Şimdi Ara

Karbüratörlü ile Enjeksiyonlu arasında fark

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
29
Cevap
1
Favori
74.054
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar karbüratörlü bir araba ile enjeksiyonlu araba arasında ne tür farklıklar vardır ?
    Karbüratörlünün enjeksiyonludan üstün bi tarafı var mıdır ? Yoksa enjeksiyon her açıdan daha mı iyidir ?
    Bu soru biraz saçma olabilir ama enjeksiyonlu arabalarda karbüratör var mıdır ?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Karbüratör ve Enjeksiyon Arasındaki Fark

    Karbüratör ve enjeksiyon, otomobillerde yakıt-hava karışımını hazırlama yöntemleri açısından farklılık gösteren iki sistemdir.

    Karbüratör

    Karbüratör, vakum kullanarak yakıtla havayı karıştıran araçlarda geleneksel olarak kullanılan bir cihazdır. Karbüratör, hava akışını ayarlayarak ve yakıt püskürtme oranını kontrol ederek içten yanmalı motorlar için doğru yakıt-hava karışımını sağlar.

    Enjeksiyon

    Enjeksiyon, yakıtı doğrudan motorun silindirlerine püskürterek yakıt-hava karışımını hazırlayan daha modern bir sistemdir. Püskürtme, elektronik bir yakıt enjeksiyon sistemi tarafından hassas bir şekilde kontrol edilir ve optimum güç performansı ve yakıt verimliliği için doğru yakıt-hava oranının sağlanmasına yardımcı olur.

    Karbüratör ve Enjeksiyon Arasındaki Fark

    • Yakıt Püskürtme Yöntemi: Karbüratörler vakum kullanırken, enjeksiyon sistemleri yakıtı doğrudan silindirlere püskürtür.
    • Yakıt-Hava Oranı Kontrolü: Karbüratörler hava akışını ayarlayarak yakıt-hava oranını kontrol ederken, enjeksiyon sistemleri yakıt püskürtme süresini ayarlayarak kontrol eder.
    • Yakıt Verimliliği: Enjeksiyon sistemleri, yakıtı daha hassas bir şekilde kontrol ederek genellikle karbüratörlerden daha iyi yakıt verimliliği sağlar.
    • Emisyonlar: Enjeksiyon sistemleri, yakıt-hava karışımını daha verimli bir şekilde hazırladığından, genellikle karbüratörlü araçlara göre daha düşük emisyonlara sahiptir.
    • Bakım: Enjeksiyon sistemleri genellikle karbüratörlerden daha az bakım gerektirir.

    Karbüratör Hangi Araçlarda Bulunur?

    Karbüratörler, genellikle eski araç modellerinde bulunur. Ancak bazı eski araç modelleri hala karbüratör kullanabilir.

    Enjeksiyonlu Arabalarda Karbüratör Olur mu?

    Enjeksiyonlu araçlarda karbüratör bulunmaz. Enjeksiyon sistemleri, karbüratörlerin yerine geçerek yakıt-hava karışımını hazırlamanın daha verimli ve etkili bir yolunu sunar.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Çorba yaptın hocam nasıl soru bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    Çorba yaptın hocam nasıl soru bu.
    Birinde karbüratör olur diğerinde enjektör

    biliyorum iğrençti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drkayzer

    Birinde karbüratör olur diğerinde enjektör

    biliyorum iğrençti

    Alıntıları Göster
    Genelleme yapiyorum.
    Karburator tamamen mekanik ve sürekli ayar isteyen bir hava/benzin karışımı parçadır. En güzel tarafi gaz tepkimesi anidir ve daha performanslıdır.
    Enjeksiyon ise yarı mekanik yarı elektronik (Motorun tepkimesine göre ECU'dan gelen verilere göre hava/benzin karışımı parametresi ayarlayıp ona göre benzin verir.). Gaz tekimesi geçtir ve karburatore göre daha az yakar.




