Şimdi Ara

Karbratörüme Bulaşık Teli Koydular

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
2.781
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bugün benim şahin çok yakmaya başladığı ve kışta geldiği için hemde dedim bi gaz filitresini değiştireyim
    hemde gaz ayarını yaptırayım dedim. Ayarcı, benden 1 tl istedi, verdim. Gitti bu bulaşık teli aldı geldi. Kalbratörün hava alan kısmına koydu.
    Dedim şimdi bu bulaşık teli ile araba daha azmı yakacak, evet dedi. çok yoğun bir yer zaten pek bişey soramadım.

    nedir bu bulaşık teli olayı bilen varmı?



  • doğrudur usta bilir.
  • Özellikle Scotch-Brite™ bu konuda çok başarılı tavsiye ederim Bu işin şakası tabiii bence o teli ordan çıkar karbüratöre daha az hava girince daha az yakar mantığa uygun değil ayrıca hayatımda böle bişi duymadım......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FeNoMeN+35

    Bugün benim şahin çok yakmaya başladığı ve kışta geldiği için hemde dedim bi gaz filitresini değiştireyim
    hemde gaz ayarını yaptırayım dedim. Ayarcı, benden 1 tl istedi, verdim. Gitti bu bulaşık teli aldı geldi. Kalbratörün hava alan kısmına koydu.
    Dedim şimdi bu bulaşık teli ile araba daha azmı yakacak, evet dedi. çok yoğun bir yer zaten pek bişey soramadım.

    nedir bu bulaşık teli olayı bilen varmı?

    Gaz alma yerine soksa hadi gazı az çeker havayı bol yutar böylece bir miktar tasarruf olabilir de tersi pek garip gelir bana




  • Ayar beceremeyen usta çözümü..Koli bandı vardı bir ara,şimdi de buna başlamışlar.
  • HAVA FİLTRESİNİN GİRİŞİNE BANT, BULAŞIK TELİ, SÜNGER VB. İLE DARALTMA YAPILDIYSA;

    1- Buharlaştırıcı regülatör diyaframı sertleşmiş yırtık olabilir,
    2- Yakıt filtresi tıkalı veya uyumsuz olabilir,
    3- Yakıt tankından gelen bakır boru zamanla tıkanmış olabilir.

    Bazı ustalar hava filtresinin girişini bant, sünger vs. ile tıkayarak sorunu çözdüğünü sanıyor.

    Benzinli sistemde filtre tıkandığı zaman görülen sorun lpg ile çalışan araçta da aynen görülür.

    Fazla km yapmış motoru zayıf araçlarda hava filtre girişi fazla kapatılırsa(bant, sünger vs ile) silindir içinde vakum meydana gelir. Subap, lastiklerinden ve sekmanlardan piston üzerine yağı çeker, yağ yakıtı çoğalır.

    Not:
    - Buharlaştırıcı regülatör diyaframı sertleşmiş yırtıksa,
    - Yakıt filtresi tıkalı veya uyumsuzsa,
    - Yakıt tankından gelen bakır boru zamanla tıkanmışsa,
    Üretmiş olduğumuz karbüratör seti %100 verim sağlamaz.

    Kısaca bantı bantlayanın ağzını tıkasam, gırtlağını sıksam o da araç gibi ecel teri döker!

    Motora gelecek hava da sisteme giren LPG de yeterli olursa araç düzgün çalışır.

    Bahsettiğimiz sorunları çözdüğünüz taktirde Çimen LPG Karbüratör Setini aracınıza takarsanız %100 verim sağlar araç kullanmanın zevkine varırsınız.

    Mikser setimizi deneyen araç kullanıcılarının yorumlarını, resimlerini internet sitelerinden görebilirsiniz:


    kaynak:)http://www.cimenlpg.com/index.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi INTRUDERTR -- 12 Ekim 2011; 0:31:18 >




  • Çelik bulaşık teli ise olabilir. Şu metal olanlardan bahsediyorum. Cold air intake olayı sanırım.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Lpg'li şahin v.b araçlarda bir çok kez yapıldığını duydum bu uygulamanın.
    Fazla yakan araçlar için uygulanana bir yöntem.
    Yalnız ben daha bu yöntemin işe yaradığını duymadım,bence ustanızı değiştirin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cruise06 -- 12 Ekim 2011; 0:37:41 >
  • Ben ustaların bu tarz çözümlerine hastayım.

    Mesela bu bulaşık telinin ilk defa kimin tarafından ve nerede denendiğini çok merak ettim ben.

    Acaba bulaşık teline gelene kadar başka neler denedi?
  • Made in Turkey
  • Ustaya bu yaptığının cok onur kırıcı olduğunu söyleyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Ben ustaların bu tarz çözümlerine hastayım.

    Mesela bu bulaşık telinin ilk defa kimin tarafından ve nerede denendiğini çok merak ettim ben.

    Acaba bulaşık teline gelene kadar başka neler denedi?

    başka nerelere soktular o bulaşık telini bende merak ettim (:
  • türk milleti olarak manyağız biraz.

    bende araçtan koku geliyordu açtım baktım akünün yanında delik var ordan hava yapiyor hafifte damlama var .tuttum oraya naylon tıkadım.10 sn geçmedi akünün gözü var akünün şarjı olup olmadığına baktığımız yer. ordan bir niagara çıktı ortaya akü güm böyle bir fıskiye görmedim allhtan ordan çıktı buhar mıdır neyse orasıda olamsa demkki patlayacaktı.



    lambaları açık unutmuştum elektrikçi abi gözler sağlam deyip şarja tuttuğunun ertesi günü oldu bu.
  • Çıkarayımı peki o teli ordan. evet demirden bir tel, borunun yarısını kaplayacak şekilde koydu. yani yarım hava giriyor
  • çelik filtre yapmış işte.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Ben ustaların bu tarz çözümlerine hastayım.

    Mesela bu bulaşık telinin ilk defa kimin tarafından ve nerede denendiğini çok merak ettim ben.

    Acaba bulaşık teline gelene kadar başka neler denedi?

    Normalde o tel karbüratör telidir.

    Ustanın biri dükkanda yemek yedikten sonra tencere tavayı bu telle sürtmüş ve işe yaradığını görünce farkında olmadan yeni bir sektör doğmasına . . . :)

    Konuya sıkmış olduğum limon için üzgünüm. :)

    Ama çok orijinal bir konu olmuş.

    Ilgili ve bilgili arkadaşlar da güzel yanıtlar vermişler.
  • Uydurma bir yakıt sistemine uydurma bir hava ayarı diyebiliriz bu işleme. Normalde karbüratörün özelliği gelen benzin ve havayı uygun oranda karıştırıp hafif buharlaştırarak emme üzerinden yanma odasına göndermesidir. Şimdi senin LPG sisteminin karbüratör bağlantısı uydurma oluyor bir nebze, karbüratöründe sağdan soldan hava alıyordur büyük oranla. Yakıt ayarını musluktan yapıyorsun, hava ayarına musluk koyamadıkları için girişi tıkıyorlar. Tabi yapılan işlemlerin hepsi bilinçsiz ve ya tutarsa hesabı.

    İstersen kendin dene, başka bir yere git ayar için, kaputu açan ustanın ilk yapacağı iş o teli ordan çıkartmak olacak.

    Çünkü mantık şu;

    Tel yoksa tel koyalım hava az gelirse belki düzelir.
    Tel varsa teli alalım belki düzelir.

    İşin özü bu.
  • Gazı da kısmıstır havayıda azaltmıstır.Gazı kıstıgında hava çok olunca yıgılıyor.Araba benim tipodan biliyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.