incelenerek değerlendirilmesi amacıyla şikâyet başvurusu ile kararımızın bir örneğinin TÜRK TELEKOMÜNİKASYON A.Ş. GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE İLETİLMESİNE KARAR VERİLDİ Belki faydası olabilir TBMM'den cevap gelmedi henüz.
-
Hocam bu cevabın aynısı banada verilmiş ama aralık ayına denk geldiği için şuana kadar bir ilerleme yok acaba kazı izinleri kış ayında kapalı olduğu için olabilirmi ? ayrıca bu süreçten çözüm bulamazsak 6 ay sonra tekrar bu konuyu dile getirebilirmiyim ?
-
-
Bu aşamadan sonra size Telekom dan yanıt gelecek. Yasal yanıt süreleri mevcuttur.
https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuatmetin/1.5.3071.pdf
-
Merhaba.
Sizlere yanıt Telekom dan gelecek hocam. Yasal süreler içerisinde yanıt gelmediği taktirde ilgili kurumun bu başvurunuzun kararına istinaden sizlere yanıt vermediğine yönelik olarak kayıt açabilirsiniz.
Yasal süreler hakkında bilgi:
https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuatmetin/1.5.3071.pdf
(312) 465 22 00
Bu numaradan da bilgi alabilirsiniz hocam yasal süreler ile ilgili.
Bir çözüm bulamazsanız veya olumlu ya da olumsuz yanıt alamazsanız yasal süreler içerisinde Kamu Denetçiliğine yeniden kayıt açabilirsiniz. Şu linkteki hususlara da mutlaka göz atın hocam yeniden kayıt açarken. Tekrar kayıt açarsanız eğer önceki kaydınızdaki karara istinaden ilgili kurumun dönüş yapmadığını yazabilirsiniz.
https://www.ombudsman.gov.tr/AnaSayfa/BasvuruYaparkenNelereDikkatEdilmeli
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 27 Ocak 2023; 16:28:50 >
-
Allah ağız tadıyla kullanmayı nasip etsin hocam. Bir katkım oldu ise ne mutlu bana. Hakkım var ise helali hoş olsun.
-
Peki hocam kaç gün geçtikten sonra yanıt alamazsak tekrar olayı dile getirebiliriz 6 aydan önce tekrar aynı konuyu dile getirebiliyormuyuz yoksa 6 ay bittikten sonramı
-
. Talebinize istinaden gerekli kontroller sağlandığında onaylanmış fiber projesi bulunmamaktadır, tahmini çözüm süresi 6 ay bilgisini tarafınıza iletmek adına arama sağlandı
yazdılar
-
bi daha sordum bu cevabı yazmışlar
Bırakılan talep neticesinde gerekli kontroller yapılmış olup, onaylanmış fiber projesi bulunmamaktadır ,Fiber projesi kapsamında tahmini çözüm süresi 6 ay olduğu bu çözüm süresi içerisinde proje tamamlanırsa fiber için işlem yapılabilmesi planlanmaktadır
-
Benim sorunum için de ombudsmanlık işe yarar mı ona göre başvuru yapayım. Babamın üzerine 16 mbps ye kadar yalın adsl hat vardı. Babamın vefatı üzerine telekoma kapatmak için başvuru yaptık. Hattın ticari olduğunu kapatmak için 1.200 TL yatırmamız gerektiğini belirtmişler kardeşime. Bu normal mi veya normal değilse başvuru yapmak için doğru yer mi ombudsmanlık?
-
Kamu denetçiliği Kurumuna altı ay içerisinde başvuru hakkınız bulunuyor. Telekom size yasal süreler içerisinde yanıt vermediği taktirde başvurunuzu yapabilirsiniz.
https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuatmetin/1.5.3071.pdf
Yasal süreler burada sayılıyor ama dikkatinizi bir noktaya çekmek isterim. Evrak Telekom un eline ulaştıktan sonra yasal süre başlar hocam. PTT de geçen süre sayılmaz yani. Genellikle posta ile iletmekteler.
Mesela diyelim yasal süresi içerisinde Telekom dan yanıt alamadınız, Kamu Denetçiliğine kayıt açıp "şu şu sayılı karara istinaden Telekom un bilgi vereceği paylaşılmış olsa da yasal süresi içerisinde yanıt alamadım" yazmanız yeterlidir.
-
6 ay kısa bir süre hocam esasen forumun genelindeki alınan ortalama süre bilgilerine göre.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 30 Ocak 2023; 16:50:45 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X