  • karbüratör lpg de az sorun çıkarır
  • Bildiğim kadarıyla Söylemek isterim yanlışım varsa affola, karbüratörlü motorda bulunan karbüratör hava ve benzin karışımını hazırlar ve motora verir. Enjeksiyonla motorda bu olay enjektör sayesinde dağıtılır.2 Tür enjeksiyon sistemi var bildiğim , çok nokta ve tek nokta. Tek nokta karbüratörlü gibi onun sıkıştırılmış ve bir beyinle tek bir enjeksiyonun ne kadar Yakıt ne kadar hava vericegini verir. Çok noktada bu şekildedir,karbüratörlüde bu işi karbüratör halleder



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bedaesoldier -- 9 Şubat 2015; 22:12:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Bildiğim kadarıyla Söylemek isterim yanlışım varsa affola, karbüratörlü motorda bulunan karbüratör hava ve benzin karışımını hazırlar ve motora verir. Enjeksiyonla motorda bu olay enjektör sayesinde dağıtılır.2 Tür enjeksiyon sistemi var bildiğim , çok nokta ve tek nokta. Tek nokta karbüratörlü gibi onun sıkıştırılmış ve bir beyinle tek bir enjeksiyonun ne kadar Yakıt ne kadar hava vericegini verir. Çok noktada bu şekildedir,karbüratörlüde bu işi karbüratör halleder

    Hocam sorduğum sorular garip ve saçma gelebilir ama öğrenmek istiyorum şimdi karbüratörlü arabada enjektör yok mudur o zaman ?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SweentLyy

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Bildiğim kadarıyla Söylemek isterim yanlışım varsa affola, karbüratörlü motorda bulunan karbüratör hava ve benzin karışımını hazırlar ve motora verir. Enjeksiyonla motorda bu olay enjektör sayesinde dağıtılır.2 Tür enjeksiyon sistemi var bildiğim , çok nokta ve tek nokta. Tek nokta karbüratörlü gibi onun sıkıştırılmış ve bir beyinle tek bir enjeksiyonun ne kadar Yakıt ne kadar hava vericegini verir. Çok noktada bu şekildedir,karbüratörlüde bu işi karbüratör halleder

    Hocam sorduğum sorular garip ve saçma gelebilir ama öğrenmek istiyorum şimdi karbüratörlü arabada enjektör yok mudur o zaman ?

    Estağfirullah hocam zaten bilgi amaçlı bir forum bu , sormak ve Öğrenmek en doğal hakkınız. Bende bu forumda abilerimden kardeşlerimden çok sey ögrendim.karbüratörde enjektör yoktur zaten karbüratörlü motoru açınca görürsünüz motorun üstünde yuvarlak bir kutu vardır bu karbüratör. Benim aracım tek nokta enjeksiyon karbüratörden bi tık gelişmiş hali. Bu arada karbüratörlü bir araç tek nokta enjektöre çevriliyor. Simdi yeni model Araçlarda çok nokta enjeksiyon sistemi var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    quote:

    Orijinalden alıntı: SweentLyy

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Bildiğim kadarıyla Söylemek isterim yanlışım varsa affola, karbüratörlü motorda bulunan karbüratör hava ve benzin karışımını hazırlar ve motora verir. Enjeksiyonla motorda bu olay enjektör sayesinde dağıtılır.2 Tür enjeksiyon sistemi var bildiğim , çok nokta ve tek nokta. Tek nokta karbüratörlü gibi onun sıkıştırılmış ve bir beyinle tek bir enjeksiyonun ne kadar Yakıt ne kadar hava vericegini verir. Çok noktada bu şekildedir,karbüratörlüde bu işi karbüratör halleder

    Hocam sorduğum sorular garip ve saçma gelebilir ama öğrenmek istiyorum şimdi karbüratörlü arabada enjektör yok mudur o zaman ?

    Estağfirullah hocam zaten bilgi amaçlı bir forum bu , sormak ve Öğrenmek en doğal hakkınız. Bende bu forumda abilerimden kardeşlerimden çok sey ögrendim.karbüratörde enjektör yoktur zaten karbüratörlü motoru açınca görürsünüz motorun üstünde yuvarlak bir kutu vardır bu karbüratör. Benim aracım tek nokta enjeksiyon karbüratörden bi tık gelişmiş hali. Bu arada karbüratörlü bir araç tek nokta enjektöre çevriliyor. Simdi yeni model Araçlarda çok nokta enjeksiyon sistemi var.

    Alıntıları Göster
    karbüratörlü araba daha iyi gider daha çok yakıt harcar tamiri kolaydır

    enjektör daha az yakıt harcar karbüratöre göre biraz daha az gider parçaları pahalıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier


    quote:

    Orijinalden alıntı: SweentLyy

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Bildiğim kadarıyla Söylemek isterim yanlışım varsa affola, karbüratörlü motorda bulunan karbüratör hava ve benzin karışımını hazırlar ve motora verir. Enjeksiyonla motorda bu olay enjektör sayesinde dağıtılır.2 Tür enjeksiyon sistemi var bildiğim , çok nokta ve tek nokta. Tek nokta karbüratörlü gibi onun sıkıştırılmış ve bir beyinle tek bir enjeksiyonun ne kadar Yakıt ne kadar hava vericegini verir. Çok noktada bu şekildedir,karbüratörlüde bu işi karbüratör halleder

    Hocam sorduğum sorular garip ve saçma gelebilir ama öğrenmek istiyorum şimdi karbüratörlü arabada enjektör yok mudur o zaman ?

    Estağfirullah hocam zaten bilgi amaçlı bir forum bu , sormak ve Öğrenmek en doğal hakkınız. Bende bu forumda abilerimden kardeşlerimden çok sey ögrendim.karbüratörde enjektör yoktur zaten karbüratörlü motoru açınca görürsünüz motorun üstünde yuvarlak bir kutu vardır bu karbüratör. Benim aracım tek nokta enjeksiyon karbüratörden bi tık gelişmiş hali. Bu arada karbüratörlü bir araç tek nokta enjektöre çevriliyor. Simdi yeni model Araçlarda çok nokta enjeksiyon sistemi var.

    Anladım hocam sağolun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SweentLyy

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier


    quote:

    Orijinalden alıntı: SweentLyy

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Bildiğim kadarıyla Söylemek isterim yanlışım varsa affola, karbüratörlü motorda bulunan karbüratör hava ve benzin karışımını hazırlar ve motora verir. Enjeksiyonla motorda bu olay enjektör sayesinde dağıtılır.2 Tür enjeksiyon sistemi var bildiğim , çok nokta ve tek nokta. Tek nokta karbüratörlü gibi onun sıkıştırılmış ve bir beyinle tek bir enjeksiyonun ne kadar Yakıt ne kadar hava vericegini verir. Çok noktada bu şekildedir,karbüratörlüde bu işi karbüratör halleder

    Hocam sorduğum sorular garip ve saçma gelebilir ama öğrenmek istiyorum şimdi karbüratörlü arabada enjektör yok mudur o zaman ?

    Estağfirullah hocam zaten bilgi amaçlı bir forum bu , sormak ve Öğrenmek en doğal hakkınız. Bende bu forumda abilerimden kardeşlerimden çok sey ögrendim.karbüratörde enjektör yoktur zaten karbüratörlü motoru açınca görürsünüz motorun üstünde yuvarlak bir kutu vardır bu karbüratör. Benim aracım tek nokta enjeksiyon karbüratörden bi tık gelişmiş hali. Bu arada karbüratörlü bir araç tek nokta enjektöre çevriliyor. Simdi yeni model Araçlarda çok nokta enjeksiyon sistemi var.

    Anladım hocam sağolun.
    Karbüratör Erkek gibi analog Enjeksiyon Kadın gibidir bir üst versiyon dijital şimdi defterden not çekipte atardımda ne gereği var teknik terimlere girmenin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gopluumit -- 9 Şubat 2015; 22:38:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gopluumit

    Karbüratör Erkek gibi analog Enjeksiyon Kadın gibidir bir üst versiyon dijital şimdi defterden not çekipte atardımda ne gereği var teknik terimlere girmenin

    Alıntıları Göster
    Enjeksiyonluda, ECU (beyin) yardımıyla hava-yakıt karışımı yapılır ve enjektöre gider. Enjektorden de silindirlere gider.

    1- karbüratör mekanik ve basit bir sistem 1/15 oranında karışımı şamandırası vasıtasıyla yapar. Enjeksiyon sistemide: enjektör vasıtasıyla yakıt hava karışımını silinidre iletir genellikle yakıt hava karışım bilgisini: gaz pedalı tepkisinden çıkan sinyaller ECU'ya gider, ECU'dan çıkan bilgilerle yakıt hava karışımı yapar ve enjektörlere dağılır.

    2- avantajlar ve dezavantajları
    -karböüratör basit bir sistemdir mekanik oldugu için tamirini evde bile yapılır, enjeksiyonlu sistem beyin oldugu için servise gidilmesi iyi olur
    -Karbüratör başlıca sıkıntıları. memeler tıkanır. Diyafram kirlenir, contası eskir, oringler, gaz teli aşınır, kelebekler tıkanır, mekanik oldugu için ayar ister, kışın ayarı kaçar, jigle açarsın, şamandırası ayrı... ama bunların hepsi aşağı yukarı basit şeyler yapılır tamiri kolay ve ucuzdur. Enjeksiyon sistemi sağlıklı, rahat olsa bile tamiri pahalı ve zahmetlidir.

    3- bu sorunun cevabını bende bilmiyorum ama kimi tek nokta enjeksiyon arabalarda bulunuyor diye biliyorum. İlk enjeksiyonlu sistemlerde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahin261

    Enjeksiyonluda, ECU (beyin) yardımıyla hava-yakıt karışımı yapılır ve enjektöre gider. Enjektorden de silindirlere gider.

    1- karbüratör mekanik ve basit bir sistem 1/15 oranında karışımı şamandırası vasıtasıyla yapar. Enjeksiyon sistemide: enjektör vasıtasıyla yakıt hava karışımını silinidre iletir genellikle yakıt hava karışım bilgisini: gaz pedalı tepkisinden çıkan sinyaller ECU'ya gider, ECU'dan çıkan bilgilerle yakıt hava karışımı yapar ve enjektörlere dağılır.

    2- avantajlar ve dezavantajları
    -karböüratör basit bir sistemdir mekanik oldugu için tamirini evde bile yapılır, enjeksiyonlu sistem beyin oldugu için servise gidilmesi iyi olur
    -Karbüratör başlıca sıkıntıları. memeler tıkanır. Diyafram kirlenir, contası eskir, oringler, gaz teli aşınır, kelebekler tıkanır, mekanik oldugu için ayar ister, kışın ayarı kaçar, jigle açarsın, şamandırası ayrı... ama bunların hepsi aşağı yukarı basit şeyler yapılır tamiri kolay ve ucuzdur. Enjeksiyon sistemi sağlıklı, rahat olsa bile tamiri pahalı ve zahmetlidir.

    3- bu sorunun cevabını bende bilmiyorum ama kimi tek nokta enjeksiyon arabalarda bulunuyor diye biliyorum. İlk enjeksiyonlu sistemlerde.

    Alıntıları Göster
    KARBÜRATÖRLÜ SİSTEMLER

    Yakıt sistemi karbüratörlü olan sistemlerin genel olarak elemanları; yakıt deposu, yakıt filtresi, yakıt pompası ve karbüratördür. Karbüratörler, yakıt ile havanın karıştırıldığı ve motorun çalışma koşullarına uygun karışımın hazırlandığı yer olmasına karşın yapısından dolayı yakıt ile havanın motorun değişik çalışma koşullarına göre homojen bir biçimde karışmasını tam olarak sağlayamaz. Bu yüzden; teknolojinin gelişimi ile karışımın nasıl daha iyi hazırlanabildiği hava/yakıt karışımının silindirde sıkıştırma sonunda buji ile ateşleme yapan motorlarımızda, karbüratörlü sistemler dışında, benzini püskürten enjeksiyon sistemleri kullanılmıştır.

    ENJEKSİYONLU SİSTEMLER
    Enjeksiyonlu sistemlerin yakıt sistemi karbüratörlü olan sistemlere göre farklı olan elemanları yakıt deposu ve yakıt deposu içerisinde bulunan elektrikli yakıt pompası, emme manifoltu üzerinde bulunan enjektör gövdesi bünyesinde yer alan enjektör ve yakıt basınç regülâtörüdür. Sistemde bulunan elektrikli elemanların çalışması; elektronik bir kontrol ünitesi tarafından, motorun devrine ve yüküne bağlı olarak, sensorlardan gelen bilgiler doğrultusunda kontrol edilir. Enjektörler benzini çok küçük damlacıklar halinde zerreleştirme görevini yerine getirirler. Motorun düzenli şekilde çalışması için, hava/yakıt karışımının hazırlanması bakımından karşılanması gerekli olan koşullar esas olarak şunlardır;

    1-Gereksiz yakıt tüketiminin önlenmesi ve yanmayı garanti altına almak için, hava/yakıt oranı olabildiğince stokiyometrik değerde tutulmalıdır.

    2-Karışım, mümkün olduğu kadar homojen oluşmalıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Steelhammer

    KARBÜRATÖRLÜ SİSTEMLER

    Yakıt sistemi karbüratörlü olan sistemlerin genel olarak elemanları; yakıt deposu, yakıt filtresi, yakıt pompası ve karbüratördür. Karbüratörler, yakıt ile havanın karıştırıldığı ve motorun çalışma koşullarına uygun karışımın hazırlandığı yer olmasına karşın yapısından dolayı yakıt ile havanın motorun değişik çalışma koşullarına göre homojen bir biçimde karışmasını tam olarak sağlayamaz. Bu yüzden; teknolojinin gelişimi ile karışımın nasıl daha iyi hazırlanabildiği hava/yakıt karışımının silindirde sıkıştırma sonunda buji ile ateşleme yapan motorlarımızda, karbüratörlü sistemler dışında, benzini püskürten enjeksiyon sistemleri kullanılmıştır.

    ENJEKSİYONLU SİSTEMLER
    Enjeksiyonlu sistemlerin yakıt sistemi karbüratörlü olan sistemlere göre farklı olan elemanları yakıt deposu ve yakıt deposu içerisinde bulunan elektrikli yakıt pompası, emme manifoltu üzerinde bulunan enjektör gövdesi bünyesinde yer alan enjektör ve yakıt basınç regülâtörüdür. Sistemde bulunan elektrikli elemanların çalışması; elektronik bir kontrol ünitesi tarafından, motorun devrine ve yüküne bağlı olarak, sensorlardan gelen bilgiler doğrultusunda kontrol edilir. Enjektörler benzini çok küçük damlacıklar halinde zerreleştirme görevini yerine getirirler. Motorun düzenli şekilde çalışması için, hava/yakıt karışımının hazırlanması bakımından karşılanması gerekli olan koşullar esas olarak şunlardır;

    1-Gereksiz yakıt tüketiminin önlenmesi ve yanmayı garanti altına almak için, hava/yakıt oranı olabildiğince stokiyometrik değerde tutulmalıdır.

    2-Karışım, mümkün olduğu kadar homojen oluşmalıdır.

    Alıntıları Göster
    Maliyet ve basit yapı avantajı hariç karbüratörün hiçbir avantajı yok.

    Karbüratörlü araç daha iyi yürümez. Aksine karbüratörün oluşturduğu kısılma etkisi yüzünden motorun hava alma kabiliyeti azalır. Enjeksiyonlu sistemin her devre uygun karışım , zamanlama ve atomizasyon kabiliyetinden bahsetmiyorum bile.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahin261



    Enjeksiyonluda, ECU (beyin) yardımıyla hava-yakıt karışımı yapılır ve enjektöre gider. Enjektorden de silindirlere gider.

    1- karbüratör mekanik ve basit bir sistem 1/15 oranında karışımı şamandırası vasıtasıyla yapar. Enjeksiyon sistemide: enjektör vasıtasıyla yakıt hava karışımını silinidre iletir genellikle yakıt hava karışım bilgisini: gaz pedalı tepkisinden çıkan sinyaller ECU'ya gider, ECU'dan çıkan bilgilerle yakıt hava karışımı yapar ve enjektörlere dağılır.

    2- avantajlar ve dezavantajları
    -karböüratör basit bir sistemdir mekanik oldugu için tamirini evde bile yapılır, enjeksiyonlu sistem beyin oldugu için servise gidilmesi iyi olur
    -Karbüratör başlıca sıkıntıları. memeler tıkanır. Diyafram kirlenir, contası eskir, oringler, gaz teli aşınır, kelebekler tıkanır, mekanik oldugu için ayar ister, kışın ayarı kaçar, jigle açarsın, şamandırası ayrı... ama bunların hepsi aşağı yukarı basit şeyler yapılır tamiri kolay ve ucuzdur. Enjeksiyon sistemi sağlıklı, rahat olsa bile tamiri pahalı ve zahmetlidir.

    3- bu sorunun cevabını bende bilmiyorum ama kimi tek nokta enjeksiyon arabalarda bulunuyor diye biliyorum. İlk enjeksiyonlu sistemlerde.

    Evet tek noktalarda karbüratör bulunuyor, ayrıca karbüratörlü bir araç tek nokta enjektöre çevrilebiliyormuş.bu arada bisle ilgili paylaşımlarını bekliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    quote:

    Orijinalden alıntı: sahin261



    Enjeksiyonluda, ECU (beyin) yardımıyla hava-yakıt karışımı yapılır ve enjektöre gider. Enjektorden de silindirlere gider.

    1- karbüratör mekanik ve basit bir sistem 1/15 oranında karışımı şamandırası vasıtasıyla yapar. Enjeksiyon sistemide: enjektör vasıtasıyla yakıt hava karışımını silinidre iletir genellikle yakıt hava karışım bilgisini: gaz pedalı tepkisinden çıkan sinyaller ECU'ya gider, ECU'dan çıkan bilgilerle yakıt hava karışımı yapar ve enjektörlere dağılır.

    2- avantajlar ve dezavantajları
    -karböüratör basit bir sistemdir mekanik oldugu için tamirini evde bile yapılır, enjeksiyonlu sistem beyin oldugu için servise gidilmesi iyi olur
    -Karbüratör başlıca sıkıntıları. memeler tıkanır. Diyafram kirlenir, contası eskir, oringler, gaz teli aşınır, kelebekler tıkanır, mekanik oldugu için ayar ister, kışın ayarı kaçar, jigle açarsın, şamandırası ayrı... ama bunların hepsi aşağı yukarı basit şeyler yapılır tamiri kolay ve ucuzdur. Enjeksiyon sistemi sağlıklı, rahat olsa bile tamiri pahalı ve zahmetlidir.

    3- bu sorunun cevabını bende bilmiyorum ama kimi tek nokta enjeksiyon arabalarda bulunuyor diye biliyorum. İlk enjeksiyonlu sistemlerde.

    Evet tek noktalarda karbüratör bulunuyor, ayrıca karbüratörlü bir araç tek nokta enjektöre çevrilebiliyormuş.bu arada bisle ilgili paylaşımlarını bekliyorum

    Alıntıları Göster
    karbüratörlü arabada rölantide beklerken gaza bastığın an motoru devirlendirebilirsin, enjeksiyonlu arabada bu resmen 1 saniye gecikmeyle geliyor.




  • bedaesoldier kullanıcısına yanıt
    bak tek noktada karbüratör oldugundan pek emin değildim şimdi öğrenmiş oldum. Evet bizim bir kaç arkadaş bis'i tek nokta enjeksiyona çevirmeye çalışıyorlar bakalım nolacak.

    Bu arada, bis'in sayfasına son mesaja bir video ekledim. Bis'le uzun yol yapılmaz diyen arkadaşlara itafen bomba klip oldu. Tavsiye ederim

    https://www.youtube.com/watch?v=uilglswr_xI -aramakla uğraşma direk link vereyim




  • Yeni nesil enjeksiyon sistemlerinin karbüratörlü motorlara göre en büyük avantajı daha düşük karbondioksit salınımıdır. Performans ve yakıt tüketimi olarak da daha iyilerdir ama mucize yarattıkları söylenemez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahin261

    bak tek noktada karbüratör oldugundan pek emin değildim şimdi öğrenmiş oldum. Evet bizim bir kaç arkadaş bis'i tek nokta enjeksiyona çevirmeye çalışıyorlar bakalım nolacak.

    Bu arada, bis'in sayfasına son mesaja bir video ekledim. Bis'le uzun yol yapılmaz diyen arkadaşlara itafen bomba klip oldu. Tavsiye ederim

    https://www.youtube.com/watch?v=uilglswr_xI -aramakla uğraşma direk link vereyim

    Sabah izledim onu konu favorilerde direk bakıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    quote:

    Orijinalden alıntı: sahin261

    bak tek noktada karbüratör oldugundan pek emin değildim şimdi öğrenmiş oldum. Evet bizim bir kaç arkadaş bis'i tek nokta enjeksiyona çevirmeye çalışıyorlar bakalım nolacak.

    Bu arada, bis'in sayfasına son mesaja bir video ekledim. Bis'le uzun yol yapılmaz diyen arkadaşlara itafen bomba klip oldu. Tavsiye ederim

    https://www.youtube.com/watch?v=uilglswr_xI -aramakla uğraşma direk link vereyim

    Sabah izledim onu konu favorilerde direk bakıyorum

    Alıntıları Göster
    En basitinden enjeksiyon modern ve verimli bir sistemdir, ama karbüratörlünün sürüş zevki daha iyidir. Tıpkı sıralı 6 motorların v6lardan daha zevkli olması gibi.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.